Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02311 Шетел филологиясы: қытай тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
  • Қытай тілінің жүйесі және оны мәдениетаралық және коммуникативтік іс-әрекетте қолданудағдысын пайдалана алу; диологтық және монологтық сөйлеу дағдыларын көрсету білу.
  • Қытай филологиясы тарихын, қазіргі жағдайы мен даму болашағын көрсете білу. Тілдік және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құбылыстарын бір мезгілде талдау, мәтінді жинау және филологиялық талдау мен түсіндірудің негізгі дағдыларын меңгеру.
  • Қытай мәдениетін дамытудың түрлі кезеңдерінде құбылыстарды әдеби талдау үшін тарихи-типологиялық, тарихи-функционалды, салыстырмалы-типологиялық және басқа әдістерді қолдана білу. Негізгі әдеби қозғалыстар туралы білімді, Қытайдағы әдеби үдерісі дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі бағытын, жанрлық жүйелерді және қытай әдебиетінің жекелеген жанрларын салыстыру әдісіне басшылық етуді көрсете білу.
  • Оқытушының кәсіби қызметінің стандартты міндеттерін шешуді модельдеу, қазақ және орыс тілді студенттерге қытай тілін оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, қытай тілін оқытудың инновациялық әдістерін әзірлеу.
  • Мәдениаралық қарым-қатынас процесінде мәдениетаралық білімді қолданып, қытай тілінде жеке және мәдениетаралық қарым-қатынас жасау, этнографиялық, этно-лингвистикалық және этно-психологиялық ерекшеліктерін білу.
  • Түрлі жанрдағы мәтінмен жұмыс істеу қабілетін көрсете отырып, қытай тілі аударма теориясын қолдану.
  • Іскерлік сөйлесуді тыңдау, оқу, жазу саласында диалогтық және монологикалық іскерлік дағдыларға ие болу, іскерлік хат алмасуды аудару, кеңсе және құжаттық жұмыстарды тіркеу ережелерін білу, осы сала үшін қажет арнайы сөздік қорын қолдану. Зерттелетін тілді меңгерген базалық білімі мен ресми құжаттаманы жүзеге асыру қабілеті контексіндегі БАҚ тілінің арнайы сөздік қорына ие болу. Тілдік құрылымдар мен мәдени контексттерді терең түсіну үшін ЖИ әдістерін қолдану: сөйлеуді тану, мәтінді кластерлеу, түйінді сөздер мен ұғымдарды шығару, сонымен қатар семантикалық талдау жасау.
Top