Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
Археология
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ілиястану
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Ғылыми зерттеу әдістері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Тарихнама
Тарихи өлкетану
Тарихи демография
Тарихи география
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Қосалқы тарихи пәндер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Этнология
-
3 Оқу жылы
Деректану
Тарихты оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Академиялық жазу
Инклюзивті білім беру ортасы
Жаңа замандағы әлем (Батыс)
Жаңа замандағы әлем (Шығыс)
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Жасанды интеллект негіздері
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Көрнекі тарих
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
-
4 Оқу жылы
Әлемдік діндер тарихы
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Қазақстанда ұжымдастыру
Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы
Қоғамтану
Қазақ халқының ұлт-азаттық күресі
Дін әлеуметтануы
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Зерттеулер, даму және инновация
Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер
Алаш қозғалысының тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті