Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Халықаралық және ішкі туризм в Халықаралық туризм және меймандостық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм индустриясының ішкі және халықаралық нарығында кешенді білімі мен қажетті біліктілігі мен дағдысы бар, сондай-ақ туристік өнімдерді, технологиялар мен процестерді әзірлеу және енгізу, басқару және ілгерілету негізінде тұтынушының сұраныстарына бейімделген қызметтер көрсете алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық, этикалық, экологиялық және құқықтық нормаларды, экономика және қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды, инклюзивті білім беру негіздерін меңгереді, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды ұтымды пайдаланады.
  • Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады, кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады.
  • Нормативтік құқықтық құжаттарға сәйкес туристік, экскурсиялық, туристік-спорттық, өлкетану бағыттарын қалыптастыру мақсатында Қазақстан Республикасы өңірлерінің туристік-рекреациялық әлеуетін зерделеу кезінде қажетті туризм және туристік аудандастыру саласындағы білім мен түсінікті көрсету.
  • Халықаралық туризмнің тарихы мен географиясы бойынша білімдерін көрсету, шет елдердің туристік әлеуетін талдау, музейтану негіздерін, әлемдік қонақжайлылық индустриясының мәдени, тарихи және басқа да аспектілерін зерделеу.
  • Туризм саласында табысты бизнес-жоспарларды әзірлеу және іске асыру үшін басқарушылық шешімдер қабылдауда экономика, менеджмент, кәсіпкерлік қызмет және логистика саласындағы теориялық және практикалық білімді, туристік өнімді ілгерілетуге арналған маркетингтік құралдарды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерін қолдану.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, соның ішінде генеративті жасанды интеллект пен цифрлық жүйелерді қолдану арқылы жаңа туристік өнімдер мен маршруттарды әзірлеу, сондай-ақ академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, туризм саласындағы өзекті мәселелерді шешу.
  • Туризм саласындағы адами ресурстарды басқаруды қоса алғанда, туристік кәсіпорындарды басқару әдістерін қолдану, сондай-ақ туризмнің дамуына және туристің де, жергілікті халықтың да, қоршаған ортаның да мүдделерін ескере отырып, туристерді тартуға ықпал ететін инфрақұрылымды құру және қолдау.
  • Туризмнің қоршаған ортамен, әлеуметтік құрылыммен және экономикамен өзара әрекеттесуін талдау және туризмнің теріс әсерін азайту және оның жергілікті қауымдастықтар мен экономикаға оң әсерін барынша арттыру үшін тұрақты даму принциптерін қолдану.
  • Стратегиялық жоспарлау, өнімді жобалау, брендинг, жарнама, сату және тұтынушыларға қызмет көрсету, кіру, шығу және ішкі турларды әзірлеу, сондай-ақ туризмнің халықаралық және ұлттық нормативтік-құқықтық базасына сәйкес визалық ресімдеу және медициналық сақтандыру принциптерін қолдану.
  • Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қызметін жоспарлай және ұйымдастыра білу, бар индустриясының негізгі ұғымдарын, гастрономиялық турларды ұйымдастыру негіздерін, стандарттарды әзірлеу, бекіту, енгізу және сақтау ережелерін, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында басқарудың кәсіби дағдыларын білу.
Top