8D01502 Физика педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті физика ғылымы бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Математикалық статистиканы педагогикалық зерттеуде қолдану әдістемесі
Математикалық статистика педагогикалық білім берудегі оқу процесі мен оқушылардың жетістіктеріне қатысты деректерді талдау үшін статистикалық әдістерді түсінуде және пайдалануда маңызды рөл атқарады. Оны зерттеу болашақ мұғалімдерге білім беру саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін деректерді жинауға, талдауға және түсіндіруге жүйелі көзқарастың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты- білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық негіздері туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған. Сонымен қатар, дерекқорлармен жұмыс істеу нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру және білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискуссияның ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатты дене материалдарындағы радиациялық ақаулар
Пәнде кванттық электроника және лазерлер физикасына қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар, Эйнштейннің жартылай феноменологиялық теориясы, лазерлерді құру қарастырылады. Пәнде ақаулардың пайда болу механизмдерін, олардың материалдардың физикалық және химиялық сипаттамаларына әсерін, сондай-ақ осы өзгерістерді диагностикалау және бақылау әдістерін қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде физика саласындағы жүйелі білімін, қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінен ғылыми зерттеулердің сапалық және сандық әдістері
Физика және жаратылыстану теориясының негізгі тарауларына ғылыми-әдістемелік талдау, негізгі көрнекіліктер, жалпы білім беру және бейіндік деңгейлерде туындайтын мәселелерді шешу, білімді жетілдіруге байланысты ақпаратты талдау және анықтау, озық ғылыми жарияланымдар қарастырылады. Сонымен қатар, дерекқорлармен жұмыс істеу нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру және білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту мүмкіндіктерін қарастырады. Нәтижесінде физика және оны оқыту саласындағы жүйелі білімін, қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканы оқытуда жасанды интеллектті қолданудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Бұл пән болашақ ғалым-педагогтарға физиканы оқыту процесінде жасанды интеллект технологияларын қолданудың педагогикалық және психологиялық алғышарттарын жүйелі түрде зерттеуге бағытталған. Дисциплина аясында жасанды интеллекттің білім беру саласындағы мүмкіндіктері мен шектеулері, оқушылардың когнитивтік және эмоционалдық дамуына әсері қарастырылады. Сонымен қатар, физика сабақтарында жасанды интеллект құралдарын тиімді ендірудің педагогикалық принциптері, оқыту процесін дербестендіру, білім алушылардың оқу мотивациясы мен өзіндік тиімділігін арттыру мәселелері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Нанотехнология және наносенсорлар
Сенсорлар, олардың түрлері, ерекшеліктері, қолданылу салалары жайлы ақпарат береді. Сенсорларды нанотехнология көмегімен жасау және жетілдіру әдістері, наноматериалдарды физикалық-химиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері қарастырылады. Практикалық сабақтарда жоба орындағанда білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық мәдениет, мәселенің шешімін талдау, пәннің нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектей білу қабілеттері шыңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми көзқарас пен сыни ойлауды, зерттеулердің кешенді процестерді жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету, жаңа және күрделі идеяларды сыни талдайды, бағалайды және синтездейді;
- Физика және оны оқыту саласындағы жүйелі білімді, қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеріп, оларды оқу процесінде тиімді қолданады және олардың өзара байланысын талдайды;
- Педагогиканы философиялық және әдіснамалық тұрғыдан түсінеді және саралайды;
- Бакалавриат және магистратура білім алушыларының академиялық және кәсіби құзыреттілігін қамтамасыз ететін оқыту функцияларын қолданады, олардың тиімділігін бағалайды және жетілдіру жолдарын ұсынады;
- Ұлттық және халықаралық дерекқорлармен тиімді жұмыс істеп, ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттырады, білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру алғышарттарын талдайды және қолданады;
- «Өмір бойы білім алу» концепциясы бойынша білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамуын бағалайды.