Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02212 Түркітану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Түркітану саласында, мәдениеттану, тарих, филология бойынша, соның ішінде түрік тілінің тілдік жүйесін жетік меңгерген және алған білімін кәсіби қызметте қолдана алатын бакалаврды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B035 Түркітану
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түркітануға кіріспе
Орал-Алтай тілдерінің тілдік және мәдени байланыстары
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Ғылыми зерттеу негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Генеологиялық және морфологиялық классификация аспектісіндегі алтай тобындағы тілдер
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Tүрік тілінің лексикографиясы
Түрік тілінің сөздік қоры және оны пайдалану
-
2 Оқу жылы
Көне түркі қағанаттарының тарихы
Түркі халықтарының ортақ тарихы
Түркі фольклоры
Түрік тілінің морфологиялық құрылымы
Түркі жазуының тарихы
Түрік тілінің сөзжасам жүйесі
Руникалық жазба ескерткіштер
ҚР түркітану экспедициясы
Түрік тілінің жай және күрделі сөйлемі
Түрік тілінің синтаксисі
Ортақ түркі әдебиеті
Экспедиция жүргізу практикасы
Ежелгі түркі өркениеті
Көшпенділер тарихы
-
3 Оқу жылы
Этносаралық және мәдениетаралық қарым-қатынас
Түркітанудағы жасанды интелект
Қазіргі түркі халықтарының әдебиеті
Қыпшақ дәуірінің ескерткіштері
Аударма теориясы мен практикасы
Түрік тілінің ауызша аударма практикасы
Түркі халықтарының әдебиеті (XVII-ХIХ вв.)
Түркі тілдерінің лексикасы мен лексикографиясы және олардың қолданылуы
Түркі халықтарының этникалық константтары
Түркі халықтарының қазіргі заман тарихы
Tүркі тілдерінің лексикалық семантикасы
Түркі халықтарының этнографиясы
Түркі тілдерінің фонетикалық-фонологиялық жүйесі
-
4 Оқу жылы
Көркем аудармадағы түркі халықтарының менталдығы
Түркітанудың қазіргі даму бағыттары
Қазіргі түркітанудың лингвистикалық парадигмалары
Түркі халықтарының саяси және мәдени байланыстары
Түркі әдебиетіндегі көркемдік аударма
Түркі халықтарының діни нанымдары: исламға дейінгі кезең және ислам кезеңі
Түркі тілдерінің морфологиялық құрылысы
Түрік тілі академиялық мақсаттар үшін
Түркі әлемінің геосаясаты
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу. Қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдану, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйрету.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі. Ғылыми зерттеулерді үйымдастыру, зерттеу тақырыбын таңдау және негіздеу, ғылыми материалдарын дайындау және ресімдеу мәселелеріне көңіл бөлу.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау. Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
- Руникалық графиканы меңгеруі және оның таңбалы және әріптік белгілерін меңгеруін көрсету, руниканың шығу тегі бойынша әртүрлі көзқарастарды жүйелеу; деректер бойынша тарихи-мәдени материалды жинай білу.
- Салыстырмалы-тарихи әдістің бағыттарын, түркі тілдерін салыстырмалы-тарихи тұрғыдан зерттеудің негіздерін көрсету. Сөйлеу коммуникациясын жүзеге асыру үшін коммуникативтік аспектіде түрік тілін меңгеру; түрік тілінің синхронды аудармасын, жазбаша сөйлеудің екі жақты аудармасын жүзеге асыру
- Түрлі жағдайларда дискурсты жүзеге асыру үшін түркі тілдерінің тілдік жүйесін меңгеру.
- Түркі өркениетінің негізгі классификациялық белгілерін меңгеру; түркі халықтарының әдеби мәтіндері мен халық ауыз әдебиеті үлгілерін талдау; «Бозоқ», «Отырар қалашығы», «Мерке-Жайсаң» сынды республикалық деңгейде жүргізілетін археологиялық экспедиция жұмыстарына қатысу. Түркі тілдерін, тарихын, мәдениетін зерттеуде жасанды интеллект әдістерін қолдану.
- Қыпшақ дәуірі ескерткіштерінің мәтіндерімен өз бетінше жұмыс жасау, қыпшақ дәуіріндегі ескерткіштерді жинақтау, оқу, талдау.
- Түркі әлемі: рухани-саяси сала және әдеби мәтіндер саласындағы білім мен іскерлікті көрсету.