Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Шетел тілдері (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
-
2 Оқу жылы
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Педагогикалық зерттеулер
Ілиястану
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Тіл біліміне кіріспе
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми зерттеудің әдістері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Оқыту әдістері мен технологиялары
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Академиялық ағылшын тілі
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Критерийалдық бағалау технологиялары
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Бағалау және дамыту
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Көптілді іскерлік дискурс
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Жасанды интеллект негіздері
Екінші шетел тілінің сөйлеу және жазу машығы
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
-
4 Оқу жылы
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Кәсіби екінші шетел тілі
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Лексикология
Лингвостилистика
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Лингвистикалық типология
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Екінші шетел тілінің коммуникативтік тренингі
Шетел әдебиеті
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Функционалдық стилистика
Лингвоелтану
Салғастырылмалы лингвистика
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Тілі оқылатын ел тарихы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)