Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01701 Қазақ тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: «8D01701- Қазақ тілі мен әдебиет педагогтарын даярлау» білім беру бағдарламасы бойынша докторанттардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды сақтай отырып, жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білімнің жоғары сапасына қол жеткізу; жоғары деңгейдегі кәсіби мәдениетті, қазіргі ғылыми мәселерді құрауға және оны шешуге қабілетті; ЖОО-да қызмет ете алатын, филология мамандығы қызметі мен түрлі бағыттағы білім беру орындарында жұмыс жасай алатын; лингвистика мен әдебиеттанудың соңғы жетістіктеріне шығармашылық көзқарас таныта алатын, ғылыми-зерттеу еңбектерге талдау жасап, оларды бағалай отырып, зерттеушілік қабілетін таныта алатын, филологиялық зерттеулердің әдістері мен амалдарын жан-жақты меңгерген кәсіби мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық хат жанрларының ерекшеліктерін терең түсінеді, ғылыми стиль, дағдыларын меңгереді. Халықаралық ғылыми журналдарда ғылыми мақалалар жариялау қабілеті жетіледі.
  • Қазіргі ғылымның іргелі және қолданбалы мәселелеріне ғылыми зерттеулер жүргізуде сыни бағалау мен негізгі әдістер мен тәсілдерді интерпретациялау қабілетін қалыптастырады. Кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін, технологияларын қолданады.
  • Қазақ әдебиетінің және оның өзекті мәселелерін айқындайды, оларды өзінің кәсіби қызметінде ұтымды пайдаланады, болашақ ұрпақтың ұлттық идеясын қалыптастыру мақсатында Алаш қайраткерлерінің ұлттық идеясын талдайды.
  • Қазақ тіл біліміндегі корпустық лингвистиканы меңгеріп, жасанды интеллект технологияларын тілдік деректерді талдауда қолданып, функционалды қосымшаларды бағалайды, тілдік модельдер құру және оларды қолдану дағдыларын дамытып, зерттеу нәтижелерін ғылыми және білім беру үдерісінде тиімді пайдаланады..
  • Қазақ тілінің функционалдық грамматикасын меңгеріп, грамматикалық категориялардың мәтін мен дискурстағы қызметін талдап, олардың өзгерістері мен прагматикалық ерекшеліктерін сипаттайды. Мәтіндік және дискурстық талдаудың теориялық негіздерін игеріп, әртүрлі мәтіндердің құрылымдық, мағыналық және прагматикалық ерекшеліктерін талдайды, сонымен қатар дискурстың әлеуметтік және мәдени аспектілерін зерттеу әдістерін қолдана отырып, қазақ тіліндегі түрлі дискурстарды тиімді пайдалана алады.
  • Әлемдік білім беру жүйесіндегі қазіргі заманғы жаңа технологиялардың көмегімен сабақтардың түрлі типтерін жоспарлайды, ғылым, білім және инновациялардың тығыз интеграциясы қағидаттарында жаңа формациядағы жоғары білікті педагог кадрларды сапалы дайындауды жүзеге асырады.
  • Лингвистиканың әдіснамалық мәселелерін, қазіргі заманғы тәжірибелерін, концепцияларын түсініп, лингвистикалық талдау мен сараптауды меңгереді. Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін практикада қолданады.
  • Жаңа жағдайларда басқару міндеттерін шешу мақсатында жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы аясында меңгерген білімі және біліктілігін пайдалана отырып оқытушының кәсіби құзыреттіліктеріне, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазу дағдыларын қолданады.
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, сондай-ақ білім беру бағдарламалары бойынша оқыту және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, университетте тіл мен әдебиетті оқытудың жаңа әдіснамалық негіздерін анықтауға, қолданыстағы әдістерге сыни талдау жүргізуге және осы салада жаңа гипотезалар жасауға қабілетті.
Top