Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04142 Экономика және менеджмент (салалар бойынша) в ALT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономикалық көрсеткіштерді талдау дағдылары бар, ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолданатын, тиімді шешімдер қабылдай алатын, командада жұмыс істей алатын және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті экономика және менеджмент саласында құзыретті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру дағдыларын, жасанды интеллект, бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін, соның ішінде 1С:бухгалтерияны пайдалану
  • Іскерлік ақпаратты өңдеу, бизнес-процестерді модельдеу және кәсіпкерлік қызметтегі басқару мәселелерін шешу үшін экономикалық-математикалық әдістерді қолдану әдістері мен бағдарламалық құралдарын анықтау
  • Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметте цифрлық инклюзия құралдарын, экологиялық, құқықтық және әлеуметтік дағдыларды қолдану
  • Есептерді дайындау және тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін компанияның қаржы-шаруашылық қызметінің бастапқы деректерін жинау және өңдеу
  • Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау деректері негізінде ұйымның қаржылық-экономикалық және басқару қызметін жоспарлау
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді, экономикалық-математикалық әдістерді және жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, деректердің үлкен массивімен жұмыс істеу
  • Статистикалық есепке алу әдістерін, кәсіпорынның 1С бағдарламасын, нормативтік-құқықтық актілерді пайдалана отырып, ұйымның қаржылық-экономикалық қызметі туралы есептілікті дайындау
  • Шығарылатын өнімді өндіру және өткізу, өнімнің жаңа түрлерін игеру үшін қажетті материалдық, еңбек және қаржылық шығындар бойынша есептеулерді орындау
  • Жаңа нарықтарды игеру немесе сыртқы нарықтарға шығу үшін ұйымның экономикалық көрсеткіштеріне ішкі және сыртқы факторлардың әсерін есептеу
  • Брендтің танылуын анықтау, ұйымның даму стратегиясын әзірлеу және іскерлік коммуникацияларды пайдалана отырып презентация дайындау үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, әртүрлі көздерден сыртқы ақпаратты жинау
  • Стратегиялық бағдарларды құру және ұйымның тиімді қызметін жоспарлау үшін маркетингтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалану
Top