Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07104 Көлік, көліктік техника және технологиялар (2) в ҚМТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – көлік, көлік техникасы және технологиялары саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алатын және педагогикалық қызмет атқара алатын ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау. Бағдарлама көлік техникасының жұмысқа жарамдылығын қамтамасыз ету, көлік-технологиялық үдерістерді ұтымды ұйымдастыру және басқару, сондай-ақ көлік саласына инновациялық шешімдерді жобалау, талдау және енгізу саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M104 Көлік, көліктік техника және технология

Пәндер

  • Тәжірибелік деректерді өңдеу әдістері

    Пән эксперименттердің ерекшеліктерін және олардан алынған мәліметтерді зерттейді; ең типтік эксперименттік есептерге қолданылатын ықтималдық теориясы мен математикалық статистика әдістері. Курс бөлімдермен ұсынылған: ықтималдықтар теориясы, математикалық статистика элементтері, корреляциялық талдау, дисперсиялық талдау, регрессиялық талдау, экспериментті жоспарлау. Курсты зерттеу эксперименттік мәліметтер бойынша зерттелетін процестердің математикалық модельдерін құрудың кәсіби білімін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, алынған деректерді өңдеу және талдау экспериментін жоспарлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерделейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағдар береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары білім берудегі оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жабдықталған жылжымалы құралдарды пайдалану

    Пән мамандандырылған жылжымалы құрамды пайдалану әдістерін оқытады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: мамандандырылған жылжымалы құрамды пайдалану, жөндеу және қызмет көрсету. Курсты оқу арнайы жылжымалы құрамды пайдалану әдістерінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көлік техникасының даму тенденциялары

    Пән көлік техникасының күйін жедел басқару және оның үздіксіз қолдануын қамтамасыз ету әдістерін зерттейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жедел басқару әдістері; жағдайлық есептерді болжау; көлік техникасының дамуы. Курсты оқу көлік техникасының кейінгі даму тенденцияларын ескере отырып, жағдайлық міндеттерді болжау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлік техникасын математикалық модельдеу

    Пән көлік жүйесінің негізгі құрауыштарының жалпы процестерін және олардың жұмысының физикалық заңдылықтарын зерттейді. Курс келесі бөлімдермен тұрады: математикалық модельдерді, көлік техникасының құрауыштарын әзірлеудің негізгі принциптері; көлік техникасы құрауыштарының математикалық модельдерінің құрамы, көлік процестерінің модельдері мен схемаларын жобалау және әзірлеу кезіндегі цифрлық технологиялар. Курсты оқу компьютерлік технологияны, техникалық нысандарды модельдеуді автоматтандыруға мүмкіндік беретін цифрлық бағдарламаларды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперимент нәтижелерін жоспарлау және өңдеу

    Пән эксперименттерді жоспарлаудың заманауи әдістерін зерттеуге және негізгі факторларды ескере отырып, математикалық модельдер жасау үшін жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануға бағытталған. Оқу барысында магистранттар факторлық эксперименттердің түрлері, деректерді өңдеу әдістері және оңтайландыру алгоритмдері, соның ішінде күрделі жүйелерді талдау үшін ЖИ қолдану туралы білім алады. Эксперименттік жоспарларды таңдауға және негіздеуге, регрессиялық модельдерді құруға және интеллектуалды жүйелер арқылы нәтижелерді өңдеуге ерекше назар аударылады. Алынған дағдыларға эксперименттік деректерді талдау және оларды түсіндіру үшін нейрондық желілер мен машиналық оқыту әдістерін қолдану кіреді, бұл материалтану ғылымында инновациялық шешімдерді енгізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлік құралдарының бағасын бағалау

    Пән көлік техникасының негізгі құрауыштарының жалпы құрылымы мен құнын зерттейді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: автокөлік құралдарына қатысты құнды бағалау әдістемесі; автокөлік құралдарын жөндеу құнын және олардың зақымдануынан келтірілген залалды бағалау әдістемесі. Курсты оқу техникалық объектілердің құнын бағалауды автоматтандыруға мүмкіндік беретін есептеу техникасын, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көлік техникасына диагностика жасау әдістері мен құралдары

    Пән цифрлық диагностикалық құрылғыларды қолдана отырып, көлік техникасының механизмдері мен агрегаттарын диагностикалауды зерттейді. Курс келесі бөлімдермен тұрады: диагностиканы жүргізуге арналған құрылғы; диагностикадан алынған нәтижелерге талдау жүргізу, көлік техникасының цифрлық диагностикасы. Курсты оқу көлік техникасын диагностикалаудың жаңа әдістері мен құралдарын инновациялық іздеуді ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік пайдалану. Әдістер мен модельдер

    Пән көлік желілеріндегі тарату процестерін математикалық модельдеудің негіздерін зерттейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: әлеуетті серіктестер мен бәсекелестерді бағалау әдістері; көлік міндеттерін шешу; оңтайлы маршрутты қалыптастыру; көлік процесіне қатысушыларды бағалау негіздері. Курсты оқу көлік желілеріндегі көлік міндеттерін оңтайландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілі (Кәсіби)

    "Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мәнін түсіну мен жүйелі түсініктерін қалыптастыруға; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін игеруге; жеке өсу мотивациясын дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басшылық психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бағытталған Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Автомагистральдар мен жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдардың зияткерлік көлік жүйелері

    Пән көлік инфрақұрылымының жұмыс істеу тиімділігін арттыру үшін автомобиль жолдарындағы көлік ағындары қозғалысының жағдайларын оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: автомагистральдардағы қозғалысты басқару әдістері; көлік детекторларының көрсеткіштері негізінде зияткерлік көлік жүйелері параметрлерінің мониторингі; автомагистральдардағы инциденттерді анықтау әдістері. Курсты оқу көлік ағынының өткізу қабілетін оңтайландыруға және автомобиль жолдарында жол қауіпсіздігі деңгейін арттыруға бағытталған. Жол жүрудi және жүктердi тасымалдауды жүзеге асыру үшiн қол жетiмдi және ыңғайлы көлiк ортасын құру жолымен көлiк кешенiнiң тиiмдi жұмыс iстеуiн қамтамасыз етуде AI тиiмдi қолдану қабiлетi, көлiк кешенiнiң жұмыс iстеуi кезiнде қауiпс AI iздiктi, оның iшiнде экологиялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көлік техникасының бәсекеге қабілеттілігін бағалау

    Пән көлік техникасының бәсекеге қабілеттілігін бағалау критерийлерін зерттейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: диагностиканы жүргізуге арналған құрылғылар; бәсекеге қабілеттілікті анықтау әдістеріне талдау жүргізу. Курсты оқу көлік техникасының бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың жаңа әдістері мен құралдарын инновациялық іздеуді ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көлік техникасының сенімділік көрсеткіштерін бағалау және болжау

    Пән көлік техникасының агрегаттары мен тораптарының техникалық жай-күйін болжау және бағалау әдістерін зерделейді. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: көлік техникасының сенімділік көрсеткіштерін болжау және бағалау әдістерін таңдау; көлік машиналарының агрегаттары мен тораптарының істен шығу өлшемдері мен шекті жай-күйін анықтау; болжам нәтижелерін өңдеу. Курсты оқу көлік техникасының жұмыс қабілеттілігін болжау нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көлік техникасын болжау және эксперттік бағалау

    Пән ағымдағы жағдайда жүзеге асырылатын шешімдерді қабылдау үшін ақпаратпен қамтамасыз ету әдістерін және жүйелік тәсілде қолданылатын даму бағдарламаларын зерттейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: көлік техникасын болжау әдістерін таңдау және есептеу; жүйелердің техникалық деңгейін болжау және бағалау міндеттерінің рәсімдері мен әдістемелік тәсілдерін қолдану; қалдық ресурсты болжау, қауіпсіздік көрсеткіштері мен тәуекелдер. Курсты оқу көлік техникасының жұмысқа қабілеттілігін сараптамалық бағалау нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Техника объектілерінің техникалық деңгейін зерттеу

    Пән техника объектілерінің техникалық деңгейіне зерттеу жүргізудің әдістемелік негіздерін қалыптастырады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: объектілердің техникалық деңгейін зерттеу мақсаты мен құрылымы, объектілердің техникалық деңгейін зерттеу критерийлері. Курсты оқу техника объектілерінің техникалық деңгейін анықтау бойынша жұмысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көлік техникасын техникалық пайдалану

    Пән көлік техникасына қызмет көрсету мен жөндеудің заманауи әдістері мен технологияларын зерделейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: технологиялық процестің құрылымы, жабдықтар және технологиялар; робототехникалық кешендер мен икемді өндірістік жүйелерді қолдана отырып өндірісті автоматтандыру негіздері. Курсты оқу көлік техникасының жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін заманауи құрылғыларды, жабдықтарды және технологияларды инновациялық іздестіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Техника объектінің патенттік зерттеулер

    Пән техниканың әлемдік деңгейінің жағдайы туралы шынайы деректер алуға мүмкіндік беретін техника объектісінің өмірлік циклінің әртүрлі сатыларында патенттік зерттеулер жүргізудің әдістемелік негіздерін қалыптастырады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: патенттік зерттеулердің мақсаты мен құрылымы, ізденіс түрлері, патент қабілеттілігі және техника объектілерінің патенттік тазалығы. Курсты оқу патенттік және ғылыми-техникалық ақпарат көздерімен жұмыс істеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Системология негіздері

    Пән әртүрлі кластардағы және тағайындаудағы күрделі техникалық жүйелер туралы қазіргі идеяларды, оларды сипаттау әдістерін, техникалық-технологиялық жүйелерді құру принциптері мен әдістерін түсіну тәсілдерін қалыптастырудағы арнайы білім, дағдылар кешенін зерттейді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жүйелік тәсіл, жүйелік модельдер, объектіні жүйелік зерттеу. Курсты оқу күрделі жүйелер теориясында жүйелік тәсіл мен жүйелік талдауды қолданудың құрылымдық байланыстарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару

    Пәннің негізгі бағыты - магистранттардың ғылыми-инновациялық қызметті басқару, оның ішінде оны жоспарлау, іске асыру және дайындық бағыты бойынша мониторинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу және коммерцияландыру, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерінің мониторингі, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін жария қорғауға ұсыну бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды коммерцияландыруды зерделеу, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдеріне мониторинг жүргізу, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін көпшілік алдында қорғауға ұсыну қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық-педагогикалық қағидалары негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Инновациялық технологияларды қолдана отырып, автомобиль жолдарының өткізу қабілетінің тиімділігін және көлік құралдарының жол жүрісі қауіпсіздігін қамтамасыз ету
  • Көлік машиналарының техникалық күйін болжауды жүзеге асыру
  • Көлік техникасы мен технологиялары саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу және зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру
  • Көлік жүйесін басқарудың математикалық моделін әзірлеу
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгеру
  • Көлік қызметтері нарығында көлік техникасының құндық сипаттамалары мен бәсекеге қабілеттілігін дамыту деңгейіне жедел бағалау жүргізу
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Талдау және зерттеу қабілетін дамыту арқылы ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру
  • Сандық диагностикалық әдістерді қолдана отырып, көлік техникасының жылжымалы құрамына техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмысының сапасын бақылау
  • Жол жүрудi және жүктердi тасымалдауды жүзеге асыру үшiн қол жетiмдi және ыңғайлы көлiк ортасын құру жолымен көлiк кешенiнiң тиiмдi жұмыс iстеуiн қамтамасыз етуде AI тиiмдi қолдану қабiлетi, көлiк кешенiнiң жұмыс iстеуi кезiнде қауiпс AI iздiктi, оның iшiнде экологиялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету.
Top