Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07203 Тау-кен ісі в ҚМТУ

Пәндер

  • Бизнес және жобаларды тұрақты басқару

    Пән студенттерде жобаларды табысты басқару және бизнестің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін іргелі және қолданбалы білім мен дағдылардың қажетті көлемін қалыптастыруға бағытталған. Курс болашақ менеджерлерге, кәсіпкерлерге, талдаушыларға және тау-кен саласы бойынша бизнес-кеңесшілерге пайдалы және қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Минералды ресурстарды ұтымды пайдалану

    Пән тау-кен өнеркәсібі контекстінде геймификация принциптері мен әдістерін қолдануды зерттейді. Геймификация-мотивация, қатысуды жақсарту және белгілі бір мақсаттарға жету үшін ойын емес контексттерде ойын ойлау элементтері мен ойын динамикасын қолдану процесі. Курс бөлімдермен ұсынылған: геймификация негіздері, тау-кен өндірісінде геймификацияны қолдану, геймификацияның технологиялық аспектілері, қызметкерлердің мотивациясы мен қатысуы, деректерді талдау және тиімділікті бағалау, этикалық және әлеуметтік аспектілер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тау-кен жүйелерін модельдеу

    Пән кен орындарын техникалық-экономикалық бағалауды анықтау, әртүрлі инженерлік-геологиялық жағдайларда тау-кен құрылыстары мен өндірістік ғимараттарды салу және пайдалану, қатты пайдалы қазбалар және тау-кен өндірісі объектілерінің тиімділігі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тау-кен қазбаларын бекіту

    Пән жарылғыш заттарды қолдану нәтижесінде тау жыныстарын жою критерийлерін және соққы толқындарының параметрлерін анықтауға әлемдік шетелдік тәжірибеде жерасты тау-кен технологиясының жағдайы мен даму перспективалары туралы теорияны меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Минералды-шикізат ресурстарының технологиялық тізбегіндегі проблемалар мен инновациялар

    Пән минералдық ресурстарды өндіру, өңдеу және пайдалану секторындағы тиімділікті жақсартудың негізгі проблемаларын, сондай-ақ жауапты жер қойнауын пайдалану және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту үшін инновациялық шешімдерді әзірлеу тұжырымдамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік қалдықтарды басқару, ресурстарды қалпына келтіру және қайта өңдеу технологиясы

    Пән қоршаған ортаға теріс әсерді азайту және ресурстарды пайдалануды оңтайландыру мақсатында Өндіріс қалдықтарын тиімді басқаруға, оларды қалпына келтіруге және қайта өңдеуге бағытталған әдістерді, стратегияларды және технологияларды зерттеуге арналған. Қазіргі заманғы өндірістік процестер мен тұрақты дамуға қойылатын талаптар тұрғысынан бұл пән экологиялық тұрақтылық пен өндірістің экономикалық тиімділігін қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)

    "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жер қойнауын пайдалануды түрлендіру

    Пән мамандардың тау-кен өнеркәсібіндегі техникалық, технологиялық, басқарушылық трансформациялардың объективті сипаты туралы қоғамда болып жатқан өзгерістер тұрғысынан тұрақты идеясын қалыптастыруға, сондай-ақ әлемдегі тау-кен саласының болашағын айқындайтын тренд ретінде практикалық мысалдармен жер қойнауын пайдаланудағы трансформациялардың теориялық негіздемесіне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Eco-Mining-тегі Геймификация

    Пән тау-кен өнеркәсібі контекстінде геймификация принциптері мен әдістерін қолдануды зерттейді. Геймификация-мотивация, қатысуды жақсарту және белгілі бір мақсаттарға жету үшін ойын емес контексттерде ойын ойлау элементтері мен ойын динамикасын қолдану процесі. Бұл пәннің мақсаты студенттерге тау-кен өндірісіндегі процестер мен нәтижелерді жақсарту үшін геймификация әлеуетін түсінуге және нақты жұмыс орталарында геймификацияланған шешімдерді жобалау және енгізу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер қойнауын пайдалануды түрлендіру

    Пән мамандардың тау-кен өнеркәсібіндегі техникалық, технологиялық, басқарушылық трансформациялардың объективті сипаты туралы қоғамда болып жатқан өзгерістер тұрғысынан тұрақты идеясын қалыптастыруға, сондай-ақ әлемдегі тау-кен саласының болашағын айқындайтын тренд ретінде практикалық мысалдармен жер қойнауын пайдаланудағы трансформациялардың теориялық негіздемесіне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Eco-Mining-тегі Геймификация

    Пән тау-кен өнеркәсібі контекстінде геймификация принциптері мен әдістерін қолдануды зерттейді. Геймификация-мотивация, қатысуды жақсарту және белгілі бір мақсаттарға жету үшін ойын емес контексттерде ойын ойлау элементтері мен ойын динамикасын қолдану процесі. Бұл пәннің мақсаты студенттерге тау-кен өндірісіндегі процестер мен нәтижелерді жақсарту үшін геймификация әлеуетін түсінуге және нақты жұмыс орталарында геймификацияланған шешімдерді жобалау және енгізу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тау-кен қазбаларын бекіту

    Пән жарылғыш заттарды қолдану нәтижесінде тау жыныстарын жою критерийлерін және соққы толқындарының параметрлерін анықтауға әлемдік шетелдік тәжірибеде жерасты тау-кен технологиясының жағдайы мен даму перспективалары туралы теорияны меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өндірістік қалдықтарды басқару, ресурстарды қалпына келтіру және қайта өңдеу технологиясы

    Пән қоршаған ортаға теріс әсерді азайту және ресурстарды пайдалануды оңтайландыру мақсатында Өндіріс қалдықтарын тиімді басқаруға, оларды қалпына келтіруге және қайта өңдеуге бағытталған әдістерді, стратегияларды және технологияларды зерттеуге арналған. Қазіргі заманғы өндірістік процестер мен тұрақты дамуға қойылатын талаптар тұрғысынан бұл пән экологиялық тұрақтылық пен өндірістің экономикалық тиімділігін қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Минералды-шикізат ресурстарының технологиялық тізбегіндегі проблемалар мен инновациялар

    Пән минералдық ресурстарды өндіру, өңдеу және пайдалану секторындағы тиімділікті жақсартудың негізгі проблемаларын, сондай-ақ жауапты жер қойнауын пайдалану және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту үшін инновациялық шешімдерді әзірлеу тұжырымдамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тау-кен жүйелерін модельдеу

    Пән кен орындарын техникалық-экономикалық бағалауды анықтау, әртүрлі инженерлік-геологиялық жағдайларда тау-кен құрылыстары мен өндірістік ғимараттарды салу және пайдалану, қатты пайдалы қазбалар және тау-кен өндірісі объектілерінің тиімділігі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Eco-Mining үшін пайдалы қазбалардың қайта өңдеуін жетілдіру

    Пән қоршаған ортаға ең аз теріс әсер ететін пайдалы қазбаларды байыту мен өңдеудің тиімділігі мен тұрақтылығын арттыруға бағытталған инновациялық әдістер мен технологияларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Өндірістік қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Пән авариялық-құтқару ісі, төтенше жағдайлар салдарының алдын алу және жою саласындағы ғылыми, жобалау және инженерлік қызмет үшін мамандар даярлауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде жоғары кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешу
  • Кәсіби қызметте шығармашылық идеяларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру
  • Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру
  • Кәсіби мәселелерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерге ие болу
  • Минералды-шикізат ресурстарының технологиялық тізбегіндегі түйінді проблемаларды айқындау және жауапты жер қойнауын пайдалану үшін инновациялық шешімдер әзірлеу
  • Экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілерді ескере отырып, жер қойнауын пайдалану жобаларын басқару
  • Қауіпсіздік пен заңнаманың сақталуын қамтамасыз ете отырып, экономикалық, экологиялық және әлеуметтік аспектілерді ескере отырып, минералды ресурстарды өндіру стратегияларын әзірлеу
  • Пайдалы қазбаларды өңдеу мен байытудың заманауи технологиялары мен әдістерін меңгеру
  • Пайдалы қазбаларды өндіру мен өңдеудің тиімділігін арттыру, сондай-ақ тау-кен саласындағы күрделі мәселелер мен міндеттерді шешу үшін жаңа технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдану.
  • Тау-кен кәсіпорнының экологиялық тұрақтылығын қамтамасыз ету аспектісінде минералды ресурстарды қалпына келтіру және қайта өңдеу технологиясын және өнеркәсіптік қалдықтарды басқару.
Top