6B04142 Экономика және менеджмент (салалар бойынша) в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономикалық көрсеткіштерді талдау дағдылары бар, ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолданатын, тиімді шешімдер қабылдай алатын, командада жұмыс істей алатын және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті экономика және менеджмент саласында құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Іскерлік математика 1
Пән нақты қолданбалы бизнес есептерін шешуге қажетті құралдар болып табылатын қазіргі заманауи математиканың негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді. Пән студенттердің өз бетінше зерттеу дағдыларын және мәліметтерді талдау, процесті оңтайландыру және шешім қабылдау үшін үйренген математикалық әдістерді пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия, дифференциалдық және интегралдық есептеулер қамтиды. Курстың әрбір бөлімі үшін қолданбалы сипаттағы мәселелерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Python бағдарламалау негіздері
Курс Python тілінің синтаксисі мен семантикасын, бағдарламаларды алгоритмдеу мен жобалауды, бағдарламаларды құрылымдауды және жасанды интеллектпен байланысты есептерді шешуді үйренеді, Машиналық оқыту, деректерді өңдеу және интеллектуалды жүйелерді әзірлеу әдістерін меңгереді, сондай-ақ жасанды интеллектті бағдарламалау мен негіздерде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыра отырып, әртүрлі салаларда АИ қолдануды талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көліктің экономикалық географиясы
Пән Қазақстан Республикасының экономикалық аудандарының көлік инфрақұрылымы мен өндіргіш күштерінің орналасуының жалпы сипаттамасын зерттейді, дүние жүзінің және Қазақстанның көлік-коммуникациялық жүйесін, салалардың экономикалық географиясын, көліктік-географиялық қатынастарды түсінуді көрсетеді. және көліктік жүк ағындары, көлік жүйелерінің дамуы экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуын қалай қалыптастыратынын, олардың әртүрлі аймақтардың дамуына әсерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микроэкономика
Экономикалық құбылыстар мен процестерді микро деңгейде талдаудың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге, шектеулі ресурстарды тиімді пайдаланумен тығыз байланысты экономикалық ойлау тәсілін қалыптастыруға, экономикалық таңдау жағдайында экономиканың жекелеген субъектілерінің шешім қабылдауына бағытталған. Зерттеу барысында өнімге сұраныс пен ұсынысты есептеу, талдау, болжау, диаграммалар, кестелер құру, есептерді шешу үшін Excel бағдарламасы қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік математика 2
«Бизнес математикасы2» пәні ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негіздерін, сызықтық бағдарламалау элементтерін зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты студенттерге ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негіздерін, экономика, қаржы және бизнес саласындағы теориялық және практикалық есептерді шешуде қолданылатын сызықтық бағдарламалау есептерін үйрету, математиканы экономикалық талдау, ұйымдастыру және басқару құралы ретінде қолдану дағдыларын дамыту, студенттердің логикалық және аналитикалық ойлауын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Пән эконометрикалық модельдеудің негіздерін қамтиды, соның ішінде сызықтық және сызықтық емес регрессиялық модельдер және Excel көмегімен классикалық Болжамдар және нақты нәтижелерді қамтамасыз ете отырып, экономика, салалар мен кәсіпорындар деңгейіндегі экономикалық процестерді талдау мен болжауды күшейтетін жасанды интеллектті енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Макроэкономика
Жалпы ұлттық экономиканың оның тұрақты дамуы тұрғысынан мінез-құлқын зерттейді, оларды ұтымды пайдалану мақсатында жұмыспен қамтылған ресурстарды оңтайлы үйлестіру, инфляция деңгейін реттеудің тиімді тетіктерін зерделеу, экономика саласындағы практикалық дағдыларды меңгеру. макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттайтын көрсеткіштерді талдау және түсіндіру, экономиканы мемлекеттік реттеу тәсілдерін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Негізгі мақсаты тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдауына әсер ететін факторларды зерттеу, оларды ілгерілету үшін тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқын басқаруда заманауи тұжырымдамаларды, тәсілдер мен әдістерді қолдану, болашақ қажеттіліктерді зерттеу және болжау әдістері жүйесі, әлеуетті тұтынушылардың қалауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономикадағы сандық әдістер
Пән математикалық және статистикалық тәсілдер арқылы экономикалық құбылыстар мен процестерді талдаудың құралдары мен әдістерін, экономикалық жүйелерді модельдеу әдістерін, мәліметтерді бағалауды, сандық деректер мен талдау негізінде болжау мен шешім қабылдауды зерттейді. Тренинг барысында Excel үлкен көлемдегі деректерді талдау, оларды түсіндіру, трендтерді, тәуелділіктерді анықтау және болашақ оқиғаларды болжау үшін қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік бойынша практикум
Пән бизнесті құру процесін, оның қаржылық жоспарлауын, нарықты талдауды, мақсатты аудиторияны анықтауды, өнімді немесе қызметті әзірлеуді, маркетингтік стратегияларды және қаржылық болжамдарды, онлайн платформаларды тиімді пайдалануды, сонымен қатар технологиялық өзгерістердің бизнес-модельдерге қалай әсер ететінін зерттейді. олар кәсіпкерлерге қандай мүмкіндіктер ашады. Оқыту барысында нақты бизнес-кейстер шешіліп, бизнес-процестердің симуляторлары қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Маркетинг
Пән маркетингтің негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын, тұтынушылардың мінез-құлқын, маркетинг стратегиясын жасау кезінде негізделген шешім қабылдау үшін нарық, бәсекелестер, трендтер және тұтынушылар туралы мәліметтерді жинау және талдау әдістерін зерттейді. Өнімге сұранысты қалыптастырудағы демографиялық фактордың рөлін, Д. Ратмель, А. Эглие және Е. Лангеард моделін және т. б. зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Нейромаркетинг
Тұтынушылардың қалауларын олар туралы ақпарат алудың субъективті әдістерін қолданбай объективті анықтау жолдарын іздеуден, сондай-ақ тұтынушыны сатып алуға көндіретіндей жарнамалық хабарламаларды қалыптастырудан тұрады..
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Аймақтық экономика және басқару
Пән әртүрлі аймақтардың экономикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ осы дамуды басқарудың әдістері мен құралдарын, аймақтық экономикалық жүйелердің қалыптасу және қызмет ету принциптерін, олардың дамуына әсер ететін факторларды, аймақтағы экономика мемлекеттік және жекеменшік басқарудың құралдары мен механизмдерін зерттейді. Өңірлердің табысты дамуына ықпал ететін факторларды зерттейді, нақты аймақтардағы жағдайды талдайды және болжайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сала экономикасы
Пән белгілі бір саланың қызмет ету принциптері мен механизмдерін, экономиканың әртүрлі салаларының өзара байланысын, экономиканың белгілі бір секторы шегінде тауарлар мен қызметтерді өндіру, бөлу, айырбастау және тұтыну ерекшеліктерін зерттейді. Белгілі бір саладағы кәсіпорынды басқару және дамыту стратегиясын әзірлеу, үрдістер мен тәуекелдерді болжау, негізделген экономикалық шешімдер қабылдау тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Пән бухгалтерлік есеп пен қаржыдағы заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды, соның ішінде бухгалтерлік есепті автоматтандыруды және 1С:кәсіпорын, SAP және QuickBooks сияқты мамандандырылған өнімдерді зерттейді. Деректерді өңдеуді оңтайландыру, есеп беру және қаржылық ақпаратты талдау үшін жасанды интеллектті енгізуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көтерме және бөлшек сауда
Пән көтерме және бөлшек сауда деңгейінде жұмыс істейтін сауда кәсіпорындарын ұйымдастырудың, басқарудың және дамытудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Көтерме және бөлшек саудадағы негізгі концепциялар мен тенденцияларды, баға стратегияларын, логистика және маркетинг әдістерін, осы саладағы ағымдағы үрдістер мен инновацияларды, соның ішінде электрондық коммерцияны қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бренд менеджмент
Қазіргі кезеңдегі компанияның бизнес-моделіндегі брендингтің рөлін түсіну, бренд түрлері және олардың компанияның брендтік портфолиосындағы әртүрлі рөлдері, брендинг теориялары мен құралдары, брендтің сәйкестендіру жүйесі, Брендинг немесе ребрендинг бойынша стратегиялық саясатты әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инновациялық менеджмент
Инновациялық менеджмент ұйымда инновацияларды құру, енгізу және басқару процесін қарастырады. Инновациялық стратегияларды әзірлеу, инновациялық процесті басқару, инновациялық идеяларды іздеу және бағалау, инновациялық мәдениетті қалыптастыру, инновациялық тәуекелдерді басқару, инновацияларды коммерцияландыру, инновацияларды ашу және ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Саладағы баға және тариф саясаты
Пән баға белгілеу теорияларын, экономиканың әртүрлі салаларындағы баға белгілеудің және тарифтерді қалыптастырудың негізгі принциптерін, монополия деп танылған салаларда тарифтерді белгілеу принциптерін, сұраныс пен ұсынысты, өндіріс шығындарын, бәсекелестік ортаны талдауды және экономиканың әртүрлі салаларындағы тарифтерді зерттейді. Әр түрлі салалардағы бағалар мен тарифтердің құқықтық және нормативтік аспектілерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Қазіргі менеджменттің теориясы мен практикасы, кәсіпорынды басқаруда менеджменттің негізгі құралдары мен әдістерін қолдану мәселелерін қарастырады. Кәсіпорынды ұтымды ұйымдастыру және басқару туралы ғылыми білім жүйелерін, кәсіпорынның мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін менеджмент принциптерін қолдануды, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын құру принциптерін, жанжалдарды, өзгерістерді басқару әдістерін, персоналдың мотивациялық саясатын әзірлеу дағдыларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік және start-up
Пәнде start-up құру мен дамытудың ерекшеліктері, бизнес-модель параметрлері, оны сыртқы қаржыландыру, инвестициялық шығындардың типтік бөлінуі қарастырылады. «Бұзушы инновация» тұжырымдамасы, команда мен персоналға шығындарды оңтайландыру, MS Project көмегімен стартап-жобаның жұмыс кестесін құру әдістемесі зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық инклюзия
"Сандық инклюзия" пәні барлық әлеуметтік топтар, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін цифрлық технологиялар мен ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуге арналған. Курс шеңберінде цифрлық теңсіздіктің кедергілері, оларды еңсеру стратегиялары, цифрлық ортаны бейімдеу технологиялары және инклюзивті цифрлық қоғамды дамыту жөніндегі мемлекеттік бастамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экологиялық тұрақты технологиялар
"Экологиялық тұрақты технологиялар" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған заманауи әдістер мен инновациялық шешімдерді зерттейді. Курс тұрақты даму принциптерін, энергияны үнемдеу технологияларын, жаңартылатын энергия көздерін, қалдықтарды басқару стратегияларын және экологиялық қауіпсіз өндірістік процестерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Пән өнеркәсіптік өндіріс пен бизнес саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығының ерекшеліктерін, жеткізушілер мен сатып алушылар арасындағы қарым-қатынастардың ерекшеліктерін, сонымен қатар тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтауға бағытталған маркетингтік зерттеу әдістерін зерттейді. өнеркәсіптік тұтынушылар. Өнеркәсіптік өнімдерді жылжыту және жарнамалау стратегияларын, іскерлік клиенттермен байланысудың тиімді жолдарын және т.б. қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән элективтік компоненттің кәсіптік пәні болып табылады. Ол келесі модульдерден тұрады: инженерлік шығармашылық; техникадағы ғылыми зерттеу әдістері; ақпараттық және патенттік іздеу, эксперимент жүргізу; эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу, ҒЗЖ нәтижелерін безендіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және нарықтық экономика жағдайында өз ресурстарын тиімді басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Қаржы және ақшалай қаражатты ұтымды басқару саласындағы базалық білімді зерделейді, қаржы жүйесі, бюджет, банк өнімдері, кредит беру, жинақтау, инвестициялар, сақтандыру, салық салу және қаржылық алаяқтықтан қорғау ұғымдары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
"Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік" пәні тұрақты дамуға бағытталған экологиялық бағдарланған экономикалық модельдер мен бизнес-стратегияларды зерттеуге арналған. Курс шеңберінде Жасыл экономика тұжырымдамалары, ESG (Environmental, Social, Governance) тәсілдер, дөңгелек экономика, тұрақты бизнес-модельдер және олардың жаһандық нарықтарға әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік
Қауіпсіз еңбек және өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері, кәсіптік тәуекелдерді бағалау және басқару әдістері, жеке және ұжымдық қорғау құралдары, төтенше жағдайлардың алдын алу, сондай-ақ жарақаттану мен кәсіптік аурулардың алдын алу шаралары зерделенеді. Қауіпсіз өндірістік ортаны құруға, еңбекті қорғау нормалары мен талаптарын сақтауға, сондай-ақ кәсіби қызметте қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Стратегиялық маркетинг кәсіпорынның нарықтық мүмкіндіктері мен қабілеттерін қарастырады, нәтижесінде маркетингтік стратегиялар мен тактикалардың мақсатты сегменттеріне сәйкес келеді. Ол ұзақ мерзімді табысқа бағытталған және бәсекелестерге қарағанда тұтынушылық құндылығы жоғары тауарлар мен қызметтерді құру арқылы орташа нарықтық көрсеткіштерден асып түсуді мақсат етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компанияны жоспарлау және бюджеттеу
Пән кәсіпорындағы жоспарлаудың түрлерін, жоспарлаудың әртүрлі әдістерін қолдануды, жоспарлау нормалары мен стандарттарының жүйесін жасауды, кәсіпорынның өндірістік бағдарламасы мен өндірістік қуатын жоспарлаудың ерекшеліктерін, бюджетті басқару жүйелерін, бюджетті басқару жүйелерін зерттейді. кәсіпорында бюджет құру процесін ұйымдастыру, бюджеттерді жіктеу, бақылау мен талдауды ұйымдастыру дағдылары және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби ортада қолданылатын мамандандырылған лексика, терминология және сөйлеу құрылымдары қарастырылады. Бейіндік мәтіндерді түсіну және пайдалану, іскерлік хат алмасу, келіссөздерге қатысу және шет тілінде презентациялар өткізу қабілеті қалыптасады. Кәсіби контексте күрделі ақпаратты беру және қабылдау дағдылары алынады, бұл халықаралық жұмыс ортасында тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қаржы
Экономикалық жүйедегі қаржы мен несиенің мәні теориясы, шаруашылық айналымдағы ақшаның қажеттілігі мен рөлі, кәсіпорын деңгейінде және мемлекеттік деңгейде қаржы жүйесін құрудың рөлі мен принциптері зерттелуде. Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің құрылымы, Қазақстандағы салық салу ерекшеліктері, Қазақстандағы сақтандыру нарығының даму тенденциялары талданады. Бағдарламада банк және сақтандыру секторының өкілдерімен қонақтық дәрістер қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
HR – менеджмент
Пән Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы теориясын, Герцбергтің екі факторлық теориясын, күту теориясын, теңдік және әділеттілік теориясын және т.б., іріктеу, жалдау, оқыту, мотивациялау және өнімділікті басқару процестерін зерттейді. Ұйымдастырудың мотивациялық жүйесі мен мотивациялық іс-әрекетін, кадрлық саясаттың даму ерекшеліктерін, әлемде және Қазақстанда HR брендингін қарастырады. Үздік жұмыс берушілердің тәжірибесіндегі тенденцияларды көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cаладағы персоналды басқару
Пән әртүрлі меншіктегі кәсіпорындардағы персоналды басқарудың теориялық негіздерін, кадр қызметін ұйымдастыруды, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес персоналдың негізгі құжаттамасын жүргізуді зерделейді. Персоналды басқару қызметінің функционалдық бөлінісі және ұйымдастырушылық құрылымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Бизнесті ұйымдастыру
Пән бизнесті құру, ұйымдастыру және дамыту процестерін жүйелі түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті жоспарлау, басқару және талдау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Кәсіпкерлік және бизнес-қызмет негіздерін, бизнесті құру және тіркеу процесін, бизнес-жоспарлау және бизнес-модельдерді әзірлеу әдістерін зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбек құқығы
Пән еңбекті ұйымдастырудың әлеуметтік жағын зерттейді. Еңбек қатынастарының ерекшеліктері мен элементтерін, олардың туындау, өзгерту және тоқтату негіздерін, еңбек саласындағы әлеуметтік әріптестіктің құқықтық негіздерін және ұжымдық шарттар мен келісімдерді жасасу тәртібін, халықты жұмыспен қамтуды және жұмыспен қамтуды құқықтық реттеуді, еңбек шарттарын жасасу, өзгерту және бұзудың түрлері мен тәртібі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Минор бағдарламасы 1
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбек нарығының экономикасы
Пән еңбек нарығының қызмет етуінің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде жұмыс күшіне сұраныс пен ұсынысты, жұмыссыздық деңгейіне әсер ететін факторларды, жалақыны қалыптастыру механизмдерін және экономиканың әртүрлі салаларындағы еңбек нарықтарын зерттейді. Еңбек көші-қоны мәселелерін, жұмыспен қамту және жалпы еңбек қатынастары саласындағы мемлекеттік саясатты, жұмыскерлерді әлеуметтік қорғауды, жұмыс күшіндегі өзгерістерді және т.б
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Минор бағдарламасы 2
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көліктегі қаржылық жоспарлау
Тасымалдау саласындағы қаржылық жоспарлар мен болжамдарды дайындау әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Ол бюджетті қалыптастыру мәселелерін, көлік кәсіпорындарының шығындарын, кірістерін және қаржылық тәуекелдерін талдауды қамтиды. Курс көліктің әртүрлі түрлерінің, соның ішінде автомобиль, теміржол және әуе жолдарының қаржылық жоспарлау ерекшеліктерін қарастырады. Курстың мақсаты – бизнестің тұрақтылығы мен табыстылығына жету үшін көлік секторындағы қаржы ресурстарын тиімді басқаруды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Корпоративтік менеджмент
Пән корпоративтік басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, басқару стратегияларын, корпорациялардың құрылымы мен ұйымдастыруын, шешім қабылдау процестерін, адам ресурстарын басқаруды, қаржылық менеджментті, сыртқы және ішкі бизнес ортаны талдауды зерттейді. Корпорациялар өз мақсаттарына қалай қол жеткізе алатынын, операцияларын оңтайландыратынын, тәуекелдерді басқара алатынын және заманауи бизнес ортасында қалай өсетінін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
1С Бухгалтерия
Пән бухгалтерлік есептің негізгі принциптерін, бухгалтерлік балансты, қаржылық есептілікті жасауды, салық заңнамасын және бухгалтерлік есеп беруді реттейтін талаптарды зерттейді. Бағдарлама интерфейсімен жұмыс істеуді, тіркелгі деректерін конфигурациялауды және жасауды, қаржылық транзакциялар туралы ақпаратты енгізуді және өңдеуді, кірістірілген жауаптар мен аналитикалық құралдарды пайдаланып деректерді талдауды орындауды үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорынның шаруашылық қызметін талдау
Ұйымның қаржылық-экономикалық жағдайын және оның жұмысының тиімділігін бағалау әдістерін зерттейді. Ол кәсіпорын қызметінің әртүрлі аспектілерін талдауды қамтиды, соның ішінде табыстылық, өтімділік, қаржылық тұрақтылық және табыстылық. Курста басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық және қаржылық емес көрсеткіштерді пайдалану әдістері қарастырылады. Курс барысында алынған білім кәсіпорынның күшті және әлсіз жақтарын анықтауға, сонымен қатар оның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қызметін оңтайландыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тайм-менеджмент
Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерттейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықаралық бизнес
Пән халықаралық бизнестің жалпы сипаттамасын, халықаралық сауда теорияларын, халықаралық бизнесті енгізудің құқықтық, технологиялық және саяси аспектілерін, халықаралық маркетингті, халықаралық кәсіпкерлік ортаны, ақша жүйесі мен қаржы нарықтарының қызмет ету ерекшеліктерін зерттейді. Халықаралық бизнесті басқару ерекшеліктерін, сонымен қатар оған халықаралық стратегиялық одақтардың ықпалын және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аудит
Бұл пән нарықтық экономиканың басқа ұғымдарымен жан-жақты байланыста аудиттің негізгі ұғымдарын қарастырады және зерттейді. Жалпы қабылданған халықаралық есепке алу жүйесіне, аудит стандарттары мен нормаларына сүйене отырып, материалдардың теориясын, ұйымдастырылуын, технологиясы мен әдістемесін, ресімдеу және қарау тәртібін ашатын терминдер мен анықтамалар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық менеджмент
Пән ұйымдағы қаржыны олардың құнын арттыру мақсатында басқару жолдарын, айналым капиталын басқаруды, инвестицияларды, қаржылық талдауды, тәуекелдерді басқаруды, жобаны бағалауды, капиталды басқаруды зерттейді. Қаржының негізгі принциптерін және олардың әртүрлі жағдайларда қолданылуын, негізделген шешімдер қабылдаудың балама стратегияларын талдау және бағалау құралдарын және болашақ қаржылық нәтижелерді жоспарлауды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнеске арналған қаржылық зерттеулер
Саналы бизнес шешімдерін қабылдау үшін қаржылық деректерді талдау әдістері мен құралдарын зерттейді. Ол қаржылық нәтижелерді бағалауды, инвестициялық тәуекелдерді талдауды және болашақ қаржылық нәтижелерді болжауды қамтиды. Студенттер қаржылық талдаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде бизнестің тиімділігін бағалау үшін статистикалық және эконометрикалық үлгілерді пайдалануды үйренеді. Курстың негізгі мақсаты – басқаруды оңтайландыру және компанияның қаржылық көрсеткіштерін жақсарту үшін қаржылық зерттеулерді пайдалануды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Минор бағдарламасы 3
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Менеджмент практикумы
Пән персоналды басқарудың практикалық әдістерін, жобаларды басқаруды, өзгерістерді басқаруды, тәуекелдерді басқаруды және менеджменттің басқа аспектілерін зерттейді. Қарым-қатынас, мотивация, қақтығыстарды шешу, шешім қабылдау сияқты көшбасшылық қасиеттерді дамытуға бағытталған, нақты мысалдар арқылы ұйымды құру ерекшеліктерін, олардың қалай жұмыс істейтінін және ұйымның табыстылығын қалыптастыруда мәдениеттің қандай рөл атқаратынын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сатуды басқару
Cатумен тікелей айналысатын адамдарды басқару дағдыларының қажетті жиынтығын қалыптастыру, сату арналарын басқара білу, клиенттер базасымен өзара әрекеттесу процестерін автоматтандыру ерекшеліктерін білу, мақсатты клиенттерді, мақсатты топтармен жұмыс істеу стратегиялары мен тактикасын анықтау, тарату және сату арналарын қалыптастыру, тарату арнасын ынталандыру бойынша іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру дағдыларын, жасанды интеллект, бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін, соның ішінде 1С:бухгалтерияны пайдалану
- Іскерлік ақпаратты өңдеу, бизнес-процестерді модельдеу және кәсіпкерлік қызметтегі басқару мәселелерін шешу үшін экономикалық-математикалық әдістерді қолдану әдістері мен бағдарламалық құралдарын анықтау
- Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметте цифрлық инклюзия құралдарын, экологиялық, құқықтық және әлеуметтік дағдыларды қолдану
- Есептерді дайындау және тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін компанияның қаржы-шаруашылық қызметінің бастапқы деректерін жинау және өңдеу
- Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау деректері негізінде ұйымның қаржылық-экономикалық және басқару қызметін жоспарлау
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді, экономикалық-математикалық әдістерді және жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, деректердің үлкен массивімен жұмыс істеу
- Статистикалық есепке алу әдістерін, кәсіпорынның 1С бағдарламасын, нормативтік-құқықтық актілерді пайдалана отырып, ұйымның қаржылық-экономикалық қызметі туралы есептілікті дайындау
- Шығарылатын өнімді өндіру және өткізу, өнімнің жаңа түрлерін игеру үшін қажетті материалдық, еңбек және қаржылық шығындар бойынша есептеулерді орындау
- Жаңа нарықтарды игеру немесе сыртқы нарықтарға шығу үшін ұйымның экономикалық көрсеткіштеріне ішкі және сыртқы факторлардың әсерін есептеу
- Брендтің танылуын анықтау, ұйымның даму стратегиясын әзірлеу және іскерлік коммуникацияларды пайдалана отырып презентация дайындау үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, әртүрлі көздерден сыртқы ақпаратты жинау
- Стратегиялық бағдарларды құру және ұйымның тиімді қызметін жоспарлау үшін маркетингтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалану