8D10103 Мейіргер ғылымы в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейіргер ісі саласында сараптамалық құзыреттілігі бар және осы саладағы ғылымды, тәжірибені және білімді тиімді дамытуға қабілетті жоғары білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Мейірбике ісі саласындағы клиникалық зерттеулер
Пән докторанттарда клиникалық мейіргерлік істің теориялары мен модельдері бойынша терең білімді, халықаралық және ұлттық деңгейдегі өзекті зерттеу қажеттіліктерін түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ ғылыми негізделген мейіргерлік практиканы қолдану және пациенттерге көрсетілетін көмектің сапасын жақсарту мақсатында клиникалық мейіргерлік нұсқаулықтарды әзірлеу мен енгізу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы биостатистика
Докторант биомедициналық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді: деректерді жинай және жіктей алады, тиісті талдау әдістерін таңдап, қолдана алады, нәтижелерді интерпретациялайды, олардың дұрыстығын сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ қорытындыларды ғылыми және кәсіби формада ұсына алады, оларды кейінгі практикалық қызметке енгізу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Бұл пән бойынша докторанттар ғылыми мақалалар, диссертациялар және басқа да академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын меңгереді. Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулердің халықаралық этикалық стандарттарына сәйкес, диссертацияны және ғылыми жарияланымдарды жобалаудың құрылымын, стилін және әдістерін, сондай-ақ ғылыми басылымдарды ресімдеу принциптерін меңгеру, медициналық ғылыми журналдардағы рецензия процесі және ғылыми жұмыстарды жобалау ерекшеліктері туралы білу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісінің даму стратегиясы мен саясаты
Пән докторанттарда денсаулық сақтау саласындағы ұлттық және халықаралық саясатты, мейіргерлік істі дамыту стратегияларын, көшбасшылықты және өзгерістерді басқаруды жүйелі түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ мейіргерлік практикадағы кәсіби стандарттар мен реформаларды әзірлеу және іске асыруға қатысу дағдыларын дамытуға бағытталған. Арнайы назар мейіргерлік іс саласындағы заманауи жетістіктер мен алдыңғы қатарлы бағыттарға аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект элементтері бар жүйелі шолуды рәсімдеу
Пән жүйелі шолуды жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған: зерттеу сұрағын тұжырымдаудан бастап мақаланы ресімдеуге дейін. Скринингтік және әдебиеттерді іріктеу процесін жеделдету үшін Rayyan сияқты платформалар, сондай-ақ деректерді талдау және синтездеу үшін қарапайым интерфейсі бар жасанды интеллекттің басқа да құралдары, мысалы, «Research Rabbit» және «Consensus» пайдаланылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән қазіргі заманғы әдіснамалық тәсілдерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді аяқтағаннан кейін докторанттар ақпаратты сыни тұрғыдан талдай алады, денсаулық сақтау саласындағы практикалық және ғылыми міндеттерді шешу үшін тиісті зерттеу әдістерін таңдап, қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми жарияланымның сыни талдауы
Осы пән контекстінде докторанттар ғылыми жарияланымдарды сыни тұрғыдан талдау, ғылыми зерттеулердің сенімділігін, методологиясын және маңыздылығын бағалау дағдыларын дамытады, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтауды үйренеді, сондай-ақ ғылыми жұмыстың сапасын арттыру және кәсіби шешімдерді негіздеу мақсатында негізделген қорытындыларды тұжырымдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Жобалау менеджменті
Пән докторанттардың әртүрлі көздерден қаржыландырылатын ғылыми жобаларды бастау, жобалардың мақсаттарын, міндеттерін, жаңалығын және практикалық маңыздылығын тұжырымдау, зерттеу тобын ұйымдастыру және міндеттерді бөлу, зерттеу кезеңдерін жоспарлау, қажетті құжаттарды рәсімдеу, конкурстық өтінімдерді дайындау, бюджет жоспарларын жасау және MS Project бағдарламасын қолдана отырып Гант диаграммаларын құру бойынша білім мен практикалық дағдыларды меңгеруіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Білім беру және оқыту әдістері
Пән докторанттарда жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейлерінде кәсіби оқытуды жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, оған білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, сондай-ақ үздіксіз білім беру мен кәсіби өсу идеялары аясында педагогикалық қызметті үнемі жетілдіру кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім алушылардың жетістіктерін бағалау
Тест тапсырмасы туралы түсінік. Тест тапсырмасының түрін анықтайды. Техникалық қатесіз А және R типті тест тапсырмаларын құрастыру. Блум таксономиясына сәйкес оқу міндеттерін тұжырымдау және сәйкесінше танымдық, психомоторлық және аффективті домендерде Киссаларды дамыту. Тест нәтижелерін психометриялық бағалау және оның тест тапсырмасының сапасын бағалау үшін қолданылуы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің кәсіби саласы шеңберінде денсаулық сақтау жүйесінің жұмыс істеуін жүйелі түрде түсінеді, ақпаратты сыни тұрғыдан талдай алады, осы саладағы практикалық және ғылыми міндеттерді шешу үшін сәйкес зерттеу әдістерін таңдап, қолдана алады.
- Денсаулық сақтау саласындағы заманауи жетістіктер мен озық бағыттарды бейнелейтін жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу үшін тереңдетілген кәсіби білімді қолданады.
- Денсаулық сақтау саласындағы технологиялар мен практикаларды дамытуға бағытталған инновациялық шешімдерге алынған деректерді сыни тұрғыдан ұғына отырып, оларды трансформациялау арқылы тәуелсіз ғылыми зерттеулерді бастамалайды және жүзеге асырады.
- Дәлелді ұстанымды ұсына отырып, кәсіби және ғылыми пікірталастарға қатысады, ғылыми қызметінің нәтижелерін мойындалған ғылыми журналдарда жариялайды.
- Түпнұсқа идеяларды генерациялайды, инновациялық қызметтің салдарын болжай алады және академиялық әрі кәсіби ортада білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуына үлес қосады.
- Көптеген өзара байланысты факторлары бар мәселелерді инновациялық тұрғыдан шешуді талап ететін жаңа және күрделі кәсіби немесе білім беру контексттерінде көшбасшылық қасиеттерін, бастамашылдығын және дербес жұмыс істеу қабілетін көрсетеді.
- Өзінің құзыреті шеңберінде кәсіби және ғылыми тақырыптар бойынша әріптестерімен, академиялық қауымдастық өкілдерімен және жұртшылықпен тиімді коммуникация жасауға қабілетті.
- Өзін-өзі талдау дағдыларын көрсетеді, үздіксіз білім алуға деген тұрақты ұмтылысты танытады және жоғары әрі жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейлерінде оқытуға қажетті құзыреттерге ие.