Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01306 Бастауыш білім ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Интеграцияланған пәндік-тілдік оқыту технологиясына сәйкес үштілділік жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға және оңтайландыруға қабілетті білім берудің бастауыш сатысы үшін педагогтарды ағылшын тілінде оқытумен даярлау,
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есеп шығару практикумы
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Аппаратты қою және орындау (домбыра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Сауатты жазу негіздері
Музыкалық-тәжірибелік қызмет негіздері және вокалмен хор орындаушылығы
-
2 Оқу жылы
Бастауыш мектеп педагогикасы
Экология және тұрақты даму
Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Қаржылық сауаттылық негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бастауыш оқытудың негізгі теориялары
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш білім психологиясы, өзара әрекеттесу және коммуникация
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
«Қазақ тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Жасанды интеллект негіздері
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Бастауыш білім берудегі педагогикалық зерттеулер
Академиялық жазу негіздері
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы
Ағылшын тілінің лексикологиясы бойынша практикум
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық технологиялар
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсіл
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тарих, философия, әлеуметтік ғылымдар саласындағы білімді пайдалана отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне баули отырып, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді; ҚР заңнамасын, адам өмірінің қауіпсіздік ерекшеліктерін және экология принциптерін білуді көрсетеді, пайымдаулар мен ғылыми пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады;
- оқу процесін ұйымдастыруда мақсатты тілдерде жазбаша және ауызша коммуникацияларды, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында тіл мәдениетін меңгеріп, пәндік-тілдік оқыту технологиясын пайдаланып, ерекшеліктерін түсінеді және пәндік-тілдік оқытуда CLIL технологиясын пайдаланады.
- оқушыларды психологиялық қолдау негіздерін біледі, психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолдана біледі;
- салауатты өмір салты технологиясын қолданады, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
- негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларының мазмұндық компоненттерін жобалайды, дұрыс іскерлік шешімдер қабылдауға қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді.
- қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды, соның ішінде академиялық және кәсіби өзара әрекет үшін шет тілінде қолданады; оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынасын, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық пен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеудегі әдістемелік тәсілдемелерді қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;
- оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; оқушының жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды;
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; оқушының көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- теориялық білімдерін практикада қолданады, практикалық әрекет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.