Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04160 Маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық субъектілерінің маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін экономика, маркетинг, менеджмент, статистика саласындағы қажетті білімі бар маман дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Жасанды интеллект жүйелері
Менеджмент пен маркетингтегі жасанды интеллект
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Мінез-құлық экономикасы (ілгермелі курс)
Шет тілі (кәсіби)
Жарнама саласындағы шығармашылық технологиялар
Жарнама кеңістігін талдау
Фирманың экономикалық стратегиясы
Байланыс процесінде жарнама
Сапа маркетингі
Аналитикалық маркетинг
Сыртқы сауда қызметінің маркетинг
Білім беру қызметтеріндегі маркетинг
Ауыл шаруашылық маркетингі
Сатудың психологиясы
-
2 Оқу жылы
Маркетингтегі инновациялық әдістер мен амалдар
Электрондық коммерция
Практикалық маркетинг
Цифрлық ортадағы маркетингтік стратегиялар
Жарнамалық дизайн теориясы мен практикасы
Веб-аналитика және ыңғайлылық
Өнімді жылжытуға арналған маркетингтік технологиялар
Жаһандық желідегі жарнама
Маркетинг менеджмент
Тұтынушылардың мінез-құлқындағы маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін меңгергендігін көрсету.
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдау, соның ішінде. ғылымда оның қазіргі даму кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипат, ғылым философиясының ұстанымы мен категориясына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.
- Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдалануын, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың өзіндік әлеуметтік-психологиялық технологияларын бағалау.
- Білім, ғылым және инновация интеграциясын және мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы және инновациялық технологияларды бағалау және студентке бағдарланған оқыту қағидаттарына негізделген оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
- Кәсіпорында ұйымдастырушылық процедураларды енгізу, болжамдар жасау, стратегиялық серіктестіктерді құру, тарату арналарын пайдалану және тауарларды жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Бөлшек сауда желісінің ресурстарын сәтті жұмыс істеу және дамыту үшін оларды ұйымдастыру және тиімді басқару
- Тиімді басқару құралдарын пайдалана отырып, экономикалық қатынастар саласында кәсіби шешім қабылдау мінез-құлқын дамыту
- Тұтынушылардың әртүрлі санаттарының тауарларды қабылдауының демографиялық және психографиялық факторларын ескере отырып, жарнамалық стратегиялар мен сұранысты ынталандыру бағдарламаларын әзірлеу.
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін жасанды интеллекттің негізгі әдістерін қолдану
- Сандық платформаларда орналастыру, іздеу жүйелерінде және ғаламдық Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту үшін мәтіндік және графикалық жарнамалық материалдарды әзірлеуді басқару