6B01426 Музыкалық білім (ІР) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Музыкалық аспап І (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз)
Пәнде студенттер таңдаған музыкалық аспаптары (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз, және т.б.) туралы түсініктерін қалыптастырады. Аспаптардың құрылымы, дыбыс шығару әдістері мен орындаушылық ерекшеліктерімен танысады. Музыкалық аспапта ойнаудың бастапқы дағдыларын меңгеріп, техникасын жетілдіруге бағытталады. Аспаппен жұмыс істеу барысында түрлі жанрлар мен стильдерде орындалатын шығармаларды игеріп, музыкалық сауаттылығын және көркем-музыкалық ойлау қабілеттерін арттырады. Музыкалық туындыларды орындау арқылы орындаушылық тәжірибе жинақтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сольфеджио
Болашақ мұғалімдер теориялық білім алады және практикалық есту, музыкалық ойлаудың метроырғақтық дағдыларын, болашақ кәсіби қызметінде сольфеджионың әртүрлі құралдарын пайдалана білу дағдыларын игереді және есту қабылдау және интонация дағдылары мен біліктіліктері жиынтығын дамытады, нәтижесінде музыкалық білім беру негіздерінің бірі ретінде сольфеджиоға көзқарас қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түрік тілі (А1)
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Білім алушылар музыкалық сауаттылық (Музыка теориясы) саласында қажетті білімге ие, музыкалық экспрессивтіліктің қарапайым құралдарын меңгереді, музыкалық-теориялық терминологияны оқиды, курсқа негізгі компонент ретінде көзқарасын негіздейді. Музыка теориясын музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде түсіну. Студенттер: - музыканың қарапайым теориясының негіздерін біледі; - музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын біледі және практикалық жұмыстарда қолданады; - музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын меңгереді; - шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық есту қабілетінің болуын көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері
Болашақ мұғалімдер музыкалық мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық сауаттылықтың негізін қалайды; олар музыканы кәсіби қабылдауға қажетті биіктік, метро-ырғақтық, құрылымдық есту бейнелері мен музыкалық жадыны, сондай-ақ орта мектепте жұмыс істеуге қажетті кейбір педагогикалық әдістемелерді меңгереді, сол арқылы осы пәнге деген көзқарасын музыкант білімінің іргетасы ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап ІІ (фортепиано, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Пән музыкалық аспапта ойнау дағдыларын одан әрі жетілдіруге бағытталады. Күрделі техникалық жаттығулар мен шағын көлемді көркем шығармаларды орындау арқылы аспаптық шеберлікті дамытады. Музыкалық формалар мен көркемдік тәсілдерді меңгеріп, өз ойын аспап арқылы еркін жеткізуге машықтанады. Студенттер музыкалық шығармаларды орындау барысында техника, артикуляция, фразировка, динамика, штрих сияқты орындаушылық аспектілерді меңгереді. Сонымен қатар жеке аспапта ойнау тәжірибесін қалыптастырып, сахналық орындау мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түрік тілі ( А2)
Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Курстың мақсаты жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер мектептегі музыка сабағының құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқытудың мазмұны мен әдістемесі, оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін бағалау туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер музыканы оқыту әдістемесінің маңыздылығы мен мақсатын мектеп оқушыларына музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, музыка мұғалімі қызметінің құрамдас бөлігі ретінде балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - қабілет деңгейлері бар оқушылардың музыкалық-шығармашылық қызметін оңтайландыру бойынша стандартты түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын іске асыру кезінде музыкалық-дидактикалық тәсілдерді меңгеру; - балалардың музыкалық шығармашылығын дамыту үшін зерттеу әдістері мен проблемалық оқытуды қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ататүрік принциптері
Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Хорды дирижерлау-1
Курстың мақсаты: вокал-хор орындаушылық саласындағы пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру. Студенттер қарапайым өлшемдердегі дирижерлық білім мен дағдыларды меңгереді. Дирижерлеу туралы түсінік. Дирижер ым-ишарасының құрылымы мен негізгі техникасы. Дирижерлеу процесіндегі «ауфтакт» түсінігі. Ауфтакт түрлері (орындаудың басы, соңы). Музыкадағы өлшемдер, дирижерлық схемалар: «екіге»; «үште». Қарапайым схемаларда дирижерлеу: 2/4, 3/4. Күрделі 4/4 өлшемдерде дирижерлеу. Дирижер қимылдың мәнерлілігі бойынша жұмыс. Екпін мен штрихты көрсету. mf-mp, f - p нюанстары бойынша дирижерлеу. Оң және сол қолдың рөлі. «Фермата», «агогика» ұғымы. Студенттер меңгереді: - дирижерлық техниканың қалыптасу және дирижерлықтың даму кезеңдерін білу; - сүйемелдеумен және акапелламен шығармаларды дирижерлау, хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялауға өз көзқарасын меңгеру және білдіру дағдысы; - музыка мұғалімінің практикалық жұмысына қажетті хор миниатюраларын және мектеп әндерін (1-4 сыныптар) дирижерлеуді білу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Ясауитану
Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану. Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті..
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Түркі мемлекеттер тарихы
Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптық орындаушылық технологиялары 1
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаушылық міндеттері туралы түсінікке ие, музыкалық шығармаларды тұтас қабылдау және орындау, жеке және ансамбльдік репертуарды өз бетінше игеру, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін техникалық дағдыларды дамыту. Студенттер музыка сабақтарында аспаптық орындаудың маңыздылығын түсінеді. Студенттер меңгереді: - көпшілік алдында концерттік орындауда аспаптық орындау процесінде өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - техникалық қиындықтарды талдау және шығарманың көркемдік бейнесін жеткізу үшін орындаушылық міндеттерді шешу әдістерді таңдау,; - музыка сабақтары үшін аспаптық репертуарды таңдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық аспап ІІІ(фортепиано, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Пән студенттің музыкалық аспапта орындаушылық шеберлігін жетілдіруді жалғастыруға бағытталған. Орындаушылық техниканы одан әрі дамытуды мақсат етіп, күрделірек шығармалар мен кең көлемді музыкалық формаларды меңгеруге назар аударады. Студенттер музыкалық туындыларды стильдік, жанрлық ерекшеліктеріне сай талдап, әртүрлі көркемдік бейнелерді аспап арқылы жеткізу машығын қалыптастырады. Сабақ барысында техника, саусақ қойылымы, артикуляция, фразировка, динамика және штрих сияқты аспектілер тереңдетіліп оқытылады. Сонымен қатар, студенттер шығармаларды жеке және ансамбль құрамында орындап, сахналық мәдениетін, интерпретация жасау қабілетін және көрерменмен байланыс орнату дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор 1
Бұл курстың мақсаты-вокалдық-хорлық орындаушылықтың кәсіби құзыреттілігін арттыру: Хор ұжымында және вокалдық ансамбльдерде (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта) вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру, өзінің болашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде хорға деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Вокалдық-хор дағдыларын, тыныс алу, вокалдық-хор жаттығуларын практикалық меңгеру. Вокалды-хор дағдылары: әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс диапазонын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Хордағы ансамбльдердің түрлері. Хор жүйесімен жұмыс. Студенттер меңгереді: - хор полифониясының негіздерін білу; - шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру; - хор жүйесі мен хор ансамблі үшін таза интонация дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармониялық талдаудың тәжірибелік курсы
Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Классикалық үйлесімділіктің теориялық мәселелері курсын зерттеу, оның құрамдас бөліктері практикалық сабақтар болып табылады: жазбаша жұмыс, фортепианода жаттығулар ойнау, музыкалық әдебиетті гармоникалық талдау, сонымен қатар олардың көзқарасын, музыкалық ойлауын, стиль сезімі мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыра отырып, толыққанды эстетикалық бағалау мен критерийлерді тәрбиелеу Студенттер меңгереді: - музыкалық шығарманың теориялық және орындаушылық талдауын жасау; - шығарманың гармониялық тіліндегі стиль ерекшеліктерін анықтай отырып, әр түрлі стильдегі шығармалардағы аккорд құрылымын талдау; - монотональды және модуляциялық аккордтық тізбектер түрінде ойнау дағдыларын меңгеру; – оқу және музыкалық-көркем әдебиеттегі аккордтық құрылыстарды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония
Бұл курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық шығарманы гармониялық талдаудың негізгі ұғымдарын, музыкалық шығарманың мазмұны контекстінде гармониялық құралдарды сипаттау дағдыларын игереді және зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдана алады, әртүрлі стильдер мен жанрларда гармониялық тізбектерді ойнайды, сонымен бірге олардың үйлесімділікке деген көзқарасын музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралы ретінде қалыптастырады. Студенттер меңгереді: - көп дауысты, функционалды байланыстағы аккордтардың құрылымы мен шешімін білу; - берілген үлгі бойынша музыкалық құрылыстарды құрастыру дағдыларын меңгеру; - дауыстану нормаларын ескере отырып, төрт дауысты баяндауда аккорд тізбегін ойнай білу; әуенді дауысты жазбаша түрде үйлестіру; - музыкалық шығармаға немесе оның фрагментіне гармониялық талдау жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қосымша музыкалық аспап 1
Пән қосымша музыкалық аспапта орындаушылық дағдыларды дамыту және музыкалық шығармаларды орындау барысында кәсіби құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Курстың мақсаты болашақ музыка мұғалімінің қосымша музыкалық аспапта орындаушылық дағдыларын жетілдіру және оқушылармен бірге музыкалық шығармаларды орындау процесін ұйымдастыру болып табылады. Студенттер аспапта ойнау техникасын үйреніп, музыкалық шығармаларды орындауда шығармашылық тәсілдерді қолдана алады, аспапты дұрыс қолданудың педагогикалық негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Вокалды ансамбль 1
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер тембрлері мен бірігу мүмкіндіктерін ескере отырып, ән топтарына вокалдық дауыстарды іріктеу әдістерін меңгереді; ансамбльге қатысушы ретінде өзінің көзқарасын көрсете отырып, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлесіп орындау үшін вокалдық дауыстарды іріктеу дағдыларын қалыптастырады. Көп дауысты ансамбль әні туралы түсінік. Ансамбльдік ұжымның жекелеген партияларымен жұмыс. Әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс ауқымын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Ансамбль түрлері. Вокалдық ансамбльге арналған шығармаларды меңгеру. Студенттер меңгереді: - ноталық мәтін парағынан оқу, көпшілік алдында концерттік орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - ансамбльдің жалпы дыбысымен бірге өз дауысын есту; - вокалдық ансамбль құрамында орындаушылық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саладағы зерттеу дағдылары
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор 2
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындауындағы құзыреттілікті арттыру болып табылады: Ән дикциясы және артикуляциясы. Артикуляциялық жаттығулар. әр түрлі ақауларды жою (мұрын, қаттылық, сипота, тремоляция және т.б.), ән дауыстарының тембрлік түстерін анықтау; регистрлерді тегістеу. Темп және метроритмикалық ансамбль ұғымы. Тәуелсіз қызметке теориялық және әдістемелік дайындық. Студенттер меңгереді: - хор партияларын білу; - шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру; -хор жүйесі мен хор ансамблі үшін музыкалық-дыбыстық қабылдау және таза интонация дағдыларын меңгеру; - әр түрлі стильдер мен дәуірлердегі хор шығармаларын орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокалды ансамбль 2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер тембрлері мен бірігу мүмкіндіктерін ескере отырып, ән топтарында вокалдық дауыстармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді. Ән айту мәдениеті, дыбыс шығару, дауыс диапазонын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Жеке ансамбльдің, жалпы ансамбльдің және вокал жүйенің әртүрлі түрлері. Жеке солистермен, партиялармен және бүкіл ұжыммен жұмыс.Әлемдік және қазақ музыкасының сүйемелдеуімен миниатюралар (a cappella) мен шығармаларды көркем ансамбльдік орындау. Студенттер меңгереді: - ноталық мәтін парағынан оқу, көпшілік алдында концерттік орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - вокалдық-техникалық қиындықтар мен көркемдік ерекшеліктерді кейіннен әдістемелік талдаумен вокалдық ансамбль құрамында көрсету, оларды шешудің жолдары мен әдістерін табу, - ансамбльдің жалпы дыбысымен ұштастыра отырып, өз дауысын есту; - концерттік-ағартушылық қызмет үшін вокалдық репертуарды таңдау; - әннің ансамбльдік ерекшелігін ескере отырып, вокалдық ансамбль құрамында шығармаларды орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспаптық орындаушылық технологиялар 2
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер аспаптық орындаудың жеке-тұлғалық стилін көрсетуге ықпал ететін аспаптық орындаудың заманауи технологиялары туралы толық түсінікке ие, музыкалық шығармаларды үйрену кезінде дербестік таныта алады, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау үшін ойын дағдылары мен біліктер кешенін техникалық іске асыра алады, Студенттер балалармен педагогикалық іс-әрекеттегі аспаптық орындаудың маңыздылығы мен мақсатын түсінеді. Студенттер меңгереді: - көпшілік алдында концерттік орындауда аспаптық орындау процесінде есту зейіні мен өзін-өзі бақылау дағдыларын меңгеру; - шығарманың техникалық күрделілігі мен көркемдік ерекшеліктерін өз бетінше талдау, оларды шешу әдістерін таңдау; - концерттік-ағартушылық қызмет үшін орындаушылық репертуарды таңдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қосымша музыкалық аспап 2
Пән болашақ музыка мұғалімдерінің қосымша музыкалық аспапта жоғары деңгейде орындаушылық дағдыларын жетілдіру, күрделі музыкалық шығармаларды интерпретациялауда кәсіби құзыреттілікті дамыту және аспапты оқытуда педагогикалық әдістер мен стратегияларды меңгеру болып табылады. Студенттер аспапта ойнаудың күрделі техникасын үйреніп, шығармашылық тәсілдерді әрі қарай дамытады, музыкалық шығармаларды жоғары деңгейде орындау және оқушылармен жұмыс істеу үшін қажетті педагогикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап ІV (фортепиано, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Бұл пән студенттің кәсіби деңгейдегі орындаушылық дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Студенттер күрделі музыкалық шығармаларды көркемдік тұрғыда терең талдап, интерпретациялауға дағдыланады. Техникалық және көркемдік шеберлік қатар дамытылады, оның ішінде түрлі стильдер мен бағыттарда еркін орындау дағдылары қалыптасады. Пән барысында сахналық орындау мәдениеті, эмоционалдық жеткізу, авторлық идеяны ашу және тыңдарманмен байланыс орнату қабілеттері жетілдіріледі. Сондай-ақ, студенттер репертуарын кеңейтіп, жеке концерттік бағдарлама дайындауға машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер,Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән алған білімдері мен оларды іс жүзінде қолдану, қаржылық ақпаратты пайдалану арасында тікелей байланыс құру негізінде жеке қауіпсіздік пен қаржылық сауаттылықты ескере отырып, қаржылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың жауапкершілігін қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, қаржы нарығындағы инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін және пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтардан тұтынушылардың қауіпсіз мінез-құлқын тиімді орындау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және бейнелеу өнерін, графика және жобалауды оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: • оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; • көркем білімді оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжауды меңгереді; • көркем білімді жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының көркемдік-шығармашылық дамуын қолдауды меңгереді
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Әлемдік музыка тарихы
Курстың мақсаты әлемдік музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әр түрлі жанрлары мен формалары, стиль тенденциялары мен жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастыра алады; әлемдік музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, музыкалық өнердің бейнелері мен формаларындағы шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшеліктерін және олардың шығармашылық эволюциясындағы формаларды ашу ежелгі халықтардың музыкасынан бастап,соның ішінде Үндістан өнері, Африка, Шығыс, Америка және басқа континенттер, сонымен бірге әртүрлі елдер мен халықтардың музыкалық мәдениетіне деген көзқарасын қалыптастырады. Оқушылар әртүрлі музыкалық мәдениеттердің құндылығын тең құқылы деп түсініп, әртүрлі халықтар мен елдердің музыкалық мәдениетіне жеке көзқарасын қалыптастыра алады Студенттер меңгереді: аспапта әлемдік музыкалық өнердің ең тарихи маңызды туындыларын орындау; шетелдік кәсіби дәстүр тарихын кезеңдеудің негіздерін білу; әлеуметтік, идеялық және эстетикалық ұғымдармен өзара байланыста музыкалық өнерді дамытудың әрбір тарихи кезеңінің ерекшеліктерін білу; музыкалық жанрлар мен формалар жүйесінің тарихи эволюциясын түсіну; зерттелген шығармалардың нақты музыкалық материалын есту арқылы білу және анықтау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы
Курстың мақсаты музыка тарихы мен теориясы саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер қазақ музыкасының қалыптасуының ерекшеліктері мен үдерісі туралы білім мен түсінік алады, алдағы педагогикалық жұмыста өз білімдерін пайдалана алады, қазақ халқының музыкалық шығармашылығының даму кезеңдерін меңгере алады, оны зерделеу нәтижесінде осы курсқа өзінің оң көзқарасын білдіреді. Студенттер меңгереді: - қазақ музыкасы тарихының қалыптасуы мен ғылыми кезеңділігінің білуге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру қабілетін көрсету; - көне түркі дәуірінің жазбаша ескерткіштерінің мазмұнын білу, олардың мәдени маңыздылығын анықтау; - кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін, қазақстандық композиторлардың, музыкатанушылардың шығармашылығын кәсіби-педагогикалық практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Музыканы оқыту әдістемесі
Музыкалық білім беру саласындағы әдістемелік қызметтің теориялық негіздерін түсіндіреді. Мектепте музыкалық білім беруді жоспарлау әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеруге ықпал етеді. Жалпы білім берудің білім беру стандарттарын, жалпы және мектепке дейінгі білім берудің үлгілік бағдарламаларын талдайды.. Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жоспарлауды жүзеге асырады. Бар әдістемелік әзірлемелерді ранжирлеуге бейімдейді
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап V (фортепиано, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Пән студенттің кәсіби орындаушылық шеберлігін жаңа шығармашылық деңгейге шығарып, көркемдік-интерпретациялық шеберлігін кеңейтіп және күрделі репертуарды сахнада сенімді жеткізу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Жеке орындаушылықпен қатар, ансамбльдік орындау тәжірибесі дамиды. Студент музыкалық туындылардың тарихи-көркемдік мазмұнын талдап, көрерменге әсерлі түрде жеткізуді үйренеді. Түрлі композиторлық мектептер мен стильдердің күрделі музыкалық шығармаларын орындау ерекшеліктерін, музыкалық образ жасау, сахнада өзін ұстау мәдениеті мен эмоционалды әсер қалдыру құралдарын терең меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Полифония
Пән әлемдік классикалық музыка тәжірибесінен кең орын алған полифониялық стиль мен оның музыкалық үлгілерін игеруге бағытталған. Осыған орай студент фуга, фугетто, инвенция, канон, басқа да музыкалық жанрлардың құрылымдық және көркемдік ерекшеліктерін үйренеді. Полифониялық шығармалардың формасына үңіліп, оларды талдау дағдыларын қалыптастырады. И.Бах, Г.Гендель шығармашылығындағы қатаң және еркін полифонияның түрлерін үйреніп, музыкалық шығарманы көркемдеу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектептегі музыка
Пән жалпы білім беретін мектептердегі музыка сабағының мазмұны мен құрылымын, оны ұйымдастыру жолдарын қарастырады. Курс музыка мұғалімінің кәсіби шеберлігін арттыруға, оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық және әдістемелік негіздерін терең меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында мектеп жасындағы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай музыкалық шығармаларды таңдау, тыңдату, орындау және олармен жұмыс жүргізу әдістемесі қарастырылады. Студенттер ән үйрету, музыкалық сауаттылық элементтерін меңгеру, аспапта орындау және шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың көркемдік талғамын, музыкалық есту қабілетін және эмоционалдық қабылдауын дамыту жолдарын талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал 1
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер дауыс аппаратын, дикцияны және тыныс алуды қалыптастырады. Музыкалық репертуарды кеңейту, дауыс пен диапазонды күшейту, вокалдық импровизация дағдыларын қалыптастыру, мектеп әндерін, сондай-ақ вокалдық шығармаларды көркемдік орындауды дамыту, вокалдық орындаушылық қызметке кәсіби маман ретінде көзқарасын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - вокалдық жеке орындаудың мәнерлі элементтерін көрсету. - шығарманың көркемдік бейнесін қалыптастыруға әсер ететін музыканың дәстүрлі орындалу ерекшеліктерін, музыкалық терминологияны, вокалдық артикуляция мен дикцияның ерекшеліктерін, шығарманың көркемдік бейнесіне әсер ететін дауыстың тембрлік түсін қалыптастыратын резонаторлардың мағынасын білу; - вокалдық репертуарды және музыканың тыңдаушылар аудиториясына әсер ету ерекшелігін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою 1
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындау саласында құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады: Студенттер академиялық орындау мәнерін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін меңгереді; ән аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық әдістеменің негіздерін; вокалдық орындау мәдениеті, олардың курсқа деген көзқарасын орындаушылық шеберліктің негізі ретінде анықтайды. Құзыреттілікті көрсететін студенттер: - әр түрлі биіктіктегі дыбыстарды таза интонациялау; - ән айту барысында академиялық орындау мәдениетін көрсету; - жеке орындаудың қарапайым вокалдық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр 1
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер оркестрлік орындау технологиялары, оркестрлік аспаптардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін дамыту заңдылықтары туралы толық түсінікке ие, оркестрде ойнау дағдыларының кешенін игере алады, сондай-ақ оркестрдің маңыздылығы мен мақсатын әр түрлі орындаушылық және оркестрлік мектептердің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырудың негізі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: -бағдарламалық талаптарға сәйкес әр түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды парақтан оқудың практикалық тәжірибесі болуы; ансамбль, оркестр құрамында солист ретінде репетициялық-концерттік жұмыс; - парақтан оқып, оркестр партитурасын транспонирлеу; - ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдерді, орындаушылық мәнерлілік құралдарын пайдалану; - репетициялық және концерттік жұмыс процесінде психофизиологиялық факторларды білуді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокалдық-педагогикалық практикум 1
Курс отандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі дәуірлердегі: 9-19 ғасырлардағы, сондай-ақ 20-шы және 21-ші ғасырдың басындағы хор шығармаларының үлгілерін меңгеруге бағытталған. Студенттер шығармалардың стильдік және композициялық ерекшеліктерімен танысады, бұл кәсіби теориялық білімнің кең ауқымын қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту үрдісінде студенттер бұл білімнің болашақ хормейстер және ұстаздық қызметі үшін маңыздылығын түсінеді, хор репертуарына кәсіби тәжірибенің құрамдас бөлігі ретінде көзқарасын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 1
Курс хормейстер және хор дирижерлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер вокалдық-хор жұмысының әдіс-тәсілдерін меңгереді, сонымен қатар дирижерлық дағдыларды игереді, хормен жұмыс істегенде тәжірибеде қолданады. Курстың маңызды аспектілеріне хормен ән айту, интонациялық-есту жаттығуларын жасау, хор партиялармен жұмыс жасау және хормейстер тапсырмасына сәйкес дауыс дыбысын түрлендіру қабілетін дамыту жатады. Хормейстердің музыкалық-педагогикалық қасиеттері мен шеберлігі де дамиды. Курс хордың концерттік-орындаушылық іс-әрекетіндегі практикалық дағдыларды дамытады, хор сабағында педагогикалық жұмысқа дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фольклорлық ансамбль 1
Бұл курстың мақсаты аспаптық орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады. Ұлттық көркем мәдениеттің маңызды компоненттерінің бірі ретінде фольклорлық шығармашылықты жандандыру. Студенттер фольклорлық ансамбльде ойнаудың негізгі принциптері, ансамбль құрамындағы әр түрлі аспаптардың құрамы мен функциялары, әр түрлі орындаушылық әдістер мен музыкалық этно-композицияларды ойнату формалары, халықтық аспаптық музыканың үздік үлгілері туралы толық түсінікке ие. Студенттер түрлі фольклорлық аспаптарды меңгере алады, концерттік этно-қойылымдар тәжірибесінің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді, бұл ұлттық көркем мәдениетті тануға, туған өлкесіне деген құрмет пен сүйіспеншілікті дамытуға ықпал етеді. Студенттер меңгереді: -түрлі этно-аспаптарда аспаптық шығармаларды көркем-мәнерлеп орындау дағдыларын; - халықтық аспаптық мәдениет дәстүрлері негізінде ансамбльдік орындаудың практикалық дағдылары мен технологияларын; - шағын формадағы дәстүрлі қазақ аспаптық музыкасы шығармаларының парағынан оқудың практикалық дағдысына ие болу; - шығарманы талдай білу, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық экспрессивтілік құралдарын анықтай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап VI (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз)
Пән орындаушылық және педагогикалық даярлықты қорытындылайтын, кәсіби тұрғыдан толысқан шығармашылық тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттің жеке репертуарлық бағдарламасын толық меңгеруге, концерттік және педагогикалық жобаларын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Музыкалық стильдер мен формаларды ажыратып, көркемдік бейнені нақты жеткізуге дағдыланады. Болашақ музыка маманы ретінде үздіксіз шығармашылық дамуға бағытталған жеке траекторияны қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Пән музыкалық шығармаларды тыңдау арқылы оларға талдау жасап, шығарманың құрылымы мен көркемдік ерекшеліктерін саралайды. Пәнді оқу барысында студент ең шағын музыкалық ойды білдіретін интонация, фраза, сөйлем, период құрылымдарын ажыратып үйренеді. Шағын (бір, екі, үш бөлімді) және күрделі (соната, симфония, опера, балет, оратория, т.б.) классикалық музыкалық шығармалардың құрылымы туралы түсінігін қалыптастырып, гармониялық, музыкалық-фактуралық жетістіктерін өз тәжірибесінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокал 2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру: Студенттер дауыс аппаратын, дикцияны және тыныс алуды қалыптастырады. Музыкалық репертуарды кеңейту, дауыс пен диапазонды күшейту, вокалдық импровизация дағдыларын қалыптастыру, мектеп әндерін, сондай-ақ вокалдық шығармаларды көркемдік орындауды дамыту, вокалдық орындаушылық қызметке кәсіби маман ретінде көзқарасын қалыптастыру. Студенттер меңгереді: - вокалдық жеке орындаудың мәнерлі элементтерін көрсету. - шығарманың көркемдік бейнесін қалыптастыруға әсер ететін музыканың дәстүрлі орындалу ерекшеліктерін, музыкалық терминологияны, вокалдық артикуляция мен дикцияның ерекшеліктерін, шығарманың көркемдік бейнесіне әсер ететін дауыстың тембрлік түсін қалыптастыратын резонаторлардың мағынасын білу; - вокалдық репертуарды және музыканың тыңдаушы аудиторияға әсер ету ерекшелігін білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дауыс қою 2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хорлық орындаушылықты арттыру: Студенттер орындаудың академиялық мәнерін дамыту үшін вокалды-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін меңгереді; шығарманың жанрына байланысты силлабикалық ән айту ерекшеліктері, лад бояуының ерекшелігі ,ырғағы мен орындаушылық стилі. Әншілік креативтілік. Вокалды орындау процесінде эмоционалды у және бейнелі ассоциациялар. Ән өнерінің әртүрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары. Әлемдік, отандық және заманауи вокалдық репертуардың құндылықтарын шығармашылық тұрғыда игеру. Студенттер меңгереді: - ән айту процесінде әртүрлі музыкалық және экспрессивті құралдарды қолдануды; - вокализация техникасын, есту талдауды, музыкалық есту мен есте сақтауды дамыту технологиясын көрсетуді; - вокалды орындау процесінде эмоционалды-бейнелі эмпатияға ие болуды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде музыка оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу ісәрекетін -құжаттайдыз және нәтижелерді ұсынады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Мектеп ән қорының практикумы
Пән мектеп ән репертуарының негіздері мен практикалық қолданысын меңгеру арқылы болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Мектепте әндер орындауға қажетті репертуарлық дағдыларын қалыптастырып және музыкалық шығармаларды оқушылармен бірге орындау кезінде кәсіби тәсілдерді қолдануды үйрету болып табылады. Студенттер ән репертуарын таңдауда шығармашылық және педагогикалық тұрғыдан жауапкершілікпен қарауды меңгереді. Әр түрлі жанрдағы әндерді жеке және топ болып орындау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестр 2
Бұл курстың мақсаты оркестрлік орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер оркестрлік орындау технологиялары туралы толық түсінікке ие - динамикалық тепе-теңдік; музыкалық элементтері, соққылардың орындалуы, дыбыстың тегістігі;ансамбльдік техниканың әдістері туралы: дыбыстың синхрондылығы; динамикалық тепе-теңдік және динамикалық дифференциация; орындаушылардың ырғақтық, әртүрлі импульстарды және т. б. біртұтас түсінуі туралы. орындаушылық және оркестрлік мектептер. Студенттер меңгереді: -ансамбль, оркестр құрамында солист ретінде репетициялық-концерттік жұмыс тәжірибесінің болуы; - парақтан оқып, оркестр партитурасын меңгеру; - ноталық мәтінді сауатты түсіндіру үшін техникалық дағдылар мен тәсілдерді, орындаушылық мәнерлілік құралдарын пайдалану; - репетициялық және концерттік жұмыс процесінде психофизиологиялық факторларды меңгеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фольклорлық ансамбль 2
Бұл курстың мақсаты ансамбльдік орындау саласында музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Студенттер ансамбльде музыкалық-экспрессивті құралдарды көрсете алады. Аспаптық фольклорлық музыка саласындағы репертуарды зерттеу. Студенттер түрлі фольклорлық аспаптарды меңгере алады, концерттік этно-қойылымдар тәжірибесінің маңыздылығы мен мақсатын түсінеді, ұлттық көркем мәдениетті тануға, туған өлкесіне деген құрмет пен сүйіспеншілікті дамытуға ықпал етеді. Студенттер меңгереді: - халықтық аспаптық мәдениет дәстүрлері негізінде ансамбльдік орындаудың практикалық дағдылары мен технологияларын меңгеру; - дәстүрлі қазақ аспаптық музыкасы шығармаларының парағынан оқи отырып, практикалық дағдыға ие болу; - зерттелетін шығарманы талдай білу, оның техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық экспрессивтілік құралдарын анықтай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-цифрлық перфоманс
Бұл курстың мақсаты музыкалық-цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады: Студенттер музыкалық шығармаларды цифрлық форматта орындау технологиялары туралы толық түсінікке ие, аккордтардың сандық белгілерін, музыкалық материалды сүйемелдеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, музыкалық мәтіндерді ойнай алады. Студенттер музыкалық-цифрлық перформанстың маңыздылығы мен мақсатын музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде түсінеді. Студенттер меңгереді: - гармониялық аккордтарды құру негіздерін және сүйемелдеудің әртүрлі әдістерін; - музыкалық мәтіндерді сүйемелдеудің дұрыс әдістер мен тәсілдерін анықтауды; - музыкалық материалды орындау барысында цифрлық өндеудердің (аранжировкалардың) әртүрлі түрлерін синтездеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка мұғалімінің кәсіби құзіреттілігі
Бұл пән болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Студент педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымын, музыка сабағының ерекшеліктерін, әдістемелік тәсілдер мен оқыту технологияларын меңгереді. Сонымен қатар, музыкалық білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттармен танысып, заманауи педагогтің кәсіби этикасы мен коммуникативтік дағдыларын жетілдіреді. Пән аясында оқушылардың музыкалық қабілеттерін дамыту, шығармашылық ойлауын қалыптастыру және эстетикалық тәрбие беру әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау-2
Бұл курстың мақсаты-вокалды-хор орындау саласындағы пәндік құзыреттілікті арттыру. Студенттер күрделі өлшемдерде - 6/8, 6/4 дирижерлық білім мен дағдыларды дамытады. 6/8 мөлшеріндегі "екіге" дирижерлік схема. Төртік схема бойынша 6/8, 6/4 өлшемдері. Музыкалық фразаны, динамиканы және вокалды дыбыстың тембрлік бояуын мәнерлі көрсету дағдылары. Legato, non legato және marcato дирижерлік соққыларын игеру. Үлкен формадағы шығармалардың көркемдік орындалуы. - әртүрлі дирижерлік схемаларда 6/8, 6/4 өлшемдерін жүргізе білу; - балалар хор шығармаларының жеке-шығармашылық интерпретациясының тұсаукесерлері; - балалар хорына арналған қазақ халық әндерінің хор өңдеулерінің репертуарын білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
Курс әр түрлі стильдер мен дәуірлердің шығармаларын меңгеруге, сонымен қатар өз бетінше хор әрекетіне теориялық және әдістемелік дайындыққа бағытталған. Мектеп репертуарындағы шығармаларды, хор миниатюраларын және үлкен хор шығармаларын көркем орындау. Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта жұмыс істеу үшін хормейстер мен дирижерлық дағдыларды дамыту. Хор полифониясының негіздерін, хор тобында вокалды тәрбиелеу әдістерін меңгеру және жеке хор мүшелерімен, хор партияларымен және жалпы хормен жұмыс істеу дағдыларын жаттықтыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокалдық-педагогикалық практикум 2
Курс қазақ музыкасының хор өңдеулері мен авторлық шығармаларын тәжірибелік зерттеуге бағытталған. Студенттер таңдалған шығармалардың стилистикалық, құрылымдық және экспрессивті ерекшеліктерімен танысады, вокалдық дайындық жұмыстарының әдістерін меңгереді. Сабақтар музыкалық интерпретация дағдыларын дамытуға ықпал етеді және студенттерді болашақ музыка мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындау арқылы ұлттық репертуар идеясын кеңейтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап VII (фортепиано, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Бұл пән студенттің кәсіби орындаушылық шеберлігін жоғарғы деңгейге көтеруге және өзіндік шығармашылық стилін толық қалыптастыруға бағытталған. Студент күрделі және жанрлық тұрғыдан әртүрлі музыкалық шығармаларды шебер әрі сенімді орындай отырып, сахнада толықтай еркіндік пен эмоционалдық тереңдікке қол жеткізеді. Сонымен қатар, жеке және ансамбльдік орындаушылық тәжірибесі кеңейіп, музыкалық образды жасау, композициялық шешімдерді интерпретациялау және көрерменмен қарым-қатынас орнату дағдылары жетілдіріледі. Пән аясында студенттер кәсіби концерттік бағдарламаларды құрастыру және жүргізу, сондай-ақ сахналық мәдениеттің жоғары стандарттарын ұстану машықтарын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект арқылы компьютермен музыка жазу технологиясы
Пән музыкалық-цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект қолдану арқылы компьютермен музыка жазу үдерісін зерттейді. Студент музыкалық материалды өңдеу және аранжировка жасау кезінде жасанды интеллект құралдарын пайдалану әдістері мен технологияларын үйренеді. Жасанды интеллекттің көмегімен музыкалық шығармалар жазу, оларды өңдеу және аранжировка жасау үдерістерін түсініп, осы технологияларды шығармашылық жұмыста қолдануға қажетті дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптық орындаушылық шеберлік
Пән студенттің аспапта орындаушылық шеберлігін кәсіби деңгейге дейін жетілдіруді мақсат етеді. Курстың алдыңғы кезеңдерде меңгерілген техникалық, көркемдік және интерпретациялық дағдыларды жүйелеп, музыкалық шығармаларды сахналық және педагогикалық тәжірибеде еркін қолдануға бағыттайды. Студенттер күрделі формадағы (соната, концерт, вариациялар және полифониялық шығармалар) репертуарлармен жұмыс жүргізіп, көркем бейне жасау, музыкалық стильдер мен жанрлық ерекшеліктерді жеткізу, сахналық орындау мәдениетін меңгеру секілді дағдыларын шыңдап,орындаушылық шеберлікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка пәні мұғалімінің хормейстерлік шеберлігі
Пән студенттерге мектепте хормейстер ретінде жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер хормейстерлік шеберліктің теориялық негіздерімен, практикалық дағдыларды меңгереді, көшбасшылық қасиеттері дамытылады. Өйткені хормейстер ретінде жұмыс істеу үшін ұжымдық жұмысқа басшылық жасау, шешімдер қабылдау және шығармашылық атмосфераны қалыптастыру маңызды. Сондай-ақ, заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану арқылы хорды басқару, репетицияларды тиімді ұйымдастыру, хор мүшелерімен тиімді коммуникация орнату дағдыларын қалыптастырады. Музыкалық шығармаларды орындау барысында жаңа технологияларды, дыбыстық жазу, видео түсіру және онлайн платформаларды пайдалану арқылы өздерінің хормейстерлік шеберліктерін жетілдіруге, музыкалық білім беру саласында табысты жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
- Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану.
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау.
- Музыкалық педагогика талаптарын түсіну және игеру үшін әдістемелік және теориялық маңызы бар ғылыми ұғымдарды тану және түсіну; музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларын қолдану және интеграциялаудың жолдарын дәлелдеу.
- Қазақ халқының мәдени-музыкалық мәдениетінің өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде игеру, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу тәсілдерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Музыкалық іс-әрекет барысында стиль, жанр және формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық үн табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру мақсатында музыкалық-орындаушылық үдерісте орын алатын құбылыстар арасындағы себеп-салдарлы байланыстарды жалпылау және талдау.
- Композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық әуеннің ерекшеліктері мен көркемдік қасиеттерін, музыкалық бейнелі образ жасау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну.
- Қазіргі қоғамдағы музыкалық-көркемдік дүниетанымды кеңейту, демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану; аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді оқытудың CLIL технологияларын пайдалану.
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру.
- Оқу үдерісінде зерттеулер жүргізу барысында дәстүрлі және инновациялық әдістерді пайдалану, музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану.
- Музыкалық тарихи-теориялық пәндер бойынша алған білімдерін практикалық дәрістер – хор-вокалдық, дирижерлік-хормейстерлік және аспаптық-орындаушылық дағдылары арқылы көрсету; музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық үдерістерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау.