Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01421 Білім саласындағы дене мәдениеттік-спорттық қызмет в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
  • Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
  • Инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын қолдана отырып, педагогикалық қызмет туралы тұтас идеяны, қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін сипаттаңыз.
  • Негізгі спорт түрлері бойынша техникалық және жалпы дене шынықтыру жаттығуларында моториканы қалыптастыруда спорт пен педагогикалық қызметтің негіздерін қолдану; өзіндік оқу; спорт түрлері бойынша сабақты жоспарлау және талдау; жарыстар ұйымдастыру және спорт бойынша төрелік ету дағдыларының болуы.
  • Жасы мен гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру мен спорттағы құралдарды, әдістерді білу және иелену, оқу -жаттығу сессияларын құрудың, оқу процесін жоспарлаудың, ашық және ұлттық ойындарды өткізудің әдістемелік негіздерін; жарыстар мен қазылар алқасын ұйымдастыру.
  • Дене тәрбиесі мен спорттың дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін қолдана білу; дене сапасының дамуы мен моториканың қалыптасуының жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, спортшыларды дайындау әдістемесі; спорттық дайындық әдістері мен кезеңдерін таңдау; спорттық сабақтарды дербес жоспарлау және өткізу.
  • Таңдаған спорт түрі бойынша дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, нұсқаушының кәсіби дайындығының құралдары, әдістері мен дағдыларына ие болу; тиісті білім, білік және дағдыларды болашақ кәсіби практикада қолдану.
  • Дене шынықтырудың, кәсіби спорттың және олимпиадалық қозғалыстардың даму тарихы саласындағы білімі болуы; мақсаттары, міндеттері, кезеңдері мен даму тенденциялары; білікті мұғалімнің дамуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық негіздері мен құрамдас бөліктері; қабылданған жіктеуге және оларды пайдалану ережелеріне сәйкес спорт ғимараттарының құрамы мен жабдықталуы.
  • Жеке ерекшеліктерді ескере отырып, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу бағдарламаларын, қосымша оқу материалдарын, оқу бағдарламаларын құруда білімге ие болу; сыныптан тыс дене шынықтыру және спорт жұмысын ұйымдастыру; бағдарламалар мен оқыту әдістерін практикада қолдану.
  • Физиологиялық механизмдердің негіздерін білу және қолдану; физикалық белсенділікті бақылаудың физиологиялық әдістерін қолдану дағдылары мен дағдылары, жасы мен жынысы бойынша; гигиеналық стандарттар мен талаптарға сәйкестігі; терапиялық және бейімделетін дене шынықтыру дағдылары мен массаж техникасы.
  • Белгілі міндеттерді, нақты принциптерді білу; спорттық жаттығулар әдістері; таңдаған спорт түрі бойынша оқу, жаттығу және жарыс процесін жоспарлау әдістемесі; оқу құралдары; заманауи технологияларды қолдана отырып, таңдаған спорт түрімен айналысуды таңдау.
Top