Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11103 Global Hospitality Management в Халықаралық туризм және меймандостық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақ үй және мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға, сондай-ақ клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыруға және халықаралық нарықта бәсекеге қабілеттілікті нығайтуға бағытталған инновациялық шешімдерді әзірлеуге және енгізуге қабілетті, жаһандық қонақжайлылық индустриясында стратегиялық басқару, маркетинг, қаржылық талдау және операциялық менеджмент саласында білімі мен дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика, оның әдіснамасы және білім беру процесін ұйымдастыру саласындағы практикалық білімді, сондай-ақ ғылымның дамуы мен оның қоғамға әсерін сыни тұрғыдан талдауға мүмкіндік беретін ғылыми танымның тарихи және философиялық негіздерін терең түсінуді көрсетеді.
  • Басқару процесінде әлеуметтік-тұлғалық өзара әрекеттесу саласындағы құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсетеді, ол әртүрлі ойлау мәдениеттерін, психотиптерді, іскерлік қарым-қатынас стильдерін және жеке ерекшеліктерін түсінуді қамтиды.
  • Ресурстарды оңтайландыруға, логистиканың тиімділігін арттыруға және нарық талаптарына бейімделуге мүмкіндік беретін қонақ үй желілерін дамытудың әлемдік тәжірибесіне сүйене отырып, өндірістік және операциялық процестерді басқаруда икемді жоспарлау әдістерін, сондай-ақ стратегиялық менеджмент принциптерін қолданады.
  • Қаржы, маркетинг, персоналды басқару, операциялық және жобалық басқару саласындағы теориялық негіздерін терең түсіну және білімнің практикалық қолдана алуын көрсетеді, ол қонақ үй мен мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
  • Заманауи трендтер мен озық тәжірибелерді ескере отырып, бизнестің тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру мақсатында қызмет көрсетуді ұйымдастыру және қызмет көрсету сапасын бағалау процестерінде заманауи цифрлық құралдар мен басқару технологияларын пайдаланады.
  • Қазіргі әлемдік үрдістер мен халықаралық стандарттардың талаптарын ескере отырып, қонақ үй кәсіпорындарының экологиялық, әлеуметтік және экономикалық тұрақтылығын оңтайландыру стратегияларын әзірлеудің практикалық дағдыларын көрсетеді.
Top