Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01412 Көркемдік білім беру (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Коммуникативтік және цифрлық құзыреттілікке ие, шығармашылық өзін-өзі көрсетудің, ұлттық және мәдени бірегейліктің әртүрлі формалары мен практикаларын игеруге бағытталған, ресми және бейресми арт-білім беруді жүзеге асыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сызба геометриясы және перспективасы
Композиция негіздері
Академиялық сурет негіздері
Абайтану
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Академиялық кескіндеме негіздері
-
2 Оқу жылы
Пейзаждық кескіндеме
Қазақстан өнері тарихы
Арт-білім беру
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Педагогикалық зерттеулер
Пленэрлік кескіндеме
Ағашты көркем өңдеу
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Дәстүрлі материалдарды көркемдік өңдеу (ағаш, былғары, сүйек, тас)
Адамның дене бітімі суреті
Кескіндеме
Дизайн негіздері
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Бейнелеу өнері тарихы және арт-зерттеу
Академиялық сурет
Инклюзивті білім беру ортасы
Кілем тоқу және тоқыма бұйымдарын көркем өңдеу
Сәндік-қолданбалы өнер (Көркем тоқу және тоқыма материалдарын өңдеу)
Сәндік-қолданбалы өнер
Портреттік кескіндеме
Таңдау шеберханалары
Станокты кескіндеме
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Жанрлық композиция
Зергерлік өнер
Композиция
Дүниежүзілік бейнелеу өнерінің тарихы
Академиялық кескіндеме
Оқытуды жоспарлау және көркемдік білім беруде оқытуды даралау (IP)
Цифрлық өнер
Компьютерлік графика
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Кәсіпкерлік дизайнерлік компьютерлік бағдарламалар
Заманауи дизайн
Ілгерлемелі шет тілі
-
4 Оқу жылы
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Архитектуралық графика және макет
Өнер пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі
Сюжеттік сурет
Диплом жұмысы зертеу ретінде
Графика және дизайн
Көркем білім берудегі зерттеулер, әзірлемелер және инновациялар (IP)
Сызу
Жасампаз экономикадағы кәсіпкерлік
Жасампаз экономикадағы арт-менеджмент және кәсіпкерлік
Дизайн және макет
Пластикалық анатомия және мүсіндеу
Портреттік кескін
Профессии
Оқыту нәтижелері
- арт білім беру ауқымын байытуға арналған қазіргі ғылымның тарихи-саяси, философиялық, әлеуметтанулық, мәдени және психологиялық аспектілері туралы, Абайтануды қоса алғанда, білім мен түсінікті пайдалану, сонымен қатар Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- әртүрлі жастағы балалардың физиологиялық дамуы негізінде, өнердегі инклюзивті білімде педагогикалық-психологиялық зерттеулер, өзара іс-қимыл және коммуникация, бағалау және даму негіздерін меңгеру;
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, оқыту, жоспарлау және жеке оқытудың әдістемесі мен технологиясын, сондай-ақ формальды және формальды емес білім беру саласындағы инновацияларды білу; мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде арт-білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін дәлелдеу
- сурет, кескіндеме, композиция, өнер тарихы, пластикалық анатомия және мүсін, дизайн негіздері, сызба геометриясы саласындағы білім мен практикалық дағдыларды педагогикалық және шығармашылық қызметте қолдану;
- Қазақстанның көркемөнер білімін тұрақты дамыту үшін кешенді тәсілді қолдана отырып, креативті экономикадағы арт-менеджмент пен кәсіпкерліктің фактілері мен заңдылықтарын талдау;
- Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің әртүрлі түрлері (материалдарды көркем өңдеу: металл, ағаш, тоқыма және текстиль) негізінде формальды және формальды емес арт-білім беру жүйесінде педагогикалық процесті іске асыру;
- сурет, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), мүсін, керамика, дизайн, өнердің сандық формалары саласында колористика мен түстану негізінде шығармашылық жұмыс жасау;
- формальды және формальды емес мектеп білімі шеңберінде шығармашылық орта құру және жобаларды іске асыру үшін әлемдік артбілім әдістері мен технологияларын жалпылау;
- қолмен және машиналық әдістерді қолдана отырып, жобалау және макеттеу саласында сызбаларды, бұйымдар схемаларын және басқа да графикалық құрылымдарды жасау әдістемесін меңгеру;
- оқытушылық қызметте көркем білім беруді, графика және жобалауды оқытудың әлемдік және отандық әдістемесінің соңғы жетістіктерін пайдалану.