Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M07163 Минералды тұздар технологиясы және агрохимия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрохимиялық зерттеулердің әдістері

    Мақсаты: Топырақ-өсімдік-тыңайтқыш жүйесіндегі химиялық элементтердің көші-қон заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Өсімдіктер мен топырақты зерттеудің аналитикалық әдістері. Далалық тәжірибені жоспарлау және ұйымдастыру және оның нәтижелерін топырақ қоректік заттары мен тыңайтқыштарды пайдалану коэффициентін есептеу үшін қолдану. Көп факторлы далалық тәжірибелерді құрастыру принциптері, көп вариантты схемаларды қысқарту жолдары. Агрохимиялық зерттеулерде, зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеуде қолданылатын талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрохимиядағы инновациялық технологиялар

    Мақсаты: Агрохимия және топырақтану саласындағы инновацияларды дамытудың негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: Өсімдіктердің макро және микроэлементтерге қажеттілігін анықтау әдістері және қоректік заттардың өсімдік метаболизміне әсері. Тыңайтқыштардың дозаларын есептеу және оңтайландыру, цифрлық технологияларды қолдана отырып химиялық препараттарды сараланған енгізу дағдыларын қалыптастыру. Агроэкожүйелерді модельдеуге және жобалауға, топырақ жағдайларын оңтайландыруға, топырақ құнарлылығын көбейтуге және жақсылық жүйесіне әдістемелік тәсілдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты – болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны. В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Психологиялық менеджмент саласындағы білімді игеру және ұйымның адами ресурстарын басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттардың білім алушыға бағдарланған оқыту және бағалау қағидаттары негізінде оқу және ғылыми үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын дамыту, оқу үдерісіне инновациялық (соның ішінде цифрлық) және тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын экстраполяциялау, оларды ЖЖКҰ оқу және ғылыми-әдістемелік қызметі үшін дайындау.Ғылым және оқу пәні ретінде жоғары білім беру педагогикасының пәні мен міндеттерін біледі. ЖЖКҰ педагогикасының әдістемесін сипаттайды. Жоғары білім беруді дамытудың қазіргі әлемдік тенденцияларына талдау жасайды. Қазақстандағы жоғары білімнің даму тарихы, қазіргі жағдайы және болашағын сипаттайды. Жоғары оқу орындарының дидактика негіздерін біледі. Жоғары оқу орындарында студентке бағытталған оқыту мен бағалауды жүзеге асырады, оның заңдылықтары мен принциптерін түсінеді. ЖЖКҰ білім мазмұнын анықтайды. ЖЖКҰ инновациялық педагогикалық технологияларды, оқытудың формалары мен әдістерін жетік меңгерген. Білім алушылар арасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды насихаттаудың тұжырымдамаларын, стратегияларын, механизмдерін анықтайды. ЖЖКҰ бөлімі. Білім беру ортасы мен ұйымдық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық өндірісті жобалау

    Мақсаты: Химиялық өндірістерді жобалау, заманауи технологиялық схемаларды талдау және өндірістің техникалық-экономикалық негіздемесі саласында құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық өндірістерді жобалауды ұйымдастыру. Жобалау-сметалық құжаттама. Фосфор, аммиак, бейорганикалық қышқылдар, тұздар мен минералды тыңайтқыштар өндіретін жабдықтар мен кәсіпорындардың бастапқы деректері, жобалау кезеңдері. Автоматтандырылған жобалау жүйелері. Өндірістің технологиялық схемасын әзірлеу. Процестердің материалдық және жылу балансын есептеу. Химиялық өндірістердің негізгі және қосалқы жабдықтарын технологиялық және механикалық есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эксперимент нәтижелерін математикалық жоспарлау және өңдеу

    Мақсаты: Экспериментті өз бетінше жоспарлау және оның нәтижелерін модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу кезеңдері, зерттелетін объектіні функционалды басқарудың оңтайлы шешімдері мен режимдерін болжау, іздеу мақсатында ғылыми эксперимент жүргізу ерекшеліктерін тереңдету. Зерттелетін объектіні компьютерлік модельдеуді дербес жүргізуге, мақсатты функцияны қалыптастыруға және адаптивті басқару әдістерін қолдана отырып, эксперименттік зерттеу объектісін көп критериалды оңтайландыруға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру. Жасанды интеллект көмегімен 3D шашырау сызбаларын құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері

    Мақсаты: Процестің статистикалық көрсеткіштерін есептеуді және регрессия теңдеулерін шығаруды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ықтималдық теориясының негізгі түсініктері, эксперименттік деректерді талдаудың статистикалық әдістері, кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары, кездейсоқ шаманың негізгі стандартты үлестірімдері. Дисперсиялық, корреляциялық және регрессиялық талдауды, уақыт қатарын талдауды үйрету. Бір факторлы, қисық сызықты және көп факторлы корреляция коэффициенті. Математикалық статистикалық бағдарламалар мен дерекқорларды қолдана отырып, эксперименттік деректерді өз бетінше өңдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістері

    Мақсаты: Бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін меңгеру Мазмұны: Зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері, бейорганикалық қосылыстарды зерттеуді жоспарлау және орындау кезеңдері жеке және топта; электрондық мәліметтер базасындағы ғылыми ақпаратты талдау әдістемесі, ғылыми зерттеу міндетін тұжырымдау. Эксперимент әдістемесін, өлшеу әдістері мен құралдарын, өлшеу және бақылау нәтижелерін өңдеу әдістерін меңгеру. Әдебиет деректерін талдауда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көпкомпонентті жүйелердегі үрдістердің графикалық талдаулары

    Мақсаты: Ерігіштік диаграммалары бойынша көп компонентті сулы-тұзды жүйелердегі фазалық түрлендірулерді графикалық есептеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Минералды шикізатты өңдеудің оңтайлы жағдайларын таңдау үшін бейорганикалық тұздар өндірісінің технологиялық есептеулерінде көп компонентті жүйелердің графикалық талдауын қолдану. Ерігіштік диаграммаларын қолдана отырып, көп компонентті жүйелерде булану, еріту және кристалдану процестерін есептеу дағдыларын қалыптастыру, процестердің материалдық балансын құру, Пәнаралық ғылыми зерттеулерде білім мен дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпкомпонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдіктерді тереңдетіп оқыту

    Мақсаты: Көп компонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдік негізінде минералды тұздардың еруі мен кристалдану процестерін зерттеу дағдыларын игеру. Мазмұны: Ерітінділерден еріту және кристалдану процестерін жеделдетудің кинетикалық заңдылықтары мен әдістері, ірі кристалдар алу және қоспалардан тазарту әдістері. Өнімнің шығымдылығын есептеу және минералды тыңайтқыштарды өндірудің технологиялық режимін анықтау үшін көп компонентті жүйелердің ерігіштік диаграммаларын қолдану. Ғылыми зерттеуде есептеу дағдыларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қақталған соданың болашақты технологиялары

    Мақсаты: Қазіргі заманғы сода күлін өндірудің оңтайлы технологиялық режимін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сольве әдісімен кальцийленген сода өндірісінің ерекшеліктері: шикі тұзды ерітіндіні тазарту қажеттілігін негіздеу, сіңіру бағанының перспективалық жұмыс схемалары, аммонизацияланған тұзды ерітіндіні карбонизациялаудың температуралық-концентрациялық режимін негіздеу, натрий бикарбонатын кальцийлеудің оңтайлы режимі. Аммиакты қалпына келтірудің, дистилляциялық сұйықтықты кәдеге жаратудың, өндірістің технологиялық есептеулерін орындаудың проблемалық мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сіңірімді фосфаттар мен нитраттардың инновациялық технологиясы

    Мақсаты: Сіңімді фосфаттар мен нитраттардың технологияларын талдау және технологиялық процестерді жетілдіру бойынша практикалық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қышқылмен кондиционерленбеген фосфат шикізатының ыдырау ерекшеліктерін, аммофос, дикальций фосфаты, аммонизацияланған қос суперфосфат, аммиак селитрасы, калий нитраты және аммоний сульфатын өндірудің заманауи әдістерін тереңдету. Ұтымды технологиялық схеманы таңдаудың негіздемесі. Азот және фосфор тыңайтқыштарын алу процестерін есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің минералды қоректенуін оңтайландыру

    Мақсаты: Топырақтың құрамы мен қасиеттерінің өсімдіктердің қоректену режиміне, ұрықтандыру жағдайларына әсерін зерттеу. Мазмұны: Минералды тыңайтқыш түрі мен оның құрамындағы қоректік компоненттердің өзара байланысы және тыңайтқышты әртүрлі топырақ түрлеріне қолдану тиімділігі. Топырақтағы қоректік заттардың мазмұнын талдау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеулерде талдау нәтижелерін пайдалану және негізделген тұжырымдарды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығын цифрландыру

    Мақсаты: Ауыл шаруашылығын цифрландыру технологияларына көшу кезеңдерін зерттеу. Мазмұны: Ақпарат жинау, жерді агрохимиялық зерттеу жүргізу, өндірісті жоспарлау және басқару, Автоматтандыру және роботтандыру жүйелерін әзірлеу, желі қатысушылары арасында тиімді ақпарат алмасуды қамтамасыз ету үшін Smart технологияларды енгізу. Нүктелік егіншілікке көшу. Цифрлық технологияларды енгізу кезінде бизнес-процестердің тиімділігін арттыруды және дақылдардың өнімділігін арттыруды талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Минералды қышқылдардың энергия тиімді технологиялары

    Мақсаты: Минералды қышқылдардың заманауи энергия үнемдеу технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Күкірт, азот, тұз, экстракциялық және термиялық фосфор қышқылдары, синтетикалық аммиак өндірісінің энерготехнологиялық және ресурс үнемдеу схемаларын дамыту перспективалары. Химиялық реакциялардың жылуын кәдеге жарату әдістері, қарқынды энергохимиялық агрегаттарды қолдану, процестерді ұтымды аппаратуралық безендіру туралы білімді тереңдету. Технологиялық процесті тиімді басқаруды ұйымдастыру, энергия тиімді өндірістерде жедел шешімдер қабылдау және энергия үнемдеудің технологиялық есептеулерін орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Минералды шикізаттарды заманауи өңдеу технологиялар

    Мақсаты: Минералдық шикізат пен техногендік қалдықтарды өңдеудің заманауи технологиялары саласында іргелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: техногендік қалдықтарды пайдалана отырып, минералдық шикізатты химиялық, электротермиялық және экстракциялық өңдеудің қазіргі заманғы технологияларының ерекшеліктері. Минералды шикізатты кешенді пайдалану проблемасының өзектілігі; пайдалы қазбаларды байытудың жаңа технологиялары. Өндірістің оңтайлы технологиялық режимін таңдау, өңдеу процестерінің көрсеткіштері. Математикалық модельдеу бағдарламаларын қолдана отырып, химиялық-технологиялық процестердің тиімділігін есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тукоараластырудың қазіргі заманғы технологиялары

    Мақсаты: Әр түрлі мақсаттағы ауылшаруашылық дақылдарына күрделі аралас тыңайтқыштарды енгізудің жаңа әдістерін зерделеу. Мазмұны: Микроэлементтерді енгізу арқылы тыңайтқыш қоспаларының инновациялық технологиялары, фосфор қышқылы технологиясын қолданатын теңгерімді және теңгерілмеген NPK тыңайтқыштары, әртүрлі типтегі топырақтар үшін тыңайтқыш қоспаларының жаңа композициялары. Аралас тыңайтқыштарды сақтау және пайдалану және сынау кезінде тыңайтқыш қоспасы компоненттерінің үйлесімділігін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Күрделі минералды тыңайтқыштардың перспективті технологиялары

    Мақсаты: Күрделі және күрделі аралас минералды тыңайтқыштарды алу мен араластырудың ғылыми негіздерін зерттеу. Мазмұны: Кедей фосфат шикізатынан күрделі және күрделі аралас минералды тыңайтқыштарды алудың жаңа тәсілдерін, қоспалардың жаңа құрамдарын, микроэлементтері бар техногендік қалдықтарды пайдалана отырып, ұзақ әсер ететін күрделі тыңайтқыштарды өндіру ерекшеліктерін тереңдету. NP, NPK және ҚР-тыңайтқыштар мен тукосмездер өндірістерінің жедел-диспетчерлік басқармасын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Топырақты агроэкологиялық бағалау

    Мақсаты: Экожүйелердің топырақ-агроклиматтық ресурстарын зерттеу. Мазмұны: Топырақтың оңтайлы пайдаланылуын таңдау факторы ретінде әлеуетті биоөнімділік деңгейі, экологиялық бағалау критерийлері және топырақтың деградация факторы ретінде құнарлылықтың төмендеуі. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің ластануын төмендету технологиясы, мелиорацияның экологиялық тәуекелдері. Бонитирлеу негізінде құнарландыру шығындарын есептеу, тыңайтқыштар мен мелиоранттардың топырақпен өзара әрекеттесуін экологиялық бағалау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемдік тұздардың инновациялық технологиялары

    Мақсаты: Азықтық тұздарының заманауи технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Азықтық минералды өнімдерін өндірудің жаңа үнемді тәсілдері, құрамға қойылатын стандарттардың талаптары туралы білімді тереңдету. Конденсацияланған және термиялық фосфорсыздандырылған фосфаттар, азықтық монокальций фосфаты, преципитат, диаммоний фосфаты, натрий фосфаты өндірісінің оңтайлы технологиялық режимдерін таңдау. Шикізаттың әртүрлі түрлерінен азықтық фосфаттарын алу процесін басқару. Ерігіштік диаграммалары негізінде азықтық тұздарын алу көрсеткіштерін есептеу нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасын зерттеу

    Мақсаты: Химиялық технологиялық процестердің термодинамикалық және кинетикалық заңдылықтарын есептеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық кинетиканың теориялық негіздері, жылдамдық константасын есептеудің әртүрлі әдістері, активтену энергиясы және технологиялық процестің аймағын анықтау үшін реакция реті. Түрлі жағдайларда әртүрлі типтегі процестерді кинетикалық талдау үшін әртүрлі модельдерді таңдау. Әртүрлі технологиялық параметрлерде жүретін химиялық процестердің термодинамикалық ықтималдығын талдау. Оңтайлы технологиялық режимді анықтау үшін изобарлық-изотермиялық потенциалды, тепе-теңдік константасын және тепе-теңдік өнім шығымын есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техногенді қалдықтарды өңдеудің ресурсты үнемдеу технологиялары

    Мақсаты: Техногендік қалдықтарды қайта өңдеу мен кәдеге жаратудың заманауи тәсілдері және қалдықсыз технологияны ұйымдастыру туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Минералды тыңайтқыштардың ресурсты үнемдейтін қалдықсыз және аз қалдықты технологиясын құру бағыттары, Химиялық кәсіпорындардың қалдықтарын сақтау және жою әдістері, фосфор, экстракциялық фосфор қышқылы және фосфор тыңайтқыштары өндірістерінің қалдықтарын өңдеудің кешенді технологиясы. Қатты техногендік қалдықтарды кәдеге жарату, сарқынды суларды, минералды тыңайтқыштар өндірісінің газ тәрізді шығарындыларын тазарту әдістерін және оларды регенерациялау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технологиядағы заманауи конструкциялық материалдары

    Мақсаты: Заманауи құрылымдық материалдарды коррозиядан қорғаудың сипаттамалары мен әдістерін зерттеу. Мазмұны: Минералды тұздар өндірісінде қолданылатын перспективалық құрылымдық материалдар, олардың коррозияға төзімділігі, бейорганикалық қосылыстар, металл және металл емес Қорғаныс жабындары технологиясындағы Құрылымдық материалдардың бұзылу заңдылықтары мен механизмдері туралы заманауи идеялар. Жабдықты коррозиядан қорғаудың жаңа әдістері, электрохимиялық катодты және анодты қорғауды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде коррозия ингибиторларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Реактивті қышқылдар мен тұздардың химиялық технологиясы

    Мақсаты: Реактивті қышқылдар мен тұздар өндірісінің ғылыми негіздері мен технологиялық режимдерін зерттеу. Мазмұны: Жоғары таза заттарды алу әдістері, реактивті қышқылдар мен тұздарды өндірудің заманауи технологиялық схемалары. Ластанудың заттарды терең тазарту процестеріне әсері. "Ч", "чда" және "хч"маркалы реактивті фосфор қышқылы өндірістерін жаңғырту жолдары. Тағамдық және реактивті біліктілік тұздарын алу әдістері. Негізгі кезеңдерді есептеуді талдау және өндірістің оңтайлы жағдайларын негіздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық тәуекелдерді басқару

    Мақсаты: Химиялық инженериядағы экологиялық мәселелерді шешу жолдарын зерттеу және химиялық өндірістердің экологиялық қауіпсіздігін бағалау. Мазмұны: Экологиялық тәуекел мөлшеріне факторлардың әсер ету дәрежесін бағалау дағдыларын, техногендік тәуекелді талдау әдістерін, тәуекел дәрежесін төмендетуді, ықтимал залалдың құрылымы мен шамасын қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстар өндірістерінің өнеркәсіптік қалдықтарымен қоршаған ортаның ластануынан келтірілген залалды, техногендік авариялар мен төтенше жағдайлардан болған экономикалық залалды есептеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық технологиялар

    Мақсаты: Агрохимия және топырақтануда географиялық ақпараттық жүйелерді пайдалану және кешенді мониторинг бойынша білім, білік және дағдыларды дамыту. топырақ құнарлығы және агрохимиялық картограммалар жасау. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы топырақтарын агрохимиялық зерттеу. Өсімдіктердің қоректенуінің топырақ диагностикасы. Топырақтағы фосфордың, азоттың, калийдің, рН және топырақтың тұздылығының қолжетімді формаларының құрамын анықтау әдістері. Топырақтарды қоректік заттардың құрамына қарай топтастыру. Топырақ диагностикасының нәтижелері бойынша тыңайтқыш дозасын белгілеу. Топырақ карталарын жасау. Агрохимиялық егістік карталарын құрастыру. Мәліметтердің ақпараттық массивтерімен жұмыс істеу дағдылары, топырақ жағдайын бағалау нәтижелерін статистикалық өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілі білімін қолдана отырып, ғылыми-техникалық ақпаратты және ақпараттық ресурстарды тарта отырып, эксперименттік деректерді математикалық өңдеуді және жасанды интеллектті қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін жүйелеу және сыни талдау.
  • Ғылым философиясы мен ғылыми зерттеулер әдіснамасының ережелері негізінде дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау.
  • Көшбасшылық, шығармашылық және сыни ойлауды көрсете отырып, жоғары мектепте психологиялық-педагогикалық технологиялар мен заманауи оқыту әдістемелерін қолдана отырып, команданы тиімді басқару.
  • Минералды тыңайтқыштарды, жемшөп тұздарын және өсімдіктерді қорғау құралдарын алу мен қолданудың өндірістік процесін дербес басқара отырып, стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау.
  • Жоғары сапалы өнім алу үшін химиялық-технологиялық процестердің заңдылықтары негізінде минералды тұздарды өндірудің оңтайлы технологиялық режимін негіздеу.
  • Топырақты қоректік элементтермен қамтамасыз ету дәрежесіне байланысты минералды тыңайтқыштардың тиімді жүйелерін ұсыну.
  • Ғылыми этика қағидаттарын ескере отырып, отандық және халықаралық ғылыми еңбектердегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бағалау және дәлелдеу арқылы ғылымдар тоғысындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешу.
  • Ауыл шаруашылығын автоматтандыру және Цифрландыру бағдарламасы шеңберінде агротехникалық әдістерді, топырақ-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі егіншілік жүйелерінде тыңайтқыштарды ұтымды пайдалану проблемаларын шешу.
  • Пәнаралық байланысты білім салаларындағы және үздіксіз тұлғалық дамудағы мәселелерді талдау үшін белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын біріктіру және дамыту.
Top