Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Химия (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия ғылымы саласындағы концептуалды білімі бар, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемесі, іскерлік және басқарушылық қабілеті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, игерілген құзыреттіліктер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын химия пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кинетика және катализ (IP)
Ерітінділер химиясы
Химиялық байланыс және құрылым
Педагогикалық зерттеулер
Полимерлер химиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Зерттеулер, даму және инновациялар
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Электрохимия (IP)
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары (IP)
Химиядағы жобалау және мәліметтерді өңдеу
Химиядан есептер шығару
Экологиялық білім беру және тұрақты даму
STEM-білім беру
Химия зертханасы және тәуекелдерді басқару
Аналитикалық химия
Коллоидтық химия
Физикалық химия
Биохимия
Термохимия (IP)
Бағалау және дамыту
Химиялық өндіріс негіздері
Көміртек және оның қосылыстарының химиясы
Химиялық синтездеу өнері
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Радиохимия (IP)
Мектепте химияның құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Нанохимия (IP)
Табиғат нысандарының биогеохимиялық талдауы
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Хемометрика
Химия сабақтарындағы CLIL
Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері
Органикалық емес химия (IP)
Элементтер химиясы
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Атом құрылысы және периодтылық (IP)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоршаған орта шынайылығын қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми-философиялық білім әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философиялық таным арқылы, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, бағалау
- Білім алушыға бағытталған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті көзқарас және салауатты өмір салтын қолдауға бағдарлану қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде педагогика және психология бойынша білімдерді қолдану
- Өзінің педагогикалық және кәсіби қызметіне, педагогикалық дамуы мен кәсіби әл-ауқатына қажетті кәсіби қарым-қатынастарды конструктивті түрде құру
- Тілдік құзыреттіліктерді, цифрлық ресурстарды, хеометриканы, жасанды интеллектті, ақпарат пен зерттеу нәтижелерін алу, өңдеу және ұсыну үшін озық инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, педагогикалық зерттеуді жоспарлау және химиялық эксперимент қою кезінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану
- Заттардың өзгеру заңдылықтары мен заңдылықтарын жаратылыстану тұрғысынан негіздеу үшін химияның негізгі бөлімдерінің теориясы мен жалпы теориялық ережелері туралы концептуалды білім мен түсінікті көрсету
- эксперименттік зерттеулер мен ғылыми, зертханалық және оқу-әдістемелік сипаттағы әртүрлі тәжірибеге бағытталған тапсырмалардың нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
- білімалушының жеке дамуын түзету үшін педагогикалық зерттеулерде, оқу үрдісіндегі білім алу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешуде практикалық білік, дағдыларын қолдану
- күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін синтездеу