Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP) в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Археология
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Қосалқы тарихи пәндер
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
Қоғамтану
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Жасанды интеллект негіздері
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Педагогикалық зерттеулер
-
3 Оқу жылы
Тарихи демография
Этнология
Жаңа замандағы әлем (Батыс)
Жаңа замандағы әлем (Шығыс)
Тарихи география
Тарихи таным мәселелері. Тарихи сана
Тарихи өлкетану
Көрнекі тарих
Бағалау және дамыту
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы
Антропология негіздері
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу
Ауызша тарих: теория және практика
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Медиа және тарихи жады
Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
-
4 Оқу жылы
Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер
Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті
Деректану
Академиялық жазу
Секуляризация және трансформация
Зерттеулер, даму және инновациялар
Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
Дін әлеуметтануы
Қазақстан тарихнамасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, экономикалық, экологиялық, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеруге қабілетті
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беру ұйымдарында тәрбие және білім беру процесіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыруға, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдануға қабілетті
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01602 Тарих және қоғамтану (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті