Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01412 Көркемдік білім беру (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • арт білім беру ауқымын байытуға арналған қазіргі ғылымның тарихи-саяси, философиялық, әлеуметтанулық, мәдени және психологиялық аспектілері туралы, Абайтануды қоса алғанда, білім мен түсінікті пайдалану, сонымен қатар Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • әртүрлі жастағы балалардың физиологиялық дамуы негізінде, өнердегі инклюзивті білімде педагогикалық-психологиялық зерттеулер, өзара іс-қимыл және коммуникация, бағалау және даму негіздерін меңгеру;
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, оқыту, жоспарлау және жеке оқытудың әдістемесі мен технологиясын, сондай-ақ формальды және формальды емес білім беру саласындағы инновацияларды білу; мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде арт-білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін дәлелдеу
  • сурет, кескіндеме, композиция, өнер тарихы, пластикалық анатомия және мүсін, дизайн негіздері, сызба геометриясы саласындағы білім мен практикалық дағдыларды педагогикалық және шығармашылық қызметте қолдану;
  • Қазақстанның көркемөнер білімін тұрақты дамыту үшін кешенді тәсілді қолдана отырып, креативті экономикадағы арт-менеджмент пен кәсіпкерліктің фактілері мен заңдылықтарын талдау;
  • Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің әртүрлі түрлері (материалдарды көркем өңдеу: металл, ағаш, тоқыма және текстиль) негізінде формальды және формальды емес арт-білім беру жүйесінде педагогикалық процесті іске асыру;
  • сурет, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), мүсін, керамика, дизайн, өнердің сандық формалары саласында колористика мен түстану негізінде шығармашылық жұмыс жасау;
  • формальды және формальды емес мектеп білімі шеңберінде шығармашылық орта құру және жобаларды іске асыру үшін әлемдік артбілім әдістері мен технологияларын жалпылау;
  • қолмен және машиналық әдістерді қолдана отырып, жобалау және макеттеу саласында сызбаларды, бұйымдар схемаларын және басқа да графикалық құрылымдарды жасау әдістемесін меңгеру;
  • оқытушылық қызметте көркем білім беруді, графика және жобалауды оқытудың әлемдік және отандық әдістемесінің соңғы жетістіктерін пайдалану.
Top