Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарында тұтынушыларға қызмет көрсету процесін ұйымдастыру және басқару дағдылары бар, қонақ үй-мейрамхана саласында бизнес процестерді тиімді жүргізуге қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Оқыту нәтижелері

  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесін жоспарлау мен басқарудың, басқару психологиясының негіздерін білу, оларды тұрақты даму жағдайында кәсіби қызметтің міндеттерін іске асыру үшін инновация элементтерімен жаңа тәсілдермен үйлестіру.
  • Қонақ үй кәсіпорындарында сервистік қызмет көрсету негіздерін, қабылдау және орналастыру, брондау қызметін ұйымдастыру технологиясы мен технологиясын, қонақ үй және мейрамхана қызметтерін көрсету процесін реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді білу мен түсінуді көрсету.
  • Қонақ үй қызметтері мен тамақтану қызметтерін ұйымдастыруда инновациялық жобаларды жасау, әзірлеу және іске асыру.
  • Кәсіпорындарды қызмет көрсетудің жайлылық деңгейіне қарай жіктеу, қызмет көрсетудің кәсіби стандарттарын қолдану және жаңа жетістіктер мен өзіндік инновациялық идеяларды енгізе отырып, кәсіби салада қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша шаралар әзірлеу.
  • Шет тілінде іскерлік қатынастар орнату, сондай-ақ кәсіби қызметте шетелдік басылымдарда жарияланған ғылыми жетістіктерді пайдалану.
  • Заманауи техника мен жасанды интеллект технологияларын қолдану негізінде мейрамхана және қонақ үй бизнесін жоспарлау және жобалау үшін ақпарат жинау және талдау; қонақ үй және мейрамхана қызметтері нарығының қазіргі тенденцияларын талдау.
  • Қонақжайлылық индустриясында бизнес-процестерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың теориялық және практикалық білімдерін қолдану, отандық қонақ үй және мейрамхана қызметтері нарығында тұтынушылардың қажеттіліктері мен талаптарын ескере отырып, қонақ үй және мейрамхана өнімдерін жобалау және құру.
  • Қонақжайлылық саласындағы жаңа бағыттарды жоспарлау, Қазақстанда және шетелде қонақ үй және мейрамхана қызметтері нарығын дамытудың жаңа үрдістерін ескере отырып, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында инновациялық технологияларды әзірлеу және енгізу
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін ілгерілету үшін маркетингтік коммуникациялардың заманауи технологиялары мен әдістерін жасау және енгізу, қонақ үй және Мейрамхана қызметі кәсіпорындарында жасыл стратегиялар мен орнықты даму қағидаттарын әзірлеу және тиімді енгізу.
  • Қонақ үй және мейрамхана шаруашылығының инвестициялық және инновациялық жобаларын әзірлеу, іске асыру және енгізу кезінде жалпы экономикалық принциптерді қолдануды ескере отырып, зерттеу мен болжаудың жаңа әдістерін көрсету.
  • Маркетингтік талдау жүргізуді және мейрамхана бизнесі саласында көрсетілетін қызметтерді ілгерілетуді ескере отырып, қонақ үй кәсіпорындары қызметтерінің қызметін іске асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті іргелі білімді пайдалану.
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің қызметін ұйымдастыру және іске асыру кезіндегі Қазақстанның құқықтары мен заңнамасы жүйесіне сүйене отырып, демократиялық қоғамның құқықтық мәдениетінің құндылықтарына бағдарлана білу.
Top