Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11120 Мәдени-тынығу қызметі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Мәнерлі оқу және сөйлеу техникасы

    Пәннің мақсаты: Студенттердің мәтінді мәнерлеп оқу және сөйлеу техникасы дағдыларын, мәтіндерді көркем интерпретациялау тәсілдерін, көпшілік алдында сөз сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Пән сөйлеу аппаратын дамыту әдістерін, тыныс алу және артикуляция техникасын, дикцияны жетілдіруді, сөйлеуде интонацияны, тембр мен эмоцияны қолдануды, сахналық сөйлеу тәсілдерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер әртүрлі форматтағы сөз сөйлеулерде сөйлеу дағдыларын пайдаланып, өз және өзге орындауларды талдап, бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография

    Пәннің мақсаты: Би құрылымы, сахнадағы өзін-өзі ұстау ережелері, пластиканы, бұлшық еттердің икемділігін, қимылдардың үйлесімділігін дамыту ерекшеліктері, би жаттығуларын орындау техникасы туралы базалық білім қалыптастыру. Курс барысында хореографиялық өнер туындыларын жасаудың теориясы мен негіздері, негізгі ұғымдар, хореографиялық нөмірлерді құрастыру әдістері мен принциптері, әр дәуірдің би стильдері мен мәнері, ұлттық билердің ерекшеліктері зерттеледі. Курсты меңгергеннен кейін бакалаврлар сахналық қимылдар тренингін жүргізу, ритмика негіздері және сахналық бидің негізгі элементтері бойынша дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттерге мәдени-тынығу қызметінің мәні, функциялары және типологиясы туралы базалық білім қалыптастыру, оның қалыптасу және даму тарихын талдау, бос уақыт контексінде әлеуметтік-мәдени тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын дамыту. Пәннің сипаттамасы: мәдени-тынығу қызметінің даму тарихы, оның әлеуметтік маңызы, функциялары, негізгі ұғымдары мен типологиясы зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыра алады, оның мазмұнын жоспарлап, қоғамның мәдени қажеттіліктеріне сай бағдарламалар әзірлей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бос уақыт жас ерекшелік педагогикасы

    Пәннің мақсаты: Студенттердің балалармен, жасөспірімдермен, ересектермен және қарт адамдармен өзара іс-қимыл жасауға арналған педагогикалық құзыреттерін қалыптастыру. Пән бос уақытты ұйымдастырудағы жас ерекшеліктер педагогикасының негізгі ұғымдары мен қағидаларын, әртүрлі жас топтарының психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, балалар мен жасөспірімдерге арналған ойын бағдарламаларын әзірлеу әдістерін, жастарға арналған мотивациялық іс-шараларды дайындауды, ересектер мен қарттарға арналған мәдени-тынығу қызметін жобалауды қамтиды. Нәтижесінде студенттер аудиторияның жасы мен ерекшеліктерін ескере отырып, бос уақыт бағдарламаларын әзірлеп, жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: Студенттерге бұқаралық мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастырудың теориялық негіздері мен әдістері туралы базалық білім қалыптастыру, бағдарламаларды жобалау, іске асыру және бағалау дағдыларын дамыту. Курста бұқаралық мәдени-тынығу қызметінің мәні, құрылымы, функциялары және негізгі үлгілері қарастырылады, бағдарламаларды жоспарлау, аудитория ерекшеліктерін ескере отырып мазмұнын әзірлеу, ресурстарды басқару және іс-шараларды бағалау әдістері зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер сценарий құра алады, ұжымдық жұмысты ұйымдастыра алады, бұқаралық мәдени іс-шараларды жобалап, жүзеге асырып, олардың тиімділігін талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: Студенттердің концерттік бағдарламаларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Пән концерттік іс-шараларды жоспарлау процестерін, сценарий дайындауды, орындаушыларды іріктеуді және репертуар қалыптастыруды, концерттік бағдарламаның құрылымы мен драматургиясын, режиссура әдістерін және сахнаны безендіру тәсілдерін зерделеуді қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар концерттік жобаларды кәсіби түрде әзірлеп, ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мәдени іс‑шаралар форматтары (арт‑интервенция, квест)

    Пәннің мақсаты: Мәдени-тынығу қызметінің заманауи форматтары туралы базалық білім қалыптастыру, инновациялық мәдени іс-шараларды жобалау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын дамыту, шығармашылық және коммуникативтік құзыреттерді жетілдіру. Курста мәдени іс-шараларды өткізудің заманауи әдістері мен түрлері зерттеледі. Студенттер арт-интервенциялар мен квесттерді жүзеге асырудың ерекшеліктерін, құрылымын және технологияларын талдайды, шығармашылық сценарийлерді әзірлеу, аудиториямен өзара іс-қимылды ұйымдастыру, мақсаттарды жоспарлау және іс-шара нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгереді. Пәнді аяқтағаннан кейін білім алушылар түрлі мақсатты топтарға арналған заманауи мәдени бағдарламаларды әзірлей және бейімдей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Бос уақытты ұйымдастырудың мазмұны, әдістері мен технологиялары туралы базалық білім қалыптастыру, мәдени-тынығу бағдарламаларын жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын дамыту, заманауи нысандар мен технологияларды қолдану құзыреттілігін жетілдіру. Курс аясында бос уақытты ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздері, құрылымы, нысандары мен кезеңдері, шығармашылық әдістер мен жобаларды іске асыру тәсілдері қарастырылады. Аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып бағдарламалар әзірленеді. Студенттер мәдени-тынығу бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    Пәннің мақсаты - студенттерге жасанды интеллект жұмысының принциптері туралы түсінік беру және оны әртүрлі салаларда қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: АИ негізгі технологиялары мен әдістерін зерделеу, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерін меңгеру, пайдаланудың практикалық жағдайларын қарастыру, деректерді талдау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ АИ енгізудің этикалық және құқықтық аспектілерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сценарий жазу технологиясы

    Пәннің мақсаты: Сценарий жазудың құрылымы мен әдістері туралы базалық білім қалыптастыру, мәдени-тынығу іс-шаралары мен бұқаралық бағдарламаларға арналған сценарийлер құрастыру дағдыларын дамыту. Пән сценарий шеберлігінің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Студенттер драматургиялық композиция негіздерін зерделейді, әртүрлі жанрларда сценарий жазу дағдыларын қолданады. Нәтижесінде студенттер бұқаралық мәдени іс-шараларға мазмұнды, қисынды және әсерлі сценарийлер жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени іс-шараларды өткізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Студенттердің мәдени-көпшілік іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің негіздері бойынша жүйелі білімін қалыптастыру, шығармашылық бағдарламаларды жобалау және жүзеге асыру құзыреттерін дамыту. Пән мәдени-тынығу іс-шараларының мазмұны мен құрылымын, мерекелік бағдарламалар мен бұқаралық акциялардың түрлерін, сценарий дайындау әдістерін, сахналық эпизодтарды жоспарлау, қатысушылардың өзара әрекетін үйлестіру және көркем-техникалық шешімдерді қолдану тәсілдерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер түрлі форматтағы мәдени іс-шараларды әзірлеп, өткізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы

    Пәннің мақсаты: Бос уақытты ұйымдастыруда көркемдік-педагогикалық технологияларды қолдану туралы жүйелі білім қалыптастыру. Курста бос уақыт қызметінде көркемдік-педагогикалық әдістерді қолданудың мазмұны, принциптері және ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер шығармашылық жұмыс түрлерін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін меңгереді. Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер мәдени-бос уақыт іс-шараларын іске асыруда көркем-педагогикалық технологияларды кәсіби қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркемөнер шығармашылығы

    Пәннің мақсаты: Студенттердің көркем шығармашылықтың теориялық негіздері мен әдістері туралы базалық білімін қалыптастыру, авторлық шығармашылық жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Пән көркемдік қызметтің мазмұны мен құрылымын, бейнелеу құралдарының ерекшелігін және шығармашылық үдерістің кезеңдерін, жанрлар мен стильдерді, заманауи көркемдік практикаларды, эксперименттік тәсілдер мен визуалды-коммуникативтік технологияларды ашып көрсетеді. Оқыту нәтижесінде студенттер авторлық көркем бағдарламаларды әзірлей алады, ресурстарды және шығармашылық ойды іске асыру кезеңдерін жоспарлай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар және жасөспірімдермен жұмыс

    Пәннің мақсаты: Студенттердің балалар мен жасөспірімдермен мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудағы ұйымдастырушылық құзыреттерін қалыптастыру. Пән жас ерекшелік психологиясын, тәрбиелік ықпал ету әдістерін, бос уақыт бағдарламаларын, ойын және шығармашылық іс-шараларды жоспарлау ерекшеліктерін қамтиды. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің қызығушылығына бағытталған іс-шараларды әзірлеуді және жүзеге асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап

    Пәннің мақсаты: Студенттерге аспаптық орындаушылықтың теориялық негіздері мен әдістері туралы базалық білім қалыптастыру, музыкалық аспапта орындау дағдыларын дамыту. Пән музыкалық аспапта ойнау техникасын, аппликатураны, штрихтарды, динамиканы, ырғақты, интонацияны, аспаптық репертуарды және шығармаларды көркем интерпретациялау әдістерін зерделеуді қамтиды. Нәтижесінде студенттер музыкалық аспапта орындау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар шығармашылығын ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Студенттердің балалар шығармашылығын ұйымдастырудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдері туралы базалық білімін қалыптастыру, балалардың шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған бағдарламаларды әзірлеу құзыреттерін дамыту. Пән балалардың шығармашылық дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, көркемдік және қолданбалы іс-әрекеттің мазмұнын ашады. Нәтижесінде студенттер шығармашылық сабақтарды жоспарлап, өткізе алады, материалдар мен жабдықтарды таңдай алады, әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолданады, балалар ұжымында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық мәдениеттегі шығармашылық

    Пәннің мақсаты: Студенттердің цифрлық медианы пайдалана отырып креативті тұжырымдамаларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру, интерактивті контент жасау әдістерін меңгеру және цифрлық технологиялардың көркемдік өзіндік өрнекке ықпалын зерттеу. Пән қазіргі цифрлық ортадағы шығармашылық үдерістердің ерекшеліктерін, медианы қолдану тәсілдерін, цифрлық дизайн, анимация, интерактивті контент жасау әдістерін, әлеуметтік желілермен және интернет-платформалармен жұмыс істеуді қарастырады. Оқыту нәтижесінде студенттер цифрлық мәдениетке бейімделген авторлық мультимедиялық жобаларды әзірлей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тынығу саласындағы продюсерлік және кәсіпкерлік қызмет

    Пәннің мақсаты: студенттердің мәдени-тынығу саласында продюсерлік және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық құралдары туралы базалық білімін қалыптастыру. Пән мәдени-тынығу жобаларын басқарудың ерекшеліктерін, продюсерлік қызметтің кезеңдерін, нарықты талдау әдістерін, қаржыландыру көздерін іздеу және инвестиция тарту тәсілдерін қарастырады. Оқу нәтижесінде студенттер продюсерлік және кәсіпкерлік тәсілдерді қолдана отырып жобаларды басқара алады, жобаларды жоспарлап, бюджеттеу жүргізуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұқаралық іс-шаралардың дыбыстық ортасы және музыкалық көркемделуі

    Пәннің мақсаты: Студенттерге бұқаралық іс-шаралардың дыбыстық ортасын құру және музыкалық безендіру тәсілдері туралы базалық білім қалыптастыру. Курс мәдени-тынығу іс-шараларындағы дыбыстық сүйемелдеудің маңызын, музыкалық материалды таңдау принциптерін және дыбыстық техниканы қолдануды, музыкалық сценарий құрастыру әдістерін, әртүрлі жанрдағы композицияларды үйлестіруді және іс-шараның эмоциялық атмосферасын қалыптастыруды қарастырады. Дисциплинаны меңгергеннен кейін студенттер бұқаралық іс-шаралардың дыбыстық және музыкалық безендіруін дайындай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы

    Пәннің мақсаты: Студенттерге бос уақытты ұйымдастырудың педагогикалық негіздері туралы түсінік қалыптастыру және осы саладағы кәсіби құзыреттерін дамыту. Пән бос уақыт педагогикасының негізгі ұғымдарын, қағидаттары мен функцияларын, мәдени-тынығу қызметінің түрлері мен әдістерін қарастырады, жоспарлау, ұйымдастыру және іс-шараларды аудиторияның жас және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып бағалау мазмұнын сипаттайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер заманауи педагогикалық технологияларды және интерактивті жұмыс түрлерін пайдалана алады, мәдени-тынығу бағдарламаларын жобалап, іске асырады және олардың тиімділігін талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамту

    Пәннің мақсаты: Мәдени-тынығу қызметінің әдістемелік қамтамасыз етілуі туралы базалық білім қалыптастыру, студенттердің бағдарламалық-әдістемелік материалдарды әзірлеу, заманауи әдістемелік тәсілдерге сүйене отырып мәдени іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Курс аясында мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздері, бағдарламалық материалдардың түрлері мен құрылымы, әдістемелік құжаттаманы дайындау талаптары зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер мәдени-тынығу бағдарламаларын жоспарлап, олардың әдістемелік сүйемелдеуін қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдени іс-шараларды жобалау

    Пәннің мақсаты: Студенттердің инклюзивті мәдени жобалау негіздері туралы білімін қалыптастыру, түрлі әлеуметтік топтарға арналған мәдени іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және бейімдеу қабілеттерін дамыту. Пән жастағы, әлеуметтік, физикалық және когнитивтік ерекшеліктерді ескере отырып, мәдени-тынығу іс-шараларын әзірлеу және бейімдеу әдістерін қамтиды. Студенттер инклюзивті дизайн қағидаттарын қолдануды, аудиторияның қажеттіліктерін зерттеу тәсілдерін, қолжетімді орта қалыптастыруды және мәдени оқиғаларды жобалаудағы әлеуметтік әріптестік тәжірибесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени салада SMM және цифрлық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Студенттерде мәдениет саласындағы жобаларды ілгерілетуде SMM және цифрлық маркетинг құралдары туралы базалық білімді қалыптастыру, медиаплан жасау, әлеуметтік желілердің алгоритмдері мен трендтерін талдау дағдыларын дамыту. Курс әлеуметтік желілерде мәдени контентті құру және жариялау, мақсатты аудиториямен өзара іс-қимыл жасау, жарнамалық науқандарды жүргізу және контенттің тиімділігін талдау әдістерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер мәдени жобаларды ілгерілету үшін цифрлық платформаларды тиімді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу саласындағы ақпарат мен PR

    Пәннің мақсаты: Студенттергекәсіби PR-стратегияларды әзірлеу, мәдени жобалар мен іс-шаралар үшін коммуникациялық науқандар жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс мәдениет пен бос уақыт саласындағы ұйымдар мен жобалар үшін PR мен коммуникацияның негізгі принциптерін қарастырады. Контент жасау, медиа-жоспарлау, аудиториямен байланыс, әлеуметтік желілердегі стратегиялар, сондай-ақ қоғаммен байланыс құралдары үйретіледі. Студенттер нақты кейстер негізінде практикалық шешімдер әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру 1

    Пәннің мақсаты: Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастырудың негіздері туралы жүйелі білім қалыптастыру, шығармашылық бағдарламаларды жоспарлау және өткізу дағдыларын дамыту. Курс студенттерді бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру іс-шараларының түрлері, құрылымы, функциялары, әдістері мен дайындық кезеңдерімен, көркемдік тұжырымдаманы әзірлеу қағидаттарымен, мерекелік, театрландырылған және ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастыру технологияларымен таныстырады. Нәтижесінде студенттер бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-ұйымдастырушының имиджі

    Пәннің мақсаты: студенттерде ұйымдастырушы педагогтың кәсіби имиджі туралы түсінік қалыптастыру және жеке іскерлік бейнені құру дағдыларын дамыту. Курс аясында педагогикалық этика, қарым-қатынас мәдениеті, әсер етудің ауызша және ауызша емес құралдары, сыртқы келбеті, сөйлеуі, эмоционалдық интеллект және ұйымдастырушы-педагог имиджінің элементтері ретінде көшбасшылық қасиеттері қарастырылады. Оқу нәтижесінде студенттер оң имиджін қалыптастырып, кәсіби беделін нығайтып, мәдени-демалыс қызметінде жеке қасиеттерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру 2

    Пәннің мақсаты: Студенттердің бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру саласындағы кәсіби құзыреттерін дамыту, шығармашылық жобаларды жүзеге асырудың кешенді технологияларын меңгеру және дербес шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Курс мерекелерді, театрландырылған қойылымдарды және ойын-сауық бағдарламаларын іске асыру әдістерін, шығармашылық және техникалық командалардың жұмысын үйлестіруді қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер ауқымды мәдени іс-шараларды кәсіби деңгейде ұйымдастырып, бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақыт тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Студенттерде бос уақыттағы тәрбие жұмысының теориялық және әдістемелік негіздері бойынша жүйелі білім қалыптастыру, тәрбиелік бағдарламаларды жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын дамыту. Пән аясында бос уақыттағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаттары мен міндеттері, негізгі ұстанымдары мен әдістері қарастырылады. Оқыту нәтижесінде студенттер тәрбие жұмысын кәсіби деңгейде ұйымдастырып, оның тиімділігін саралай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп және мектептен тыс мекемелерде бос уақытты ұйымдастыру әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: Студенттердің мектепте және мектептен тыс ортада бос уақытты ұйымдастырудың негізгі теориялық және әдістемелік қағидаттары туралы базалық білімін қалыптастыру, балалар мен жасөспірімдерге арналған шығармашылық бағдарламаларды әзірлеудің бастапқы дағдыларын дамыту. Пән мектеп және мектептен тыс ұйымдардағы бос уақытты ұйымдастырудың мақсаттары мен міндеттерін, балалар аудиториясына арналған іс-шараларды жоспарлау әдістерін, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарды анықтау тәсілдерін, шығармашылық және ойын тәсілдерін қолдануды қарастырады. Курстың аясында студенттер балалардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып мәдени-тынығу бағдарламаларды жобалаудың негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастардық бос уақытын өткізудегі инновациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты: Жастардың бос уақытын ұйымдастыруда инновациялық тәсілдер мен технологиялар туралы базалық білім қалыптастыру, креативті бағдарламаларды жобалау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Пән жастармен жүргізілетін мәдени-тынығу жұмысының заманауи модельдерін, интерактивті әдістерді, цифрлық платформалар мен креативті индустрия құралдарын қамтиды. Нәтижесінде студенттер жастардың бос уақытын мазмұнды және тартымды ұйымдастыру үшін өзекті форматтарды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы көркем-тынығу қызметінің формалары

    Пәннің мақсаты: Студенттердің заманауи көркемдік-тынығу қызметіндегі шығармашылық практикаларды ұйымдастыру туралы базалық білімін қалыптастыру, қатысушыларды мәдени-тынығу іс-шараларына белсенді тарту дағдыларын дамыту. Курс заманауи көркемдік-тынығу қызметінің форматтарына, қатысушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру әдістеріне, көркемдік шеберханалар, студиялар, клубтық бірлестіктер мен тренингтерді ұйымдастыруға арналған. Нәтижесінде студенттер инновациялық көркемдік-тынығу жобаларын әзірлеп, жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу қызмет саласындағы менеджмент, маркетинг

    Пәннің мақсаты: Мәдени-тынығу қызметі саласындағы заманауи менеджмент пен маркетингтің теориялық және практикалық негіздері туралы базалық білім қалыптастыру, студенттердің басқарушылық және маркетингтік дағдыларын, мәдени жобаларды жоспарлау және ілгерілету бойынша кәсіби құзыреттерін дамыту. Курста мәдени-тынығу ұйымдарын басқарудың құрылымы мен үлгілері, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістері, мақсатты аудиторияларды анықтау және тарту тәсілдері қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер ресурстарды жоспарлап, бөле алады, мәдени-тынығу жобаларын әзірлеп, басқарып және ілгерілете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою

    Пәннің мақсаты: Студенттердің әншілік дауысты қоюдың теориялық негіздері мен әдістері туралы жүйелі білімін қалыптастыру, кәсіби вокалдық орындау дағдыларын дамыту. Пән дауыс аппаратының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, вокалдық тыныс алу негіздерін, дыбыс шығару техникасын және вокалдық артикуляцияны жетілдіру тәсілдерін ашады. Диапазонды кеңейту, тембр қалыптастыру, дикция мен интонацияны дамыту әдістері қарастырылады. Нәтижесінде студенттер жеке және ансамбльдік орындаушылыққа қажетті вокалдық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді мәдени алаң: көшпелі іс-шараларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: Студенттердің мәдени-тынығу қызметін мобильді форматтарда ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы базалық білімін қалыптастыру, көшпелі іс-шараларды жоспарлау, өткізу және бағалау дағдыларын дамыту. Пән мобильді мәдени алаңдардың мақсаттарын, міндеттерін, логистикасын, техникалық және шығармашылық қырларын қарастырады. Оқыту нәтижесінде студенттер мобильді мәдени іс-шараларды ұйымдастырып, олардың мәдени және әлеуметтік ықпалын бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоу бағдарламаларды ұйымдастыру технологиясы

    Пәннің мақсаты: Шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі білім қалыптастыру, шығармашылық іс-шараларды жобалау, өткізу және бағалау дағдыларын дамыту. Курс барысында шоу-бағдарламаларды дайындаудың негізгі кезеңдері мен әдістері, заманауи технологиялық шешімдер және сахналық жабдықты қолдану ерекшеліктері зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер заманауи техникалық құралдарды пайдалана отырып шоу-бағдарламаларды жоспарлап, жүзеге асыра алады, техникалық райдер құрастырады, шығармашылық топтармен өзара әрекеттеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты-студенттерде ғылыми зерттеулер, академиялық жазу және ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру негіздері саласында базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеттері: ғылыми зерттеудің кезеңдері мен әдістерімен танысу. Ғылыми мақсаттарды, міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау қабілетін дамыту. 1. Ғылыми және академиялық мәтіндерді ресімдеу дағдыларына оқыту. Ғылыми идеяларды енгізу және коммерцияландыру процестерімен танысу. Академиялық адалдық мәдениетін қалыптастыру және дәйексөз нормаларын сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Этномәдени формалар мен ұлттық дәстүрлер

    Пәннің мақсаты: Этномәдени әралуандылық, әртүрлі халықтардың ұлттық дәстүрлерінің, әдет-ғұрыптарының, жоралғыларының ерекшеліктері туралы базалық білім қалыптастыру, этномәдени формаларды мәдени-тынығу қызметі мен тәрбие жұмысында қолдану. Курс барысында түрлі этностардың мәдени элементтері, халық мерекелерінің, жоралғылардың мазмұны, халық шығармашылығы зерттеледі. Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер этномәдени компоненттерді заманауи мәдени жобаларда қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемөнер ұжымындағы оқу-тәрбие жұмысы

    Пәннің мақсаты: Өнер ұжымдарындағы оқу-тәрбиелік жұмыстың мазмұны мен әдістері туралы базалық білім қалыптастыру, шығармашылық жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын дамыту. Курс аясында өнер ұжымдарының қызмет ерекшеліктері, олардың рөлі және тәрбиелік әлеуеті зерттеледі. Студенттер оқу-тәрбиелік бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері мен әдістерін, ұжым мүшелерімен жұмыс түрлерін, мотивация және топ ішінде өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер өнер ұжымдарында оқу-тәрбиелік жұмыстарды жоспарлап, жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық көріністегі грим және костюм элементтері

    Пәннің мақсаты: Студенттердің бұқаралық мәдени іс-шараларда грим мен костюм элементтерін қолдану туралы базалық білімін қалыптастыру, көркем бейне жасаудың негізгі әдістерін меңгеру. Пән грим мен костюмнің бұқаралық көріністер мен мерекелік бағдарламалардағы рөлін, олардың көрермендер қабылдауына ықпалын, грим салу техникасын, материалдарды таңдауды, түстік және пластикалық шешімдерді үйлестіруді қарастырады. Курс соңында студенттер мәдени-тынығу іс-шараларына арналған көркем бейнелерді әзірлей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық костюм және визаж

    Пәннің мақсаты: Студенттердің сахналық костюм мен визажды қолданудың теориялық және практикалық негіздері туралы базалық білімін қалыптастыру, сахналық көркем бейне жасаудың кәсіби дағдыларын дамыту. Пән сахналық костюм мен визаждың тарихи дамуының ерекшеліктерін, көркем әрі эмоциялық бейнелер жасауға қосатын үлесін қарастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер сахналық жобаларға арналған көркем бейнелерді жасап, жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп және мектептен тыс мекемелерде бос уақытты ұйымдастыру әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: Балалар мен жасөспірімдерге арналған шығармашылық және тәрбиелік бағдарламаларды жобалау, жүзеге асыру және бағалау, мектепте және мектептен тыс ортада бос уақытты ұйымдастыру дағдыларын жетілдіру. Пән мектептерде және мектептен тыс мекемелерде бос уақытты ұйымдастыру технологияларына, мәдени-тынығу іс-шараларын жоспарлау мен өткізу әдістеріне, тәрбиелік іс-шаралардың әдістері мен құралдарын талдауға, авторлық жобаларды әзірлеуге бағытталған. Нәтижесінде студенттер балалар аудиториясына арналған бос уақыт бағдарламаларын ұйымдастыра және өткізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойын-сауық бағдарламаларының технологиясы

    Пәннің мақсаты: Ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру технологияларын меңгеруге жәрдемдесу, шығармашылық жобалау, сценарийлік жоспарлау және аудиториямен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын дамыту. Пән ойын-сауық іс-шараларын жобалау, сценарий жазу, сахналық және интерактивті форматтарды пайдалану әдістерін, ұйымдастырушылық және техникалық аспектілерді, безендіру элементтерін және музыкалық сүйемелдеуді қолдануды қамтиды. Оқу нәтижесінде студенттер ойын-сауық бағдарламаларын кәсіби түрде ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт технологиясында тәрбие жұмысы

    Пәннің мақсаты: Студенттерді тәрбиелік мақсаттағы мәдени-тынығу іс-шараларын жоспарлауға және жүзеге асыруға дайындау, тәрбиелік міндеттерді бос уақытты ұйымдастырумен кіріктіру. Пән бос уақытты ұйымдастырудың тәрбиелік әлеуетін, оның нысандары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуіне, құндылықтық бағдарларын қалыптастыруға және мәдени мұраға қызығушылығын арттыруға ықпал ететін заманауи технологиялар қарастырылады. Оқу нәтижесінде студенттер бос уақыт саласында тәрбиелік ықпал етудің тиімді әдістерін қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клубтық кеңістігінде музыкалық тынығуды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: Музыкалық-сценарийлік шешімдерді әзірлеу, дыбыстық ресімдеуді қолдану және музыкалық орта арқылы эмоциялық әсер ету дағдыларын қалыптастыру. Пән клуб мекемелерінде музыкалық бағдарламаларды жобалауға және ұйымдастыруға бағытталған. Курста музыкалық драматургия негіздері, жанрлық үйлесімдер, музыкалық сценарий жазу, дыбыстық дизайн аспектілері және іс-шараларды музыкалық сүйемелдеу оқытылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әр түрлі аудиторияларға арналған музыкалық бағдарламаларды құрастырып, оларды клубтық форматта іске асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-ұйымдастырушының клуб бірлестіктеріндегі жұмыс әдісі

    Пәннің мақсаты: Студенттердің клубтық бірлестіктерде бос уақытты ұйымдастыру әдістерін кешенді түсінуін қалыптастыру және оларды мәдени-тынығу жобаларын өз бетінше әзірлеуге және іске асыруға дайындау. Пән клубтық бірлестіктерде мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, олардың құрылымын, міндеттерін және қатысушылар құрамын ескере отырып зерттейді. Клубтық жұмыстың нысандары, шығармашылық ұжымдарды басқару әдістері, топтық өзара әрекеттестікті дамыту, ұйымдастыру-әдістемелік құжаттарды дайындау мәселелері қарастырылады. Оқу нәтижесінде студенттер іс-шараларды жоспарлау, клубтық бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу, олардың сапасы мен тиімділігін бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени іс-шаралар драматургиясы және режиссурасы

    Пәннің мақсаты: Студенттерге мәдени іс-шараларды драматургиялық және режиссуралық жобалау үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Пән мәдени-тынығу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын көркем түрде құрастыру әдістерін ашады. Драматургиялық тәсілдер, сахналық әрекетті ұйымдастыру, сахналық эпизодтар мен қойылым элементтерін іске асырудағы режиссерлік шешімдерді таңдау, техникалық топпен өзара әрекет ету мәселелері қарастырылады. Оқу нәтижесінде студенттер креативті тұжырымдамалар жасап, оларды мәдени іс-шаралар форматында жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клуб мекемелері қызметкерлердің қызметінің әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Студенттердің клубтық мекемелерде мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру әдістері мен ерекшеліктеріне сүйене отырып, шығармашылық, ұйымдастырушылық және әдістемелік міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Пән клубтық мекемелердің құрылымын және қызмет бағыттарын, қызметкерлердің кәсіби рөлдерін және мәдени-тынығу жұмыстарын жоспарлау мен жүзеге асырудағы міндеттерін зерттейді. Клубтық бағдарламаларды әзірлеу әдістері, шығармашылық жобаларды іске асыру, аудиториямен өзара әрекеттесу, құжат жүргізу, материалдық-техникалық және ақпараттық ресурстарды басқару мәселелері қарастырылады. Оқу нәтижесінде студенттер клубтық мекемелерде жұмыс істеуге қажетті ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
  • Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихын және негізгі теориялық ұғымдарды талдау, мәдени шаралардың заманауи форматтарын (арт-интервенция, квест) қолдану, тынығуды ұйымдастыру әдістемелерін, хореография негіздерін меңгеру және оларды практикада пайдалану; бұқаралық тынығуды ұйымдастыру әдіснамасын қолдану және көркем ұжымдарда іс-шараларды, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамтамасыз етуге арналған құжаттарды дайындау; тынығу саласындағы көркемдік-педагогикалық технологияларды талдау және қолдану; мәдени-тынығу қызметіндегі менеджмент пен маркетингтің негізгі қағидаларын салыстыру және жинақтау; мәдени-тынығу саласында коммуникациялық және PR құралдарын пайдалану; этномәдени формалар мен ұлттық дәстүрлерді жіктеу және оларды мәдени-тынығу іс-шараларына біріктіру; шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру технологияларын бағалау және оларды іс-шараларда қолдану.
  • Мәдени-сауық бағдарламаларында цифрлық контент пен көрнекі технологияларды енгізу; медиа және сахналық жобаларды әзірлеуде сценарий жазу технологияларын қолдану; классикалық және инновациялық форматтарда бұқаралық көркемдік іс-шараларын ұйымдастыру; бұқаралық іс-шаралар үшін дыбыстық орта мен музыкалық көркемдеуді жобалау; іс-шараларды инклюзивті дизайн қағидаттарына бейімдеу; бұқаралық перформанстарға сай сахналық костюм, макияж және грим элементтерін әзірлеу; мәдени-сауықтыру жобаларында бейне мен стиль қалыптастыру.
  • Мәдени-бұқаралық, концерттік және көшпелі іс-шараларды дайындау барысында көркемдік-дыбыстық безендіруді және сахналық бейне жасауды пайдалану. Шығармашылық жобалар шеңберінде музыкалық аспапта ойнау және дауысты қою дағдыларын қолдану. Мектепте және мектептен тыс ортада тынығуды ұйымдастыру әдістерін талдау, мәдени, цифрлық және инклюзивтік жобаларды синтездеу. Жастарға арналған мәдени бастамалардың өзектілігі мен тиімділігін, іс-шаралардың көркемдік, техникалық және эмоциялық құрамдас бөліктерін бағалау.
  • Көркем мәтінді мәнерлеп оқудың және сөйлеу техникасының негізгі әдістерін көрсету. Тынығуды ұйымдастыруда жас ерекшеліктеріне сай педагогикалық тәсілдерді анықтау және қолдану. Балалар мен жасөспірімдермен жұмыста тәрбиелік әдістер мен шығармашылық қызметті пайдалану. Балалар шығармашылығын ұйымдастырудың әдістемелік қағидаттарын анықтау және жүзеге асыру. Педагог-ұйымдастырушының кәсіби имиджін қалыптастыру тәсілдерін талдау және қолдану. Тынығу саласындағы продюсерлік және кәсіпкерлік қызметтің негізгі қағидаттарын айқындау.
  • Клуб мекемелерінде ойын-сауық бағдарламалары мен музыкалық тынығуды ұйымдастыру технологияларын қолдану. Мәдени іс-шаралардың драматургиялық және режиссуралық құрылымын талдау, шығармашылық және педагогикалық әдістерді синтездеу. Педагог-ұйымдастырушылар мен клуб мекемелері қызметкерлерінің жұмыс тәсілдерін пайдалану, тынығу технологиясы аясында тәрбиелік жұмыс жүргізу. Іс-шаралардың көркемдік, техникалық және ұйымдастырушылық сапасын, сондай-ақ олардың әлеуметтік ықпалын кешенді түрде бағалау.
Top