Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01524 География (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Геология геоморфология негіздерімен
Түрік тілі (А1)
Жалпы жертану
Географиялық зерттеу әдістері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Картография топография негіздерімен
Түрік тілі (А2)
-
2 Оқу жылы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Қоршаған орта және тұрақты даму
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Табиғат жайлы ғылымдар
Педагогикалық зерттеулер
Ландшафттану
Биогеография
Түркі мемлекеттер тарихы
Құрлық гидрологиясы
Климаттың өзгеруі және салдары
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Аймақтану
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Дүниежүзі бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Шет елдер географиясы
Ясауитану
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Ататүрік принциптері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Қаржылық сауаттылық
Өлке топономиясы
-
3 Оқу жылы
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Қалалар мен ауылдық елді мекендер географиясы
Метеорология және климатология
Қазақстанның физикалық географиясы
Табиғатты пайдалану экономикасы
Тұрғындар географиясы
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Географиялық зерттеулердегі ГАЖ
Географиялық білім берудің цифрлық түрленуі
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы
-
4 Оқу жылы
Қазақстанның өнеркәсіптік аймақтары
Географиядағы ГАЖ технологиялары және жасанды интеллект
Қазақстанның ауылшаруашылық аймақтары
Геоэкономика
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қоғамдық география
Заманауи топонимика
Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешені
Медициналық география
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары
Мәдениет географиясы
Қазақстан аймақтарының географиясы
Геосаясат
Рекреациялық география
Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы
Әлемдік шаруашылық
Геоглобалистика
Геокикілжің
Табиғи тәуекел географиясы
Елтану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- Географиялық ақпараттық жүйелердің негізгі ұғымдарын түсініп, жасанды интеллект негізінде сандық географиялық деректермен қауіпсіз және тиімді жұмыс істеудің негізгі қағидаларын меңгере отырып ГАЖ және IT технологияларының географияда қолданылу салаларын білуде географиялық деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау дағдыларын игереді.
- география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсінеді және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажыратады және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін ЖИ негізінде геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолданады
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды оданәрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану, қаржылық сауаттылығын арттыру және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру, кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану.
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
- географиялық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;