Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04102 Экономика в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М04102 - "Экономика" білім беру бағдарламасының мақсаты-жоғары кәсіби деңгейде экономика саласында ғылыми-зерттеу, жобалау-экономикалық, талдау және ұйымдастыру-басқару қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім беру мен инновациядағы озық отандық және әлемдік тәжірибені пайдалана отырып, маманды тереңдетіп дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Коммуникативтік технологияларды, соның ішінде шетел тілінде, академиялық және кәсіби қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін қолданады. Ғылыми және ресми-іскери стильде жазбаша мәтіндер жасайды. Қазіргі ғылыми жетістіктер мен философия дамуының тенденцияларын талдайды және бағалайды.
  • Білім беру және басқару процестерінің тиімділігін талдайды және бағалайды, оның ішінде ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды және білім алушылардың әлеуметтік адаптациясын игеруді. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, инновацияларды оқу және оқу-тәрбие процесіне экстраполдайды.
  • Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулер әдіснамасын, білім беру, ғылым және инновацияларды интеграциялауды ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді. Заманауи, инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
  • Білім саласындағы зерттеу міндеттерін анықтау және шешу үшін ғылыми талдау әдістерін және инновациялық шешімдер әзірлеуді қолдана отырып, жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады.
  • Экономикалық зерттеу методологиясының әлемдік көзқарас, әлеуметтік және тұлғалық маңызы бар мәселелерін талдайды.
  • Компанияның бәсекелестік стратегиялары жүйесін талдайды, оларды басқарудың әртүрлі деңгейлерінде әзірлеу, бәсекелестік позиция таңдау, бәсекелестік стратегияны қалыптастыру технологиясы арқылы бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ету және компанияның мақсаттарына жету үшін стратегиялық шаралар кешенін әзірлеу, сондай-ақ тауар нарықтарын басқару механизмдері, кәсіпорынның баға саясаты, салалық нарықтар мен нарықтық құрылымдар түрлерін жүйелендіру.
  • Инновациялар теориясының негізгі қағидаттарын және инновациялық процестің ерекшеліктерін талдайды. Экономика, қаржылық талдау және инвестициялық қызметтің теориялық негіздерін талдайды.
  • Экономикалық дамуды талдайды. Басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлейді және олардың таңдауын әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде дәлелдейді. Шаруашылық қызметтің тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтау және пайдалану, ағымдық және болашақ жоспарлау, операциялық реттеу үшін экономикалық талдау әдістерін қолданады.
  • Экономикалық дамуды талдайды. Басқару шешімдерінің тиімді нұсқаларын әзірлейді. Ағымдық және болашақ жоспарлауды жүзеге асырады. Шаруашылық қызметтің тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтап, пайдаланады.
  • Басқару еңбегінің мәнін, басқарудың әдістері, принциптері мен функцияларын, сондай-ақ жетекшілік стильдер мен кәсіпорынның әртүрлі қызмет салаларын басқарудың ерекшеліктерін талдайды. Микро- және макроэкономикалық талдау әдістерін қолданады. Эксперименттік деректерді статистикалық өңдеудің принциптерін меңгереді және қолданады.
  • IT-технологияларды кәсіби қызметте қолданады. Экономикалық агенттердің мінез-құлық принциптерін және нарықтардың жұмыс істеуін түсінуді көрсетеді. Олардың экономикалық талдау әдістерін қолданады. Қажетті технологияларды пайдалана отырып, бизнес-процестерді басқарудың тиімділігін бағалайды.
  • Маркетингтің ұсынылған өнім үшін рөлін анықтайды. Нарықтың әлеуетті сыйымдылығын бағалайды және маркетингтік құралдарды қолдану бойынша ұсыныстар береді. Компанияның күшті және әлсіз жақтарын талдайды. Бенчмаркинг құралдарын қолданады. Компанияның бәсекелестік стратегияларын formulдейді.
  • Басқару органдары мен бизнестің өзара әрекеттесуінің шарттары мен нәтижелілігін жүйелі түрде талдайды. Бұл саладағы резервтер мен кемшіліктерді анықтайды. Өзара әрекеттесудің деңгейі мен тиімділігін арттыру мүмкіндіктерін пайдаланады. Алынған білімді шығармашылықпен практикалық қызметте қолданады.
  • Кәсіпкерлік саласындағы экономикалық және әлеуметтік дамудың құқықтық құжаттарын талдайды. Елдегі экономикалық азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы негізгі мәселелерді бағалайды және оларды қазіргі кезеңде және болашақта шешу үшін алғышарттарды формулирлейді. Экономикалық азық-түлік қауіпсіздігін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді.

Ұқсас БББ

7M04102 Экономика

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

7M04102 Экономика

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M04102 Нақты сектор экономикасы (бейіндік 1,5 жыл)

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

7M04102 Әлемдік экономика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M04102 Экономика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M04102 Экономика 1 жыл

Esil University

7M04102 Экономика

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

7M04102 Экономика

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M04102 Экономика

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M04102 Экономика және басқару

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M04102 Экономика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M04102 Бизнес экономикасы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M04102 Экономика

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

7M04102 Әлемдік экономика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M04102 Экономика

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M04102 Экономика

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

Top