Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03106 Психология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Психодиагностиканың, психокоррекцияның, психологиялық консультацияның қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, психологиялық міндеттерді тиімді шеше алатын, білім беру, денсаулық сақтау, құқықтану, бизнес және кәсіпкерлік, әлеуметтік салада, құзыретті және нарықта сұранысқа ие психологиялық қызметтер саласында жұмыс істеу үшін, кешенді талдау мен адамдарға әсер етуді, олардың әртүрлі аспектілерінде көмек пен қолдауды жүзеге асыруда практикалық психологтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Антропология

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі антропологияның міндеттері мен орны, антропологиялық зерттеу әдістері, антропогенез тұжырымдамалары, адам эволюциясының кезеңдері, адам морфологиясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жас, Конституциялық антропология, нәсілшілдік және нәсілшілдік мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы психология

    Жеке тұлғаның психологиялық заңдылықтары мен оның қасиеттері, танымдық қызметі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Маман әлемінің кәсіби бейнесін қалыптастырудағы психологиялық білімнің рөлі, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары, iскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық денсаулықтың теориялық және қолданбалық аспектiсi

    Денсаулық психологиясының пәні мен даму тарихы, психологиялық денсаулық және оны анықтайтын факторлар, сондай-ақ денсаулықты өмір салтының психологиялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Әр түрлі аурулардың алдын алудың психологиялық аспектілері, қоғамда бейімделу және өмір сапасын арттыру мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәннің мазмұны ғылымның даму тарихы , маманның қызметін реттейтін негізгі этикалық және кәсіби принциптер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Заңдылықтар, қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы кәсіби қызмет бағыттары, маманның кәсіби және жеке өсуі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивті психология

    Ақпаратты қабылдау, өңдеу, сақтау және пайдалану туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Танымдық процестердің жұмыс істеуі, сыни ойлау, шешім қабылдау қабілеті, сондай-ақ адам психикасының орталық буыны ретіндегі білімді қайта өңдеу механизмдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология бойынша практикум

    Тәжірибе жүзінде психологиялық әдістер мен әдістемелерді қолдану дағдыларын қалыптастыру; психологиялық фактілерді кәсіби ойлау, талдау, синтездеу және жалпылау; қорытынды жасай білу, эксперименттік және психодиагностикалық әдістер көмегімен алынған нәтижелерді логикалық салыстыра білу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Психикалық даму теориялары, заңдылықтары, қозғаушы күштері, механизмдері, психикалық даму процесінің қайнар көздері, адам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жетекші іс-әрекеттің ерекшелігі, әртүрлі жастағы адамның мінез-құлқы мен психикалық күйлерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қақтығыстар мен әсер ету психологиясы

    Тұлғааралық қақтығыстың әсер ету заңдылықтары мен барысы туралы білімді қалыптастыру, келіссөздерді сәтті жүргізу және қақтығыс жағдайынан шығу жолдары, қарсыластардың өзара әрекеттесу негіздері және қақтығыс жағдайынан тиімді шығу жолдары туралы пікір қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Төтенше жағдайлар психологиясы

    Төтенше жағдайға қатысушылардың психопатологиялық эволюциясының әлеуметтік қолайлы нұсқалары мен стресстің психопатологиялық әсерінің динамикасы, туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психикалық және психосоматикалық бұзылулар мәселелері; төтенше жағдайға қатысушылар тұлғасының психопатологиялық эволюциясының әлеуметтік жағымсыз нұсқалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе

    Әлеуметтік топтар, жеке дамудың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, топтағы жеке тұлғаның іс-әрекетінің ерекшелігі мен психологиялық әсер ету әдістері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлеуметтік орта және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып, адамның мінез-құлқы сондай-ақ психикалық жағдайлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұлға психологиясына кіріспе

    Тұлға туралы, оның құрылымы мен табиғаты, тұлғаның теориялық бағыттары мен тұжырымдамалары, тұлғаны зерттеудің әдіснамалық принциптері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің ерекшеліктері, оларды психологиялық практикада қолдану мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы

    Адамдардың өзара әрекеттесуін сауатты талдауға және теорияны тұлғааралық коммуникациядағы психолог қызметінің практикалық аспектілерімен байланыстыруға мүмкіндік беретін тұлғааралық коммуникация саласында психологиялық білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Функциялар, түрлер, тұлғааралық коммуникация құралдары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру психологиясы

    Ұйымдастыру мәселесіне психологиялық көзқарастар, ғылыми-практикалық іс-әрекетті жүргізудің практикалық әдістері және оның ұйымдық психологиядағы нәтижелерін талдау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ұйымдарда жұмыс істеу кезінде туындайтын теориялық, практикалық және әдіснамалық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еңбек психологиясы

    Еңбек психологиясының пәндік саласы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; тиімді еңбек қызметін ұйымдастыру мәселесіне психологиялық көзқарастар, еңбек қызметін зерттеудің психологиялық әдістері. Жұмыспен қамтудың әртүрлі салаларындағы мамандардың еңбек қызметін ұйымдастырудың психологиялық аспектілері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалды психология

    Адам даралығы мен оның қалыптасу заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады; адам даралығын ұйымдастырудың негізгі деңгейлері. Курс нейрофизиологиялық, конституциялық, гендерлік деңгейлерге негізделген жеке айырмашылықтарды, сонымен қатардар алықты дамытудың негізгі факторларын зерттеуге арналға.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Оқу пәнінің пәндік саласы туралы білімді қалыптастыру; ғылыми зерттеуге статистикалық тәсілдер; зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу; психологияда математикалық статистиканы қолдану мақсатында оқытылады. Сипаттамалық статистика, параметрлік және параметрлік емес критерийлер, математикалық статистиканың корреляциялық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заң психологиясы

    Адамның құқықтық санасының дамуының психологиялық заңдылықтары, оның құқықтық мінез-құлқы мен қызметінің қалыптасуы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психологиялық тұрғыдан басқа адамдармен, қоғаммен және табиғатпен құқықтық қатынастар мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы жасанды интеллект технологиялары

    Психологияда жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылу аясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Психологиялық денсаулыққа байланысты үлкен көлемді деректерді талдау және өңдеу мәселелері, сондай-ақ жасанды интеллекттің психодиагностика және психокоррекция салаларында қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Нейропсихология, патопсихология, соматикалық аурулар клиникасы, даму ауытқулары, олардың алдын алу және түзету негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі медициналық психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелері, медициналық психологтардың психологиялық принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Этнопсихологиялық ғылымның теориялық тәсілдері мен практикалық жетістіктері, жеке адамдағы жалпыадамзаттық және этникалық ерекшеліктердің бірлігі; этнопсихологияның теориялық және практикалық маңызы, этнопсихология мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Этнопсихологиялық білімнің, ұлттық әдет-ғұрыптар мен дәстүрлердің пайда болу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері

    Коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту мақсатында оқытылады. Курсты зерттеу теориялық білім мен практикалық дайындықтың әртүрлі түрлерінің тығыз өзара әрекеттесуін қамтиды. Қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында жаңа мінез-құлықтарды игеру арқылы студенттер қарым-қатынастың мүмкіндіктері мен шектеулерін талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрландыру жағдайындағы педагогтардың еңбекпен қанағаттануының психологиялық аспектілері

    Студенттердің педагогтардың еңбекке кәсіби қанағаттануының психологиялық детерминанттары туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Басты назар педагогтардың еңбек мотивациясына, эмоционалды жағдай ерекшелігіне, сондай-ақ цифрландыру процестерінің білім беру іс-әрекеті субъектісінің жеке және кәсіби өміршеңдігіне әсерін зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Соттык-психологиялық сараптама

    Сот-психологиялық сараптамалардың әртүрлі түрлерін жүргізудің ұйымдастырушылық-құқықтық және әдіснамалық негіздері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Тергеудегі, сотталған, куә мен жәбірленушінің психикалық қызметінің мәселелері, олармен жұмыс істеудің психологиялық әдістері мен тәсілдері қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзіндік менеджмент психологиясы

    Өзін-өзі реттеудің психологиялық заңдылықтары, эмоционалды күйлерді, жеке қасиеттерді талдау дағдылары, өзін-өзі реттеу мақсатында мотивация туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Уақытты басқару, уақытты тиімді пайдалану, эмоционалды жағдайды басқару, өзін-өзі таныстыру, өзін-өзі реттеу, өзінің психологиялық ресурстарын дамыту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика негіздері

    Теориялық білім мен оны қолдану тәжірибесінің өзара байланысы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Теориялық және тәжірибелік білімді адам психологиясы, қазіргі психодиагностиканың міндеттері мен даму перспективалары туралы білімнің бірыңғай жүйесіне біріктіруді шешуде Психодиагностика мүмкіндіктері мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық бірегейлікті қалыптастырудың психологиялық аспектілері

    Ұлттық бірегейлік, оның құрылымы, факторлары және әртүрлі жастағы кезеңдердегі қалыптасу процесінің психологиялық аспектілері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ұлттық бірегейлікті зерттеу үшін қолданылатын психологиялық теориялар, сондай-ақ ұлттық сана, этностық өзара әрекеттесу және толеранттылық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт психологиясы

    Білім алушылардың спорттық іс-әрекеттің негізінде жатқан психологиялық механизмдер туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ спортшыларды психологиялық даярлаудың теориялық және практикалық негіздерін игеру мақсатында зерттеледі. Пән аясында спортшы тұлғасының жеке дара психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу және жарыс процесінің тиімділігін арттыру әдістерін қолдануға байланысты сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес берудегі отбасы

    Отбасы түрлері мен отбасылық қатынастар, отбасылық кеңес берудің клиникалық, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Отбасындағы диагностика және кеңес беру әдістері, отбасылық қатынастарда психологиялық кеңес беруді қолдану салалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Білім беру ортасында жеке тұлғаны оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға әсер ететін психологиялық процестер туралы білімді қалыптастыру мақсатында беріледі. Білім беру сапасын арттыру; білім алушылар үшін қолайлы жағдайлар жасау; білім алушылар мен педагогтарды психологиялық қолдау сияқты сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өмірге қанағаттанудың психологиялық аспектілері

    Өмірге қанағаттанудың объективті және субъективті көздері болып табылатын психологиялық тәсілдер мен тұжырымдамалар туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Өмірге қанағаттанушылықты, әртүрлі этникалық, конфессиялық, әлеуметтік-экономикалық топтардағы өмірге қанағаттану ерекшеліктерін зерттеу үшін әдіснамалық негіз мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Психологиялық кеңес берудің этикалық қағидаларымен және мәселелері, процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кеңес беру процессіндегі психологтың рөлі мен орны, кеңес берушінің кәсіби дайындығы мен жеке басының кеңес беру процесі мен нәтижесіне әсері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шекаралық бұзылыстар психологиясы

    Когнитивті, перцептивті және мнестикалық сфералардың қызметін бұзбайтын әртүрлі бұзылыстардағы тұлға деформациясының ерекшеліктері туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Тұлғаның бұзылуы және оның әртүрлі ішкі жүйелері, шекаралық бұзылулардың этиологиясы мен патогенезі туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Физикалық және психикалық ерекшеліктері бар адамдардың даму заңдылықтары (аномалды даму) туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.. Психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалды дамудағы әртүрлі ауытқулары бар әртүрлі жастағы адамдардың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери психология

    Әскери іс-әрекеттің психологиялық аспектілері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Әскери психологияның тарихы, теориялық және әдіснамалық негіздері, әскери-психологиялық тәжірибені дамыту тәжірибесі, сонымен қатар бейбіт жағдайдағы әскери психологтың негізгі жұмыс бағыттары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы арт-терапиялық бағыт

    Психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды психолог қызметінің практикалық аспектілерімен талдауға және байланыстыруға мүмкіндік беретін психологиялық білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Топтық және жеке арт-терапевтік жұмыс, бағыттары, ғылымның негізгі теориялық мен тәжірибелік жетістіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гендер психологиясы

    Гендердің психологиялық теориялары, ерлер мен әйелдердің психологиялық ерекшеліктері; гендерлік әлеуметтену заңдылықтары; гендерлік стереотиптеу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Адам өмірінің әртүрлі салаларындағы гендерлік ерекшеліктердің көрінісі; сексизм көріністеріне сезімталдық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Психологиялық теориялар мен даму және оқыту заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; оқу және кәсіби қызметте білімді, білік пен дағдыларды дамыту мақсатында оқытылады. Теория мен әдістеме мәселелері қарастырылады, психологияны оқытудың тәжірибелік дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық түзету

    Адамның әлеуметтену және бейімделу үшін қажетті психологиялық қасиеттерін дамытуға бағытталған психокоррекцияның негізгі бағыттары, әдістері, әдістері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психокоррекция саласындағы шетелдік және отандық тәжірибенің негіздерін ашатын мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллектті зерттеудің қазіргі тенденциялары

    Эмоционалды интеллект, оның түрлері, механизмдері мен дамуы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады; эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білім, дағдылар. Эмоционалды интеллектті дамыту үшін әлеуметтік факторлар мен жағдайлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы мен әдіснамасы

    Әлемдік психологиялық ғылымның дамуының негізгі сатылары мен кезеңдері, психологиялық танымның қазіргі даму тенденциялары және оның әдіснамалық негіздері, психология пәнінің қалыптасу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шындықты психологиялық зерттеу әдістерінің даму заңдылықтары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың суицидтік жүріс-тұрыстың психологиялық аспектілері

    Студенттердің суицидтік жүріс-тұрыс себептерінің типологиясы, тұлғалық детерминанттары және жас ерекшелік спецификасы туралы жүйелі білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс аясында суицидтік ниетті қалыптастыратын танымдық, эмоционалдық және жүріс-тұрыс сияқты тәуекел факторларының психологиялық алғышарттары талданады, сонымен қатар суицидтік жүріс-тұрыстың алдын алуға бағытталған заманауи психологиялық профилактика стратегиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік және педагогикалық психология бойынша практикум

    Студенттердің адамның әртүрлі жастағы кезеңдердегі психологиялық дамуын талдау, диагноз қою және қолдау, сонымен қатар білім беру ортасындағы мәселелерді шешу үшін теориялық білімдерін практикалық дағдылар мен іскерлікке айналдырудағы қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психологиялық қызметтің өзекті мәселелері

    Психодиагностикалық және түзету-дамыту жұмысы әр түрлі жастағы балалармен мектеп әкімшілігімен, педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен психологиялық жұмыс туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Психологтың білім берудегі ағартушылық, психодиагностикалық, кеңес беру қызметі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экзистенциалды психология

    Экзистенциалды психологияның мәселелері мен теориялары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады: мағынаға ұмтылу, өмірдің мәні туралы түсінік, ерік бостандығы туралы ілім. Өмірге қанағаттану, махаббат пен жалғыздық, жауапкершілік пен таңдау, әр адамның өмір сүруінің экзистенциалды мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Перинаталдық психология негіздері

    Перинаталдық психологияның психологиялық білім жүйесі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады; жүкті әйелдердің психикалық шындығымен сауатты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін психологтың құзыреттілігі туралы. Перинаталдық психологияның әдіснамасы, перинаталдық психологияның теориялық негізі, бағыттары, негіздері, аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберпсихология

    Интернет пен пайдаланушылар желісіндегі қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктері, кибертехнологиялардың адамға әсері, кибертехнологияларды дамыту, түзету және терапевтік қызметте қолдану туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлеуметтік қызметтердің түрлері, әдістері мен принциптері, киберқауіпсіздіктің психологиялық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиацияның психологиялық негіздері

    Қақтығыстың құрылымы, динамикасы мен функциялары; медиация процесі, оның кезеңдері; медиатордың жеке басы; медиатор жұмысының психологиялық құралдары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Өндірісте, отбасында медиация процесін ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, топта жұмыс істей алады, әлеуметтік және эмоционалды интеллектті дамытады; қарым-қатынас тәсілдерін білу негізінде қарым-қатынас жағдайында өзінің жүріс-тұрысын бағалайды және түзетеді. Кәсіпкерлікіс-әрекетті табысты жүргізу үшін бизнес-идеяларды әзірлеу, жоспарлау,нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларын меңгереді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
  • Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда бағдарлаудың тиімді әдістерін таңдайды, еңбек әрекетін талдаудың негізгі тәсілдерін және еңбек процесін ұйымдастыруда басқару психологиясын, оның ішінде инклюзивті тәсіл жағдайында зерттейді.
  • Әр түрлі проблемалары бар клиенттерді психологиялық сүйемелдеу кезінде психоконсультативтік және психокоррекциялық жұмыс бағдарламаларын құрады.
  • Қаржылық қызметтерді тұтынушы ретінде өздерінің заңды құқықтары мен мүдделерін қорғай алады, қаржылық алаяқтық белгілерін тани алады және жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз ете алады.Экологиялық талаптарды және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы талаптарды орындау негізінде қоршаған ортадағы өзінің мінез-құлқын бағалауды және түзетуді біледі.
  • Нақты және виртуалды жағдайларды олардың гендерлік бағыттылығы тұрғысынан білім беру жүйесіндегі, отбасындағы және психологияның басқа салаларындағы психологиялық ғылым тұрғысынан бағалайды.
  • Зерттелетін саладағы цифрлық технологияларға негізделген зерттелетін саладағы білім мен түсінікті көрсетеді; зерттеу нәтижелерін суреттейді: психологиялық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу әдістерін еркін қолданады, ақпаратты жіктейді және жинақтайды, маңызды психологиялық мәселелер бойынша пайымдауларды түсіндіреді.
  • Жасанды интеллектті, цифрлық технологияларды, smart қосымшаларды ескере отырып, практикалық психологтардың жұмысының практикалық әдістері мен құралдарын зерттейді және қолданады.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеу арқылы қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндерінің өзекті білімдерін көрсетеді, Start-up жобаларының тәсілдері мен тетіктерін қолданады.
  • Негізгі психологиялық бағыттар бойынша теориялық ережелерді анықтайды және түсіндіреді, әртүрлі қызмет салаларындағы адамдардың жеке айырмашылықтарын сипаттайды; зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.
  • Психологтың алған білімдері мен дағдыларын тәжірибенің әртүрлі бағыттарда және салаларында практикалық іс-әрекетінде қолданады, инклюзивті тәсілді ескере отырып, жұмыс пен оқу үдерісін психологиялық зерттеудің нақты міндеттерін қою дағдыларын игереді.
  • Зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады; психологиялық ғылыми категорияларды жүйелі талдау негіздерін анықтайды; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі, тұжырымдамалық аппаратты қолданады, психологиялық және мәдениетаралық зерттеудің құрылыс кезеңдерін, әдістері мен әдістерін сипаттайды, экзистенциализм, Дін және денсаулық психологиясы саласындағы білімдерін көрсетеді.
Top