Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01706 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім мазмұнына сай қазақ тілі мен әдебиетінен теориялық және әдістемелік білімді меңгерген, ғылыми-зерттеу дағдысы қалыптасқан, адами құндылықтарды құрметтейтін білім бакалаврларын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Практикалық қазақ тілі
Тілтаным негіздері
Әдебиеттануға кіріспе
Тіл біліміне кіріспе және Тілдік қатынас негіздері
Қазақ халық ауыз әдебиеті
-
2 Оқу жылы
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Тарих және әдебиет
Ежелгі және хандық дәуірдегі әдебиет
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы және гендерлік лингвистика
Педагогика
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Отаршылдық дәуір әдебиеті
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
Балалар әдебиеті
Жасөспірімдер әдебиеті
Аталым теориясы
Қазақ жазуының тарихы және каллиграфия
-
3 Оқу жылы
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Морфемдік жүйе
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Азаттық ұранды әдебиет
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиетінің тарихы (1900-1960)
Ғылыми зерттеу негіздері
Экология және тұрақты даму
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Құқық негіздері
Қазақ-орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
Арнайы курс: Әуезовтану және қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістемесі
Шоқантану
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиетінің тарихы (1960-2000)
Абайтану және оқытудың жаңа технологиялары
Мәтінді филологиялық талдау
Қазіргі қазақ әдебиетінің даму үрдісі
Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті
Күрделі синтаксистің тұтастығы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
-
4 Оқу жылы
Көркем әдебиет теориясы
Академиялық хат
Қазақ тілінің стилистикасы және мәтінтану негіздері
Дүние жүзілік әдебиет тарихы
Әдебиет теориясы және қазақ әдебиеті сынының тарихы
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Тіл білімінің тарихы
Шетел және шығыс әдебиетінің тарихы
Қазақ тілінің әдеби нормасы
Жалпы тіл білімі
Аударматану
Тіл тарихы
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияны білу және түсіну
- Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімдерін көрсету.
- Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
- Заманауи оқыту технологиялары негізінде тұтас педагогикалық үдерісте жаңартылған білім беру бағдарламасына сай критериалды бағалау (ФБ, БЖБ,ТЖБ) технологияларын қолданып, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін меңгереді.
- Кәсіби пәндік және пәнаралық білімі негізінде қазақ тілі мен әдебиетінің өзекті мәселелерін анықтап зерттей алу.
- Лингвистика мен әдебиеттанудың теориялық ұғымдарының негіздерін қолдану, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орта мектептің мектеп бағдарламасына енгізілген бөлімдер мазмұнын, тіл мен әдебиетті дәуірлеудің негізгі кезеңдерін сипаттау.
- Қазақ тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгергендігін көрсету, сөздерді, сөйлемдерді, мәтінді талдауды орындау,инновациялық технологияларды пайдалана отырып зертттеулер.
- Сөз өнері ретінде әдебиетке тән ерекшеліктері қалыптастыру, әдеби терминологияны пайдалану, түрлі жанрдағы әдеби мәтіндерді талдау, материалды жалпылау және салыстыру, авторлардың көркемдік әдістері мен шығармашылық жүйелерінің ерекшеліктерін анықтау.