Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Информатика (IP) в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математика
Бағдарламалауға кіріспе
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
-
2 Оқу жылы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Объектілі-бағдарланған программалау
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Дискретті математика
Информатиканың теориялық негіздері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Физика
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Инклюзивті білім беру ортасы
Информатика тарихы
Мәліметтер қорының жүйелері
Бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылығы
Web қосымшаларды құру
Ілгермелі шет тілі
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Интернет заттары
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Білім беру экожүйелері
Білім беру процесіндегі жасанды интеллект
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Білім берудегі Smart-технологиялар
-
4 Оқу жылы
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
IT жобаларды басқару
Білім беру робототехникасы
GameDev негіздері
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Жүйелік бағдарламалау
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Машиналық оқытуға кіріспе
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты технологияны пайдалану
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану