Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02311 Шетел филологиясы: қытай тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қытай тілінің іргелі білімдері мен тарихы және Қытай мәдениеті, әдебиетінен білімі мен құзыреттілігі бар, сондай-ақ қазіргі заман тіл білімінің жаңа бағыттарынан хабардар және ғылыми-практикалық, гуманитарлық қызметте өз білімін қолдана алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Базалық шет тілі (қытай тілі) (А1-A2 деңгейі)
Ғылыми зерттеу негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Қытай филологиясына кіріспе
Теориялық фонетика
Қытай тілінің тарихы
-
2 Оқу жылы
Елтану және мәдени мұралар (Қытай)
Базалық шетел тілі (қытай тілі) В 1
Туризм саласындағы қытай тілі
Әдебиеттануға кіріспе
Қытай ежелгі әдебиеті
Жазбаша және ауызша тіл практикасы
Қытай тілінің этимологиясы
Қытай тіліде мәтін жазудың әдістемесі
Қытай тілін оқыту әдістемесі
Қытай тілінің стилистикасы
Базалық шетел тілі (қытай тілі) (В2 деңгейі)
Қытай тілінің теориялық және практикалық грамматикасы
-
3 Оқу жылы
Базалық шет тілі (қытай тілі) (C1 деңгейі)
Аударма теориясы мен практикасы
Қытайдың поэзиялық мұрасы
Фразеология
Қытай әдебиет тарихы: орта ғасыр
Лексикология
Қытай тілін тыңдау дағдыларын дамыту
БАҚ тілі
Лингвомәдиниеттану
Кәсіби бағытталған шет тілі (қытай)
Оқу пәнінің практикалық курсы
Мәдениетаралық қарым-қатынас аясындағы қытай тілі
Іскери қарым-қатынас үшін қытай тілі
-
4 Оқу жылы
Қытай тілінен ауызша және жазбаша аудару мәселелері
Лушүнтануға кіріспе
Қытай тілінің осы заман лексикасы
Әлеуметтік-саяси аударма
Әдебиет тарихы: жаңа және қазіргі заман
Қытай тілін оқытудағы халықаралық стандарттар
Академиялық мақсатқа арналған тіл
Ана тілі және шет тілінің салыстырмалы грамматикасы
HSK-ге дайындық
Қытайдағы қазіргі әдеби үдеріс
Қытай тілін үйренуде электрондық ресурстар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Қытай тілінің жүйесі және оны мәдениетаралық және коммуникативтік іс-әрекетте қолданудағдысын пайдалана алу; диологтық және монологтық сөйлеу дағдыларын көрсету білу.
- Қытай филологиясы тарихын, қазіргі жағдайы мен даму болашағын көрсете білу. Тілдік және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құбылыстарын бір мезгілде талдау, мәтінді жинау және филологиялық талдау мен түсіндірудің негізгі дағдыларын меңгеру.
- Қытай мәдениетін дамытудың түрлі кезеңдерінде құбылыстарды әдеби талдау үшін тарихи-типологиялық, тарихи-функционалды, салыстырмалы-типологиялық және басқа әдістерді қолдана білу. Негізгі әдеби қозғалыстар туралы білімді, Қытайдағы әдеби үдерісі дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі бағытын, жанрлық жүйелерді және қытай әдебиетінің жекелеген жанрларын салыстыру әдісіне басшылық етуді көрсете білу.
- Оқытушының кәсіби қызметінің стандартты міндеттерін шешуді модельдеу, қазақ және орыс тілді студенттерге қытай тілін оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, қытай тілін оқытудың инновациялық әдістерін әзірлеу.
- Мәдениаралық қарым-қатынас процесінде мәдениетаралық білімді қолданып, қытай тілінде жеке және мәдениетаралық қарым-қатынас жасау, этнографиялық, этно-лингвистикалық және этно-психологиялық ерекшеліктерін білу.
- Түрлі жанрдағы мәтінмен жұмыс істеу қабілетін көрсете отырып, қытай тілі аударма теориясын қолдану.
- Іскерлік сөйлесуді тыңдау, оқу, жазу саласында диалогтық және монологикалық іскерлік дағдыларға ие болу, іскерлік хат алмасуды аудару, кеңсе және құжаттық жұмыстарды тіркеу ережелерін білу, осы сала үшін қажет арнайы сөздік қорын қолдану. Зерттелетін тілді меңгерген базалық білімі мен ресми құжаттаманы жүзеге асыру қабілеті контексіндегі БАҚ тілінің арнайы сөздік қорына ие болу. Тілдік құрылымдар мен мәдени контексттерді терең түсіну үшін ЖИ әдістерін қолдану: сөйлеуді тану, мәтінді кластерлеу, түйінді сөздер мен ұғымдарды шығару, сонымен қатар семантикалық талдау жасау.