8D01502 Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі физика саласында және білім беру ұйымдарының оқу мен ғылыми-әдістемелік қызметін жетілдіру әдістері туралы терең іргелі білімі бар жаңа формациялы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Синергетика және дидактика
Пәннің мақсаты дидактиканың зерттеу пәні болып табылатын оқыту әдістемесін зерттеу. Оқыту міндеттерін (дидактикалық есептерді) шешуге бағытталған оқытушы мен білім алушының, мұғалім мен оқушының біртұтас іс-әрекетінің әдістемесі, жалпы теориялық идеясы. Оқыту әдістері: ақпараттық, зерттеушілік, инновациялық. Синергетика тұрғысынан оқу сабағы педагогикалық процесстің динамикасының құрылымын қамтамасыз ететін, бейсызық ойлауды, білім беру процессін түрлендіруге көп мағыналы тиімді тәсілді қамтамасыз ететін күрделі процесс ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты дәстүрлі педагогикалық технологиялармен кешенді оқытудың инновациялық технологияларын қолданудың ғылыми негіздерін зерделеу болып табылады. Пән физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеу, жаппай онлайн курстарды, виртуалды зертханаларды, оқу тренажерларын және аналитикалық бағдарламаларды құру және пайдалану сияқты заманауи инновациялық оқыту әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу нәтижелерін енгізу механизмдері
Пәннің мақсаты студенттерді зерттеу қызметінің нәтижелерін жүзеге асырудың негізгі түрлерімен және механизмдерімен таныстыру. Нәтижелерді тиімді пайдалану үшін жобаларды дұрыс таңдау және әзірлеу мәселелері зерттеледі. Пән ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу есептері, сынақ есептері, патенттер және рецензияланған басылымдардағы жарияланымдар, докторлық жұмыстарға өтінімдер түрінде дұрыс ұсынудың әдістемелік негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдістері
Пәннің мақсаты-докторанттарды ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен әдістерді жүйелі және терең зерттеуге үйрету. Оқу барысында докторанттар әдістемелік негіздерді меңгереді, деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, статистикалық әдістермен, сапалық және сандық зерттеулермен танысады, аналитикалық дағдыларды дамытады, ғылыми жұмысты орындауға дайындалады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикадағы синергетика
Пәннің мақсаты синергетикамен – жаңа әдіснамалық бағытпен, пәнаралық ғылыммен таныстыру болып табылады. Синергетиканың пәні-табиғаттағы ашық, сызықтық емес жүйелердің өзін-өзі ұйымдастыру заңдылықтарын зерттеу, жаһандық эволюционизм идеяларын түсіну, әлемнің қазіргі ғылыми бейнесін нақтылау, педагогика мен дидактика теориясының кейбір мәселелерін тереңірек талдау үшін қолдану болып табылады. Синергетикалық аспектіні қолдану ретінде педагогикада жүйелік-функционалдық тәсілді енгізу. Педагогикалық процестер өзінің бірегейлігімен сипатталады, педагогикалық процесті зерттеу нәтижелері орташаланған түрде алынады, қорытындылар жалпыланған сипатқа ие.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолдана отырып, қатты дене физикасын оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушылардың жоғары оқу орнында қатты дене физикасы бойынша оқу процесін оқыту және жобалау әдістемесін зерделеу және игеру болып табылады. Пән қатты дененің кванттық теориясы бойынша есептерді шешудің қосымша құралы ретінде жасанды интеллектті қолдана отырып, оқу мазмұнын құру, оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Курстың мақсаты-қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстың барлық түрлерін жазу, ресімдеу дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Трибологияны оқытудың әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты-беткі модификацияның заманауи технологияларын тереңдетіп зерделеу және материалдардың тозуын азайту үшін трибология курсын әзірлеу және оқыту әдістерін меңгеру. Пән трибологияның физикалық негіздерін зерттеуге, бөлшектердің тозған беттерінің құрылымы мен қасиеттерін зерттеуге, білім берудің заманауи трендтерін ескере отырып, курстың ғылыми – әдістемелік базасын құру үшін модификацияның перспективалық технологияларын анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепте және жоғары оқу орындарында сапалы физикалық білім беру үшін синергетикалық идеяларды пайдалана отырып, тиімді оқыту әдістерін таңдау.
- Ғылыми, оқу және оқу-әдістемелік жұмыстарды жазу кезінде заманауи академиялық жазудың нормалары мен ережелерін сақтай отырып, академиялық құзыреттіліктің қажетті деңгейін қамтамасыз ету.
- Білім алушының ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін ескере отырып, таңдаған мамандығына деген қызығушылықты тереңдету үшін инновациялық педагогика әдістерін пәндік саладағы өзекті мәселелер туралы біліммен ықпалдастыру.
- Педагогикалық қызметте зерттелетін объектілерді және олардың әлемнің физикалық және синергетикалық көрінісіндегі қасиеттерін салыстыру.
- Еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес "Трибология" курсын толықтыру және әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.
- Түрлі тапсырмаларды есептеу кезінде дерекқорды өңдеу үшін жасанды интеллектті пайдалану.
- Физиканы оқытуда инновациялық технологияларды, соның ішінде компьютерлік модельдеуді, жаппай онлайн курстарды, виртуалды зертханаларды және электрондық оқу ресурстарын құру.
- Ғылыми-эксперименттік жұмыстардың нәтижелерін енгізу актілері, сынақ хаттамалары, мақалалар, монографиялар, патенттер түрінде ресімдеу.