Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01502 Физика педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті физика ғылымы бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық статистиканы педагогикалық зерттеуде қолдану әдістемесі
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Ғылыми зерттеу әдістері
Академиялық хат
Қатты дене материалдарындағы радиациялық ақаулар
Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінен ғылыми зерттеулердің сапалық және сандық әдістері
Физиканы оқытуда жасанды интеллектті қолданудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Нанотехнология және наносенсорлар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми көзқарас пен сыни ойлауды, зерттеулердің кешенді процестерді жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету, жаңа және күрделі идеяларды сыни талдайды, бағалайды және синтездейді;
- Физика және оны оқыту саласындағы жүйелі білімді, қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеріп, оларды оқу процесінде тиімді қолданады және олардың өзара байланысын талдайды;
- Педагогиканы философиялық және әдіснамалық тұрғыдан түсінеді және саралайды;
- Бакалавриат және магистратура білім алушыларының академиялық және кәсіби құзыреттілігін қамтамасыз ететін оқыту функцияларын қолданады, олардың тиімділігін бағалайды және жетілдіру жолдарын ұсынады;
- Ұлттық және халықаралық дерекқорлармен тиімді жұмыс істеп, ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттырады, білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру алғышарттарын талдайды және қолданады;
- «Өмір бойы білім алу» концепциясы бойынша білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамуын бағалайды.