7M04101 Менеджмент в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару-талдау қызметін табысты орындауға менеджмент саласында кең іргелі білімі бар, бастамашылық, еңбек нарығының өзгермелі талаптарына және қазіргі заманғы технологияларға бейімделген, жеке де, командада жұмыс істей алатын жоғары білікті кадрларды даярлау .
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Инновациялық менеджмент (ілгерілетілген курс)
Инновациялық менеджменттің мәнін ашатын негізгі ұғымдарды, санаттарды, жаңашылдықтар теориясының даму ерекшеліктерін, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын, инновациялық үдерістерді халықаралық, ұлттық, аймақтық және Фирмаішілік басқарудың теориясы мен тәжірибесін, ұйымдардың жаңасын енгізуге қабылдаушылық мәселелерін зерттейді; - инновациялық үдерістерді басқару мәселелерін ерекшелеуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стартаптар мен инновацияларды басқару
Пән инновациялық стартаптарды дамытуға және басқаруға бағытталған, Бизнестің әлеуетті мүмкіндіктерін анықтау мен бағалауды, сондай-ақ бірегей және тиімді бизнес модельдерін құруды қамтиды. Білім алушылар инновациялық процесті тиімді басқаруды, нарықтың үрдістері мен мүмкіндіктерін анықтауды, тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инвестициялық жобаларды бағалау мен бизнес-жоспарлау
Магистранттарда қазіргі жағдайда ұйымның инвестициялық және инновациялық қызметін бизнес-жоспарлау процестерінің мазмұны туралы кешенді түсінік қалыптастыру және осы қызметтің жеке аспектілері бойынша тиімді шешімдерді әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Инвестициялық жобалау, инвестициялық жобаларды талдау және бағалау саласында базалық түсініктерді қалыптастырады; магистранттардың экономикалық ойлауын дамытады,ол осы курсты оқып болғаннан кейін алынған білімді қолдана білу, неғұрлым тиімді жобалық шешімдерді таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты басқару мазмұнын ашу, басқару туралы білім кешенін қалыптастыру, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамыту, басқару және жобалау жүйелерін талдау болып табылады. Пән менеджменттің мазмұнын ашады, басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Менеджменттің тарихи аспектілерін, оның технологияларын; менеджменттің әдістері мен функцияларын; персоналды басқаруды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қызметкерлерді басқару (ілгері курсы)
Магистранттарда жалпы ұйымды басқару жүйесінің маңызды элементі ретінде ұйымның адами ресурстарын басқарудың кіші жүйесінің қалыптасу және даму заңдылықтары туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ магистранттың ұйым персоналын басқарудың дағдылары мен іскерліктерін меңгеруі. Персоналды басқарудың тұжырымдамалық негіздерін, кәсіпорынның кадрлық әлеуетінің құрамы мен құрылымын сандық талдауды, сондай-ақ ұйымдық басқару құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - білім алушылардың шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби - іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тіліндегі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - білім алушыларда басқарушылық еңбек саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті білім кешенін және соған байланысты басқарушылық қатынастарды қалыптастыру болып табылады. Пән басқару негіздерін зерттеуді қамтиды және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бизнес-жобаларды әзірлеу және коммерцияландыру
Нарықта коммерциялануы және сатылуы мүмкін жаңа өнімдерді, қызметтерді және идеяларды әзірлеу және іске қосу үшін негіз береді. Нарықты зерттеу, өнімді әзірлеу, жобаларды басқару, қаржылық талдау, зияткерлік меншік құқығы және маркетингтік стратегиялар сияқты көптеген тақырыптарды қамтиды. Осы пәнді оқи отырып, студенттер нарықтық мүмкіндіктерді анықтауға және бағалауға, тиімді бизнес-жоспарлар құруға, жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеуге, жобаларды тиімді басқаруға және табысты маркетингтік науқандарды бастауға үйрене алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент (ілгеріленген курс)
Ұйымның стратегиясы саласындағы теориялық алғышарттар мен базалық ұсыныстарды зерттейді; стратегиялық менеджменттің негізгі міндеттері мен әдістерін қарастырады; стратегиялық сипаттағы міндеттерді шешу, ұйымды дамытуға бағытталған жобаларды әзірлеу және іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игереді. Стратегиялық менеджменттің барлық әдістерін кешенді қарастырады: сыртқы ортаны, ұйымның ішкі мүмкіндіктерін талдау, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістері мен тәсілдері, ҚР қазіргі стратегиялық шешімдерді жүзеге асыру тәсілдері мен алгоритмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инвестициялық менеджмент
Магистранттарға ұйымның инвестициялық қызметі саласында терең іргелі теориялық және практикалық білім, білік пен дағды береді; оларда инвестициялық қызмет саласында қабылданатын басқарушылық шешімдердің негізділігі үшін жауапкершілік сезімін қалыптастырады; Кәсіпорынның инвестициялық қызметін ұйымдастыру және жоспарлау бойынша практикалық дағдыны қалыптастырады, инвестициялық үдерістердің тиімділігін бағалау негіздері бойынша әртүрлі міндеттерді шешу дағдысын қалыптастырады; инвестициялар мен инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалаудың негізгі әдістерін меңгеру.; инвестициялық қызметті жүзеге асыруға ілеспе тәуекелдерді анықтау және бағалау іскерліктерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолдана отырып ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән магистранттарда заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді тиімді жүргізу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді игеру ғылыми зерттеу әдіснамасын терең түсінуге, тақырыпты таңдау және тұжырымдау процестерін игеруге, жұмыс жоспарларын құруға, библиографиялық ізденіс жүргізуге, сондай-ақ мәтіндік және библиографиялық материалдарды дайындауға ықпал етеді. Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект әдістері мен алгоритмдерін қолдануға, деректерді талдауға және модельдеуге ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты - жасанды интеллект құралдарын тиімді қолдана отырып, зерттеу қызметін сауатты ұйымдастыруға және кезең-кезеңімен жоспарлауға мүмкіндік беретін іскерлік пен дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеудің заманауи әдістері
Ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдіснамасын жалпы проблематикасына енгізеді. Пән ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі әдіснамалық мәселелерді талдауға және ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі туралы түсінік алуға, сондай-ақ магистранттың бірқатар құзыреттерді игеруіне бағытталған, ғылыми әдістің мәнін үш аспект бойынша тереңірек түсінуге мүмкіндік береді: таным әдістері туралы білім, таным құралы ретінде және ғылыми білімді тексеру құралы ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты алу, өңдеу және беру, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен есептеулерді жүргізудің практикалық дағдыларын қоса алғанда, зерттелетін салада дербес оқыту дағдыларын меңгеру;
- Оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларына қажетті ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді (қазақ, орыс және шет тілдерінде) саладағы мамандарға да, маман еместерге да хабарлау;
- Бизнес субъектілерін қолдау және психологиялық көмек көрсетуде, тұлғалық ерекшеліктерді диагностикалау әдістерін меңгеру үшін; бизнес-ұйымды дамыту және диагностикалау әдістерін меңгеру үшін; деректерді талдауды ескере отырып, қазіргі заманғы зерттеулерді ұйымдастыру үшін; сұрақтар мен мәселелерді шешу кезінде ғылыми зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру үшін; өзбетілік жұмысты жүзеге асыру үшін, зерттелетін салада қосымша білім алуды жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру.
- Өз білімін, түсінігін және қабілеттерін жаңа ортадағы проблемаларды шешу үшін, кеңірек пәнаралық контексте, экономикалық объектілердің қызметін талдай отырып, ғылыми негізделген тұжырымдар жасай отырып, өндіріс пен басқаруды ұйымдастырудың қажетті формаларын таңдай отырып, басқарушылық шешімдер қабылдай отырып, әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді терең талдай білу және әлеуметтік – өз жұмысында және бизнес-жобалар мен стартаптарды әзірлеу және коммерцияландыру кезінде гуманитарлық іргелі ғылымдар.
- Экономикалық агенттердің мінез-құлқын және кәсіби қызмет саласындағы объектілердің даму тенденцияларын бағалау кезінде өндірістік, мотивациялық, институционалдық және басқалар сияқты әртүрлі аспектілерді ескере отырып, тиімді коммуникацияларды құру арқылы мамандар үшін де, маман емес адамдар үшін де ақпараттың, идеялардың, қорытындылардың, проблемалар мен шешімдердің нақты және біржақты байланысын қамтамасыз ету.
- Басқарушылық шешімдер қабылдауда басшының қызметін талдау кезінде әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіруді жүзеге асыру; әдістемелік модельдерді, әдістемелерді, технологиялар мен оқыту әдістерін әзірлеу және іске асыру кезінде, оларды білім беру процесінде пайдалану нәтижелерін талдау үшін және бизнес-жобалар мен стартаптарды әзірлеу және коммерцияландыру кезінде.
- Ұйымдар мен кәсіпорындардың экономикалық қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы практикалық мәселелерді ғылыми талдау және шешу кезінде, сондай-ақ менеджмент және маркетинг саласындағы проблемаларды зерттеу және кәсіпорынды басқару әдістерін жетілдіру үшін алынған нәтижелерді пайдалану кезінде әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
- Кәсіпорын деңгейінде (экономика, менеджмент, маркетинг, қаржы және т. б.) басқарушылық қызметтің іргелі негіздерін пайдалана отырып, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде, сондай-ақ экономикалық, басқарушылық, құқықтық, саяси ерекшеліктерін ескере отырып, осы саланың озық білімдеріне негізделген зерттелетін салада дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсету, отандық бизнес - серіктестіктің мәдени технологиялық ортасы.
Ұқсас БББ
7M04101 Жоба менеджменті
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
7M04101 Салалар бойынша менеджмент
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M04101 Менеджмент
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M04101 Спорттық менеджмент
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)
7M04101 Менеджмент (2 о.ж.)
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
7M04101 Аграрлық менеджмент
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M04101 Менеджмент
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M04101 Жобалық менеджмент
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)