Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01204 Мектепке дейінгі білім беру (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар (тұлғалық-бағдарлы, пәнаралық, инклюзия және т.б.) негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын мектепке дейінгі ұйым тәрбиеші-педагогын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ерте балалық шақ педагогикасы және психологиясы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Қазіргі мектеп жасына дейінгі балалардың ойындары мен ойын әрекеттері
Мектепке дейінгі психология бойынша практикум
Нейропедагогика негіздері
-
2 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Үйдегі білім беру және мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Ерте жастағы сенсорлық тәрбие
Экология және тұрақты даму
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Мектепке дейінгі педагогика
Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті - сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Дене тәрбиесі және баланың қауіпсіздігі мәдениеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі
Жасанды интеллект негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі
Ерте және мектеп жасына дейінгі әлеуметтік-эмоционалдық даму
Мектепке дейінгі ұйымда бос уақытты ұйымдастыру
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Академиялық жазу негіздері
Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы жобалық іс-әрекет
Бағалау және дамыту
Нутрициология негіздері
Ерте және мектепке дейінгі балалық шақтың әлеуметтік-құқықтық қорғанысы
-
4 Оқу жылы
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқырмандық мәдениетін дамыту
Мектепке дейінгі білім беру ұйымының дамыту ортасының дизайны
Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы мониторинг
Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
Мектеп жасына дейінгі балалардың киберқауіпсіздігі негіздерімен балалық шақты цифрландыру
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде мектепке дейінгі білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
- Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару дағдыларын, мектепке дейінгі тәрбиені дамытудағы менеджмент негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларды меңгеріп ие болады
- Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін жақсарту үшін мониторингті жүргізіп, нәтижелерін талдауға қабілетті болады
- Сандық, инновациялық озық тәжірибелер мен мектепке дейінгі білім беру технологияларын қоса алғанда, әртүрлі ресурстарды пайдалана отырып, балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетін жүзеге асыруға, бағалауға және дамытуға қабілетті болады
- Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру туралы негізгі білімдері мен түсініктерін қолданады және олардың өмірлік мазмұнын ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдау көрсете алады
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, облыстық, республикалық немесе халықаралық деңгейде мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады