Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04108 Маркетинг в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи нарықтық жағдайларда кәсіби маркетингтік қызметтің инновациялық әдістерін меңгерген, бизнес-процестердің маркетингтік трендтеріне және нарықтық сұранысқа сәйкес деректердің үлкен көлемімен жұмыс істей алатын, жасанды интеллект пен IT технологияларды қолданудың сапалы дағдыларына ие, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жалпы экономикалық білім модулі (Экономикалық теория)

    Пән оқытудың мақсаты: экономикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашатын негізгі негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді терең зерттеу. Осы пәнді оқытудың аясында: Экономикалық теорияның пәні мен әдісі, қоғамдық өндіріс негіздері, меншік, нарық, капитал, еңбек пен капитал, жер рентасы, ұллтық экономика негіздері, экономикалық цикл, жұмыссыздық ен инфляция, ақша-несие және қаржы жүйелері, экономикалық өсу, әлемдік экономика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мораль және этика

    Пәнді оқу мақсаты: Тұлғаның адамгершілік санасын қалыптастыру. Бұған әлеуметтік-мәдени құбылыстарды тарих пен қазіргі кездегі этиканың құндылық критерийлеріне қатысты этикалық-философиялық тұрғыдан түсіну тәсілдерін игеру арқылы қол жеткізіледі. Осы пән аясында оқытылады: адамгершіліктің генезисі, мәні, ерекшелігі; қоғам өміріндегі моральдың орны мен рөлі; адам өмірін моральдық реттеу тетіктері; моральдық прогресс критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты: Білім алушыларда қаржы ресурстарына қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді жеткізушілер не тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Оқытылу аясы: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салықтар және салық салу. Банктік қызметтер. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалардың банкроттығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: құқықтық жүйе, құқықтық нормалар және олардың қоғамдық қатынастарды реттеудегі рөлі туралы негізгі білімді қалыптастыру. Құқықтық мәдениетті дамытуға, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін түсінуге, құқықтық нормаларды күнделікті өмірде қолдана білуге ерекше көңіл бөлінеді. Осы пән аясында оқытылады: құқық түсінігі, оның белгілері мен қызметтері; құқықтық жүйенің құрылымы: салалары, нормалары, құқық көздері; мемлекет және құқық теориясы; тұлғаның құқықтық мәртебесінің конституциялық негіздері; жалпы азаматтық, әкімшілік, еңбек және қылмыстық құқық; кәсіпкерлік пен меншіктің құқықтық негіздері; құқықтық реттеу және құқық қолдану механизмі; құқықтық сана, құқықтық мәдениет және құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу, білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыру, Қазақстан Республикасында құқықтық мемлекеттілікті жетілдірудің қажетті шарты ретінде әрекет ететін қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру. . Осы пән аясында оқытылады: Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның тарихи тамыры. Сыбайлас жемқорлықтың белгілері мен түрлері қоғамдық-саяси және құқықтық құбылыс ретінде. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтың субъектілері мен механизмі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тетіктері мен институттары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың халықаралық және ұлттық құқықтық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары. Заңнаманың қалыптасуы мен дамуыК сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында. Сыбайлас жемқорлыққа бағытталған саладағы қылмыстар үшін жауаптылық. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың шетелдік тәжірибесі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу. Қоғамдық бақылау сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетігі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы экономикалық білім модулі (Микроэкономика және макроэкономика)

    Пән оқытудың мақсаты: Студенттерді микро және макроэкономикалық әдістермен, нарықтық экономика субъектілерінің қылығына объективтік баға берумен, негізгі микроэкономикалық модельдерімен таныстыру. Пән Микроэкономика бөлімін зерттей отырып, жеке фирманың өнімін, белгілі бір тауарлардың бағасын қарастырады, ал макроэкономика бөлімі жалпы экономиканы зерттейді және барлығына қатысты мәселелерді зерттейді: жұмыссыздық, жалпы ішкі өнім, инфляция, банк қызметі, фискалдық және ақша-несие саясаты. Білім алушының экономикалық дүниетанымын қалыптастыру үшін оған белгілі бір экономикалық жүйені және оған сәйкес келетін экономикалық қызметті басқару тұжырымдамасын объективті бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері

    Пән оқыту мақсаты: экономикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді терең зерттеу. Осы пән аясында оқытылады: Экономикалық теорияны зерттеу әдістері, қоғамдық өндіріс негіздері, Экономикалық жүйелер, қоғамдық шаруашылық нысандары, меншік қатынастары, нарықтық, экономика, Еңбек және капитал нарығы, факторлық кірістер, жер аннуитеті және бизнестен түсетін кірістер, Ұлттық экономика, экономиканың циклдік дамуы, жұмыссыздық, Инфляция, ақша-несие және қаржы жүйесі, экономикалық өсу, әлемдік экономика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі ғылым ретінде экологияны, экология бөлімдерін, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын, қазіргі заманғы экологиялық проблемаларды және оларды шешу жолдарын зерделеуді, сонымен қатар антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсері кезінде адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерделеуді, азаматтардың өмір сүруін арттыруға және жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларға үйретуді білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді ғылыми іс-әрекеттің негіздерімен және зерттеу барысында қолданылатын әртүрлі әдістермен таныстыру. Осы пән аясында оқытылады: ғылыми қызметтің онтологиялық, эпистемологиялық, әдіснамалық негіздері, ғылыми-әдіснамалық парадигманың принциптері, әдістері, оның ішінде тұжырымдамалық талдау, фреймдік модельдеу, эксперименттік (педагогикалық), ассоциациялық эксперимент, тарату талдауы, когнитивті - семантикалық талдау, интроспективті талдау әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Пәнді оқытудың мақсаты: білімгерлерге жоғары оқу орындарындағы жобалық әдістің ерекшіліктері мен шығармашылық жобалардың түрлерін үйрету, жобалық қызметтің теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын меңгерту. Осы пән аясында оқытылады: Шығармашылық жобаларды іске асырудың мақсаттары мен стратегиясы. Шығармашылық жобаның аудиториясы мен командасы. Шығармашылық жобаның өмірлік циклі. Шығармашылық жобаның мазмұны мен құрылымы. Шығармашылық жобаларды таңдау әдістері. Шығармашылық жобадағы коммуникациялар. Жобаның материалдық және бюджеттік ресурстары. Әлеуметтік жобаны әзірлеу негіздері. Инновациялық жобаны әзірлеу негіздері. Экономикалық қызметтің негізгі көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • "Бизнес және кәсіпкерлік" модулі (Маркетинг негіздері)

    Пәнді оқу мақсаты: маркетингтің теориялық негіздерін зерттеу, дүниетаным мен жүйелік ойлауды қалыптастыру, маркетинг элементтерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Осы пән аясында оқытылады: қазіргі маркетингтің негізгі ұғымдары, принциптері мен тұжырымдамалары; Қазақстанда маркетингті дамыту ерекшеліктері; жеке пайдаланылатын және өндірістік мақсаттағы тауарларды тұтынушыларды сегменттеу критерийлері; нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқының заманауи теориялары мен тұжырымдамалары; стратегиялық маркетингті талдаудың заманауи әдістері мен құралдары; компанияның тауар және баға саясатын іске асыру стратегиялары; қазіргі заманғы сату технологиялары; маркетинг бөлімін ұйымдастыру принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы экономикалық білім модулі (Экономикадағы математика)

    Пән оқытудың мақсаты: студенттерді экономикадағы математика әдістері мен ережелерімен таныстыру Пән экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау құралдарын ұсыну, экономикалық субъектілердің мінез-құлқы мен экономикалық динамикасын болжау мүмкіндігі үшін экономикалық өмірдегі бар байланыстарды бейнелеуге мүмкіндік беретін теориялық модельдер құру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • "Бизнес және кәсіпкерлік" модулі (Бизнес жүргізу практикасы)

    Пән оқытудың мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың практикалық негіздерін, оны жоспарлау және қазіргі нарықтық жағдайда жүзеге асыру әдістерін меңгеру. Осы пәнді оқытудың аясында: Бизнес және бизнес ойлау. Бизнесті мемлекеттік қолдау шаралары. Нарықты зерттеу. Бизнес-идеяны қалыптастыру. Маркетингтік зерттеулер. Өткізу нарығының анықтамалары, жарнама. Бизнесті жоспарлау негіздері. Салық режимін анықтау. Бизнесті басқарудың формалары мен әдістері. Бизнестегі персоналды басқару және байланыс этикасы. Бизнесті жүргізудің құқықтық негіздері. Іскерлік келіссөздерді ұйымдастыру. Стартап Бизнес идеялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның қазіргі және болашақ ұрпақ мүддесі үшін теңгерімді өзара іс-қимыл стратегиясы ретінде тұрақты даму тұжырымдамасын жүйелі түрде түсіну. Осы пән аясында оқытылады: орнықты дамудың мәні мен қағидаттары; орнықты даму тұжырымдамасының қалыптасу тарихы (оның ішінде БҰҰ-ның орнықты даму саласындағы мақсаттары); тұрақтылықтың экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілері; жаһандық және өңірлік экологиялық проблемалар және оларды шешу жолдары; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; мемлекеттің, бизнестің және азаматтық қоғамның рөлі қоғамның орнықты дамуын қамтамасыз етуде; экологиялық білім беру және экологиялық мәдениетті қалыптастыру; күнделікті және кәсіби өмірдегі тұрақты мінез-құлық тәжірибелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: кәсіби қызмет үшін бухгалтерлік есепті жүргізу саласында теориялық білімді меңгеру және практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: Пән, объектілер, әдіс және оның элементтері, мазмұны, ғылым ретіндегі бухгалтерлік есептің принциптері. Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп саласындағы нормативтік заңнамасы, бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу ережелері. Меншіктің барлық нысандары мен қызмет түрлерінің ұйымдарының есеп саясатын қалыптастыру ережелері. Пайдаланушылардың барлық топтары үшін қаржылық есептіліктің деректерін қалыптастыру ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Басқару жүйесі" модулі (Менеджмент)

    Пәнді оқытудың мақсаты: ұйымды тиімді басқару, сондай-ақ көп аспектілілікті ескере отырып, басқарушылық шешімдерді қабылдау саласында теориялық және практикалық білім алу нарықтық экономика жағдайындағы басшының қызметі. Осы пән аясында оқытылады: басқарушылық қызметтің мәні мен ерекшеліктері; менеджменттің негізгі категориялары; ұйымды басқарудың заңдылықтары мен принциптері; менеджмент теориясының даму тарихы; басқарудың функциялары мен әдістері; қазіргі заманғы ұйымдық басқару құрылымдарын құру және олардың жұмыс істеу принциптері; басқарушылық шешімдерді қабылдау процесі мен әдістері; ұйымдастырушылық мәдениеттің мазмұны мен дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Басқару жүйесі" модулі (Тәуекелдер мен өзгерістерді басқару)

    Пәнді оқытудың мақсаты: Білім алушыларда тәуекелдік оқиғаларды анықтау және ресімдеудің қолданыстағы технологиялары, оларды бақылау және басқару әдістері, қазіргі нарықтық жағдайда кәсіпорындағы тәуекелдерді басқару жүйесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Жобаның ықтимал тәуекелдерін анықтауға арналған процестер, әдістер, әдістер, құралдар мен құралдар. Сондай-ақ оларға қажетті өзгерістерді енгізуді және оларды жобаға оңтайлы біріктіруді қоса алғанда, тиімді әрекет ету шараларын әзірлеу. Кәсіпорын қызметіндегі тәуекелдердің мәні. Қаржылық тәуекелдердің негізгі классификацияларын зерттеу. Қаржылық тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау. Кәсіпорындағы тәуекелдерді азайтудың негізгі жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іскерлік коммуникация

    Пәнді оқытудың мақсаты: Қалыптасуы теориялық тұрғыданх білімдерінй және іс жүзіндех дағдыов іскерлік ортадағы тиімді қарым-қатынас, кәсіби және ұйымдастырушылық қызметте табысты өзара әрекеттесу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Осы пән аясында оқытылады: коммуникация теориясы және іскерлік коммуникацияның ерекшеліктері; іскерлік қарым-қатынас түрлері: ауызша, жазбаша, вербалды емес; іскерлік сөйлеудің құрылымы мен стилі; іскерлік хат алмасуды жүргізу, іскерлік хаттарды, есептерді, түйіндемелерді құрастыру ережелері; іскерлік келіссөздер мен кездесулерді өткізу технологиясы; қарым-қатынас мәдениеті және іскерлік этикет; қақтығыстарды басқару және сендіретін қарым-қатынас әдістері; бизнестегі мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Баға стратегиясы

    Пәнді оқу мақсаты: нарықтық қатынастар жағдайында кәсіпорындар үшін баға белгілеудің негізгі ережелері мен ерекшеліктерін зерттеу, нарықтардың әртүрлі түрлеріндегі бәсекелестікті, шығындарды есепке алу принциптері мен әдістерін ескере отырып, кәсіпорынның баға стратегиясын таңдау. Осы пән аясында оқытылады: Тауарлар мен нарықтардың әртүрлі түрлері үшін тиімді баға стратегияларын әзірлеу, баға белгілеуге әсер ететін факторларды талдау, кәсіпорынның стратегиялық мақсаттарына жету үшін оңтайлы бағаларды анықтау, бағалардың тұтынушылық мінез-құлыққа әсерін бағалау және тауарды қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ритейлинг

    Пәнді оқу мақсаты: бөлшек сауда процестерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ бәсекелестік нарық жағдайында бөлшек бизнесті басқарудың практикалық дағдыларын дамыту. Осы пән аясында: бөлшек сауданың мәні мен функциялары зерттеледі. Бөлшек сауда кәсіпорындарының форматтары. Бөлшек қызметті ұйымдастыру. Ассортимент және баға саясаты. Бөлшек саудадағы тұтынушылық мінез-құлық. Бөлшек саудадағы технология. Бөлшек саудадағы Маркетинг және жылжыту. Логистика және қорларды басқару. Бөлшек бизнестің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект: Барлығына арналған негіздер

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда жасанды интеллект (АИ), оның мүмкіндіктері, өмірдің әртүрлі салаларында қолданылуы, сондай-ақ АИ қолданудың әлеуметтік, этикалық және құқықтық аспектілерін түсіну туралы базалық білім мен түсініктерді қалыптастыру. Пәннің негізгі мақсаттары: 1. AI негіздерімен таныстыру: жасанды интеллект дегеніміз не, оның тарихы, негізгі ұғымдар мен технологиялар (Машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және т.б.). 2. AI қолдану туралы түсінікті дамыту: AI күнделікті өмірде, бизнесте, медицинада, өнеркәсіпте, білім беруде және басқа салаларда қалай қолданылатынын көрсету. 3. AI технологияларын сыни тұрғыдан бағалауға үйрету: ai тәуекелдерін, шектеулерін және пайдалану мүмкіндіктерін, мифтер мен шындық арасындағы айырмашылықтарды бағалау дағдыларын қалыптастыру. 4. Этикалық және құқықтық сананы қалыптастыру: ai жүйелерін әзірлеу және қолдану кезінде жауапкершілік, құпиялылық, әділеттілік және ашықтық мәселелерімен таныстыру. 5. Әрі қарай оқуға деген қызығушылықты ояту: студенттерді жасанды интеллекттің техникалық аспектілерін тереңірек зерттеуге және осы саладағы мүмкін кәсіби дамуға ынталандыру. 6. Егер пән гуманитарлық, педагогикалық немесе жалпы білім беру бағдарламасы аясында оқылса, бағдарламалауға немесе математикаға терең үңілмей, пәнаралық тәсілге, түсінуге қол жетімділікке және АИ-ді практикалық қолдануға баса назар аударылуы мүмкін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Нарықты сегменттеу және таргетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерде нарықты сегменттеу, мақсатты сегменттерді таңдау және тиімді стратегиялық және операциялық маркетинг үшін қажетті позициялау саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды жүйелі түсінуді қалыптастыру. Осы пән бойынша студенттер үйренеді: нарықты талдау және тұтынушылардың біртекті топтарын (сегменттерін) анықтау; сегменттердің тартымдылығын бизнес тұрғысынан бағалау; басым мақсатты сегменттерді таңдау; өнімді немесе брендті бағыттау және орналастыру стратегияларын әзірлеу; маркетингтік коммуникациялар мен өнім шешімдерінің тиімділігін арттыру үшін сегменттеу мен мақсатты пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Маркетинг және баға саясаты

    Пәнді оқу мақсаты: Нарықтың әртүрлі сегменттеріндегі экономикалық қатынастардың әртүрлі жағдайларында бағаларды, стратегияларды және бағаларды белгілеу әдістерін зерттеу саласында теориялық білім мен практикалық маркетингтік дағдыларды игеру. Осы пән аясында оқытылады: әр түрлі нарықтық құрылымдардағы баға теориясының, әдіснамасының және практикасының мәселелері; бағаларды белгілеу әдістері және оларды әртүрлі тауар нарықтарында анықтау ерекшеліктері; әлемдік нарықтағы баға белгілеу және баға саясатының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнестегі және басқарудағы жасанды интеллект

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерде бизнестің тиімділігін арттыру, басқарушылық шешімдер қабылдау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәннің негізгі мақсаттары: 1. Бизнестегі AI технологияларымен танысу: AI негізгі технологиялары (Машиналық оқыту, деректерді өндіру, чат-боттар, болжамды модельдер және т.б.) және олардың компанияларды цифрлық трансформациялаудағы рөлі туралы түсінік беру. 2. Басқаруда AI қолдану туралы түсінік: AI стратегиялық және операциялық басқаруға, процестерді автоматтандыруға, персоналды басқаруға, маркетингке, логистикаға, қаржыға және клиенттерге қызмет көрсетуге қалай көмектесетінін көрсету. 3. AI жобаларын бағалау дағдыларын қалыптастыру: AI енгізудің орындылығын талдауға, бизнес құндылығы мен тәуекелдерін бағалауға, цифрлық шешімдердің экономикалық әсерін есептеуге үйрету. 4. Жасанды интеллект жағдайында басқарушылық ойлауды дамыту: Цифрлық экономика жағдайында шешім қабылдауға, бизнес-модельдерді жаңа технологияларға бейімдеуге, өзгерістер мен цифрлық топтарды басқаруға дайындау. 5. Этикалық және құқықтық аспектілері: басқаруда және кәсіпкерлікте АИ пайдалану кезінде нормативтік базамен, жауапкершілік және ашықтық мәселелерімен таныстыру. Пән болашақ менеджерлерге де, кәсіпкерлерге де, іскери ортада жасанды интеллектті тиімді пайдалану үшін практикалық құралдар мен білімді терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингті басқару

    Пәнді оқу мақсаты: маркетингті басқарудың әдіснамасы мен ұйымдастырылуы, маркетингтік қызметті басқарудың практикалық дағдылары бойынша теориялық білімді қалыптастыру; сондай-ақ топтық жұмыс, тұлғааралық қарым-қатынас, шешім қабылдау, көшбасшылық қабілеттерін дамыту. Осы пән аясында оқытылады: маркетингті басқарудың мәні, функциялары мен принциптері, маркетингтік қызметті басқарудың құрылымы мен ұйымдастырушылық формалары; - - маркетинг қызметінің ұйымдық құрылымдарының түрлері, оларға қойылатын негізгі талаптар; - маркетинг-микстің негізгі компоненттері бойынша маркетингті басқару процесі: өнімді, бағаны, бөлуді және жылжытуды басқару; - маркетингті басқару процесін оның негізгі функциялары бойынша зерттеу: маркетингтік жоспарлау, маркетингті ұйымдастыру, Маркетингтік бақылау және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік желілердегі маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: компанияішілік басқару тұжырымдамасы ретінде әлеуметтік медиа маркетингінің мәні мен ерекшелігін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ интернет-маркетинг құралдарын кешенді пайдалану саласында практикалық дағдыларды алу. Осы пән аясында оқытылады: әлеуметтік медиа маркетингінің мазмұны, сондай-ақ SMM стратегиясын әзірлеудің ұйымдастырушылық аспектілерінің ерекшелігі; -интернет-ортада өнімнің/компанияның қолайлы имиджін ілгерілету, компанияның цифрлық ортадағы бәсекелестік позициясын арттыру мақсатында SMM-маркетингтің стратегиялық және тактикалық құралдары; - компанияның нарықтық жағдайын талдау, маркетингтік шешімдер қабылдауды ақпараттық қамтамасыз ету ерекшеліктері; - әлеуметтік желілерде жылжыту, ұйымдастыру және жоспарлау стратегиясын қалыптастырудың негізгі кезеңдері; - әлеуметтік желілердегі жарнамалық науқандарды жоспарлау; - әлеуметтік медиада маркетингтік қызметті жүзеге асырудың тиімділігін бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: тиімді қызметті ұйымдастыру, сондай-ақ компаниялар мен өнімдерді әлемдік нарықта ілгерілету үшін қажетті білімді, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру Осы пән шеңберінде: - әлемдік нарықта тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді ілгерілетудің тәсілдері мен ерекшелігі; - сыртқы нарықтарда тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді ілгерілетудің тауар саясатын және маркетингтік стратегиясын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру; - әлемдік нарықтың жай-күйін талдау, сыртқы нарықтарда стратегияларды тұжырымдау және іске асыру, қабылданатын шешімдердің салдарын бағалау дағдыларын қалыптастыру зерделенеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Mерчендайзинг және сауда маркаларын баскару

    Пәнді оқытудың мақсаты: сату орындарында жүзеге асырылатын және сатып алушылардың мінез-құлқын басқаруды қамтамасыз етуге бағытталған компанияның тиімді маркетингтік коммуникативтік қызметін қамтамасыз етуге бағытталған әдіснамалық, ұйымдастырушылық және қаржылық-экономикалық білім жүйесін игеру. Осы пән аясында оқытылады: кешенді бизнес-процесс ретіндегі сауда - саттықтың мәні, мазмұны, өзектілігі, логикасы мен әдістері; - сату орындарындағы тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін сауда-саттық технологиясы; - қазіргі жағдайда өнімді жылжыту бойынша жұмысты оңтайландырудың негізгі құралдары зерделенеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтегі веб-дизайн

    Пәнді оқу мақсаты: веб-сайтты жобалау-жобалаудың жалпы әдістемесін, веб-сайтты көркемдік безендіру технологияларын, серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: Web-дизайн: құрылымы мен мазмұны оқытылады. Веб-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Веб-сайтты құру технологиялары. Клиент тарапының технологиялары. Сценарийлер және оқиғаны өңдеу. JavaScript. Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кедендік қызметтер маркетингі

    Пәнді оқу мақсаты: . кеден саласындағы маркетинг теориясының негіздері, Өндірістік емес сала қызметінің ерекшеліктерінің қолданбалы негіздері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, маркетингтік тәсіл негізінде мемлекеттік кеден қызметтерін басқарудың әдіснамалық тәсілдерін практикалық игеру негізінде білім алушылардың құзыреттілігін арттыру. Осы пән аясында оқытылады: - тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу және кедендік бақылау; - сыртқы экономикалық қызметтің тауар номенклатурасына сәйкес тауарларды кодтау жүйелері; - кедендік салық салу және валюталық реттеу жүйесі; - кедендік режимдер топтарының құрамы; - кеден органдарының құқық қорғау қызметі мәселелері бойынша білім жүйесі; - кедендік қызметтерді маркетингтік зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Пәнді оқу мақсаты: логистика саласындағы ұйымдардың операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда шешім қабылдау әдістерін меңгеру қабілетін қалыптастыру Пән аясында оқытылады: тауарлардың, қызметтердің және ақпараттың шығу нүктесінен тұтыну нүктесіне дейін тиімді қозғалысын және сақталуын жоспарлау, іске асыру және бақылау процестері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету маркетингі

    Пәнді оқу мақсаты: қызмет көрсету саласындағы маркетингтің экономикалық және ұйымдастырушылық ерекшеліктерін, оның нарықтық сұраныс пен қызмет ұсынысына әсерін зерттеу. Осы пән аясында оқытылады: Маркетингтік қызметтің жалпы сипаттамасы: мәні мазмұны, қызмет көрсету саласындағы маркетингтің негізгі түсініктері. Маркетинг тұжырымдамаларын дамыту және оларды жүзеге асыру Қызмет көрсету кәсіпорнының маркетингінің ішкі және сыртқы ортасын зерттеу. Swot талдауы, Pest талдауы маркетингтік зерттеулер, түрлері мен бағыттары. Нарықты сегменттеу. Тұтынушыларды зерттеу, мақсатты аудиториямен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік аналитика

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің заманауи әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдау үшін қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру; талдамалық деректерді интерпретациялау негізінде негізделген басқару шешімдерін қабылдау; компанияның маркетингтік іс-шаралары мен стратегияларының тиімділігін бағалау; нарықтық үрдістер мен тұтынушылардың қалауын анықтау; аналитикалық негізделген әдістер арқылы бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттыру маркетингтік әрекеттер. Пән аналитикалық ойлауды және ұйымның маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында деректерді пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық коммерция

    Пәнді оқу мақсаты: білім алушылардың коммерциялық қызметте ақпараттық технологияларды және интернетті белсенді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, бұл тез шешім қабылдауға, тиімді іс-қимыл жасауға және бизнесті тиімді жүргізуге мүмкіндік береді Осы пән шеңберінде: - электрондық коммерция теориясы саласындағы негізгі ұғымдар; - электрондық сауданың құқықтық базасы; - электрондық коммерция жүйелерін қолдану тәжірибесі; - электрондық коммерциядағы маркетингтің әдістері мен құралдары; - электрондық коммерцияда қолданылатын ақпараттық технологиялар; - электрондық коммерция жүйелерін құру негіздері; - электрондық коммерция жүйесінің негізгі элементтері; -электрондық төлем жүйелерінің негіздері; - компанияның электрондық саудасын ұйымдастыру және басқару үшін ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мобильді маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: білім алушылардың коммерциялық қызметте ақпараттық технологияларды және интернетті белсенді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, бұл тез шешім қабылдауға, тиімді іс-қимыл жасауға және бизнесті тиімді жүргізуге мүмкіндік береді Осы пән аясында оқытылады:: - электрондық коммерция теориясы саласындағы негізгі ұғымдар; - электрондық сауданың құқықтық базасы; - электрондық коммерция жүйелерін қолдану тәжірибесі; - электрондық коммерциядағы маркетингтің әдістері мен құралдары; - электрондық коммерцияда қолданылатын ақпараттық технологиялар; - электрондық коммерция жүйелерін құру негіздері; - электрондық коммерция жүйесінің негізгі элементтері; -электрондық төлем жүйелерінің негіздері; - компанияның электрондық саудасын ұйымдастыру және басқару үшін ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: теориялық білімді кеңейту, жүйелеу және бекіту, сонымен қатар студенттердің өндірістік нарықтардағы кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқарудың стратегиялық міндеттерін шешуде практикалық дағдыларды игеру Пән аясында оқытылады: Өнеркәсіптік маркетинг тұжырымдамасының негізгі ұғымдары. Өнеркәсіптік нарықтағы сыртқы орта факторларының жүйесі: экономикалық, технологиялық, қоғамдық-саяси. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру түрлері. Өнеркәсіптік маркетингтегі ақпараттық қызмет. Өнеркәсіптік тауарларды сатып алуды талдау әдістері мен құралдары. Өнеркәсіптік кәсіпорынды стратегиялық басқару тұжырымдамасы. Өнеркәсіптік кәсіпорынның тауарлық ассортиментін жоспарлау. Өнеркәсіптік нарықтағы баға әдістері. Өнеркәсіптік нарықтағы коммуникациялардың ерекшеліктері. Өнеркәсіптік компанияның сату желісін ұйымдастыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • "Банктік маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: бизнес саласының жеке санаты ретінде банк ісінің табиғаты мен мазмұнын зерттеу, банктік маркетингтің принциптері мен әдістерін ашу. Пән аясында оқытылады: несиелік ұйымдардың нарықтық тауашаны анықтау, мамандандыру мен клиенттік сегментті таңдау стратегиясын әзірлеу және енгізу процесі; Банктің өнімі, бағасы, сату және коммуникация саясаты; клиенттердің банктік өнімдер мен қызметтерге үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тиімді құралдарды іздеу; банк саласында қолданылатын маркетингтік ақпаратты жинау және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау

    Пәнді оқытудың мақсаты: жарнама қызметінің принциптері, әдістері мен құқықтық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін жарнамалық кампаниялардың тиімділігін әзірлеу мен бағалаудың практикалық дағдыларын дамыту. Осы пән шеңберінде: нарықта өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге бағытталған жарнамалық қызметтің теориялық, әдіснамалық және практикалық аспектілері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестерді цифрландыру

    Пәнді оқу мақсаты: бизнесті басқару мен жұмыс істеудің әртүрлі аспектілеріне цифрлық технологияларды талдау, жобалау және енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Цифрландырудың мәні мен маңызы. Заманауи сандық құралдар. Бизнес-процестерді модельдеу және талдау. Процестерді автоматтандыру. Цифрлық шешімдерді әзірлеу және енгізу. Цифрландыру тиімділігін бағалау. Өзгерістерді басқару. Құқықтық және этикалық аспектілер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерде стратегиялық маркетингтің тұжырымдамаларын, әдістері мен құралдарын жүйелі түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ компанияның тұрақты бәсекелестік артықшылығын қамтамасыз етуге бағытталған стратегиялық талдау және ұзақ мерзімді маркетингтік шешімдерді әзірлеу дағдыларын дамыту. Осы мақсатта студенттер оқытылады: сыртқы және ішкі маркетингтік ортаны талдау; сегменттеу, мақсатты және позициялау негізінде маркетингтік стратегияларды әзірлеу; бизнесті дамытудың стратегиялық мақсаттары мен негізгі бағыттарын анықтау; компанияның бәсекелестік ұстанымын және тұтынушылардың мінез-құлқын бағалау; динамикалық нарық жағдайында негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Интернет маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттер арасында тауарлар мен қызметтерді ілгерілету, тұтынушылармен өзара іс-қимыл жасау және цифрлық ортадағы маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру үшін цифрлық технологиялар мен онлайн-құралдарды пайдалану саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осы мақсатқа жету шеңберінде студенттер: Цифрлық ортаның ерекшеліктерін және тұтынушылардың интернеттегі мінез-құлқын түсіну; интернет-маркетинг құралдарын (SEO, контекстік жарнама, e-mail маркетинг, SMM, веб-аналитика және т. б.) пайдалану; онлайн-жылжыту стратегияларын әзірлеу және іске асыру; сандық маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалау; интернет-маркетингті компанияның жалпы маркетингтік стратегиясына біріктіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұтынушылық мінез-құлқы

    Пәнді оқудың мақсаты жаһандану жағдайында тауарлар, қызметтер, идеялар нарығындағы тұтынушылық мінез-құлықты басқарудың заманауи тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру болып табылады. Осы пән аясында келесілер оқытылады: тұтынушылардың мінез-құлқының сыртқы және ішкі факторлары; -тұтынушының шешім қабылдау процесіне әсер ету үшін маркетингте тұтынушының мінез-құлқын пайдалану мүмкіндіктерін ашу.; - нарықтық қатынастардың дамуы және бәсекелестіктің күшеюі жағдайындағы тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктері; - тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың прогрессивті әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инновациялық өнім маркетингі

    Пәнді оқытудың мақсаты: инновациялық өнімдер мен технологиялар маркетингінің ерекшеліктерін зерттеу, оларды әзірлеуді, шығаруды және нарыққа шығаруды маркетингтік басқарудың стратегиялық мәселелерін түсіну. Осы пән аясында оқытылады: Инновациялық маркетингтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Инновацияның әртүрлі түрлерінің инновациялық процестері мен өмірлік циклдері. Инновациялық даму заңдылықтары. Ғылыми-техникалық дамуды болжау. Ұлттық инновациялық жүйенің мәні. Инновациялық қызметтің себептері, оның қатысушыларының экономикалық мүдделері. Мемлекеттік инновациялық саясатты қалыптастыру мен іске асырудың негізгі тәсілдері. Халықаралық инновациялық қызметтің аспектілері. Инновацияның негізгі тұтынушылары мен тұтынушыларының маркетингтік мінез-құлқының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі инфографика және байланыс

    Пәнді оқытудың мақсаты: маркетингтік ақпаратты тиімді жеткізуге және мақсатты аудиторияға коммуникациялық әсерді күшейтуге бағытталған визуалды мазмұнды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Осы пән аясында: маркетингтік ақпаратты тиімді беруге және аудиторияға коммуникациялық әсерді күшейтуге бағытталған деректерді визуализациялаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғаммен байланыс

    Пәнді оқу мақсаты: қоғаммен байланыс саласындағы теориялық білімді қалыптастыру және Компанияның корпоративтік, маркетингтік және коммуникативтік мақсаттарын іске асыру үшін маркетингтік коммуникациялар кешенінің құралы ретінде PR технологияларын тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын дамыту. Осы пән аясында оқытылады:: PR саласындағы компания қызметінің мақсаттары, функциялары, мүмкіндіктері мен міндеттері; қоғаммен байланыс тұжырымдамалық моделі және оның құрамдас бөліктері; компанияның Қоғаммен байланыс деңгейлері мен мақсатты аудиториялары; қоғаммен байланыс түрлері мен құралдары; PR-дағы зерттеудің негізгі түрлері; қоғаммен байланыс саласындағы науқандарды ұйымдастыру және өткізу технологиялары зерделенеді; БАҚ және маркетингтік зерттеу компанияларымен өзара әрекеттесу ерекшеліктері; компанияның PR-қызметін басқару процесі (қоғаммен байланыс және баспасөз қызметі бөлімінің жұмысын ұйымдастыру).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: туризм саласындағы кәсіпорынның тиімді қызметі мен тұрақты дамуы үшін оларды қолдану мақсатында маркетингтік құралдарды кешенді және жүйелі пайдалану қабілетімен байланысты жалпы кәсіби құзыреттер. Осы пән аясында оқытылады: туризм индустриясы кәсіпорнының маркетинг жүйесі, оның ерекшеліктері зерттеледі. Туризмдегі маркетингтік зерттеулер. Туристік кәсіпорынның Маркетингтік ортасы. Туристік нарық және бәсекелестік. Туристік қызметтерді тұтынушыларды зерттеу. Туризм индустриясы кәсіпорындарының маркетингтік стратегиялары. Туризм индустриясы кәсіпорнының қызметін маркетингтік бақылау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: брендтерді құру, дамыту және басқару принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ нарықта күшті және бәсекеге қабілетті брендті қалыптастыру үшін стратегиялық және креативті құралдарды қолдануға үйрету. Осы пән аясында: брендті құру, дамыту және басқару процестері зерттеледі. Бренд ұғымы. Бренд құру. Бренд стратегиясы. Брендті және оның тиімділігін зерттеу. Бренд түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі графикалық дизайн

    Пәнді оқу мақсаты: студенттер арасында тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжытуға бағытталған визуалды коммуникацияларды құру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Маркетингтік ортада Графикалық дизайн принциптерін қолдануға, жарнамалық материалдарды, фирмалық стильді, қаптаманы, сондай-ақ сандық платформаларға арналған визуалды мазмұнды әзірлеуге ерекше назар аударылады. Осы пән аясында оқытылады: тауарларды, қызметтерді және брендтерді тиімді жылжыту үшін визуалды құралдар мен графикалық безендіру әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалардағы маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: әр түрлі салалар мен қызмет салаларында: өнеркәсіптік өндірісте, Агробизнесте, саудада, банк ісінде, қызмет көрсету саласында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу және бекіту. Осы пән аясында оқытылады: - өнеркәсіптегі маркетингтің мәні мен мақсаттары; - ауыл шаруашылығындағы (агробизнестегі) маркетингтік қызмет; - саудадағы Маркетинг негіздері; - банк ісіндегі маркетингтік қызмет; - қызмет көрсету саласындағы маркетингті талдау; - қызметтің әртүрлі салалары мен салаларындағы маркетинг құралдары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауда маркетингі

    Пәнді оқу мақсаты: менеджмент пен маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын қолдану негізінде нарықтық жағдайда сауда кәсіпорнының маркетингтік қызметін жоспарлау мен ұйымдастырудың стратегиялық міндеттерін шешуде практикалық дағдыларды игеру. Осы пән аясында оқытылады: сауда кәсіпорындарының қызметін жоспарлаудың теориялық және қолданбалы аспектілері; - әртүрлі нарықтарда тауарларды жылжыту саласындағы басқару шешімдерін әзірлеу; - өткізу және тауар жылжыту саласындағы операциялық сипаттағы іс - шаралар кешенін әзірлеу және іске асыру құралдары мен әдістері; - сату делдалдарының жұмысын ұйымдастыру; - сауда персоналының қызметін бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникациядағы визуализация

    Пәнді оқытудың мақсаты: тиімді медиа өнімдерін жасау үшін әртүрлі типтегі ақпаратты визуалды бейнелеу саласында құзыреттіліктер мен жеке шығармашылық стильді қалыптастыру. Осы пән аясында: сыни және визуалды ойлау негіздері оқытылады; көрнекі медиа сауаттылық пен медиа мәдениеттің негізгі постулаттары; медиавизуализмнің теориялық және әдіснамалық негіздері; әртүрлі мақсатты медиа аудиториялары үшін әртүрлі ақпарат түрлерімен жұмыс істеудің негізгі стратегиялары; көрнекі медиа өнімдерін жасаудың озық тәжірибелері: сурет, фото, қаріптер, ИНФОГРАФИКА; ақпаратты визуализациялау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингті жоспарлау

    Пәнді оқу мақсаты: маркетингтік жоспарлаудың әдістемелік негіздерін зерттеу, маркетинг жоспарларын құрудың практикалық дағдыларын алу және маркетингтік жоспарларды ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен үйлестіру Осы пән аясында: ұйымның қызметіндегі маркетингтік жоспарлаудың рөлі мен орны зерттеледі. Маркетинг жоспарларының ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен байланысы. Маркетинг жоспарларының түрлері. Маркетингтің стратегиялық жоспарларын әзірлеу негіздері. Маркетингтің стратегиялық жоспарларын әзірлеу процесі мен кезеңдері. Маркетингтің Стратегиялық жоспарының мазмұны. Тактикалық маркетинг жоспарын құру мәселелері. Маркетингтің тактикалық жоспарын жасау процесі мен кезеңдері. Тактикалық маркетинг жоспарының мазмұны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мақсатты аудиториямен өзара іс-қимылды орнатуға және қолдауға, брендтің оң имиджін қалыптастыруға және сұранысты ынталандыруға бағытталған тиімді коммуникациялық стратегияларды жоспарлау, әзірлеу және іске асыру саласында теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Осы мақсатқа жету шеңберінде студенттер: маркетинг жүйесіндегі Маркетингтік коммуникациялардың мәні мен рөлін түсіну; әртүрлі коммуникация құралдарын (жарнама, PR, сатуды ынталандыру, жеке сату, digital-коммуникациялар және т. б.) пайдалану; интеграцияланған маркетингтік коммуникациялық стратегияларды (IMC) әзірлеу; әртүрлі арналар арқылы брендтің бірыңғай коммуникациялық байланысын қалыптастыру; тиімділікті бағалау коммуникациялық іс-шаралар мен науқандар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық сауда құқығы

    Пәнді оқу мақсаты: сыртқы экономикалық қызметті реттеуді, халықаралық сауда шарттарын, Дүниежүзілік сауда ұйымының (ДСҰ) нормаларын, сондай-ақ халықаралық саудаға қатысушылар арасындағы дауларды шешудің құқықтық тетіктерін қоса алғанда, халықаралық сауданың құқықтық негіздерін жүйелі түсінуді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: мемлекеттер, компаниялар және халықаралық жеке құқықтың өзге де субъектілері арасындағы сауда-экономикалық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар мен институттар зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: компанияның маркетингтік саясатын құрайтын менеджменттің заманауи маркетингтік тұжырымдамасының мазмұны туралы білімді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: нарық шекараларын анықтау; сегменттеу және мақсатты сегменттерді таңдау; мақсатты тұтынушының профилін зерттеу және сипаттау; тұтыну моделін зерттеу және сипаттау; өнімдерді әзірлеу; бренд платформасын әзірлеу, орналастыру, атау; баға стратегиясын әзірлеу; сату стратегиясын әзірлеу және тарату арналарын таңдау; жылжыту стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің заманауи цифрлық арналар мен маркетинг құралдары туралы кешенді түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ онлайн-ортада тауарларды, қызметтерді және брендтерді жылжыту үшін оларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Осы мақсатта студенттер: Цифрлық ортаны және тұтынушылардың интернеттегі мінез-құлқын талдау; Заманауи digital-құралдарды (контент-маркетинг, мақсатты жарнама, SEO, SMM, e-mail маркетинг, іздеу жүйелеріндегі маркетинг және т. б.) пайдалану; Бизнестің мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеу; цифрлық маркетингті интеграциялау компанияның жалпы маркетингтік стратегиясына; веб-аналитика мен негізгі көрсеткіштерді (KPI) қолдана отырып, Цифрлық науқандардың тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • StartUp әзірлеу

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда стартап форматында өз бизнесін құруға және оны бәсекелестік орта жағдайында дамытуға байланысты базалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Осы пән шеңберінде оқытылады: "стартап-жоба" санатының мәні зерделенеді. Оның өмірлік циклінің кезеңдері, стартап-жобаларды әзірлеу үшін перспективалы салалар. Стартаптарды әзірлеу ерекшеліктері. Стартаптардың тиімділігін арттыру әдістері, стартап-жобаның пайдасын барынша арттыру әдістемесі. Стартап-жобаларды іске асырудың қолданбалы аспектілері, стартаптарды іске асыру контекстінде бизнес-инновациялық шешімдерді пайдалану мүмкіндіктері. Жобаны басқарудың заманауи әдістері мен жүйелерін қолдана отырып, стартап-жобаларды басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    Пәнді оқытудың мақсаты: жеке-құқықтық және жария-құқықтық қағидаттарды қамтитын кәсіпкерлік құқықтың мазмұнын игеру және Қазақстанда бизнесті жүзеге асырудың құқықтық режимін қалыптастыруды бастау, кәсіпкерлік құқықтың негізгі көздерін, институттары мен әдістерін меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: Кәсіпкерлік қызмет ұғымы. Кәсіпкерлік құқықтың қайнар көздері. Кәсіпкерлік қызметке қойылатын жария-құқықтық талаптар. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік бақылаудың құқықтық нысандары. Шаруашылық айналымдағы жауапкершілік. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқықтық жағдайы. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің қызметін тоқтату және тарату. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлердің банкроттығы. Кәсіпкерлік қызметте пайдаланылатын мүліктің түсінігі мен құрамы. Нарықтың құқықтық түсінігі және оның субъективті құрамы. Тауар және қаржы нарықтарындағы монополиялық қызметті шектеу. Бәсекелестікті құқықтық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік қызметті ақпараттық қамтамасыз етуді құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Пәнді оқу мақсаты: маркетинг кешенінің құралдарын пайдалана отырып сапалы және сандық маркетингтік зерттеулер жүргізу технологияларын зерделеу Осы пән аясындаоқытылады: Web-дизайн: құрылымы мен мазмұны. Веб-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Веб-сайтты құру технологиялары. Клиент тарапының технологиялары. Сценарийлер және оқиғаны өңдеу. JavaScript. Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын және орта бизнес маркетингі

    Пәнді оқытудың мақсаты: шағын және орта бизнестегі маркетинг принциптері туралы қажетті теориялық білімді және шағын және орта бизнестегі маркетинг құралдарын әзірлеу мен басқарудың практикалық дағдыларын қамтамасыз ету. Пән аясында: шағын және орта бизнестегі маркетингтің және төмен бюджеттік маркетингтің ерекшеліктері зерттеледі. Шағын және орта бизнеске арналған маркетинг құралдары "байланыс нүктесі" тәсілінің негіздері маркетинг бөлімі жоқ шағын және орта компаниялардағы Маркетинг барлық 4P-де маркетинг жұмысына маркетингтік қызметтің болмауының әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: әлеуметтік саладағы маркетингтік қызметтің тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын, әлеуметтік жауапкершілік пен құзыреттілік қағидаттарын, әлеуметтік әріптестік әдістерін зерделеу; коммерциялық және коммерциялық емес салалардағы әлеуметтік маркетингтің ерекшеліктерімен танысу; шешім қабылдауда әлеуметтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру; әлеуметтік саладағы инновациялық маркетингтік технологияларды игеру. Осы пән аясында оқытылады: Әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұны. Коммерциялық емес ұйымдардағы әлеуметтік маркетинг. Әлеуметтік өнім және қызметтер. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: әлемдік тәжірибе, құрылым және тенденциялар. Коммерциялық емес сектордағы маркетингтік зерттеулердің мәні. Әлеуметтік маркетингтегі нарықты сегменттеу ережелері. Маркетинг кешенінің элементтері. Біріктірілген Маркетингтік коммуникациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экономикалық әдістер мен математикалық модельдерді қолдана отырып, нарықтық сұранысты, тұтынушылардың мінез-құлқын және баға динамикасын талдайды.
  • Өз бойында көшбасшылық қасиеттерді, тәуекелдер мен өзгерістерді басқару, бизнес-менеджментте (оның ішінде кәсіпкерлік және халықаралық сауда құқығында) міндеттерді орындау және шешімдер қабылдау үшін жауапкершілік қабілетін дамытады.
  • Әлеуметтік және экологиялық жауапкершілікті арттыру үшін маркетингтік стратегияларға тұрақты даму принциптерін (ESG) енгізеді.
  • Этикалық нормалар мен деректерді қорғауды ескере отырып, маркетингтік әрекеттерде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданады.
  • Туристік, банктік және кәсіпкерлік маркетинг саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады.
  • Жергілікті және халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін цифрлық маркетинг құралдарын (SEO, SMM, контекстік жарнама) қолданады.
  • Тұтынушылардың танымалдығы мен адалдығын қамтамасыз ететін креативті брендинг тұжырымдамаларын жасайды, нарықтағы маркетингтік әрекеттердің нәтижелерін бағалайды.
  • Экономикалық, әлеуметтік немесе өзге де бизнес міндеттерді шешуге бағытталған стартап-жобаларды әзірлейді және іске асырады, зерттеудің ғылыми әдістерін және олардың нәтижелерін маркетингтің әртүрлі салаларында пайдаланады.
  • Маркетингтік стратегияларды әзірлейді, PR, жарнама, брендинг және басқада клиенттермен байланыс арналары туралы білімді ескере отырып, сапалы маркетингтік шешімдерді таңдайды және енгізеді.
  • Маркетингте негізделген шешімдер қабылдау үшін ақпаратты талдайды және бағалайды, нарықты сегменттеу және мақсатты бағыттау саласындағы нақты маркетингтік мәселелерді шешу үшін теориялық білімді тәжірибе жүзінде қолданады.
  • Маркетинг мақсаттары мен бренд стандарттарына сәйкес, кәсіби дизайн құралдарымен (Adobe Creative Cloud, Canva) көрнекті мазмұнды жасайды және оңтайландырады.
  • Тұтынушылар мен бәсекелестер туралы деректерді талдау негізінде негізгі салаларда (жарнама, бөлшек сауда) маркетингтік стратегияларды әзірлейді.

Ұқсас БББ

Top