Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01516 География (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Жалпы жертану
Географияны зерттеу әдістері
-
2 Оқу жылы
Табиғатты пайдалану экономикасы
Табиғат жайлы ғылымдар
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Геология және геоморфология негіздері
Картография және топография негіздері
Ілиястану
Қоршаған орта және тұрақты даму
Педагогикалық зерттеулер
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми зерттеу әдістері
Географияны оқыту әдістері мен технологиялары
Топырақ географиясы
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
-
3 Оқу жылы
Биогеография
Аймақтану
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Мәдениет географиясы
Бағалау және дамыту
Қазақстанның физикалық географиясы
Заманауи топонимика
Метеорология және климатология
Инклюзивті білім беру ортасы
Тұрғындар географиясы
Географиялық білім берудің цифрлық түрленуі
Жаратылыстануды оқытудың заманауи әдістері
Ландшафттану
Географиялық зерттеулердегі ГАЖ
Табиғи ресурстарды және үдерістерді геоақпараттық үлгілеу
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы
Жасанды интеллект негіздері
Қазақстанның өнеркәсіп және ауылшаруашылық аймақтарының географиясы
Экология мен табиғатты пайдаланудағы қашықтық әдістер
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Заманауи геоақпараттық жүйелер мен әдістер
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары
Географияны оқытудағы STEAM білім беру негіздері
-
4 Оқу жылы
Адам географиясы
Табиғи тәуекел географиясы
Қалалар мен ауылдық елді мекендердің географиясы
Геоэкономика
Елтану
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы
Медициналық география
Геокикілжің
Рекреациялық география
Геосаясат
Дүниежүзілік шаруашылық және дүниежүзі елдерінің бәсекеге қабілеттілігі
Геоглобалистика
Антропогендік ландшафттану
Зерттеулер, даму және инновация
Географиядағы ГАЖ технологиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
- география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
- географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;