6B11410 Әлеуметтік жұмыс в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі теориялық білім мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, халыққа әлеуметтік қызмет көрсету, әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қолдау жөніндегі қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті басқару органдары мен әлеуметтік жұмыс мекемелері үшін жоғары білікті кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B090 Әлеуметтік жұмыс
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B114 Әлеуметтік жұмыс
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметінің негіздерімен таныстыру, оның мақсаты, мазмұны мен қоғамда жүзеге асырылатын міндеттерін түсіну, сонымен қатар оқу барысында мамандықты игеруге деген мағыналы қатынасты қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстың мамандық ретінде пайда болуы. Әлеуметтік жұмысты ғылым ретінде анықтаудың нұсқалары. Әлеуметтік жұмыс объектісінің субъективті факторын бағалау тәсілдері. Мемлекеттің әлеуметтік саясатының негізгі бағыттары. Әлеуметтік жұмыстың категориялары, заңдылықтары және принциптері. Әлеуметтік жұмыста кәсіби шеберлікті қалыптастыру проблемалары. Әлеуметтік қызметкер мен клиенттің өзара әлеуметтік әрекеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетелдегі әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: шет елдерде әлеуметтік қызмет көрсету жүйесін қалыптастырудың тарихи аспектілері; халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері; әртүрлі елдердің әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің негізгі формалары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Шетелдегi әлеуметтiк жұмыс. Шетелдегi әлеуметтiк жұмыстың ғылыми негiзi. Басқа пәндермен байланысы. «Шетелдегі әлеуметтік жұмыс» пәнінің әлеуметтік жұмыс мамандарын даярлаудағы маңызды рөлі. Шетелдегi әлеуметтiк жұмыстың тәжiрибелерiн зерттеудiң әдiснамасы және әдiстерi. Шетелдегi әлеуметтiк жұмыстың формалары мен тәсiлдерi.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы түсінік негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерін құру дағдыларын қалыптастыру. Академиялық ортада коммуникацияның негізгі принциптерін меңгеру. Мазмұны: Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Академиялық мәтіндердің стилі мен жанрлары. Университеттегі академиялық мәтінмен жұмыс. Лингвистикалық мақаланы талдау. Академиялық тіркелім. Библиография және дәйексөз. Стилистика. Интерпритация.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жұмыстың даму динамикасы
Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың негіздері туралы теориялық және практикалық білімді шыңдау, оның қазіргі қоғамдағы орны мен рөлі туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстың ғылым ретінде қалыптасуы. Әлеуметтік жұмыстың қалыптасуының тарихи факторлары. Әлеуметтік жұмысқа көзқарастың эволюциясы. Әлеуметтік көмектің жаңа институттарының қалыптасуы. Әлеуметтік жұмыстың теориялық концепцияларының қалыптасуы. Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы әлеуметтік жұмыстың дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы ұлттық дәстүрлер
Мақсаты: әлеуметтік жұмыста ұлттық дәстүрлер негізінде мәселелерді шешу жолдарын қолдану. Мазмұны: Әлеуметтік дәстүрлердің қоғамдық мәні. Қоғамдық құбылыстар жүйесіндегі дәстүрлердің алатын орны. Қазақы дәстүрлердің әлеуметтік мәні. Ұлттық дәстүр халықтық әлеуметтік және адамгершілік құндылықтар ретінде. Әлеуметтік көмек пен қолдау көрсету мақсатында қалыптасқан ұлттық дәстүрлер. Халықтық дәстүр қоғамдық әлеуметтік сананы қалыптастырушы элемент ретінде. Дәстүрлердің жастардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуіндегі рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың тарихы мен теориясы
Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың тарихи аспектілері, теориялық және әдіснамалық негіздері, бағыттары мен әдістері туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстың ғылым ретіндегі сипаттамасы және оның тарихы. Ерте және орта ғасырдағы қайырымдылық пен әлеуметтік көмектің негізгі бағыттары. Әлеуметтік қызмет пен көмек саласына байланысты алғашқы құқықтық құжаттардың пайда болуы. Қазақстанда әлеуметтік жұмыстың кәсіби қызмет ретінде қалыптасу тарихы. Практикалық іс-әрекет формасы ретінде әлеуметтік жұмыстың ерекшелігі. Әлеуметтік жұмыстың басқа ғылымдармен байланысы. Әлеуметтік жұмысты теориялық түсінудегі алғашқы практикалық қадамдар. Клиентпен әлеуметтік жұмыс жүргізудің теориялық-тәжірибелік негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік патология
Мақсаты: тұлғаның патологиясын, жеке басының бұзылуын, жеке басының түрлерін зерттеудің қазіргі заманғы социологиялық және психологиялық әдістерін талдау, патологияны әлеуметтік технологияның маңызды құралы ретінде зерттеу. Мазмұны: Әлеуметтік норма, әлеуметтік мінез-құлық, девиантты мінез-құлық. Әлеуметтік патология әлеуметтік құбылыс ретінде. Әлеуметтік патологияның кезеңдері. Әлеуметтік және медициналық патология: негізгі айырмашылықтар. Әлеуметтік девиация. Психологиялық патология. Мектепке дейінгі балалардың патологиялық деңгейін анықтау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, тұрақты даму құндылықтары, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Тұрақты даму құндылықтарына бағытталған ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен іздену дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. Семей, Ташкент, Петербор кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына және «Қилы заман», «Қараш-қараш» оғығасы әңгімелеріне көркемдік шолу, «Абай» монографиясы. Құнанбаев», «Абай жолы» эпопеясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жастармен әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: жастарға арналған әлеуметтік қызметтер жүйесі мен ұйымдар контекстінде жастармен кәсіптік қызметтің модельдері мен технологияларын ұйымдастыру және енгізу қабілеттерін қалыптастыруды қамтамасыз ету. Мазмұны: Жастар-әлеуметтік жұмыстың объектісі. Жастар мәселесін педагогикада, психологияда, социологияда зерттеу. Білім беретін қызметтер нарығы. Жастардың әлеуметтік проблемаларының пайда болу факторлары мен типологиясы. Бос уақыт, оның жастардың әлеуметтік дамуындағы маңызы. Жастардың субмәдениеті. Еңбек нарығындағы жастар жағдайының ерекшеліктері. Жастарды еңбекке және өмірге дайындау мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік диагностика және кеңес беру
Мақсаты: әлеуметтік диагностика саласындағы білім жүйесін, әлеуметтік диагностиканың әдіснамасы, әдістері мен кеңес берудің түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік технологияның қызметі. Әлеуметтік баға беруде мемлекеттік мекеме жүйесінде өткізу. Эксперттік баға беруде әлеуметтік диагностиканың ролі. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде әдістерді қолдану. Әлеуметтік кеңес беру технологияның негізі әдісі ретінде. Кеңес беру процестерінде жасанды интеллектті қолдану. Жасанды интеллект арқылы әлеуметтік мәселелерді болжау. Жасанды интеллектті қолдану арқылы тәуекел топтарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептен тыс мекемелердегі әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: мектептен тыс мекемелер жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстың ерекшелігі мен мазмұны туралы тұтас идея қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстың қалыптасуы мен дамуы. Әлеуметтік жұмыс білім саласы ретінде. Мектептен тыс мекемелер. Қазақстан Республикасының «Білім беру» Заңының «Дамыту жолындағы оқыту бағдарламасы». Тұлғаны әлеуметтік қалыптастыру. Балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі әлеуметтік ауытқулар. Баланың әлеуметтік-мәдени әлеміне ықпал жасайтын факторлар. Халықтық білім жүйесі. Жеделдетіп дамыту бағдарламасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы мамандандырылған мектеп интернаттардағы әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: мамандандырылған мектеп-интернаттар жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздерімен және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға әлеуметтік көмек көрсетудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды оқытуда, тәрбиелеуде, дамытуда және әлеуметтік бейімдеуде психологиялық-педагогикалық қолдау ерекшеліктері. Өмірлік қиын жағдайда жүрген балалар. Әлеуметтік институт ретінде, отбасының бала өмірі мен тәрбиесі үшін қажет жағдайларды қамтамасыз ете алмауы. Жалпы әлемдік тәжірибедегі инклюзивті білім беру. Дәстүр және қоғам. Инклюзивті білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мүмкіндігі шектеулі жандармен әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: қолайлы өмір сүруді қамтамасыз ету және жеке адам мен қоғамның әлеуметтік әл-ауқатының мәселелерін шешу үшін мүмкіндігі шектеулі адамдармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Мүгедектенудің (инвалидизация) ғылыми концепциялары. Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау. Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік қорғау заңының талдамалары. Мінез-құлқы бұзылған балалар. “Стационарлық емес жағдайдағы жеке бейімделу” түсінігі. Мүмкіндігі шектеулі жандардың қоршаған әлеуметтік-тұрмыстық ортасы. Мүмкіндігі шектеулі жандардың өмір сүруіне қажетті қосалқы бейімдеу құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жұмыс әдістері мен технологиялары
Мақсаты: кәсіби қызметте әлеуметтік жұмыс технологиялары мен әдістерін тәжірибелік қолдану үшін теориялық негіздерді қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыс технологиясының негізгі түсініктері, категориялары, түрлері. Әлеуметтік жұмыс әдістері, оны топтастыру, мазмұны. Әлеуметтік қызметкерлерді дайындау жүйесіндегі әлеуметтану білімнің көп-деңгейлі сипаты және әлеуметтік жұмыстағы рөлі. Әлеуметтік технологиялардың классификациясы. Әлеуметтік экспертиза технологиясы. Әлеуметтік жұмыстағы социологиялық (педагогикалық, психологиялық) әдістер. Әлеуметтік адаптация. Әлеуметтік реабилитация. Әлеуметтік коррекция. Әлеуметтік терапия.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялар негіздері
Мақсаты: әлеуметтік жұмыс саласында инновациялық технологиялардың ерекшеліктері туралы білімдерін клиенттермен әлеуметтік жұмыстың тәжірибесінде қолдануды үйрету, сонымен қатар қиын өмірлік жағдайдағы азаматтардың әр түрлі санаттарымен әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Инновацияның мәні мен мазмұны. Педагогикалық инновация. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық процесстер. Перспективті инновациялық жобалар. Даму тенденциялары. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық менеджмент. Жаңа ресурстарды пайдалану. Инновацияға мотивация. Әлеуметтік өнімді электронды сату.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: Жұмыс беруші және кәсіптік ұйымдар тарапынан заманауи маманға қойылатын талаптар қосымша және кәсіптік дайындыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделген. Салыстырмалы талдау жүргізу, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, келесі тапсырмаларды орындай білу: объективті факторларға ғылыми көзқарас, салыстырмалы талдаулар жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қарым-қатынас мәдениеті
Мақсаты: гуманитарлық білім берудің жалпы мәдениетін арттыру, олардың коммуникативтік дағдыларын дамыта отырып және қарым-қатынас серіктесімен тиімді әрекеттесуге дайындау. Мазмұны: Қарым-қатынас адамдардың субьектілік – обьектілік өзара әрекеті ретінде. Қарым-қатынас мәдениетін танудың дүниетанымдық негіздері. Қарым-қатынас түрлері мен формалары. Қарым-қатынастың құрылымы, құралдары (вербалды, визуалды, тілдік емес белгілер мәні). Қоршаған адамдармен өзара әрекет психологиясы мен әдістер. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени және психологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жұмыстың этикалық негіздері
Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың кәсіби адамгершілік принциптері мен нормаларына тұтас көзқарас қалыптастыру; кәсіби қызметтің жоғары әлеуметтік-этикалық мәдениетін қамтамасыз етуге қабілеттілік пен дайындықты қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі этикалық негіздердің маңызы. Әлеуметтік жұмыстың этикалық принциптері мен нормалары. Гуманистік құндылықтар. Әлеуметтік жұмыстағы кәсіби және азаматтық борыштың маңызы. Қарым-қатынас мәдениеті. Әлеуметтік жұмыс маманының кәсіби-этикалық критерийлері мен жеке қасиеттеріне қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары
Мақсаты: студенттердің рекреация және оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі - рекреациялық қажеттіліктер және оларға сәйкес келетін рекреациялық қызмет түрлері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Рекреациялық ресурстар және оларды бағалау әдістері. Рекреацияның әлеуметтік және экономикалық маңызы. Рекреациялық жүйелер және олардың элементтерінің байланысы. Қоғамның ұдайы өзгеріп отыратын рекреациялық қажеттіліктеріне сәйкес демалысты ұйымдастырудың принциптері, әдістері және тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коммуникативті мәдениет негіздері
Мақсаты: коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі. Тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайларын талдау, әрбір жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынасқа қажетті тәжірибені алу. Кәсіби іс-әрекетте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуде коммуникативті әдістерді практикалық қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасы және балалармен әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: отбасылық қолайсыздықтың алдын алуға, қиын өмірлік жағдайларды шешуге және отбасы мен оның жекелеген мүшелерін әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етуге бағытталған отбасымен әлеуметтік жұмыс туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Отбасы түсінігі. Отбасы әлеуметтенудің басты институты ретінде. Отбасындағы бала тәрбиесін нығайту шаралары. Адам қоғамы тарихындағы отбасы мен некенің ретро-спективасын қарастыру. Адамның (отбасының) әлеуетін анықтау және нығайту арқылы ӨҚЖ-ны жеңуге ықпал ету. ӨҚЖ-да болған адамды (отбасын) анықтау мониторингі. ӨҚЖ-ны еңсеру немесе оның туындауының алдын алу үшін мұқтаж адамға (отбасына) әлеуметтік көмек пен қызмет көрсету шараларын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік демография
Мақсаты: әлеуметтік демография және демографиялық негіздер саласындағы білімдер мен дағдыларды, әлемдегі, елдегі, өңірдегі қазіргі заманғы демографиялық және этнографиялық ахуал туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік демография. Демографиялық процестер, демография ұғымы, тарихы. Этникалық процестердің құрамы және ерекшеліктері. Этникалық процестердің формалары, сипатты белгілері. Демографиялық саясат және халықтың өсуін реттеу. Этникалық процестердің құрамы және ерекшеліктері. Миграцияның формалары мен негізгі бағыттары. Демографиялық жарылыс. Демографиялық төңкеріс. Демографиялық дағдарыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік салада ғылыми зерттеулер жүргізудің әдістемесі
Мақсаты: ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі, олардың саралануы және интеграциясы туралы білімдерін және әлеуметтанулық зерттеулерді ғылыми ұйымдастырудың теориялық негіздерін, зерттеулерді әлеуметтанулық жоспарлау тұжырымдамасын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми және социологиялық зерттеудің методологиясы мен логикасы. Әлеуметтану ғылымының басты аспектілері. Логика-ойлау, тұжырым жасау барысы, ақылдылық, ішкі заңдылық, ойлау заңдары мен түрлері туралы ғылым. Әлеуметтік саладағы зерттеу жұмысын ұйымдастыру. Әлеуметтік зерттеулерде жасанды интеллект құралдарын пайдалану әдістері. Жасанды интеллект көмегімен сауалнама деректерін өңдеу. Әлеуметтік саладағы жұмыс орындарында инновациялық өзгерістерді ғылыми талдау барысында жасанды интеллектті пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмысты құқықтық қамсыздандыру
Мақсаты: халықтың әлеуметтік құқықтары мен міндеттері, олардың құрылымдары, әлеуметтік құқық және әлеуметтік заңдылық туралы теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық құжаттар мен ҚР Конституциясы. Адам мен азаматтың әлеуметтік құқықтары мен бостандықтарын реттейтін нормативтік құқықтық актілер. Құқықтық қатынас мазмұны. Әлеуметтік қамсыздандыру құқықтық қатынастарының объектілері. Тұрғындардың мүддесін әлеуметтік қорғаудың мемлекеттік кепілдіктері. Әлеуметтік қамсыздандыруды жүзеге асырудың жалпылығы, әмбебаптылығы және жиынтығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қызмет көрсетуді стандарттау
Мақсаты: стандарттау жүйесінің теориялық негіздерін зерттеу, әлеуметтік қызмет көрсету саласындағы технологияны қолдану, санақ бойынша негізгі әлеуметтік көрсеткіштердің әдісін қолданудағы іскерлік пен дағдыны қалыптастыруға әрекеттендіру. Мазмұны: Әлеуметтік квалиметрия, сапаны бағалау және әлеуметтік қызметтерді стандарттау. Әлеуметтік қызмет стандарттарын әзірлеу және енгізу. Квалиметрияның маңызы және оның негізгі функциялары. Әлеуметтік қызмет көрсету институты мен әлеуметтік қызметтерді көрсетудің сапасы мен тиімділігін бағалау әдістері. Әлеуметтік қызметтердің сапасын анықтайтын факторлар. Мониторингтің ақпараттық-аналитикалық қызметі: ұйымдастыру, қызмет мазмұны. Әлеуметтік жұмыста бақылаудың маңызы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қызметтің стандарттары мен мониторингі
Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың стандарттау жүйесі, мазмұны және қызмет көрсету көлемін зерттеу мониторингінің әдістерін игеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы стандарттаудың мемлекеттік жүйесі. Әлеуметтік стандарттау, оның ерекшеліктері. Әлеуметтік көрсеткіш ретінде өмір сүру құны. Әлеуметтік қызмет көрсету стандарттары мен нұсқаулықтары. Білім беру, денсаулық сақтау және мәдени салалардағы минималды стандарттар әлеуметтік қамсыздандырудағы мемлекеттік минималды стандарттар жүйесі. Әлеуметтік және еңбек қатынастары саласындағы минималды әлеуметтік стандарттар. Көрсетілетін қызметтердің сапасы мен түрлерін талдау, олардың даму перспективаларын болжау, сыртқы көмекке мұқтаждардың динамикасын жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік әл- ауқаттың заманауи теориялары
Мақсаты: әлеуметтік әл-ауқат құбылысы туралы теориялық идеяларды зерттеу негізінде тарихи-мәдени тұрғыдан халықтың белгілі бір топтарының әлеуметтік әл-ауқатын критериалды талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи теориясының жаңа үрдісінің кезеңдері мен деңгейлері. Халықтың әл-ауқаты және оның өлшемдері ғылым ретінде ерекшеліктері. Әлеуметтік көрсеткіштер, әлеуметтік нормалар, жұмыссыздық және әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи көрсеткіштері. Еңбек нарығының үрдістері мен динамикасын және жұмыспен қамтудың республикалық және өңірлік аспектілерін бағалай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы адвокация
Мақсаты: қоғамдық мүдделерді немесе құндылықтарды қорғау дағдыларын қалыптастыру, әлеуметтік маңызы бар проблемаларға немесе осы проблемалар туралы қоғамдық түсініктерге әсер ету, осал санаттағы азаматтардың құқықтары мен мүмкіндіктерін кеңейту. Мазмұны: «Адвокация» ұғымы. Адвокацияның тарихы мен теориясы. Адвокацияның іс-әрекет принциптері мен технологиялары. Адвокаттандыру нысандары. Әлеуметтік адвокаттандыру принциптері. Адвокаттандырудың кезеңдері мен субъектілері. Әлеуметтік жұмыстың инновациялық технологиясы ретіндегі әлеуметтік адвокаттандырудың перспективалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік саясат
Мақсаты: әлеуметтік саясаттың мәнін, негізгі принциптері мен категорияларын зерттеу, оның әлеуметтік қауіпсіздік, халықты әлеуметтік қорғау салаларымен байланысы туралы білімдерін дамыту. Мазмұны: Әлеуметтік саясаттың объектісі, субъектісі, категориялары. Қоғамның әлеуметтік құрылымы. Әлеуметтік институттар әлеуметтік қажеттіліктердің құрылымы ретінде. Әлеуметтік-демографиялық мәселелер. Халықты әлеуметтік қорғаудың негізгі бағыттары. Әлеуметтік саясатты жүзеге асырудың қаржылық және білікті мамандарымен қамтамасыз ету мәселелері. Әлеуметтік саясатқа байланысты әлеуметтік әріптестік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік болжау мен жобалау
Мақсаты: әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі әртүрлі түрдегі және типтегі әлеуметтік процестерді болжау мен жобалаудың ғылыми негіздерін қалыптастыру . Мазмұны: Әлеуметтік болжау және моделдеу. Болжаудың нәтижелері мен оларға қойылатын талаптар. Болжаудың типтік әдістемесі мен болжаудың мүмкіндіктері. Әлеуметтік процестерді модельдеу ерекшеліктері. Болжау процестерінің негізгі кемшіліктері мен оларды анықтайтын факторлар. Әлеуметтік жобалау, оның табиғаты мен мәні. Әлеуметтік жобалау мен әлеуметтік жаңашылдық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік бағдарламалар түзудің әдістемесі
Мақсаты: әлеуметтік қызметтер жұмысындағы практикалық және өзекті мәселелер теориясының ерекшеліктерін және басқарудағы әлеуметтік бағдарламаларды құру әдістерін меңгеру. Мазмұны: Қазіргі кезеңдердегі әлеуметтік бағдарлама құрастыру мен оны ұйымдастыру ерекшеліктері. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде әлеуметтік бағдарламаның орны. Көп балалы отбасыларды әлеуметтік қолдауға бағытталған бағдарламалар. Психофизиологиялық мүмкіндіктері шектеулі балалы отбасыларымен жүргізілетін әлеуметтік бағдарлама мoдeлдері. Әлеуметтік қалпына келтіруге бағытталған бағдарламалардың әлeyмeттiк caлaлapдa қoлдaнy тәжipибeci.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жоспарлау
Мақсаты: ұйымдастырушылық құрылымы мен тәжірибелік іске асырылуының барлық деңгейлерінде әлеуметтік жұмысты жоспарлаудың мазмұны мен механизмі туралы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жоспарлаудың теориялық негіздері. Әлеуметтік жоспарлаудың деңгейлері мен формалары. Жоспарлау процесінің ақпараттық кірістері мен нәтижелерін сипаттау. Халықтың өмір деңгейі мен сапасының көрсеткіштері жүйесі. Отбасын жоспарлау мәселелері бойынша әр түрлі топтарға кеңес беру технологиялары. Әлеуметтік даму саласындағы талдамалар – еңбек жағдайының жақсартылуы, қызметкерлердің біліктілігін арттыру, халықтың жалпы білімі мен мәдени деңгейін жоғарылату, тұрғын үй, мәдени-тұрмыстық, медициналық қызмет көрсету жағдайын жақсарту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың экономикалық негіздері
Мақсаты: әлеуметтік жұмыс экономикасының құрамды бөліктерін және оның қазіргі деңгейде даму принциптерін меңгеруде көмек көрсету. Мазмұны: Әлеуметтік қамсыздандыруды ұйымдастырудың экономикалық негіздері. Тұрғындарды әлеуметтік қорғау және мемлекеттік саясаттағы орны. Әлеуметтік қорғаудың қызметі. Әлеуметтік қамсыздандыру, олардың негізгі түрлері. Әлеуметтік жұмыстағы қаржыландыру принциптері. Тұрғындардың экономикалық дифференциясы. Халықты әлеуметтік қорғаудың қаржыландыру көздері. Халықтың қорғалмаған әлеуметтік категориясы үшін әлеуметтік қызметті қалыптастырудың экономикалық негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл тұрғындары арасындағы әлеуметтік жұмыстың негіздері
Мақсаты: ауыл тұрғындарының әр түрлі демографиялық топтарымен жұмыс жасау барысында әлеуметтік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Ауылдық жерлердегі әлеуметтік қызметтердің мәні. Ауылдағы әлеуметтік қызмет көрсету жұмысының стандарты. Қарттар мен мүгедектердің арнайы қызмет көрсетудегі қажеттіліктерін анықтау мен бағалау. Ауылдық жерде үйде әлеуметтік қызмет көрсету. Ауыл тұрғындары арасында медициналық сақтандыруды насихаттау. Ауылдық өмір салтының ерекшеліктері, оның қасиеттері. Ауылдағы әлеуметтік жұмыс технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: денсаулық сақтау мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс мәселелері: репродуктивті денсаулықты сақтау, мүгедектерге көмек көрсетуді ұйымдастыру, психиатриядағы әлеуметтік жұмыс, әртүрлі диагнозы бар адамдармен әлеуметтік жұмыс туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Денсаулық туралы ілімнің қалыптасу кезеңдері. Денсаулыққа медициналық, әлеуметтік, экономикалық табиғи, биологиялық, психологиялық т.б. факторлардың әсерлері. Әлеуметтік гигиена ғылымының анықтамасы, негізгі мақсаттары мен міндеттері. Тамақтану және денсаулықты қалыптастырудағы рөлі. Әлеуметпатиялар. Аса маңызды әлеуметтік аурулар және олардың алдын алу шаралары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік медицина негіздері
Мақсаты: халық денсаулығы мен денсаулық сақтаудың даму заңдылықтары туралы ғылым ретінде әлеуметтік медицина туралы түсініктерді қалыптастыру; оларды әр түрлі жеке адамдармен және халықтың топтарымен практикалық әлеуметтік жұмыста қолдану. Мазмұны: Қоғамдық денсаулық –әлеуметтік құндылық ретінде. Тұрғындардың денсаулығының көрсеткіштері. Психикалық стрессті алдын алу және оның салдарын түзету. Жыныстық мәдениет және оның тәрбиесі. Еңбек пен демалысты тиімді ұйымдастыру. Экологиялық мәселелер әлеуметтік медицина тұрғыда. Аса маңызды әлеуметтік аурулар және олардың алдын алу шаралары. Маскүнемдік немесе нашақорлық, оның кезеңдері және асқынуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-медициналық деонтология
Мақсаты: әлеуметтік жұмыста кәсіби борыш пен жауапкершілік туралы тұтас түсінік қалыптастыру; түлектердің борыш талаптарына сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік медицина – клиникалық медицинамен әрекеттестігі және түсінігі. Денсаулықтың генетикалық және әлеуметтік шарттылығы. Әлеуметтік қызметкерлердің деонтологиялық даярлығының мәселесі. Әлеуметтік ортаның гуманистік ұстанымдары. Деонтология – парыз туралы ғылым. «Зиян келтірме» ұстанымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік геронтология және гериатрия
Мақсаты: егде жастағы адамдар мен қарттардың әлеуметтік тобы туралы тұтас, жүйелі идеяны қалыптастыру; мәнін ашу және егде жастағы тұрғындармен әлеуметтік жұмысты түсіну мен ұйымдастыруда жеке көзқарастың қажеттілігін қамтамасыз ету; егде жастағы адамдар мен қарттарға қатысты геронтофильді стереотиптерді дамыту. Мазмұны: Кәрілік мәселелерін шешудегі геронтология ғылымының орны. Геронтология ғылымының әлеуметтік жұмыс мамандарын даярлаудағы маңызы. Әлеуметтік геронтология кезеңдері. Қартаю үрдісі. Кәріліктің теориялық тұжырымдамалары. Қартаюдың жылдамдығы және биологиялық жас шамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шиеліністану теориясы
Мақсаты: шиеленістің мәні мен табиғаты, шиеленістің өзара әрекеттесуі және шиеленісті басқару әдістері, шиеленіс стратегиялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Шиеленістердің пайда болуының теориялық және әлеуметтік-тарихи алғышарттары. Шиеленістердің жіктемесі және шығу себебі. Қайшылықты басқарудың тиімділігі. Тұлғааралық және топаралық конфликттер, негізгі формалар мен оларды реттеу жолдары. Қоғамдық дамудағы әлеуметтік шиеленіс. Шиеленістің алдын алу мен шешілудің жалпы теориясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыстағы шиеленістану, еңбек дау-дамайы
Мақсаты: қазіргі қоғамдағы әлеуметтік жұмыс саласындағы және еңбек дау-дамайының негізгі шиеленістанулық тетіктері туралы жан-жақты білімді қалыптастыру және оның шешу жолдарын меңгеру. Мазмұны: Шиеленісті шешуге арналған келіссөздер үрдісінің психологиясы. Шиеленіс жағдайындағы тиімді қарым-қатынас пен ұтымды мінез-құлық технологиялары. Басқарудағы жариялылық және әлеуметтік әділеттілік қағидасы шиеленістердің алдын алу факторлары ретінде. Топтық шиеленістерде жанжалды жағдай бейнесінің ерекшеліктері. Ұйымдағы шиеленістердің техникалық, ұйымдастырушылық, әлеуметтік-экономикалық және әкімшілік үй-жайлары. Шиеленісті басқару технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың себептерін анықтау және балалардың осы санатымен профилактикалық жұмыстың оңтайлы әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Девиация түсінігі. Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік жұмыс жүргізу пәнінің мәні мен маңызы. Девиантты мінез-құлықтың аддиктивті түрлері туралы түсінік және мазмұны. Қоғамға қарсы мінез-құлықты балаларды анықтау. Норма туралы түсінік және нормадан ауытқу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік статистика
Мақсаты: әлеуметтік статистика ұғымы, оның теориясы мен әдістері туралы білімдерді игеру және статистикалық зерттеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Статистикалық мәліметтерді басқару және топтастыру. Статистикалық бақылаудың мәні және бағдарламасы. Әлеуметтік құбылыстарды статистикалық зерттеу. Әлеуметтік статистиканың динамикалық кезеңдері. Мемлекеттік әлеуметтік қызмет жүйесінің көрсеткіштері. Əлеуметтік жəне экономикалық даму процестерінің көрсеткіштеріне талдау жəне қорытынды жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этникалық топтар арасындағы әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: көпұлтты әлеуметтік ортаның қалыптасуы мен даму ерекшеліктері туралы теориялық идеяларды, сондай-ақ этносаралық қақтығыстарды шешу тәжірибесін зерделеу, болашақ мамандардың көпмәдениетті ортада тиімді әлеуметтік жұмысқа қабілеттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі әлеуметтік мәдениет теориясының негіздері. Психоәлеуметтік, құрылымдық және кешенді саладағы негізгі ұғымдар мен теориялар. Бағдарланған әлеуметтік жұмыс. Полиэтникалық ортаның қалыптасу және даму заңдылықтары. Этносаралық қатынастардың құрылымы мен эволюциясының мәні. Адам мен этностың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің этномәдени ерекшеліктері. Қоғамда болып жатқан әлеуметтік процестер, олардың ықтимал теріс салдары, жанжалды процестер, әлеуметтік тәуекел жағдайлары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конфессионалды әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: конфессиялық әлеуметтік жұмысты жүйелі сипаттау дағдыларын игеру, отбасылар мен балаларды әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету бойынша діни ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау нысандарын, әдістерін меңгеру. Мазмұны: Конфессиялық әлеуметтік жұмыс. Институционализм. Әлеуметтік институт. Діни мекемелер. Қайырымдылық. Конфессионалды әлеуметтік жұмыстың тұжырымдамалық негіздері. Отбасылар мен балаларды әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етуде діни ұйымдармен өзара іс қимыл жасау. Әлеуметтік қызмет пен әлеуметтік қызметті жүзеге асыратын діни ұйымдардың өзара іс-қимылы. Конфессионалды әлеуметтік жұмыстың құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие әлеуметтануы
Мақсаты: қоғамның ахуалының түсінігі арқылы қоғамдық дамудың түрлі тұстарын және оның нәтижелерін интеграциялау. Адамның әлеуметтік өмірдің түрлі салаларымен қызметтік байланыстарын зерттеу. Мазмұны: Тәрбие түсінігі. Әлеуметтік тәрбие. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Тәрбие жұмысын жоспарлау. Сендіру әдістемесі. Отбасындағы тәрбиенің негізі. Тәрбиешінің жұртшылықпен жүргізілетін жұмыстар. Әлеуметтік тәрбиенің барлық субъектілерінің қызметі. Әлеуметтендірудің әртүрлі факторлары: әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрғындарды жұмыспен қамту және оны реттеу
Мақсаты: халықтың жұмыспен қамтуына әсер ететін экономикалық, әлеуметтік, еңбек және білім беру факторларын; республикалық және өңірлік ауқымдағы жұмыспен қамту құрылымындағы өзгерістерді анықтау, жіктеу және бағалау. Мазмұны: Халықты еңбекпен қамту ұғымы. Нарық қатынастары жағдайларындағы халықты еңбекпен қамтудың әлеуметтік мәні. Нарықтық экономика принциптеріне негізделген әлеуметтік-еңбектік қатынастар жүйесі. Адамның еңбек етуге және еңбек ету бостандығына конституциялық құқығы. Қазіргі қоғамдағы жеке адам жай-күйінің құқықтық негіздерін анықтау. Халықты еңбекпен қамту мәні, оның әлеуметтік-экономикалық мәні.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік саладағы кейс-менеджмент
Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың тиімді әдістері мен тәсілдерін үйрету, соның ішінде клиенттермен жұмыс істеуде кейс менеджменттің рөлін, қағидаттарын және кезеңдерін меңгерту. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы кейс менеджменттің ұғымы, тарихы және негізгі қағидаттары. Әлеуметтік қызмет көрсету жүйесінің құрылымы мен ұйымдық негіздері. Әлеуметтік жұмыстағы кейс менеджменттің үлгілері (координациялық, интеграциялық, интенсивті). Кейс менеджмент процесінің кезеңдері. Әлеуметтік жұмыста кейс менеджментті қолдану салалары. Кейс менеджментті жүзеге асырудың практикалық аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік бейімдеу және оңалту орталықтарындағы әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: әлеуметтік жұмыс технологияларын қолдана отырып, әлеуметтік бейімдеу және оңалту орталықтарында сенсорлық, моторлы және интеллектуалды салалары бұзылған әртүрлі санаттағы адамдарды бейімдеуге және оңалтуға арналған әлеуметтік қызмет негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік бейімдеу ұғымы. Бейімдеу үрдісінің кезеңдері. Бейімдеудің деңгейлері. Әлеуметтік бейімделу мәселелері және бөлімдері. Ортаға бейімдеудің шетелдік тәжірибелерін елімізде қолдану мәселелері. Оңалтудың теориялық негізі. Оңалту орталықтары және олардың түрлері. Әлеумет-тік оңалтудың нормативтік-құқықтық негіздері. Оңалтудың мақсаты мен міндеттері және олардың сипаттамалары. Әлеуметтік-медициналық оңалту орталықтары. Әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың ерекшеліктері. Әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік-экономикалық оңалтудың маңызы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зейнетақымен қамтамасыздандыру
Мақсаты: адамдардың зейнетақы құқықтары мен міндеттерін талдау; зейнетақы түрлері, тағайындау жолдары, елдегі зейнетақы реформалары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: «Зейнетақымен қамтамасыз ету» пәніне кіріспе. ҚР зейнетақымен қамсыздандыру тарихы. Зейнетақы мәселесі және оның қоғамдағы орны. Зейнетақылар, жалпы сипаттама, түрлері, тағайындау тәртібі: Еңбек зейнетақылары. Әлеуметтік зейнетақылар. Зейнетақы төлемдерін төлеудің жалпы ережелері. Зейнетақымен қамсыздандыру жүйесінің мәні мен маңыздылығы. Зейнетақымен қамсыздандыруына байланысты ҚР заңдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті өзара ықпалдасудың теориясы мен әдістері
Мақсаты: мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға білім беруді ұйымдастырудың және қарым-қатынас құрудың негізгі теориялық және технологиялық тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Мүмкіндігі шектеулі тұлға түсінігі, категориялары. Әлеуметтендіру және әлеуметтік бейімдеу. Көмек көрсетуге дайын болудың компоненттері. Тұлғаның түзету – педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау. Балаларға инклюзивті білім берудің әлеуметтік-саяси контексті. Білім беру мекемелеріндегі инклюзивті оқыту тенденциялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік мекемелердегі әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: дәстүрлі және инновациялық технологияларды мемлекеттік мекемелерде әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыру мен жүзеге асырудағы білімдерін, біліктіліктерін мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік саланы мемлекеттік реттеу жүйесі. Әлеуметтік саланың негізгі түсініктерімен бағыттары. Әлеуметтік саясатты жүзеге асыру үшін мемлекеттік реттеу әдістері. Әлеуметтік саланы каржыландыру көздері. Әлеуметтік жұмысты реттеудің салалық ерекшеліктері. Қоғамдық қосалқы көмек, әлеуметтік қызмет көрсету, әлеуметтік сақтандыру және қоғамдық денсаулық сақтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік қызмет
Мақсаты: жеке азаматтарға және әлеуметтік топтарға қалыпты өмір сүруді қамтамасыз ете отырып, әлеуметтік қызметтер көрсету арқылы өмірлік қиын жағдайдың алдын алу немесе еңсеру үшін көмек көрсетуге бағытталған негізгі түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік қызмет ұғымы. Қызмет көрсету, оның әлеуметтік жұмыстағы көрінісі. Әлеуметтік қызмет етудің типологиясы. Қызмет ету болмысы, оны топтастыру, әлеуметтік қызмет ету нарығы. Арнайы әлеуметтік қызмет көрсету, оны топтастыру. Қиын жағдайға тап болғандарға әлеуметтік қызмет көрсетудің практикасы. Мүгедек балалар және мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жүргізу жүйесіндегі арнайы әлеуметтік қызмет көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Патронат және патронатты отбасымен әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: патронаттық тәрбиенің халықаралық тәжірибесін және ҚР –дағы әлеуметтік-патронаттық жұмыстың тәжірибесінде әлемдік технологияларды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Патронат түсінігі. Патронатты отбасылардың ерекшеліктері. Жетім балалардың құқықтары, оларға берілетін мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар. БҰҰ-ның Конвенциясында баланы тәрбиелеу мәселелері. Қорғаншылық және қамқоршылық түсінігі. Патронаттық тәрбие беру түсінігі, тарихы. Патронат – жетім балаларды отбасына орналастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пенитенциарлы мекемелердегі әлеуметтік жұмыс
Мақсаты: пенитенциарлы мекемелердегі әлеуметтік жұмыс саласындағы кәсіби құзыреттіліктің негіздерін қалыптастыру, әлеуметтік қорғау саласындағы адам құқықтарын қамтамасыз етуге бағытталған әлеуметтік жұмыс технологияларын таңдау, дамыту және тиімді жүзеге асыру қабілетін меңгеру. Мазмұны: Әртүрлі санаттағы сотталғандармен әлеуметтік жұмыс. Пенитенциарлы мекемелердегі қайта тәрбиелеу. Сотталғандарды түзету және қайта әлеуметтендіру құралдары. Қылмыстық-атқару жүйесінде сотталғандардың жазасын өтеуінің негіздерін қамтамасыз ететін құқықтық база. Қылмыстың қайталану пайызының төмендеуі. Сотталғандарды әлеуметтiк қорғау және оларға әлеуметтiк көмек көрсету. Бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдардың еңбек және тұрмыстық жағдайын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік тілде, орыс және шетел тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алады.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсетеді.
- Ақпараттық сауаттылыққа және цифрлық дағдыларға; жасанды интеллект құралдарын қолдануға; ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жетудің жолдарын таңдау мүмкіндігіне ие болады.
- Әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларын қолданып, басқару және ұйымдастырушылық жұмыстың практикалық дағдыларына ие бола отырып, төтенше және әлеуметтік дағдарысты жағдайларда халықтың әртүрлі топтары мен жекелеген азаматтардың әл-ауқат жағдайына кешенді ықпал ете алады.
- Әлеуметтік тәуекелдерді болжау мен алдын алу әрекеттерін жүзеге асыра отырып, әлеуметтік көмек пен көрсетілетін қызметтерге қажеттілікті бағалауды жүргізеді және айқындай алады.
- Практикалық мақсаттарға қол жеткізу үшін өмірлік қиын жағдайға тап болған клиенттерге әлеуметтік сүйемелдеу бойынша ықпал етудің жұмыс жоспарын құрады және мониторинг жүргізеді.
- Заңнамалық және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сүйене отырып, клиенттердің әлеуметтік қызметтерінің қажеттіліктері мен талаптарын бағалау арқылы әлеуметтік қызметтер мен қорғауды қамтамасыз ете алады.
- Әлеуметтік қызметтер нарығын қалыптастыру және дамыту, әлеуметтік проблемаларға назар аудару, әлеуметтік жұмыс пен оны жүзеге асыратын мамандардың оң имиджін қалыптастыру мақсатында маркетингтік технологияларды қолдана алады.
- Өз білімін жетілдіру және салауатты өмір салтын ұстану, командада жұмыс істей білу, халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру органдары мен ұйымдарының, өмірлік қиын жағдайда болған адаммен (отбасымен) жұмыс істеуге уәкілетті ұйымдардың мамандарымен өзара әрекеттесу дағдыларын көрсетеді.
- Ғылыми-педагогикалық және әлеуметтік білімдерді әлеуметтік, практикалық және тәрбиелік қызметте қолдана отырып, бастамашыл топтармен, өзін-өзі және өзара көмек көрсету топтарымен әлеуметтік мәселелерді шешуге бағытталған тренингтер өткізе алады.