Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01304 Бастауыш білім көптілділікпен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Интеграцияланған пәндік-тілдік оқыту технологиясына сәйкес үштілділік жағдайында кәсіби қызметін жүзеге асыруға және оңтайландыруға қабілетті педагог кадрларды білім берудің бастауыш сатысы үшін көптілді оқытумен даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есеп шығару практикумы
Ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеудің стилистикалық тəсілдері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Бастауыш мектеп педагогикасы
Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Ағылшын тілі B1
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Сауатты жазу негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Бастауыш оқытудың негізгі теориялары
Аппаратты қою және орындау (домбыра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
«Орыс тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілі B2
Бастауыш білім психологиясы, өзара әрекеттесу және коммуникация
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілі С1
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Қазақ тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларына STEM білім беру
Инклюзивті білім беру ортасы
Бастауыш білім берудегі педагогикалық зерттеулер
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқыту әдістері мен технологиялары
Жасанды интеллект негіздері
Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсілдеме
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды бағалау және дамыту әдістері
Ағылшын тілі С2
Академиялық жазу негіздері
Экология және тұрақты даму
-
4 Оқу жылы
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бастауыш сынып сабақтарын жоспарлау және саралап оқыту
Орыс тілінде оқытатын сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесі
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілін оқыту әдістемесі
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларының мазмұндық компоненттерін жобалайды, дұрыс іскерлік шешімдер қабылдауға қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді;
- оқитын саласындағы озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді; бастауыш мектептің жаңартылған пәндерінің мәнін, мазмұнын, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; математикалық, жаратылыстану-ғылыми, тілдік пәндердің негіздерін пайдаланады; оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқитын саласындағы туындаған мәселелерді шешеді және аргументтерді тұжырымдайды
- оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынасын, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық пен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеудегі әдістемелік тәсілдемелерді қолданады;
- салауатты өмір салты технологиясын қолданады, студенттерді психологиялық қолдау негіздерін біледі, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;
- психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолданады;
- пәндік-тілдік оқыту технологиясын қолдануды ескере отырып, базалық пәндерді ағылшын тілінде оқытумен оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінеді, ғылыми-әдістемелік және ресми-іскерліктілдік стилінде жазбаша мәтіндерді үш тілде құрайды; қазіргі лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелерді практикада қолданады, мақсатты тілдерде: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3 қарым-қатынас жасауды, тілдік мәдениетті, академиялық салада, сонымен бірге мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында жазбаша және ауызша қарым-қатынас жанрларын меңгереді;
- теориялық білімдерін практикада қолданады, практикалық әрекет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; оқушының көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;
- Қазақстан тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану бойынша білімдерін пайдаланады, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың біртұтастығын көрсетеді; ҚР қолданыстағы заңнамасының ережелерін, адам өмірі қауіпсіздігінің ерекшеліктерін және экология принциптерін қолданады; әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
- Қазақстанның көптілді ортасы жағдайында академиялық және кәсіби өзара әрекет жасауда орыс, қазақ, ағылшын тілдерінде қазіргі заманғы коммуникативтік технологияларды пайдаланады, көптілді пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін қолданады; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді;