Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02211 Дінтану және философия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Діндер тарихы

    Мақсаты: студенттерге әлемдік діндердің қалыптасу тарихы туралы білімдерді және олардың ерекшеліктерін талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Әлемдік діндер тарихы және олардың қоғамдық мәдениеттегі ролі. Діндерге дейінгі көзқарастар мен бағыттар. Анимизм, тотемизм, фетишизм, тәңірлік дін тарихы. Политеистік, монотеиістік діндер генезисі. Адамның рухани дамуы. Діни сезім. Діни идеялар. Полидевмонизм. Пантеизм, атеизм, агностицизм, діни дәстүрлер, діни әдет-ғұрыптар, монотеизм. Үнділік діндер, авраамдық діндер, пұтқа табынушылық, синкреттік діндер, эволюциялық типология. Мутазилизм, матуридизм, ашаризм, мутакаллимдер, жоғары ақыл, діни ғұрыптар. Жасанды интеллект технологиясының көмегімен діни саладағы деструктивті ағымдардың әрекеттерін түсіндіру және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелері және тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия - халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллектінің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Буддалық мәдениет және дін

    Мақсаты: білім алушыларға будан дінінің шығу тарихы, таралуы, дамуы және қалыптасуы туралы терең мәліметтер беру. Мазмұны: Будда діні, үнді мәдениеті және философиясы. Сидхартха Гаутаманың феномені. Дхаммп туралы буддизмнің канондық кітаптары. Қайта өрлеу, оның шексіз тізбегі - өмір мен өлім өзгерістерінің шексіз шеңбері туралы ғылым. Карманың ғарыш жүйесіндегі тірі адамдарының орны туралы. Нирванның этикалық идеалы, психологиялық жағдайы, сыртқы мәнмен салыстырғанда ішкі мәнінің толықтығы. Негізгі ерекшеліктері: Архаттар, Даршандар, Миманс, Санкхья, Йоги, Веданта Брахман - Атман мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен іздену дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. Семей, Ташкент, Петербор кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына және «Қилы заман», «Қараш-қараш» оғығасы әңгімелеріне көркемдік шолу, «Абай» монографиясы. Құнанбаев», «Абай жолы» эпопеясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәннің мақсаты: тілдің қоғам өміріндегі маңызын айқындап, оны меңгерудің білім алушылардың болашақ мамандығы саласында аса қажетті екендігін ұғындыру. Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың ауызша, жазбаша тілдерін дамытып, тіл мәдениетін қалыптастыру; кәсіби салада сөйлеу, жазу дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: білім алушыларға қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілі, ділі, тарихы, дәстүрі, ұлттық ерекшеліктері туралы танымдық білім мен қазақ тілінің танымдық жүйесін, лексикалық құрамын, грамматикалық сипатын түсіндіріп, ауызекі сөйлеу тіліне, әдеби тілдік нормада сөйлеуге бағыттайды, ғылыми стильді меңгеруге және ойын еркін жеткізуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құран мәдени ескерткіш және қасиетті жазу ретінде

    Мақсаты: Құранның тарихымен, мазмұнымен, тілімен, құрылымымен таныстыру. Ғылым мен мәдениет жүйесіндегі дәстүрлі мұсылмандық және әлемдік құрантану тарихын зерттеу. Мазмұны: Құран мәтінінің құрылу және «канондану» тарихы. Құранның мәтіні: құрылымы, құрамы, мазмұнының жалпы сипаттамасы. Құран ислам дінінің негізгі көзі ретінде. Құранды зерттеу тарихы. Құранның әлеуметтік этикасы. Құранда белгілі бір тақырыптардың толық ашылмауы. Сұр атауының проблемысы. Мәтіннің хронологиисы, ониң шартты сипаты. Аяттар. Тафсир және ониң құрылымы. «Құраншылдықтың» пайда болуы және дамуы. Тафсирлерді зерттеуге ғылыми көзқарас. Қазіргі заманда кораникалық мәтінмен жұмыс істеу. Құранды ғылыми зерттеудегі негіз қалаушы бағыттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін өнерінің тарихы

    Мақсаты: студенттердің діни өнердің тарихы мен ерекшелігі саласындағы ұсыныстарын қалыптастыру. Мазмұны Діни өнердің теоретилық негіздері. Діни өнер тарихы: объект, пән, міндеттер және зерттеу әдістері. Өнер және ониң форматлары. Өнер санаттары және олардың дінмен байланысы. Діндегі өнерді түсину. Діни көркем бейнэні жүзеге асыру проблемылары. Діни өнердің генезисі. Византия эстетикасы. Ортағасырлық дәуірдегі эстетикалық ой.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Философиялық компаративистика

    Мақсаты: философиядағы салыстырмалы талдау әдістерін қолдану. Мазмұны: Философиялық компаративистиканың пәні, міндеттері, мақсаттары, әдістері, ғылыми аппараты. Компарацияның онтологиялық және гносеологиялық мәртебесі. Компаративистика және логикалық тәсілдер мен операциялар. Компаративистиканың негізгі әдістері. Ғылыми әдіс ретінде компаративистиканың қалыптасуы және генеалогиясы. Компаративті тәсілдің қалыптасуындағы жаратылыстану-ғылыми жетістіктердің рөлі. XIX ғасырда философиялық компаративистиканың қалыптасуының алғышарттары. XX ғасырдың компаративті философиясындағы кейбір жаңа үрдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасыр батыс философия тарихы

    Мақсаты: европалық орта ғасырлық философың негізгі философиалық бағыттары мен мектептері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Антикалықтан орта ғасырға көшу. Грек философиясының идейлары мен қағидаларын Библиямен қайта тұжырымдау. Орта ғасырдың алдындағы христиан философиясы. Жаңа ойлау парадигмасын бекіту. Кейінгі антикалық және ерте орта ғасырлардағы діни-философиялық ой. Патристика. Ортағасырлық Еуропаның христианская философиясы. Схоластика. Ф. Аквинский. Иман мен ақыл арақатынасының мәселелері. Схоластика. Ортағасырлық ойлау стилінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Араб тілінің практикумы

    Пәннің мақсаты: Студенттердің өтілуге тиіс тақырыптарында араб тілі құрылысының негізгі ерекшеліктерін үйретіп, араб тіліндегі сөздердің лексика-грамматикалық мағыналарына жете мән беруге дағдыландыру. Мазмұны: Араб тілі және оның даму дәуірлері. Ежелгі араб тілі. Классикалық және қәзіргі араб тілі. Ежелгі араб тілінің қалыптасуы және оның жазба ескерткіштері. Классикалық араб тілі, оның таралған жерлері. Ғылымның дамуына байланысты классикалық араб тілінің жазба ескерткіштері. Қазіргі араб тілі және оның атқаратын қызметі. Қәзіргі араб тілін қолданатын мемлекеттер. Араб тілінің Батыс Европада және біздің көршілес елімізде оқылуы. Оның зерттелу тарихы. Ғылыми әдебиеттер, сөздіктер, оқулықтар. Жаңадан дамып келе жатқан біздің ана тіліміздегі араб тіліне және әдебиетіне байланысты ғылыми әдебиеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Араб тілінің грамматикасы

    Мақсаты: оқыту процесінде пайдаланылатын лексикалық сөздіктермен жұмыс істеуде араб тілін меңгеру және араб сауаттылығын бейімдеу, оның ішінде дұрыс жазбаша ұсыныс жасау және жаттығу жұмысы арқылы дербес сараптаманы дамыту мүмкіндігі. Мазмұны: Арабская тілі теориисы туралы жалпы мәліметтер. Араб әдеби тілінің генезисі. Араб тілінің семит тілдік тобындағы орны. Грамматикалық құрылыстың, лексиканың, морфологииқ құрылымның және арабский тілінің синтаксистік ерекшеліктерінің негізгі және міндетті принциптері. арабская грамматикалық жүйесінің негізгі принциптері, ониң құрылымы. Арабская тіліндегі сөйлеу бөліктері: есім, этістік. Арабский синтаксисінің ерекшеліктері. Диалектология ғылым ретінде. арабские диалектілерін зерттеу тарихы. Диалектілерді жіктеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Араб мұсылман елдерінің даму тарихы

    Мақсаты: араб мұсылман елдерінің тарихы туралы білімді қалыптастыру, мұсылман мемлекеттерін қалыптастыру жолдары, билік пен басқару жүйесі. Мұсылман елдерінің кеңістігі, аумақтық құрылымы және конституциональноқ жүйелері. Елдердің саяси құрылымы, әлеуметтік жағдайлары бойынша деректермен танысу. араб тілді мұсылман елдерінің діни-демографиялық құрылымы. Мұсылман елдерін біріктіретін факторлар: тіл, тарих-тағдыр ортақтығы, ислам халифаты негізінде басқару. Арабская тілді елдер және Осман империясы. Еуропалық елдерді отарлау. Араб мұсылман елдерінің тәуелсіздік үшін күресінің тарихы. Мәдениеттердің өзара іс-қимылы. ХХ ғасырдағы арабский мұсылман елдерінің экономикалық және әлеуметтік дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Араб тілді философия тарихы

    Мақсаты: араб-мұсылман философиясының ағымдарын тарихи болашақта және өркениеттік, конфессиялық ерекшелікті ескеру арқылы зерделеу. Мазмұны: Ислам философиясының тарихи кезеңдері. Ислам әлемінің діни, ғылыми пайымдауының ерекшеліктері. Қалам. Араб философиясындағы перипатетизм. Суфизм. Білім алушы пәнді жеткілікті меңгергеннен кейін діни ағымдардың қоғамдық-саяси институттардың қалыптасуына, қызметіне ықпалының сипатын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онтология және гносеология

    Мақсаты: философия тарихындағы онтологиялық проблематиканың қалыптасуы мен дамуының генезисімен, онтологияның негізгі ұғымдарымен және таным теориясы мен болмыс туралы оқу-жаттығулардың қазіргі заманғы үрдістерімен таныстыру. Мазмұны: Философиялық білім құрылымындағы онтология мен гносеологияның орны. Антикалық дәуірдегі онтология және гносеология. Орта ғасырлардағы онтология және эпистемология. Жаңа замандағы онтология және эпистемология. Қазіргі заманғы онтологиялық және эпистемологиялық тұжырымдамалар. Болмыс мәселесі. Әлем туралы философиялық ілім. Онтология және эпистемология саласындағы философиялық категориялар. Сана философия пәні ретінде. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Таным субъектісі және объектісі. Танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері. Танымның сезімдік және маңызды сатылары мен олардың формалары. Таным және шығармашылық. Әлеуметтік жүйедегі мультикультурализм феноменін түсіндіру және түсіну үшін жасанды интеллект технологиясын қолдану;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Философия тарихы

    Мақсаты: философия тарихы туралы білімдер мен түсініктерді қалыптастыру, ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі әлемдік философиалық ойды терең ұғыну. Мазмұны: Ежелгі Қытай, Үндістан, Грекия және Римнің тарихы, мәдениеті, мифологиисы және діні. Қытай философиясының негізгі мектептері. Адам және оның бақыты - Эпикурдың философиалық ойлауының негізгі түрлері. Араб-мұсылман философиясындағы универсализм, энциклопедизм, пантеизм және перипатетизм. Ізгілік - Қайта өрлеу дәуірінің негізгі ерекшелігі. Ренессанс дәуірінің әлеуметтік-саяси тұжырымдамалары. Жаңа заман философиясы. Классикалық неміс философиясының ерекшеліктері. Прагматизм философиясы. Структурализм. Экзистенциализм. Психикалық талдау философиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: академиялық жазба дағдыларын академиялық мәдениет пен адалдық қағидаларын есепке алу арқылы қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық жазбаның негізгі белгілері зерделенеді: эссе, реферат, курстық және дипломдық жұмысты жазу, түйіндер, сын пікірлер. Стилистика тұрғысынан автордың зерттеулік стратегиясы, ғылыми мақаланы жазу талданады. Ғылыми мәтіндерді оқу, түсіну, құрылымдау және форматтау дағдыларына қол жеткізіледі. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін түсіну сіңіріледі. Деректерге сілтеме жасау үйретіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық философиясы

    Мақсаты: құқықтың философиялық мәнін, оның негізгі категорияларын зерделеу, талдау. Мазмұны: Құқық философиясы пәнаралық сала ретінде. Құқықты онтология, аксиология, гносеология және антропология секілді негізгі ұғымдар арқылы таным. Жалпы саясат пен құқықты белгілі бір әмбебап тұтастық ретінде зерделеу, құқықтық және саяси жүйенің сыртқы және ішкі элементтері. Саяси және құқықтық құбылыстардың және олардың арасындағы байланыстың әртүрлі нысандары. Құқықтық философиялық ілімдер тарихы. Г.Гегель құқық философиясының нысаны мен мәні туралы. Құқық және әділдік. Ерік-жігерді түсіну және оны философиялық тұрғыдан қарау. Азаматтық қоғам теориясы. Мемлекет және демократия. Құқықтық мемлекет құрудағы азаматтық қоғам институттарының рөлi. Қазақстан Республикасының құқықтық саясаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Конфуцийшілдік

    Мақсаты: конфуцийшілдіктің философиялық-этикалық жүйесімен танысу. Конфуцийшілдік тарихы, ониң қағидаттары. Конфуцийшілдіктің өзекті мәселелері. Билеушілер мен бағыныштылар арасындағы қатынастарды ретке кельтіру мәселелері. Конфуцийшілдіктің ресми мемлекеттік идеология ретіндегі нормалары мен құндылықтары. Билеуші мен бағыныштылардың адамгершілік қасиеттері. Адамгершілік және моральдық харизма. Конфуцианизмнің ерекшеліктері. Конфуцийшілдіктің діни қызметі. Конфуцийлік методалардың, мифологлар мен идеологиялардың жиынтығы. Неокофуциандық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін философиясы

    Мақсаты: студенттердің дін философиясына туралы көзқарастарын қалыптастыру, дін мен философия туралы білімдерді арттыру. Мазмұны: дін философиясының теориясы. И.Канттың діни антропологиясы. Г.Гегельдің дін философиясы. Л.Фейербахтың діни антропологиясы. К.Маркстің дін туралы философиялық жүйесі. Діни экзистенциализм және К.Ясперс. С.Кьеркегор үрей туралы. Эволюционизм және діни философия. Ф.Ницщенің «Заратустра осылай деген» шығармасының мазмұнын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дінтануды оқыту әдістемесі

    Мақсаты: дінтануды оқыту әдістерінің жынтығын зерттейтін пән ретінде оқытудың әдістемесін меңгеру, педагогикалық және әдістемелік мәдениет деңгейін арттыру. Мазмұны: Дінтану білімінің теоретилық-практикалық негіздерін оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесі. Шығармашылық дінтану пәнін оқытудың әдісі мен мақсаты ретінде. Дінтану теориисы мен практики бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерделеу. Дінтану сабақтары дүниетанымды, әлемнің қазіргі заманғы бейнесін қалыптастыру әдісі ретінде. Оқу және әдістемелік әдебиеттердің түрлері, оқулықпен жұмыс әдістемесі. Интерактивті оқыту құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Мақсаты: Көлік саласы маманының кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік ортада, ғылыми қызмет саласында, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін жұмыс міндеттері мен кәсіби қарым-қатынас шеңберін толық жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік функцияларды іске асыру үшін жеткілікті сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасының діни саясаты

    Мақсаты: Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік діни саясаттың негізгі тұжырымдарын талдауға оқыту. Қазақстан Республикасындағы діни қызмет және тәжірибе. Діни қызметкерлердің мәртебесін анықтау. Діни бірлестіктерді тіркеу процестері және олардың функциилары. Діни қызмет саласындағы мемлекеттік реттеу. Мультимедениеттілік және діни сенімнің төзімділігі. Діни саланы басқару органның мәртебесі мен өкілеттіктері. Ғибадат үйлері және қоғамдық қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік мәдениеттің тарихы мен теориясы

    Мақсаты: мәдени практикалардың, мәдени-тарихи тәжірибенің және теорииқ көзқарастардың, мәдениетті талдаудың бірлігінде мәдениет туралы тұтас тсінік әзірлеуге ықпалет у. Мазмұны Мәдениеттің қалыптасу және даму кезеңдері, жалпы әлеуметтік-гуманитарлық білімдегі мәдениет туралы түсініктер. Мәдениет тарихының негізгі заңдылықтары. Мәдениеттерді типологияландыру принциптері, мәдениеттің әлеуметтік феномен ретіндегі табиғаты, мәдениеттердің бірлігі мен алуан түрлілігі, мәдениеттер диалогы, мәдениеттердің әмбебап өзара іс-қимылы мен өзара тәуелділігі туралы тарихи мәні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ислам: тарих пен қазіргі заман

    Мақсаты: білім алушыларда ислам тарихы мен мәдениеті саласында іргелі білім қалыптастыру. Мазмұны: Ислам тарихы. Ислам мәдениеті. Қазіргі заманғы исламтану проблемаларының табиғаты мен ерекшелігі. Қазіргі «мұсылман әлемінің» картасы: ислам дінінің таралу аймақтары, оның ұстанушыларының саны мен этникалық қатыстылығы. Ерте исламның шығу тегі мен генезисі проблемасы. Мұхаммед пайғамбардың өмірбаянының негізгі кезеңдері. Құран исламның қайнар көзі ретінде. Тақырып бойынша дереккөздер және олардың шынайылық дәрежесі. XIX ғасырда ғылыми исламтану ғылымының пайда болуы, Қазіргі кезеңде әлемдік ғылымда іргелі исламтану зерттеулерінің қарқындылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәлелдеу теориясы мен практикасы

    Мақсаты: дәлелдеулерді талдау мен сипаттаудың негізгі әдістерімен, қағидаларымен танысу, сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: Эмпирикалық және теориялық дәлелдеулер. Логикалық форма ақиқат өлшемі ретінде. Дәлелдеудің логикалық құрылымы. Дәлелдеулердің түрлері. Теріске шығару және оның түрлері. Дәлелдеулердің сұқбаттық табиғаты. Теңдік заңы және табиғи тіл. «Негіздерді алдын ала сезу» және логика мен дәлелдеулердегі пайымдаулардың үйлесімсіздігі. Келісімге келу кез келген пікірталастың бастапқы шарты және негізі ретінде. Ақиқат пен шынайылық. Дәлелдеулердегі ақиқат пен қабылдауға келісу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни қауіпсіздік

    Мақсаты: негізгі бағыттарды өз бетінше талдау және студенттерге діни қауіпсіздік туралы білім беру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Қазіргі қоғамды секулярландыруды зерттеу. Халықтың діни санасезіміндегі қайшылықтарды зерттеу. Қоғамның діни-рухани мүдделерінің деструктивті сыртқы және ішкі әсерден қорғалуының жай-күйі. Мемлекеттік және діни институтдың жанжалсыз өзара іс-қимылы. Зайырлы билік пен конфессиялардың өзара қарым-қатынасы жүйесінің теңгерімсіздігі. Діни қатынастарды саясаттандыру мәселесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік басқару және жариялы этика

    Мақсаты: мемлекеттік басқарудың әлемдік практикисы мен ұлттық ерекшеліктерін есере отырып, әкімшілік және әлеуметтік этиканың жәнелек меметтік қызметтің кәсіби мәдениетін ің негізгі мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі әлеуметтік этика мәселелері. Негізгі моральдық және этикалық теориялар және оларды моральдық сана мен моральдық практикада жүзеге асыру. Саяси этиканың заманауи мәселелері мен талаптарын анықтау. Әкімшілік этиканың құндылықтары, принциптері, нормалары мен мәселелері. Мемлекеттік және муниципалды қызметкерлерге қойылатын этикалық талаптар. Мемлекеттік және муниципалдық қызметтің этикалық кодекстерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Формальды логика

    Мақсаты: ойлау мен танымның әдістері, логикалық ойлаудың дамуы туралы толыққанды түсініктер қалыптасады. Мазмұны: Формалды логика пәні мен маңызы. Танымдағы ойлаудың ролі. Таным үрдісі адам санасындағы шындықты бейнелеу үрдісі ретіндеі. Түйсік. Қабылдау. Елестету. Абстракциялау. Абстрактілі ойлаудың негізгі ерекшеліктері. Ойлау заңы ұғымы. Логиканың ғылым ретінде қалыптасуы. Формалды логиканың қазіргі заманғы даму кезеңі. Ұғым шындықты бейнелеудің түрі ретінде. Пікір. Ой тұжырымдау. Формалды логика бойынша логикалық есептерді шешу үшін ЖИ қолдану;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сопылық және Қ.А.Яссауи ілімі

    Мақсаты: адам бостандығын қалыптастыру мақсатында Қожа Ахмет Яссауидің дүниетанымын зерделеу, дүниетаным мен мәдениеттің негізгі мәні мен басты құндылығын түсіну. Мазмұны: Қожа Ахмет Яссауи ілімінің мәні мен ерекшелігін және оның қазақ философиясы тарихындағы орны мен маңызын анықтау. Трансформалық-аксиологииқ дамудағы ұлттық мәдениет. Яссауи іліміндегі «жетілген адам» тұжырымдамасын ғылыми зерттеу және герменевтикалық талдау. Мемлекет, қоғам және адам мәселелері. Қажылықтың негізгі шарттары: шариғат, тарих, мағрифат, хакикат. Яссауи және оның жағдайы, мәні, бейбітшілігі, ғашығы, рухын түсінуі, рухани бостандығы туралы ілімі. Өмір мен өлім, ониң мәні және Яссауи іліміндегі адамгершілік мәселелері. Яссауи мұрасының ұлттық мәдениет жүйесіндегі маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанулық зерттеулер

    Мақсаты: әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелерін болжамдау және талдау, қоғамдық үрдістерді зерделеу. Мазмұны: Әлеуметтік зерттеулер әдіснамасы. Әлеуметтік болжау. Әлеуметтiк зерттеулер стратегиясы мен жоспарын жасау. Зерттеулердің мақсаты мен міндеттерін, бас жиынтық пен іріктелген жиынтықты анықтау. Іріктеу әдістері. Еуробарометр. Ғылыми болжам. Зерттеушінің этикалық жауапкершілігі. Әлеуметтік зерттеулер жүргізу әдістері. Контенттік талдау. Ивент талдау. Мониторинг. Панельдік зерттеулер. Әлеуметтік маркетинг. Саяси имиджеология. Әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Араб тілінің транскрипциясындағы деректерді тану

    Пәннің мақсаты: Араб тілінің грамматикалық құрылысының негізгі ерекшеліктерін үйретуге, араб тілін терең меңгерте отырып, ескі қолжазбаларды /әдеби, тарихи, ғылыми/ арабша газет – журналдарды еркін оқуға, алғашқы сөйлеу машықтарын орнықтыруға және сөздік қорларын молайтуға, араб грамматикасын теориялық деңгейде меңгертуге, араб тіліндегі сөздердің құрлысын меңгертіп, жай қарым - қатынаста қолдана алуына ықпал жасау. Мазмұны: Араб ғылымдар жүйесінде синтаксис саласы, оның өзгеру жүйелерін зерттей отырып, қазіргі араб ғылымдарындағы ауқымды мәселелердің маңыздылығына және араб тілінің морфологиялық құрылысының негізгі ерекшеліктеріне тоқталып ортақ зерттеу жұмыстары. Араб әдебиетінің дәуірлері, ақын-жазушылары, олардың шығармалары және жазба мұраларды лингвотекстологиялық талдаулар мен сараптау жұмыстары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызметтің теориясы мен тәжірбиесі

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік қызметке қызметке кіру шарттарына дайындау Мазмұны: Қазақстан Республикисы Конституциясының құқықтық ережелерин зерделеу. Мемлекеттік қызметтің құқықтық шектеулерінің түрлерін меңгеру, Мемлекеттік қызметтің қағидаларын салыстырмалы талдау. Жалпы және ішкі конкурс ережелерін меңгеру. Мемлекеттік қызметтегі меритократия қағидасын зерделеу. Электрондық үкімет және электрондық қызметтер көрсету салаларын зерттеу. Әкімшіліктік рәсімдер тәртібін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәңіршілдік және бақсылық

    Мақсаты: еркін дәстүрлі түркі дүниетанымында діни діни жүйенің бастапқы монотеизмін білюді қалыптастыру. Түркілердің дәстүрлі дүниетанымындағы тәңіршілдік ұғымы. Түркі дүниетанымындағы «Көк тәңірі» ұғымы. Түркі мифологиисы және пантеизм ұғымы. Дәстүрлі түркі дүниетанымының негізгі ерекшеліктері. Адалдық, жомарттық, қамқорлық, ерлік, адалдық, егемендік пен достыққа құрмет. Ғибадат жасаудың діни жүйесінде әдет-ғұрыптарды өткізу. Қорқыттың рухани мұрасы. Бақсы мистикасы. Сенім мен сенім бақсы. Қазақ халқының бақсы-балгерлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аксиология

    Мақсаты: адам өмірінің құндылық аспектісі ретінде адамның құндылық әлемін зерттейтін аксиологның негізгі ұғымдары мен санаттарын меңгеру. Мазмұны: Құндылықтардың маңыздылығы, идеалы, құндылығы, бағалауы, табиғаты. Құндылықтар мен бағалау пайымдауларын жіктеу. Құндылық танымның ерекшелігі. Аксиология және мәдениет. Адам мен қоғам өміріндегі құндылықтар. Адам және қоғам өмірінде құндылықтардың пайда болу сэптері мен көздері. Құндылықтарды жіктеу критерийлері және олардың егжей-тегжейлі сипаттамасы. Адам және қоғам өміріндегі құндылықтар туралы білімді қолдану. Құндылық аспектілерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діндер теориясы

    Мақсаты: діннің қоғамдық маңызын талдау арқылы оның теоретилық ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: Діни нанымдар мен практикилардың әмбебап сипаттамалары. Діннің шығу тегі, функлары, мазмұны және ғылыми теоретилары. Діннің функционалдық теории. Діннің әлеуметтік-реляцииқ теориилары. Діннің эволюциялық психологиясы. Дин беймделу нысаны ретинде. Догманың негізгі ұғымдары. Рухани әлем және оның иерархиясы. Адам Құдайдың ерекше табиғаты ретінде. З.Фрейдтің дін туралы көзқарасы. Эдвард Бернет Тайлордың дінтуралы көзқарасы. Джордж Фреззердің дінтуралы көзқарасы. Мирчи Элиаданың дін туралы көзқарасы. Клиффорд Гирцтің дін туралы көзқарасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін әлеуметтануы

    Мақсаты: дін мен қоғамның өзара қарым-қатынасын, діни практики, дін мен қоғамның өзара іс-қимылының тарихи тәжірибесін және әлеуметтік процестердегі діннің рөлін зерделеу білімін қалыптастыру. Мазмұны: Діннің негізгі әлеуметтік теоретилары. Қазіргі заманғы дін әлеуметтануындағы бағыттар мен тәсілдер: әлеуметтік іс-әрекеттің «түсінікті әлеуметтануы», сравнительно-типологияқ, құрылымдық-функционалдық, феноменологияқ , «формальды әлеуметтану», «интегралдық әлеуметтану», діннің марксистік әлеуметтануы, эмпирикалық дескриптивтік бағыт. Дін мен дінді әлеуметтік зерттеудің теоретилық-әдіснамалық негіздері. Дін әлеуметтануының негізін қалаушылар: Дюркгейм, Маркс, Вебер, Малиновский.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін антропологиясы

    Мақсаты: дін антропологиясындағы дінді зерделеу тәсілінің ерекшелігін анықтау, студенттерге дін туралы мәдени-антроплогиялық білім беру. Мазмұны: Діни антропологины зерттеу әдістері. Антропологияқ парадигмалар. Диахронды, синхронды, интерактивті көзқарастар. Полигенезис және моногенезис. Эволюционистская теориялар. Ежелгі діндер туралы шолулар. Адамның креационы Адамқ теориисы. Діни сенім мен табиғатты жоққа шығару. Жаратушының діні мен болмысын түсіну әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Діни экстремизмге қарсы іс-қимыл негіздері

    Мақсаты: діни экстремизмнің туындауының ықтимал фактілері, оның қоғамдық санаға теріс әсері, экстремистік қозғалыстардың қызметін талдау және діни экстремизмге қарсы іс-қимыл не гіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Діни экстремизм тарихы, геосаяси және қоғамдық деректер. Адамдардың діни білімі және олардың түпнұсқалығын тексеру әдістері. Діндердің секторлдық функцияларын талдау әдістері. Діни алауыздық туындауы бойынша деректермен күрес және экстремистік іс-әрекеттер. Азаматтардың рухани, адамгершілік құқықтарын қорғау. Адамгершілік жағдайлары. Қазақстан Республикасының ақпараттық кеңістігіндегі террористік ұйымдардың киберлік қызметін мемлекеттік қадағалау. Экстремистік ақпарат көздерінің алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Діни ағымдардың классификациясы

    Мақсаты: жаңа дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер ағымдарының пайда болу және даму тарихымен, олың қоғамдағы орнымен, қызметтің негізгі бағыттарының жіктелу имен танысу. Мазмұны: Дәстүрлі және дәстүрлі емес діндерді жіктеу мәселесі. Діндерді жіктеуге эволюцияқ көзқарас. Дін тарихының эволюциолық модели. Дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер тарихының пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары. Дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер тарихы эмпирикалық материалдың негізгі көзі ретінде. Діндердің таралуы бойынша жіктелуі: рулық, ұлттық, әлемдік. Діндердің құрылымы бойынша жіктелуі. Діндерді жіктеудің пікірталас мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік философия

    Мақсаты: студенттерге әлеуметтік философия заңдылықтары туралы білімдер беру. Мазмұны: Әлеуметтік философия тарихы. Қоғамға анықтама беру мәселесі. Қоғам үрдіс ретінде. Әлеуметтік философия және әлеуметтік реалдылықтың ғылыми картинасын қуру методологиясы. Әлеуметтік болмыс мәселесі. Әлеуметтілік ретіндегі онтология. Әлеуметтік уақыт және әлеуметтік кеңістік. Қоғам және тарих. Табиғат және мәдениет. Әлеуметтік және саяси. Әлеуметтік және этикалық. Әлеуметтік философия және оның болашағы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни эстетика және этика

    Мақсаты: діни этиканың негізгі санаттары мен ұғымдарына бағдарлану мүмкіндігін қалыптастыру; этикалық оқу-жаттығулардың тарихы; әлем діндерінің этикалық кодекстері, адамзат тарихындағы дін орнының ерекшелігін талдау. Дін, этика және эстетиканың сезімдік-бағалау, танымдық-ақпараттық табиғаты. Дін және ондағы моральдық ғылымдар. Әлемдік діндердегі моральдық ғылымдардың маңызы. Қазіргі заманғы этикалық діни құрылымдардағы либералдық үрдістер. Қазіргі заманғы христиане және мұсылман діни-этикалық жүйелеріндегіализм фундамент Діндердің рухани ахуалы мен ғибадат тәжірибесі. Діни адамгершілік болмыстың бұмалануы және олардың септері. Діни адамгершілік заңның санкционлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Діни материалдарды талдау әдістемесі

    Мақсаты: діни әдебиетті талдау әдістерін меңгеру, олардың діни бағыттылығының сипатын, діни құндылықтар мен идеалдардың бітімгершілік әлеуетін анықтау, олардың дінаралық диалог мәдениетін қалыптастырудағы рөлін анықтау. Мазмұны: Дінтану сараптамасының әдіснамасы мен әдістемесі. Ақпараттық діни материалдарды зерттеудің ғылыми әдістері. Діни материалдардың мазмұнын талдау және бағалау. Герменевтикалық талдау. Материалдарды тарату орындарының мониторингі. Экстремистік мазмұндағы діни материалдарды анықтау. Мұрағаттау және есептерді жасау, сараптамалық жұмысты дайындау, жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геосаясат

    Мақсаты: қазіргі әлемдегі геосаясат теориисы туралы білімді талдау, зерделеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: геосаясат көздері, заңдар, категориялар, геосаясаттың әдістері мен функциилары. Фридрих Ратцель геосаясаттың «Органикалық мектебі», Рудольф Челленнің геосаяси идеилары, Х.Макиннің «Географиялық тарих», Альфред Мэхеннің «теңіз қуаты» теориисы. Антлантизм және Неоатлантизм. Неміс заманауи геосаясат мектебі. Географиялық идеология. Қазіргі французские геосаясаты. Евразилық қозғалыстың тарихы. Еуразияның дамуындағы географиялық, тарихи, мәдени, экономикалық және саяси факторлардың рөлі. Нео-евразийцық. Геосаяси кодтар туралы кодтар: Ұлттық және халықаралық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Мақсаты: әлеуметтік құндылықтар негізінде жанжалды талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар мен әдістердің кешенін қамтамасыз ету. Әлеуметтік қақтығыстарды түсіну және қоғамның тозуы. Қақтығыстар теориясы: Г. Зиммель, К. Маркс, Г. Маркузе, Т. Мальтус, Г. Спенсер, Р. Даррендорф, Л. Гумплович, Э. Фромм, М. Дойч. Әлеуметтік даулардың конструктивті және деструктивті міндеттері. Мүдделер қақтығысы және когнитивтік сипат. Саяси қақтығыстардың туындауы және оны реттеудің құқықтық, бейбіт құралдары. Діни сенім негізіндегі қақтығыстар. Бір ұлттың көпұлтты болу факторының проблемасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы әлемдегі риторика

    Мақсаты: жария сөйлеуді сауатты және дұрыс құрастыру және айту қабілетін қалыптастыру, өз ойларын анық және айқын баяндау. Мазмұны: Риториканың ғылыми пән ретіндегі ерекшелігі. Шешендік сөйлеу теориясының қалыптасу және даму тарихы. Жария сөйлеу құрылымы. Сөйлеу техникасы. Сөйлеу мәдениеті мен этикасы. Сөйлеудің ұлттық ерекшеліктері. Тұрмыстық және іскерлік қарым-қатынас. Шешендік өнер түрлері. Қарым-қатынас психологиясы. Полемикалық өнер. Көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау. Шешеннің имиджі, сенімді дәлелдерді табу және құру әдістері. Диалог пен монологтың өзара іс-қимылы. Пікірталастар. Спикер және модератор. Сөйлеудің психологиялық әсерлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік теориясының негіздері

    Мақсаты: студенттерге Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігінің бағыттары туралы білімдерді беру және талдау. Мазмұны: Ұлттық қауіпсіздік түсинігі. Ұлттық қауіпсіздіктің түрлері. Саяси қауіпсіздік. Әскери қауіпсіздік. Қоғамдық қауіпсіздік. Ақпараттық қауіпсіздік. Экономикалық қауіпсіздік. Аграрлық қауіпсіздік. Қаржылық қауіпсіздік. Экологиялық қауіпсіздік. Ұлттық қауіпсіздіктің ішкі және сыртқы қауіп қатерлері. Қоғамдық сананы фальсификациялау әдістері. Верификациялау әдістері. Қазақстан Республикасының интеллектуалдық дамуы және халықтың білімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экзистенциализм философиясы

    Мақсаты: Экзистенциализм философиясының дамуы туралы жан-жақты түсінік беру және қазіргі философияға тән мәселелері мен ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: Экзистенциализм философиясының ерекшеліктерімен және негізгі даму кезеңдерімен таныстыру және оның философиялық ойдың кейінгі дамуындағы рөлін анықтау. ХХ ғасырдағы экзистенциалистердің философиялық ізденістері А.Камю және әлеуметтік жаттану жағдайындағы адамның абсурдтық тіршілігі тақырыбы. Көтерілістің абсурдтылығы мен батыс адамының абсурдты қаһармандығы. Ж.П. Сартр еңбектеріндегі әлеуметтік бірегейлікті философиялық ізденіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни культтер

    Мақсаты: діни практикалардың алуан түрлілігін және олардың конфессиялық практикалық ұйғарымдар жүйесіндегі діни маңызын көрсету. Мазмұны Діни қызмет және оның діннің жалпы құрылымындағы орны. Діни қызметтің түрі ретінде табыну. Салттарды зерттеудің негізгі сипаттамасы, жіктелуі және әдіснамалық тәсілдері. Діни құралымдардағы ғибадат әрекеттерін тарихи ұғыну. Сальт-дәстүр қызметін жазбаша арна-солт нысанында көрсету. Сальт-жораларды зерделеудің әдіснамалық тәсілдері. ХХ ғасырдағы ғибадат тәжірибелерінің эволюциясы. Мұсылман ғибадаты. Христиандықтағы ғибадат жүйесі. Будда мәдениеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениет философиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы мәдениетті дамытудың іргелі заңдылықтарын білуді қалыптастыру, оны зерттеудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Мәдениет философиясының негізгі проблемылары. Мәдениетті зерделеу аспектілері. Мәдениеттің негізгі теорииқ үлгілері. Мәдениет тектоникасы. Мәдениет теологиисы. Мәдениет телеологияқ жүйе ретінде. Философиялық білім жүйесіндегі мәдениет философиясы. Мәдениет туралы философиалық-теориалық білімді қалыптастыру кезеңдері. Философиялық ілімдердегі қоғам мен мәдениет XIX ғ. Қазіргі заманғы мәдениет философиясы мәдениеттің іргелі негіздері туралы ілім ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Христиан дінінің тарихы

    Мақсаты: студенттерге христиане дінінің тарихы мен негізгі канондары туралы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Христиан дінінің туындауы. Тарихтағы христиандық. Христиан дінінің негізгі бағыттары мен конфесялары. Католицизм. православиелик. Ежелгі Шығыс православие шіркеулері. Шығыс ассирия шіркеуі. Протестантизм. Христиан дінінің ілімі мен теологиисы. Христиан дінінің негізгі белгілері. Христианская антропология. Қасиетті рәсімдер туралы ілім. Арылу рәсімінен өту. Евхаристия немесе қауымдастық. Христиандық, неке, әрекетсіздік. Христиандықтағы материя мен рухтың үйлесімділігі. Христиан дінінің тарихы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Діндегі және саясаттағы тарихи тұлғалар

    Мақсаты: дін және мемлекет тарихындағы тарихи тұлғалардың қоғамдық өмірін талдау арқылы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Хаммурапи заңдары және оның тұлғасы. Мұса пайғамбар және иудаизм. Образы Будды. Христиан дініндегі апостолар. Иса образы және тұлғасы. Пелегринус феномені. Мұхаммед тұлғасы және сахабалар, халифтер феномені. Христиандық және исламдық этика. Ислам дінінің жіктелуі және шиттік имамдар тұлғасы. Христиан дінінің реформалануы. папа Римсы және крестілік жорықтар, инквизиция, индульгенция. М.Лютер тұлғасы және протестанттық. Қазіргі заманғы діни секталар және тұлғалардың оған әсері. А.Хомейни феномені және клерикалдық дәстүр.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Миссионерлік діни қызмет және оны реттеу әдістері

    Мақсаты: діни бірлестіктердегі миссионерлік қызметтің тарихы мен жұмыс істеуі және оларды сараптау туралы білімдер мен түсініктерді қалыптарусты. Миссионерлік ұйымдарды тіркеу рәсімдері. Тұлғалар мен миссонерлік ұйымдардың қызметін сараптау әдістері. Діни әдебиеттің, діни мақсаттағы заттардың мазмұны, ақпаратты тарату материалдарының мазмұны. Миссионерлик ұйымдардың террорист, экстремист ниеттерін анықтау әдістері. Миссионерлік қызметті құқықтық реттеу. Миссионерлік қызметті қаржыландыру көздері. Дәстүрлі және дәстүрлі емес діни ұйымдардың діни санасына қысым жасау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дін психологиясы

    Мақсаты: діни сананың негізгі санаттарымен танысу және дін психологиясының тарихын зерделеу. Мазмұны: Дін психологиясының тарихы. Діни жүйе элементтерінің психологиялық сипаттамасы. Діни тәжірибе жүйесіндегі сананың өзгерген жай-күйі. Діни психология. Діннің зайырлы және конфессиялық психологиясы. Діншілдіктің психологиялық алғышарттары. Әртүрлі діндердің психологиялық аспектілері. Дини сенім психологиялық феномен ретінде. Дін психологиясындағы әлеуметтік-психологияқ тәсілдер. Әлемнің діни дәстүрлеріндегі эзотериалық психопрактика. Қазіргі заманда діншілдіктің даму үрдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Иудаизм тарихы мен культі

    Мақсаты: тарих, иудаизмнің негізгі идейлары және мәдениеттегі рөлі туралы тереңдетілген білімді қалыптастыру. Мазмұны: Иудаизмнің қалыптасу және таралу тарихы. Израиль идеисы. Тора Моисей Танахтың, Талмудтың қасиетті кітаптарының мазмұны. Ортодоксалдық және реформистік иудаизм. Мизрахи сионистік орталығы. Иудаизмнің діни ғибадаттары. Еуразиялық мәдениет және ренессанс. Еврей мемлекетінің тарихы. Иудаизмнің экзистенциализмі. Кибутци идеологигемі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау

    Мақсаты: студенттердің рационалды танудың нысандары мен тәсілдермен таныстыру, олардың қәсіби қызметі саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік жасау, ұтымды және тиімді ойлаудың тәжрібелік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сыни ойлау мақсаты, ерекшеліктері, негізгі сипаттамалары, негізгі ұғымдар мен тәсілдер. Танымды сыни талдау түрлері мен деңгейлері. Дәлелді сыни талдау: мақсаттар, субъектілер, дәлелдердің құрамы, құрылымы және түрлері. Мәнді талдау. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Табиғи және жасанды тілдер, олардың когнитивтік және коммуникативтік сипаттамалары. Түсінік - мазмұны, көлемі және түрлері. Құрамы, құрылымы және анықтау тәсілдері. Сөйлеу актілері, олардың мәні мен бағытталуы. Ойлаудың логикалық негіздері. Шынайы функциялар. Ғылыми әдіс. Каузалдық талдау. Ықтималдық және оның түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік-экономикалық жауапкершілік негізіндегі мәдени, кәсіпкерлік-қаржылық, құқықтық саларда кәсіби дамуын көрсете алу;
  • Академиялық жазу мен академиялық адалдық мәдениетінің қағидаларын ескере отырып, кәсіптік ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын, араб тілдерінде еркін коммуникация жасау;
  • Адамның рухани мәдениетін қалыптастыру тұрғысынан философия мен діннің өзара іс-қимыл үрдістерін шешу әдістемелері мен құралдарын, конфессияаралық қатынастардың қазіргі заманғы мәселелерін білуді, адам ресурстары мен толеранттылық мәдениетінің қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы халқының конфессияаралық және рухани келісімін талдау негізінде шешімдер қабылдау;
  • Түрлі діни өмірлік стратегияны ұстанушы халықтардың әлеуметтік-мәдени және рухани-имандылық өмірінің сакральды және секулярлы аспектілерін талдауды жүргізу, оларды оқытушылық іс-әрекеттілікте қолдану;
  • Жасанды интеллектіні қолдану арқылы әртүрлі әлеуметтік үрдістерді, фактілер мен құбылыстарды бағалау және талдау үшін философияның ережелері мен категорияларын қолдануға, діни құбылыстарды сандық және сапалық талдаудың, әртүрлі діни ағымдардың өкілдерімен сараптамалық, консультациялық, оңалту жұмыстарының әдістемесі мен дағдыларын меңгеру;
  • Философиялық антропология және дінтану саласында зерттеулер жүргізу кезінде негізгі философиялық тұжырымдамаларды қарастыруға сыни, ұтымды көзқарас дағдыларын қолдану; қазіргі заманғы философиялық тұжырымдамаларды, діннің әлеуметтік теорияларын талдау дағдыларын және діннің іргелі әлеуметтік зерттеулерінің нәтижелерін меңгеру;
  • Нормативтік құжаттармен жұмыс істеу әдістерін пайдалануға және оларды талдауға, білімдерін біріктіруге және мемлекеттік билік органдары мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қоғамдық, діни бірлестіктермен өзара іс-қимыл нысандары мен әдістерін айқындауда стандартты емес ғылыми негізделген шешімдерді ұсыну;
  • Теориялық мәселелердің маңыздылығын өзгертудің тарихи заңдылықтарын тұжырымдау, философия тарихындағы, этикадағы және дінтану теорияларындағы білімді талдау және жүйелеу;
  • Ақпаратты іздестіруге, алуға және сыни талдауға, өз бетінше жаңа білім алу және өндіре білуге байланысты ақпараттық мәдениетті көрсету;
  • Философиялық мәтіндерді, діни және дінтану әдебиеттерін, ұлттық қауіпсіздікті қорғау саласындағы саяси қызметті, мемлекеттің геосаяси мүдделерін философиялық-дінтану талдауының әдістерін меңгеру;
  • Түрлі діни сенім ілімдерінің конфессиялық көптүрлілік пен философиялық дүнитанымды есепке алу арқылы жаһандық және аймақтық аспектілерде, философиялық-онтологиялық, өркениеттік құндылықтардың өзара қатар түйісуін талдай білу;
  • Деструктивті діни ағымдарды жалдаудың қазіргі заманғы әдістеріне қарсы тұру үшін қажетті әрекетті, іскерлікті, кең ой-өрісті, қызығушылық пен еңбексүйгіштікті, адамдардың рухани денсаулығына қамқорлық көрсету, өз білімін кеңейту, шексіз жетілдіру;
Top