Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07106 Жылу энергетикасы в ҚМТУ

Пәндер

  • Жылуэнергетиканың және жылутехнологияның ғылыми-техникалық мәселелері

    Пән жылуэнергетика және жылутехнологиялық қондырғылар мен жүйелерді жобалау және пайдалану мәселелерін шешуде магистранттардың теориялық және практикалық дайындығының негізін құрайды. Пәнді оқу барысында энергияны түрлендіру сұлбаларының тиімділігін талдай білу, энергияны өндірудің жаңа тәсілдерінің перспективаларын бағалау, Инновациялық әзірлемелерді практикаға енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылутехникалық тәжірибенің теориясы мен техникасы

    Пән әр түрлі мақсаттағы аппараттарды сынау кезіндегі эксперимент техникасының ерекшеліктері бойынша жылутехникалық аппараттарды эксперименттік зерттеу теориясының құрылымын игеруде магистрлердің теориялық және практикалық дайындығының негізін құрайды. Пәнді оқу магистранттардың алған білімдерін практикада қолдану үшін шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперимент зерттеу пәні ретінде

    Пән басқару жүйелерін зерттеу әдісі ретінде экспериментті меңгеруде магистранттардың теориялық және практикалық дайындығының негізін құрайды. Пәнді оқу пәнді оқып үйрену нысанның бастапқы күйінен қажетті соңғы күйге өзгеруін білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылу энергетиканың арнайы мәселелері

    Пән заманауи талаптарды, цифрландыруды және тұрақты дамуға көшуді ескере отырып, жылу энергетикасы саласындағы өзекті ғылыми-техникалық және қолданбалы мәселелерді тереңдетіп оқытуға бағытталған. Курс когенерация, жылу сорғылары, төмен температуралы жылумен жабдықтау және жаңартылатын энергия көздерін жылу өндіруге біріктіру саласындағы заманауи технологиялық шешімдерді қарастырады. Курс сандық шешімдерді (SCADA, BIM, CFD және т.б)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерделейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағдар береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары білім берудегі оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәжірибе теориясы

    Пән магистранттардың кәсіби білім жүйесін, эксперименттік мәліметтер бойынша зерттелетін процестердің математикалық модельдерін құру, экспериментті жоспарлау, алынған деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ғылыми зерттеу негіздері, экспериментті жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі ұғымдары, экспериментті жоспарлау мен ұйымдастыру және деректерді статистикалық өңдеу, эксперимент нәтижелерін ұсыну. Курс магистранттарда эксперимент нәтижелерін жоспарлау, жүргізу және өңдеу кезінде математикалық модельдеу негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жылу энергетикалық жүйелерді модельдеу әдістері

    Курс бағдарламалық құралдардың көмегімен модельдеу әдістерімен жылу энергетикалық жүйелерді талдау саласындағы білім мен дағдыларды ұсынады. Негізгі бөлімдер: жылу энергетикалық нысандарды модельдеу принциптері, модель түрлерін талдау, статикалық және динамикалық жүйелер, физикалық және техникалық процесс, модельдеудің қолданбалы бағдарламаларының пакеттері. Курсты оқу жылу энергетикалық жүйелерді зерттеуге және жобалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми - инновациялық жобаларды басқарудағы жасанды интеллект

    Пәннің негізгі бағыты - магистранттарда ғылыми-инновациялық қызметті басқару, оның ішінде оны жоспарлау, іске асыру және дайындық бағыты бойынша мониторинг, оның ішінде жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып басқару дағдыларын қалыптастыру . Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу және коммерцияландыру, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерінің мониторингі, ғылыми-инновациялық міндеттердің жобалық шешімін қалыптастыру, оның ішінде жасанды интеллект алгоритмдерін пайдалана отырып, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін қорғауға ұсыну. Пәнді оқу ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлауға, жобаларды коммерцияландыруды зерделеуге, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдеріне мониторинг жүргізуге, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыруға, оның ішінде жасанды интеллект алгоритмдерін пайдалана отырып , ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін дайындауға және жариялауға, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін көпшілік алдында қорғауға ұсынуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Төменгі сортты отынның физика-химикалық негіздері мен қайта өндіру энерготехнологиялары

    Пән магистранттардың төмен сортты отын түрлерінің (қоңыр көмір, шымтезек, жанғыш сланецтер, көмір өндіру қалдықтары және т.б.) қасиеттері мен оларды тиімді өңдеу және энергетикалық мақсатта пайдалану бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында төмен сортты отындардың физика-химиялық сипаттамалары, термохимиялық және биохимиялық түрлену принциптері, газдандыру, пиролиз, жағу және брикеттеу технологиялары, сондай-ақ қалдықтарды кәдеге жарату және экологиялық тәуекелдерді төмендету мәселелері қарастырылады. Арнайы назар мұндай отын түрлерінің энергетикалық әлеуетін бағалауға, олардың құрамы мен қолданылу мақсатына сәйкес оңтайлы технологияларды таңдауға, сондай-ақ бұл технологияларды тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып энергетикалық жүйелерге интеграциялауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мәнін түсіну мен жүйелі түсініктерін қалыптастыруға; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін игеруге; жеке өсу мотивациясын дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басшылық психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бағытталған Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қайталама ресурстарды қайта өңдеудің физика-химиялық негіздері

    Пән қазіргі заманғы физикалық-химиялық әдістерді қолдана отырып, қалдықтарды қайта өңдеудің теориялық және практикалық негіздерін және қайталама ресурстарды зерттеуге бағытталған. Курс өндіріс циклдарында қайта пайдалану үшін металдар, пластмассалар, шыны және органикалық материалдар сияқты қалдықтардан пайдалы компоненттерді қалпына келтіру үшін қолданылатын әртүрлі процестер мен технологияларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Кәсіпорындардың технологиялық энергия тасымалдағыштары

    Пән магистрлердің теориялық және практикалық дайындығының негізін құрайды: қысылған ауа, Жасанды суық, ауа, су және отын бөлу өнімдерін, әр түрлі энергия тасымалдаушыларды өндіру және тұтыну кезінде қолданылатын технологиялық схемалар мен жабдықтармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жылу және газбен қамтамасыздандыру жүйелер

    Жылу және газбен жабдықтау жүйелері. Пән жылу және газ тасымалдаушыларды өндіру және тарату жүйелері саласындағы магистранттарды кәсіби даярлаудың негізін, оларды әзірлеу мен реттеудің айрықша ерекшеліктерін құрайды. Курс негізгі бөлімдермен ұсынылған: жылу және газ тасымалдаушыларды тарату жүйелері, оларды қолдану, пайдалану және игеру, жабдықты жөндеу инженерінің негізгі міндеттері. Курсты оқу жылу және газ тасымалдағыш жүйелерін жобалау білігін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері

    Пән Қазақстан Республикасының Халық шаруашылығында жаңартылатын және дәстүрлі емес энергия көздерін тиімді пайдалану бойынша теориялық және практикалық дағдылардың негізін құрайды. Курс негізгі бөлімдерден тұрады: қазіргі заманғы дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздерін, олардың жұмыс істеу принципін, қандай да бір көздерді қолдану бойынша негізгі критерийлерді зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жылуэнергетикадағы және жылутехнологиядағы ақпараттық жүйелер

    Курс теориялық және практикалық білімнің негізін, компьютерлік технологияларды қолдану дағдылары мен біліктерін, жылуэнергетикалық және жылутехнологиялық процестерді модельдеу және оңтайландыру әдістерін, қондырғылар мен жүйелерді, магистрлерді құрайды. Курс арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жылу және газбен қамтамасыздандыру жүйелері

    Пән магистранттарда ғимараттар мен құрылыстарды тиімді, қауіпсіз және экологиялық тұрақты жылумен және газбен жабдықтау жүйелерін жобалау үшін қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған.Курс жылу желілерін, газ құбырларын, қазандықтар мен жылу пункттерін жобалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай-ақ жабдықты таңдау мәселелерін, жылу және газ жүктемелерін есептеуді, нормативтік талаптар мен энергия тиімділігінің заманауи стандарттарын сақтауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жылу энергетикалық қондырғыларды қашықтықтан, автоматтандырылған басқарудың мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуін қолдануды және әзірлеуді жүзеге асыру
  • Психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Жылуэнергетикадағы және модельдеу теориясындағы ғылыми-техникалық мәселелерді, сондай-ақ эксперимент теориясын зерттеуді жүзеге асыру
  • Жылумен жабдықтау жүйелерінде дәстүрлі энергия тасымалдаушылардың, жаңартылатын және дәстүрлі емес энергия көздерінің заманауи интеграцияланған қондырғыларын жобалау әдістерін қолдану
  • Жылу энергетикалық құрылғылар мен жүйелер бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
  • Кәсіби қызметте креативті идеяларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау
  • Кәсіптік қызмет шеңберінде эксперименттік - зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Жобалау және зерттеу қызметі шеңберінде қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи интеллектуалды технологияларды (соның ішінде жасанды интеллект, машиналық оқыту, үлкен деректер, ақпаратты талдау және автоматтандырудың интеллектуалды алгоритмдері) қолдану мүмкіндігі.

Ұқсас БББ

Top