6B02311 Шетел филологиясы: қытай тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қытай тілінің іргелі білімдері мен тарихы және Қытай мәдениеті, әдебиетінен білімі мен құзыреттілігі бар, сондай-ақ қазіргі заман тіл білімінің жаңа бағыттарынан хабардар және ғылыми-практикалық, гуманитарлық қызметте өз білімін қолдана алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шет тілі (қытай тілі) (А1-A2 деңгейі)
Бұл курстың мақсаты қытай тілінің негізгі білімін қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгерудің бастапқы кезеңі фонетика, грамматика, тіл құрылымының ерекшеліктері, сондай-ақ жазу (иероглифтер) негіздерін меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері-жаратылыстану, жалпы кәсіптік және кәсіптік білім салаларындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, теориясы мен практикасын, Қазіргі тіл білімінің принциптері мен бағыттарына, ғылыми мектептерге, Қазіргі тіл білімінің теориясы мен әдіснамасына тәуелділікті қамтитын пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай филологиясына кіріспе
Бұл курс қытай тілін меңгерудің негізін құрайды, Қытайдың рухани мәдениетін түсінуге көмектеседі. Қытай тілін практикалық деңгейде ғана емес, сонымен қатар қазіргі заманғы әлемге бағытталған шығармашылық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі дағдыларын меңгерген кәсіпқой адамның қосылуы үшін негіз болып табылады, ол бірге «қытай тілі филологы» түсінігін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық фонетика
Курстың мақсаты қытай тілінің фонтикалық құрылымының ерекшеліктерімен танысу. Дұрыс айтылуды және интонацияны меңгерудегі негізгі теориялық дағдырларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілінің тарихы
Студенттер қытай тілінің ежелгі және қазіргі заманғы тарихының негізгі ұғымдары мен ережелерін меңгереді, қытай тілінің даму тарихындағы проблемалық мәселелер саласында теориялық және тәжірибелік білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елтану және мәдени мұралар (Қытай)
Қытай тарихында анықталған мәдени және тарихи кезеңдердің жалпы сипаттамалары мен ерекшеліктерін, қытайлықтардың рухани және материалдық мәдениетін, оның жұмысқа, өмірге, рәсімге деген көзқарастарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі (қытай тілі) В 1
Курс түпнұсқа материалды қабылдау, негізгі идеяны жеткізу, өз көзқарасын білдіру, тақырып бойынша белсенді сөздік қорын пайдалану, дұрыс дәлел келтіре білуді білдіреді. Курстың мазмұны әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік білім беру және кәсіби салаларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Туризм саласындағы қытай тілі
Курстың мақсаты жеткілікті лингвистикалық, аймақтық және туристік лексиканы дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Курстың мақсаты: қытай әдебиетінің дамуының әр түрлі сатыларында құбылыстарды әдеби талдау үшін тарихи-типологиялық, тарихи-функционалды, салыстырмалы-типологиялық әдістерінің негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай ежелгі әдебиеті
Курстың мақсаты қытай әдебиетінің тарихы туралы студенттерге төрт бөлік арқылы түсіндіру: ежелгі әдебиет, ортағасырлық әдебиет, қазіргі заман әдебиеті; жаңа заман әдебиеті; рухани қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдары, адам рухани қызметтің басқа да түрлерінің арасында көркем әдебиет ұстанымына түсінік беру,ең әйгілі әдеби үрдістер, оларды кезеңдік және типологиялық тарихи дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі сипаттамасы, Шығыс Азия өңірі шеңберінде басқа елдердің әдебиеті, олардың қарым-қатынасы және кедергілері, жетекші әдеби дәстүрлердің, алдыңғы қатарлы мектептер мен бағыттардың жанрлары мен стилистикалық эволюциясын дамыту мәселелеріне бағдарланған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша және ауызша тіл практикасы
Бұл тәжірибелік сабақ тақырып бойынша білім алушы түпнұсқа мәтіндерді меңгеру арқылы қытай тілінің ауызша және жазбаша дағдыларын дамыта алады, белсенді сөздік қорын, диалогтық және монологтық сөйлеуді үйретудің жаттығу жүйесін қамтиды. Белсенді лексиканы, сөйлеу үлгілері мен мәтіннің материалдарын игеру - рөлдік ойын, пікірталас, талқылау секілді сөйлеу формаларының меңгерілуіне түрткі болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қытай тілінің этимологиясы
Қытайлық жазбаны үш негізгі аспектілер бойынша терең және жан-жақты зерттеу: тарихилық, ішкі жүйе және сыртқы жүйе, қытай жазуына қатысты диаххалық және үндестіру мәселелерін қарау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тіліде мәтін жазудың әдістемесі
Пәннің мақсаты келесі дағдыларды дамыту болып табылады: өз ойларын дәйекті түрде ұсыну, қытай тілінде жазбаша сөйлеу мен тәуелсіз ойлауды дамыту. Бұл дағдылар білім алушыларда ойдың нақты, қысқа және сауатты тұжырымын қалыптастыруға, себеп-салдарлық байланыстарды бөліп көрсетуге, өз көзқарасын қорғауға және жұмыстың құрылымдық тұтастығын қалыптастыруға ықпал етеді. Пән студенттерге қытай тіліндегі кез-келген оқиға туралы құрылымдық эссе жазуға көмектесетін Дағдылар мен әртүрлі лексикалық құралдарды алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілін оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты қазіргі заманғы маманға әлеуметтік педагогикалық талаптарға сай келетін болашақ шет тілдер мұғалімінің кәсіптік-пәндік дайындығының сапасын қамтамасыз ету мақсатында шет тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасын қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілінің стилистикасы
Лингвистикалық біліктілікті жетілдіру, тілдік көзқарасты кеңейту, сөйлеу мәдениетіндегі коммуникативті дағдыларды жетілдіру, ауызша және жазбаша әдебиет қытай стандарттарын білуді жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі (қытай тілі) (В2 деңгейі)
Қытай тілінің негізгі курстарын жалғастыру. В1 деңгейінде меңгерілген дағдылар мен білімдерді шоғырландыру. Сөздік, жағдайлық әдістерді кеңейту, жаңа грамматикалық құрылымдарды дамыту, ауызша сөйлесу және жазу тақырыбын кеңейту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілінің теориялық және практикалық грамматикасы
Теориялық грамматиканың мақсаты - қарым-қатынас процесінде шын мәнінде қолданылатын нәрселерді анықтау: тілдік бірліктер, осы бірліктердің нысаны және осы нысандардың құндылықтары көрсетілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Базалық шет тілі (қытай тілі) (C1 деңгейі)
Қытай тілінің негізгі курстарын жалғастыру. В2 деңгейінде меңгерілген дағдылар мен білімдерді шоғырландыру. Сөздік, жағдайлық әдістерді кеңейту, жаңа грамматикалық құрылымдарды дамыту, ауызша сөйлесу және жазу тақырыбын кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Аударма теориясы мен практикасы
Курс барысында семиотика бөлімі игеріледі, оның шеңберінде белгілер мен олардың түсіндірмелерін жасайтын субъектілерге қатынастары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қытайдың поэзиялық мұрасы
Курсты оқып – үйрену барысында өнер туындыларының поэтикалық және публицистік құрылымдарын талдауға мүмкіндік беретін негізгі ұғымдар мен санаттар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фразеология
Лингвитикалық ғылым тұрғысынан қытай фразеологизмдерінің негізгі санаттарын жүйелеу және жүйелік талдау. Егжей – тегжейлі фразеологизмдердің төрт маңызды түрін қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай әдебиет тарихы: орта ғасыр
Қытай әдебиетінің тарихын білу: Орта ғасырлар, ең әйгілі әдебилік трендтердің қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтары, олардың кезеңдері мен сипаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лексикология
Лексикология курсы - филологты дайындау бойынша университеттік бағдарламада қарастырылған алғашқы теориялық пәндердің бірі. Курс студенттің дағдыларын қалыптастыруға арналған: көзқарассыз, әр түрлі көзқарастарды салыстыру және өз қорытындылары мен қорытындыларын жасау. Қазіргі ағылшын тілінің лексикологиясының негізгі мақсаты - тілдің сөздік қорын жүйелі сипаттау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай тілін тыңдау дағдыларын дамыту
Аудиториялық дағдыларды дамыту және біріктіру, кез- келген жанр стиліндегі мәтіндерді тыңдау және мәнерлі оқуды тыңдау, сондай-ақ сөйлемнің түсінігін түсіну, дыбыстық хабардың жалпы идеясын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
БАҚ тілі
Курстың мақсаты – студенттердге қазіргі заманғы БАҚ мәтіндері, лингвистикалық, әлеуметтік-психологиялық және мәдени жағдайларды анықтауға қажетті білімдерді меңгеруге көмектесу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лингвомәдиниеттану
Мәдениет пен тіл қарым-қатынастарын зерттеуге байланысты құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Студенттерді ұлттық таңбаланған бірліктермен таныстыру, олардың өзара әрекеттесуінде тіл мен мәдениеттің негізгі қызметтері туралы білімдерін пайдалануға мүмкіндік беретін жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі (қытай)
Шетел тілін оқыту мақсаты – тілдік емес мамандық студенттерінің мәдениаралық коммуникативтік құзырлықтарын B2 деңгейінде қалыптастыру. Курс шетел тілінде мамандық бойынша терминологияны меңгеріп, кәсіби сипаттағы хабарламаны қабылдау, мақсатты түрде ақпараталмасу, кәсіби тілдесім мәселесі бойынша алдын-ала дайындалмаған пікірді қабылдау қабілетін ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу пәнінің практикалық курсы
Сыртқы сауда және құқықтық тақырыптар бойынша қытай тілінде кәсіби оқу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас аясындағы қытай тілі
Бұл курстың мақсаты - сөйлеу тақырыбына, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материалдарға негізделген, сөйлеу белсенділігінің барлық төрт түрінде студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттердің көзқарасын кеңейтіп, жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін, сөйлеу және сөйлеу мәдениетін арттыру. Мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды орнықтыруға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға даярлыққа тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскери қарым-қатынас үшін қытай тілі
Курстың мақсаты - студенттерді теория мен практиканың негізгі түсініктерімен таныстыру іскерлік құжаттамалар және іскерлік жағдайлардың кең ауқымында ағылшын тілінде тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін дамытады сөйлеу мәдениетін қалыптастырудың негізі, мәдени-ағартушылық, сонымен қатар іскерлік хат алмасудағы студенттердің дағдыларын қалыптастыру қытай тілі орыс және қазақ тілдеріне аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілінен ауызша және жазбаша аудару мәселелері
Курстың мақсаты - отандық және шет тілдерінде байқалатын кейбір әмбебап лингвистикалық тұжырымдамалардың қалыптасуы, оқушылардың интеллектуалды, сөйлеу және танымдық қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лушүнтануға кіріспе
Пәннің мақсаты - әдебиет, мәдениетаралық, коммуникативті, тілдік-мәдени құзыреттілікке ие маманды қалыптастыру, ол филологиялық білім беру саласында өз кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті, қытай әдебиетінің рөлі мен орнын мәдениетте, қытай халқының ұлттық дүниетанымын, сондай-ақ көршілес мемлекеттермен мәдени қарым-қатынастарды ашып көрсету. Студенттерге Қытайдағы қазіргі заманғы әдебиеттің ең ұлы жазушысы Лу Шин туралы терең білім мен білім беріңіз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай тілінің осы заман лексикасы
Пәндерді оқудың міндеттері: студенттерді жаңа лингвистикалық-антропоцентрлік парадигманың негізгі бағыттарымен таныстыру, тілдің танымдық негіздерін айқындау, сөздік және фразеологияны жүйелі ұйымдастырудың табиғатын зерттеу, сөздік құрудың әртүрлі әдістерімен танысу және тілдің сөздік қорын жетілдірудің негізгі жолдары, лексикалық қордың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін анықтау, сонымен қатар шет тілінің практикалық курсында алынған теориялық синтез және білім тереңдету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-саяси аударма
Саяси және экономикалық қызметтің негізгі түсініктері мен іскерлік қарым-қатынас формасы туралы идеяларды қалыптастыру: іскерлік қарым-қатынаста оқылатын шет тілдерінің лингвистикалық бірліктерін нормативтік пайдалануда студенттердің дағдылары мен әдеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиет тарихы: жаңа және қазіргі заман
Өнер туындысының когнитивтік ағартушылық эстетикалық құндылықтарын меңгеру қабілетін дамыту үшін студенттерді қытай жазушыларының қазіргі заманғы еңбектерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай тілін оқытудағы халықаралық стандарттар
Курстың мақсаты - студенттерді әрі қарай кәсіби даярлау ,іс-шаралар, атап айтқанда, орта мектептегі қытай тілінің мұғалімі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсатқа арналған тіл
Академиялық, іскерлік ортада сөйлеу, тыңдауды түсіну, жазбаша мәтіндерді түсіну, ойларды дұрыс тұжырымдау қабілеті, диалог барысында көзқарасыңызды қорғау үшін кәсіби дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ана тілі және шет тілінің салыстырмалы грамматикасы
Сәйкес тілдердің грамматикалық жүйелерінің құрылымы мен жұмыс барысындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
HSK-ге дайындық
Оқу пәнін оқу мақсаты: студенттерді HSK халықаралық емтихандарына дайындау. Оқушыларды коммуникативтік іс-әрекеттердің 4 түріне дайындау: тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу. Академиялық оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру, еркін сөйлеу дағдыларын жақсарту. Оқу пәнін оқудың мақсаттары: HSK халықаралық емтихандарын тапсыру формасы мен талаптары бойынша студенттердің білімін тереңдету; тыңдау дағдыларын дамыту; студенттердің еркін сөйлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қытайдағы қазіргі әдеби үдеріс
Курстың мақсаты - қытай әдебиетін дамытудың хронологиялық негізіне сәйкес білімді дамыту. Қытайдағы классикалық және қазіргі әдебиет туралы жалпы ақпарат.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қытай тілін үйренуде электрондық ресурстар
Тілді үйретудегі тұлғалық бағытталған әдісті жүзеге асыру, студенттердің ерекшеліктерін ескере отырып, даралау мен дифференциациялауды қамтамасыз етеді.Тілдік деректерді талдау үшін жасанды интеллект құралдарын қолданатын тілдік жүйе ретінде қабылдау мүмкіндігіне ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Қытай тілінің жүйесі және оны мәдениетаралық және коммуникативтік іс-әрекетте қолданудағдысын пайдалана алу; диологтық және монологтық сөйлеу дағдыларын көрсету білу.
- Қытай филологиясы тарихын, қазіргі жағдайы мен даму болашағын көрсете білу. Тілдік және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құбылыстарын бір мезгілде талдау, мәтінді жинау және филологиялық талдау мен түсіндірудің негізгі дағдыларын меңгеру.
- Қытай мәдениетін дамытудың түрлі кезеңдерінде құбылыстарды әдеби талдау үшін тарихи-типологиялық, тарихи-функционалды, салыстырмалы-типологиялық және басқа әдістерді қолдана білу. Негізгі әдеби қозғалыстар туралы білімді, Қытайдағы әдеби үдерісі дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі бағытын, жанрлық жүйелерді және қытай әдебиетінің жекелеген жанрларын салыстыру әдісіне басшылық етуді көрсете білу.
- Оқытушының кәсіби қызметінің стандартты міндеттерін шешуді модельдеу, қазақ және орыс тілді студенттерге қытай тілін оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, қытай тілін оқытудың инновациялық әдістерін әзірлеу.
- Мәдениаралық қарым-қатынас процесінде мәдениетаралық білімді қолданып, қытай тілінде жеке және мәдениетаралық қарым-қатынас жасау, этнографиялық, этно-лингвистикалық және этно-психологиялық ерекшеліктерін білу.
- Түрлі жанрдағы мәтінмен жұмыс істеу қабілетін көрсете отырып, қытай тілі аударма теориясын қолдану.
- Іскерлік сөйлесуді тыңдау, оқу, жазу саласында диалогтық және монологикалық іскерлік дағдыларға ие болу, іскерлік хат алмасуды аудару, кеңсе және құжаттық жұмыстарды тіркеу ережелерін білу, осы сала үшін қажет арнайы сөздік қорын қолдану. Зерттелетін тілді меңгерген базалық білімі мен ресми құжаттаманы жүзеге асыру қабілеті контексіндегі БАҚ тілінің арнайы сөздік қорына ие болу. Тілдік құрылымдар мен мәдени контексттерді терең түсіну үшін ЖИ әдістерін қолдану: сөйлеуді тану, мәтінді кластерлеу, түйінді сөздер мен ұғымдарды шығару, сонымен қатар семантикалық талдау жасау.