Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02212 Отан және дүние жүзі тарихы в ABU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отан және дүние жүзі тарихының тарихи кезеңдерін, тарихнамысы мен дерекнамасын меңгертуге, Отан және дүниежүзі тарихын тереңдетіп оқыту арқылы этникалық, саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының тарихи кезеңдері бойынша түсінік қалыптастыру, педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздерін білетін, кәсіби міндеттерді шеше алатын, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті түлектерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму мен тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдап, түсіндіре алады, нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды кәсіби және әлеуметтік қызметінде қолданады, қабылданған шешімдердің салдарын талдап, сын тұрғысынан бағалайды, сондай-ақ тәуекелдерді азайтуға, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық нормаларды сақтауға бағытталған кешенді мінез-құлық стратегияларын әзірлейді.
  • Тарих саласында білім мен тарихи түсінігін көрсету, тарихи білімнің ұғымдық аппаратын қолдану, тарихи дамудың жалпы үрдістері контексінде қоғамдық-саяси жүйелерді, мемлекеттік-құқықтық институттарды, экономикалық, әлеуметтік, мәдени процестерді салыстыру.
  • Дүниежүзі және отан тарихының дамуының тарихи серпіні мен кезеңділігін сипаттайтын негізгі фактілерді түсіндіру, тұжырымдамалық-теориялық проблемалар түсінігін әзірлеу, тарихи процестегі жалпы және ерекше мәселелерді айқындау, тарихи заңдылықтарды, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, оларды өз бетінше тұжырымдау.
  • Өркениет пен мемлекеттердің тарихи үлгілерін, мемлекеттік-құқықтық, демографиялық институттардың, мәдениет ошақтарының қалыптасу және даму кезеңдерін, көшпенділіктің тарихи түрлерін, еуразиялық дала өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін білу және түсіну.
  • Тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жүйелеу және бағалау, тарих ғылымының тарихын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру, деректанудың негізгі мәселелерін талдау, тарихи ғылыми деректі іздеу және өңдеу, рәсімдеу, отан және дүниежүзі тарихының негізгі тарихнамалық мәселелерін зерттеу.
  • Тарихи зерттеу принциптерін білу, жалпы ғылыми, арнайы тарихи әдістерді қолдану, ғылыми талдау технологияларын, зерттеу міндеттерін шешу әдістемесін меңгеру; кешенді ғылыми әдістер негізінде ақпаратты талдау, синтездеу және сыни тұрғыдан түсіну; эмпирикалық материалды жалпылау, жүйелеу; өзіндік зерттеу жұмысының тарихи гипотезасын логикалық растау немесе теріске шығару, ғылыми пікірталас жүргізу, оның ішінде орыс (қазақ), шет тілдерінде меңгеру.
  • Тарихи оқиғаларды, фактілерді, тарихтағы тұлғаларды, әлеуметтік, мәдени дүниетанымдық негіздерін бағалау, отан және әлемдік мәдениеттің құндылықтар жүйесін қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи жағдайларын анықтау, мәдени-тарихи дамудың ерекшеліктерін талдау, олардың өзара байланысы мен тарихи сабақтастығын көру, әлеуметтік-саяси дәуірлерді түсіндіру және қоғамдағы рухани мәдениеттің әлеуметтік мақсатын бағалау, кәсіби қызметтің ерекшеліктеріне қатысты менеджмент технологиясының практикалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Музей қызметі мен архив ісі жөніндегі нормативтік-құқықтық заңнамалық актілерді білу, музей мен архивтің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау; анықтамалық-ақпараттық аппаратпен жұмыс істеу; архив қорлары бойынша құжаттарды анықтау және іріктеу әдістемесін меңгеру және тәжірибеде қолдану, олардың ғылыми құндылығы мен өзектілігін анықтау; архивтар мен музейлердің қызметінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, архив және музей ісін ақпараттандыру және цифрландыру дағдыларын меңгеру; деректерді ғылыми және техникалық сараптау.
  • Кәсіби қызметте, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда тарих теориясы, әдістемесі мен әдіснамасы туралы инновациялық білімді білу және қолдану; білім беруде жасанды интеллектті қолданудың жалпы ережелері мен терминологиясын білу, тарихи білім беруде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың теориялық негіздерін білу, жасанды интеллектті пайдалану бойынша құзыреттілікке ие болудың маңыздылығын түсіну.
  • Өз бетінше ақпараттық-танымдық іс-әрекетке қабілеттілігін, оның ішінде тарихи ақпараттың әртүрлі көздерінде бағдарлай білу, оны сыни тұрғыдан бағалау және түсіндіру қабілетін көрсету; ақпаратты өңдеу дағдыларына ие болу (талдау, синтездеу, түсіндіру, бағалау, дәлелдеу); сыни және шығармашылық ойлау; мақсат қою дағдыларын меңгеру, іс-әрекет тәсілін жоспарлау, таңдау, өз қызметін бақылау, талдау және түзету; логикалық пайымдауды құру, қорытындылар мен тұжырымдар жасау, оның ішінде орыс (қазақ), шет тілдерінде жасау.
  • Тарих курсын оқытуда педагогикалық іс-әрекет негіздерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру, тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын, сондай-ақ тарихи пәндерді оқыту шеңберінде адами фактор мен өркениеттік құрамдастың рөлін салыстыру, талдау және түсіндіру.
  • Негізгі тұжырымдамалық тәсілдерге, отандық және дүниежүзілік тарихтың өзекті мәселелерін тарихнамалық түсіндіруге сүйене отырып, тарихтың даулы және пікірталас мәселелері туралы өз көзқарасын, пікірін дәлелдеу; тарихи ақпаратты талдау, қорыту;
  • Отан және дүниежүзі тарихының, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи шарттылығында түсіну; тарих ғылымы дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану; мәдени әралуандық пен рухани мұраны белгілеу.
  • Кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу мен түсінуді қолдану; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және қолдану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.

Ұқсас БББ

Top