6B02212 Отан және дүние жүзі тарихы в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отан және дүние жүзі тарихының тарихи кезеңдерін, тарихнамысы мен дерекнамасын меңгертуге, Отан және дүниежүзі тарихын тереңдетіп оқыту арқылы этникалық, саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының тарихи кезеңдері бойынша түсінік қалыптастыру, педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздерін білетін, кәсіби міндеттерді шеше алатын, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті түлектерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Қазақстанның ежелгі тарихы
Қазақстанның ежелгі тарихының курсында алғашқы қауымдық қоғамның қалыптасуы мен дамуы, өндіруші шаруашылықтың пайда болуы, әлеуметтік қатынастардағы өзгерістер, социумды ұйымдастыру, тайпалардың мәдени-шаруашылық байланыстарының дамуы, қола дәуірінің прогресін анықтаған факторлардың әсері, өзіндік төл мәдениетін қалдырған тайпалардың шығу тарихы мен ортақтығы, көшпенділіктің, скиф-сақ мәдениетінің пайда болуы мен дамуы, Қазақстан аумағында ерте мемлекеттік құрылымдардың, түркі мемлекеттерінің тарихы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік инститтутарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам- өркениеттік қоғамның даму тарихы жан-жақты талдап оқыту, үйрету және игерту, Алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы, дамуы мен құлауы туралы қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Археология
Археология саласы бойынша нақты білім және археология пәнінің негізгі мақсаты мен міндеті туралы түсінік қалыпттастыру, болашақ мамандардың тарихи танымы мен гуманистік көзқарастарын қалыптастыру. Археологияны оқып-білу өткен уақыт пен пен қазіргі кездің органикалық тұтастығын түсінуге, тарихи үрдістердің заңдылықтарын, әлемдік тарихтың іргелі де терең мәселелерін ашуға және де адамзат пен әлемдік мәдениеттің, әлемдік өркениеттің бастапқы тамырлары жайлы білім қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этнология
Этнология пәні әлемнің этномәдени бейнесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Көне этностық топтардың шығу тегін, ру-тайпалық құрамын, қонысын, олардың өзіндік ерекшеліктері мен бәріне бірдей ортақ жайларды, тарихи және мәдени қарым-қатынастарын, күнделікті тұрмысын, кәсібін, қоғамдық және отбасылық қарым-қатынастарын, рухани мәдениетін жан-жақты ғылыми негізде зерттейді. Өткен өмір мағлұматтарын соңғы деректермен салыстыра зерттеп, этнолог халық тұрмысы мен мәдениетінің тарихи даму үрдісін анықтайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи демография
Пән демографиялық үрдістердің алғышарттары мен заңдылықтарын оқытады, әлемдегі халықтардың әртүрлі елді мекендегі орналасуы мен нақты тарихи маңыздылығын анықтау әр түрлі қоғамдық-экономикалық жағдайда халықтардың әлеуметтік, табиғи және аймақтық жағдайы. формациялар Тарихи демография жалпы демографиялық ғылым сияқты процестер мен құбылыстарды зерттейді, бірақ олардың тарихи ретроспективада.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғалар арқылы тарих
Тарихтағы тұлғалардың рөлі мен маңызы жайлы қарастырылады. Ел тағдырын өз тағдырынан биік қойған, жұртының амандығын, жерінің бүтіндігін мұрат еткен белгілі тарихи тұлғалар мен саяси және мәдени өмірдегі тұлғалардың өмірі мен қызметі жайлы қамтиды.Отан және дүние жүзі тарихындағы маңызы бар тұлғалардың өмірбаяны мен қызметі мен ел тариыхандағы орны туралы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ортағасырдағы Қазақстан тарихы
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихындағы саяси оқиғалар мен құбылыстар қарастырылады. Қазақстанның этносаяси дамуының алдыңғы түркі кезеңімен, Қазақстанның моңғол мемлекеттілігінің құрамына кіру үдерісімен, моңғолдан кейінгі мемлекеттік құрылымдардың қосылуымен, қазақ халқының тарихи жолдарын, оның әлемдік және еуразиялық тарихи және мәдени-интеграциялық үдерістердегі орнын, қазақтардың ұлттық мәдениетінің ерекшеліктері жайлы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ортағасырлар тарихы
Орта ғасырлар тарихындағы феодализмнің пайда болуы мен дамуы ерекшелігі оның ыдырауы және капиталистік қатынастардың дамуы туралы қарастырылады. "Орта ғасырлар тарихы" курсы 5-тен 17 ғасырға дейінгі мемлекеттердің саяси дамуын, әлеуметтік құрылымын және мәдениетін қарастырады.Ежелгі дүние тарихының Рим империясының құлауынан кейінгі саяси оқиғалар жайлы қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ортағасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Пән Орта ғасырдағы Азия және Африка елдері туралы негізгі білімді меңгереді. Азия және Африка тарихы контекстінде "орта ғасыр" ұғымын ашады. Азия және Африка елдерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, негізгі даталар, курс тақырыбы бойынша негізгі ұғымдар. Ортағасырлардағы Азия және Африка елдерінің маңызды тарихи оқиғалары мен мәдениеті жайлы оның әлемдік өркениеттегі орны мен маңызы туралы қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Палеография
Палеография тарихи дереккөзді жан-жақты зерттеуге ықпал ететін қосалқы тарихи пәндерге жатады; ежелгі және қазіргі заманғы қолжазба мәтіндерінің сыртқы белгілерін зерттейді; палеографияны білу таным процесіне қажетті сенімділікті хабарлайды, қолжазба мәтіндерін оқуға, олардың жасалу орны мен уақытын анықтауға мүмкіндік береді, құжатта хабарланған ақпаратты дұрыс түсінуге, оның өзіндік және түпнұсқалық дәрежесін анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қосалқы тарихи пәндер
Қосалқы тарихи пәндер - тарихи дереккөзді жан-жақты зерттеуге, оның пайда болуы туралы барынша ақпарат беруге көмектесетін ғылымдарды біріктіреді. Әрқайсысының өзіндік зерттеу саласы бар және белгілі бір көз түрінің сыртқы сын мәселелерін шешу үшін нақты әдістер мен техникалық әдістерді әзірлейді. Түрдің тарихи процесті зерттеуде тәуелсіз маңызы бар және дереккөз сынының мәселелерін шешуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Қазақ хандығының Ресей империясының отарлық бағыныстылығына айналу процесін оқытады, тарихтың жаңа кезеңіндегі қоғамдық – саяси дамудың, тектік-топтық стратификацияның, қазақ қоғамы шаруашылығының аса маңызды проблемаларын, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара іс-қимылда болған рухани мәдениеттің дамуын, тарихи оқиғаларды қарастырады, Қазақстанның ХVІІІ-ХІХ ғасырлардағы халықаралық қатынастар жүйесіндегі орнын айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
Пән негізгі тарихи ұғымдарымен, әдіснамасымен; белгілі теориялық бағыттар, мектептер, тұжырымдамаларымен және олардың өкілдерімен; принциптерімен тарихи таным, категориялар мен тарихи заңдылық үдеріс, түрлі бағыттар әдістемелік теориялар, отандық және жалпыға ортақ зерттеулермен таныстырады. Тарихи үрдіс пен тарихи таным теориясының заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем діндер тарихы
Әлем діндер тарихы пәні буддизм, христиан және ислам сияқты әлемдік діндердің пайда болуы мен дамуын зерттейді. Студенттер қоғам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және мәдени дамуы мен әлемдік конфессиялардағы діни ілімдер мен көзқарастардың эволюциясы арасындағы байланысты қарастырады. Әлем діндерінің қалыптасу тарихының алғышарттары мен даму бағыты туралы баяндалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихындағы діндер
Пән Қазақстан тарихындағы діндердің дамуы мен рөлін зерттейді. Қазақстан тарихындағы діндердің қалыптасуының алғышарттары мен пайда болуы мен дамуы, қалыптасу негіздерін тарихи тұрғыда таразылау. Қазақстандағы ең кең таралған діндердің таралу тарихы мен орны жайлы қарастыру. Қазақ жеріндегі ең көне діндердің тарихына сипаттама бере отырып, қазақ тарихындағы орны мен маңызы туралы қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Батыс пен Шығыс елдерінің жаңа заман тарихы
Жаңа замандағы Батыс және Шығыс елдерінің тарихи даму ерекшеліктері, мемлекеттердің әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық салаларында болған нақты фактілер мен сапалы өзгерістері жайлы қарастырылады. Батыс және Шығыс елдерінің жаңа замандағы саяси оқиғалар мен жаңа замандағы тұлғалардың орны мен тарихи маңызы жайлы және жаңа замандағы Батыс,Шығыс елдеріндегі өзекті мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музейтану
Музей қызметінің теориясы мен практикасын зерттейтін пән. Пән шеңберінде музей жұмысын ұйымдастыру қағидаларымен, музей заттарын есепке алу және сақтау, құжаттамамен жұмыс, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы музей ісінің нормативтік-құқықтық базасы қарастырылады. Студенттер заңнамалық актілер, нұсқаулықтар мен ережелер туралы білім алады, музей құндылықтарын есепке алу, құжаттарды құрастыру және сақтау шарттарын бақылау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлем музейлерінің тарихы
Әлем музейлерінің қалыптасу алғышарттары мен дамуы жайлы қарастырылады. Әлемнің беделді музейлерінің қалыптасуының ерекшелігі мен олардың қазіргі кездегі тарихи маңыздылығы жайлы сипатталады. Еуропа ,Америка, Азия елдерінің танымал музейлерінің қалыптасуы мен даму тарихы мен тарихы мен маңызы жайлы баяндалады. Әлем музейлерінің қызметі мен деректік қорлары және жұмыс жасау бағыттары мен құқықтық тәртіптері жайлы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гуманитарлық ғылымдар контекстіндегі тарих
Пән гуманитарлық ғылымдар контекстіндегі тарихты зерттейді, адамзаттың өткенін оның алуан түрлілігімен зерттейтін әлеуметтік гуманитарлық ғылымдар кешеніндегі орнын қарастырады; мемлекет және құқық тарихы, экономика және экономикалық ілімдер, дін, мәдениет, гендерлік, әлеуметтік тарих және т. б. сияқты жеке мәселелер бойынша тарихтың өткенін әртүрлі жақтарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық деректану
Пән бойынша студенттер тарихи дереккөздердің табиғаты, классификациясы мен типологиясы туралы және оларды талдау әдістері жайлы білім қалыптастырады. Оқыту барысында дереккөздің типін анықтау, оның ақпараттық құндылығын анықтау және деректанулық сын әдістерін қолдану дағдылары дамиды. Студенттер дереккөздерді сыни тұрғыдан талдау, оларды интерпретациялау және әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, яғни жазбаша, ауызша және сандық дереккөздер. Бұл пән тарих және гуманитарлық ғылымдар саласындағы кәсіби зерттеу қызметіне негіз қалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және ұйымдастыру негіздері
Пән бойынша студенттер ғылыми зерттеудің құрылымы, логикасы мен кезеңдері туралы түсініктер; ғылымның методологиясы, тақырыпты таңдау, мақсат пен міндеттерді құрастыру, деректерді жинау мен талдау әдістері, ғылыми мәтіндерді рәсімдеу ережелері жайлы білім қалыптасады. Сонымен қатар зерттеуді жоспарлау, ғылыми дереккөздермен жұмыс істеуді, мәліметтерді талдау мен интерпретациялауды үйрену дағдылары қалыптасады. Ғылыми мәтіндерді дайындау дағдылары игеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандану: тарих және қазіргі кезеңі
Пән жаһандану ұғымы мен оның мәнін, себептерін, кезеңдерін ашады, жаһанданудың қозғаушы күштері, көріністің негізгі бағыттары мен салалары. Жаһандық проблемалар ұғымын және олардың типологиясын қарастырады, жаһанданудың ел мен әлем аймақтары үшін салдарын бағалайды. Пәнде әлемдік жаһандануды кезеңге бөлудің пікірталас мәселесі қарастырылады, оның әр кезеңіне сипаттама беріледі, ерекшелігі анықталады жаһанданудың қазіргі жағдайы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет елдер тарихы бойынша дереккөздер
Шет елдер тарихы бойынша дереккөздер пәні шет елдердің тарихы бойынша деректер кешенін зерттейді. Шет елдер тарихы бойынша дереккөздердің түрлері мен олардың тарихи маңыздылығы мен шынайылығы зерттеледі, сонымен қатар жазбаша, ауызша дерек түрлерін сараптау және олардың тарихи маңыздылығы жайлы қарастырылады. Деректердің түрлері мен хронологиясы, деректерді сыныптаудың қажеттілігі мен жолдары жайлы оқыту және таныстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Тарих ғылымының қазіргі заманғы әдіснамалық тұрғылары мәнмәтінінде ХХ-ХХІ ғ. басындағы тарихи процестерді, оқиғаларды; Қазақстандағы кеңестік жүйенің дамуы мен дағдарысын зерделейді, тәуелсіздікке деген күрделі және қарама-қайшы, бірақ бірыңғай және ажырамайтын тарихи қозғалыстағы процесті, Тәуелсіз ҚР-ның қалыптасуын, оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын, саяси жаңғыртудың негізгі бағыттарын, саяси жүйенің эволюциясын, әлеуметтік-экономикалық және мәдени саясаттың жетекші бағыттарын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Архивтану
Пән архив құжаттарымен жұмыс істеу теориясын, әдістемесін және архивтік материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игеруге бағытталған. Студенттер архивтік құжаттарды ұйымдастыру, сақтау, зерттеу және тарату бойынша кәсіби білімдер мен дағдыларды меңгереді. Сонымен қатар, олар архив ісі мен ақпараттандыру саласындағы заңнамалармен танысады және отандық және шетелдік архив құжаттарын зерттеу тәжірибелерімен танысады. Курс шеңберінде архивтің ғылыми-анықтамалық аппаратымен және қормен жұмыс істеу дағдыларын, құжаттарды анықтау және олардың ғылыми құндылығын, мұрағат материалдарын талдау, олардың түпнұсқалығын, тарихи зерттеулер үшін маңыздылығы мен өзектілігін анықтау, археографиялық рәсімдеу және құжаттарға түсініктеме беру қабілеттерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстан Республикасының архив ісінің тарихы
Қазақстанда архив ісінің қалыптасуы мен даму тарихын зерттейді, әртүрлі тарихи уақытта архив ісін ұйымдастыру кезеңдерін қарастырады, тарихи контексте теориялық және әдістемелік сипаттағы мәселелерді, архив ісі бойынша заманауи заңнаманы ашады.Білім алушылар пән аясында Қазақстан Республикасындағы әр түрлі мекемелер мен ұйымдарды мемлекеттік басқарудың тарихи аспектілерін зерделейді.Сондай-ақ тарихи тұрғыдан әртүрлі тарихи уақытта Қазақстанда архив ісі және кадр саясаты бойынша мамандар даярлау мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі кездегі Орталық Азияның тарихы
Пән бойынша Орталық Азия өңірінің қоғамдық-саяси жүйелерінің сипаттамалары мен деңгейлерін, ондағы экономикалық дамудың саяси тәртіптері мен модельдерінің әртүрлілігін, қазіргі уақыттағы елдер мен халықтардың жағдайын, Орталық Азия халықтарының этникалық құрамы мен тұрғылықты аумағындағы өзгерістерді айқындайтын саяси және идеологиялық сипаттағы мәселелерді; өңірдегі әлеуметтік, мәдени дамуын; өңірдегі қауіпсіздік проблемасын шешудің жолдары мен әдістерін ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тарихи зерттеу әдістері
Пән тарихи оқиғалар мен құбылыстарды талдау және түсіндіру процесінде қолданылатын теориялық және практикалық тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар студенттердің тарихи дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ тарихи процестерді талдауға және бағалауға мүмкіндік беретін әдістерді игеру. Бұған тарих ғылымындағы жаңа зерттеулер мен технологиялық жетістіктерді ескеретін дәстүрлі әдістер де, заманауи тәсілдер де кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шығыс және Батыс елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазіргі замандағы Шығыс және Батыс елдерінің саяси және мәдени дамуындағы ерекшеліктері өзекті мәселелері қарастырылады. 1945 жылдан XXI ғасырдың басына дейінгі Батыс және Шығыс елдерінде болған негізгі оқиғаларды зерттейді. Пән студенттерде осы кезеңде болған негізгі әлеуметтік-экономикалық және саяси процестер туралы білімді, сондай-ақ осы тарихи уақыт аралығындағы халықаралық қатынастардың дамуы туралы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ халқының этнографиясы.
Пән дәстүрлі қазақ қоғамының этноәлеуметтік және шаруашылық-мәдени құрылымын, оның тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін, қазақ халқының ұлттық санасын, салт-дәстүрлерін қалыптастыру процесін жүйеленген білімді қалыптастыруға бағытталған, қазақ халқын этнологиялық зерттеудің ғылыми әдістері мен әдіснамалық принциптерінің кешенімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ хандығы: ұлттық мемлекеттіліктің тарихи тәжірибесі
Қазақ хандығының қалыптасуының алғышарттары мен дамуы жайлы қарастырылады. Қазақ хандығы тарихының негізгі кезеңдері, оқиғалары баяндалады. Қазақ хандығы тарихын зерделеудің жаңа тұжырымдамалық тәсілдерін, Қазақ хандығындағы мемлекеттік құрылымының қалыптасуы және дамуының негізгі үрдістері, қазақ мемлекетінің қалыптасуы мен дамуы кезеңінде Қазақстан аумағындағы әлеуметтік-экономикалық, этникалық, саяси, мәдени үдерістердің кезеңдерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзыреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи-мәдени мұра менеджменті
Пән бойынша менеджмент технологиясының теориялық білімі мен практикалық дағдылары, кәсіби қызметтің ерекшеліктеріне қатысты тарихи-мәдени мұраны басқару, оны қорғау және пайдалану, талдау әлемдік мәдени кеңістіктегі отандық мәдениет мекемелерінің интеграциясы қарастырылады, мемлекеттік реттеудің рөлі мен маңызын айқындау және қазақ халқының тарихи–мәдени мұрасы саласындағы протекционизм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ диаспорасының тарихи тағдыры
Қазақстан Республикасынан шет аймақтарда тұратын қазақтардың тарихы мен жағдайы жайлы қарастырылады. Қазақ диаспорасы сыртқы шекараларды кесіп өтіп, әуелі Қазақстаннан Қытайға, Орталық Азия мемлекеттеріне, Ауғанстан мен Иранға, бүкіл дүние жүзіне тараған шетелдегі қазақтардың өзекті әлеуметтік-экономикалық, саяси, психологиялық және мәдени-тұрмыстық проблемаларын анықтау болып табылады, шетелдегі қазақтардың қазіргі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени өміріндегі өзгерістерге негізделген қазіргі заманғы этносаралық және этникааралық процестерді зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Тарихи пәндерді оқыту әдістемесінің іргелі мәселелерін, оқу процесін зерттеу мен игерудегі әдістемелік дәстүрлерді тану, тарихты оқытудың міндеттері, мазмұны, әдістері, Тарихты оқыту процесінің заңдылықтары, оқытудың, тәрбиелеудің білім беру мақсаттарын шешудің әдістемелік шарттарын; оқу сабақтарының дидактикалық және ұйымдастырушылық сипаттамаларын, оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне, оқушылардың танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес оқу материалының мазмұнын іріктеу критерийлерін қолдануды қарастырады; оқыту әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ халқының материалдық мәдениетінің тарихы
Ежелгі Қазақстан және түркі дәуіріндегі қағанаттардың ескерткіштері және олардың материалдық мәдениеті жайлы және Қазақстан территориясындағы қоныстар мен тұрғын үйлердің көне дәуірдегі, орта ғасырдағы, жаңа және қазіргі замандағы дамуы, Қазақ халқының материалдық мәдениетіне жататын дәстүрлі баспанасы, киім-кешегі және тағамына байланысты мәселелер жайлы қарастырылады. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің даму ерекшелігі мен тарихи маңызы туралы зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көшпелі қазақ өркениеті
Қазақ көшпелі қоғамының пайда болуы мен даму үдерісі, көшпенділер феномені және ерекшелігін зерттейді; этногенез тұжырымдамасын, қазақтардың этникалық тарихын, дәстүрлі қоғамның құрылымын, көшпелі қоғамдағы меншік нысанын, хан билігі институтының қалыптасуын, эволюциясын және мәнін ашып көрсетеді, қазақтардың өзіндік мәдениетінің ерекшеліктерін, көшпелі қазақ менталитетінің ерекшелігін, мәдени аспектілерді және көшпенділердің өмір сүру салты жайлы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанға жер аударылған халықтардың тарихы
Пән ХХ ғасырдың 20-50-ші жылдарындағы тоталитарлық жүйе кезеңіндегі саяси қуғын-сүргіндер тарихының әртүрлі аспектілерін, халықтарды күштеп көшіру болып табылатын халықтардың өмірін айқындайтын биліктің ұлттық саясатының қағидалары мен әдістерін; Қазақстанға жер аударылған халықтарға қатысты саяси қуғын-сүргіндердің объективті көрінісін қайта құру мәселелері, оларды республиканың экономикалық, әлеуметтік және мәдени өміріне біртіндеп енгізу процесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түркі халықтарының тарихы
Қазақстан аумағында ерте түркі мемлекеттерінің пайда болуының алғышарттары мен дамуы жайлы қарастырылады. Түркі тайпаларының саяси тарихы мен тарихи-мәдени тарихының ерекшелігі жайлы баяндалады. Ежелгі түркі этномәденитінің әлемдік өркениеттер тарихында алатын орны мен маңызы жайлы қарастырылады. Түркі халықтарының тарихи орналасуы мен шаруашылығымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ресей әлемдік заманауи саясат жүйесінде
Пән аясында Ресейдің сыртқы саясатының теориялық мәселелері, саяси процестері, жаһандық әлемнің ішкі және сыртқы әсерлері, Ресей саясатының посткеңестік кезең (1991-2022), Ресейдің ТМД-дағы саясаты, басымдылықтары мен сыртқы саясатының бағыттары, саяси мәселелері мен Ресейдің өзара әрекеттесуі, қазіргі кездегі Ресейдің сыртқы саясатының даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи информатика
Пән бойынша студенттер тарихи ғылымның ақпараттандыру процесінің заңдылықтары жайлы білім меңгереді. Тарихи информатика негізінде барлық түрдегі тарихи дереккөздердің электрондық нұсқаларын әзірлеу және пайдалану үшін қажетті теориялық және қолданбалы білімдері игеру. Сонымен қатар тарихи дерекқорлар мен цифрлық архивтерді жасау және пайдалану принциптері; АКТ қолдана отырып, тарихи дереккөздерді іздеу, жүйелеу және талдау дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымының даму тарихы
Пән тарихи білімнің қалыптасуы мен тарихи ойдың эволюциясын, тарихи білімді кәсібилендіру процесін, тарихты ғылыми пән ретінде қалыптастыруды қарастырады; тарихи зерттеудің мәселелері, әдіснамасы, пәні мен міндеттерін түсінудегі өзгерістерді ашады; өткенді тарихи оқиғаларды әртүрлі формаларын, тәсілдері мен деңгейлерін, әртүрлі дәуірлердегі тарихи ой өкілдерінің тұжырымдамаларын, отандық және шетелдік тарихшылардың көрнекті шығармаларын сипаттайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудағы инновациялық технологиялар
Пән білім беру технологиялары туралы заманауи идеяларды қалыптастырады, кәсіби өмірдің әртүрлі салаларындағы инновациялық қызметтің құрылымын ұсынады, тарихты оқытудың инновациялық әдістерін қолданудың теориялық және әдістемелік аспектілерін қамтиды; маңызды сипаттамаларын және оларды қолдану мүмкіндіктерін ашады; тарихи білім беруде жасанды интеллектті (ЖИ) пайдаланудың жалпы ережелерімен, терминологиясымен, негізгі аспектілерімен таныстырады, жасанды интеллектті пайдалану бойынша құзыреттілікке ие болудың маңыздылығын түсінуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық үрдістері
Пән бойынша әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі тенденциялары, қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасының әлеуметтік экономикалық жағдайына әлемдік экономиканың әсері және әлеуметтік саясаттың мақсаттары мен басымдылықтары , мемлекеттің тиімді жүйесінің қалыптасуы мен әлеуметтік-экономикалық саланы басқару; Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының мемлекеттік бағдарламаларының тиімділігі, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуындағы қазіргі заманғы үрдістер, табыстар, проблемалары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлихантану
Пән бойынша ХХ ғасырдың бірінші жартысында қазақ және орыс саяси элиталары арасындағы қарым қатынастарды дамытуда маңызды рөл атқарған Алаш ұлттық қозғалысы мен автономиясының көшбасшысының, ХХ ғасырдың басындағы ұлт көшбасшысының, қоғам және мемлекет қайраткерінің, қазақ халқының бостандығы үшін күрес жолындағы ең өшпес қазақ зиялыларының бірі, Алаш үкіметінің өкілінің бейнесін ауқымды және жан-жақты зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихнама
Пән тарих ғылымын, тарих ғылымында бар тұжырымдамаларды, сондай-ақ тарихи танымның әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Тарихнама пәнінде ғылыми-тарихи білімдердің пайда болуы және жинақталуы, тарихи ойдың дамуы, тарихи ғылымның қалыптасуы және дамуы, әр кезеңдегі тарихи таным мен ойлаудың заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік қауымдастықтағы Қазақстан Республикасы
Тәуелсіз Қазақстанның егемен мемлекет ретінде халықаралық қатынастарының негізгі бағыттарының жүргізіле бастауы мен , белсенді сыртқы саясаттың даму ерекшелігі жайлы қарастырылады. Қазақстан өзінің сыртқы саясатындағы ұстанған позициясы мен белсенді жұмыстары және халықаралық байланыстар мен шет елдермен тек дипломатиялық байланыс қана орнатып қоймай, сонымен қатар, олармен мәдени-экономикалық байланысты күшейту, сол арқылы алдыңғы қатарлы өркениетті елдердің қатарына қосылу. Қазақстанның БҰҰ, ШЫҰ, ТМД және т.б ұйымдарға мүше болуы мен қызметі жайлы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихындағы ұлт зиялылары
Ұлт зиялылары туралы деректемелер мен тарихнамалық еңбектермен таныстыру, осы кезеңде қазақ қоғамындағы басқарушы саяси топтары және шығармашылық зиялы қауым арасынан шыққан көш бастаушы, қоғамдағы қайшылықтарды шешуге, қиын – қыстау сәтте қамал- қорғандай пана болуға ақыл – оймен ,ұйымдастырушылық және басқарушылық іс – әрекетімен қол жеткізген тұлғалар, ұлт зиялылары туралы мол мағлұмат беру, олардың көзқарастары,ұстанған позициясы мен қызметтерін талдау, оны тұжырымдау мәселелері туралы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
Пән Қазақстан тарихының әртүрлі кезеңдерінде тарихи білімнің пайда болу, тарихи ғылымның қалыптасу, даму, тарихи ой процесін қарастырады; Қазақстанда тарихи ғылымның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін талдауды, жетекші тарихшылардың тарихи тұжырымдамаларымен танысуды қамтиды; тарихи ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін студенттерде тарихи дереккөздер корпусының типологиясы мен эволюциясы, оларды деректанулық талдау әдісі туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы заманауи мәдени үрдістер
Пән бойынша білім берудің, ғылымның және мәдениеттің әртүрлі салаларын соның ішінде қазіргі уақытта дамып келе жатқан барлық өнер түрлері мен жанрларын қамтитын өзгерістердің, инновациялардың, түбегейлі өзгерістердің кең ауқымын қарастырады, мәдени процестің мәнін ұлттық мәдениеттердің өзара әрекеттесуімен және өзара әсерімен байланысты құбылыс ретінде ашады, бірақ сонымен бірге адамзаттың рухани мұрасының ең жақсысын сіңіреді; ХХ ғасыр мәдениетінің қалыптасу ерекшелігіьмен динамикасын, сондай-ақ қазіргі дәуірдегі мәдени процестердегі күрделі өзгерістерді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отан тарихының өзекті мәселелері
Отан тарихының өзекті мәселелері курсы Қазақстан Республикасының қазіргі территориясында адам қоғамының қалыптасу процесін, оның дамуын, тарихи оқиғаларды объективті түрде жан-жақты дамуын нақты тарихи материал негізінде қарастыру. Қазақстан территориясында басқа мемлекеттермен тығыз байланыста болған тарихи оқиғаларды көрсететеін отандық тарихтың басты және жалпы тарихи процесстер бағытын көрсету. Отан тарихының өзекті мәселелері пәні боынша әртүрлі деректерден нақты ақпаратттарды ала білу; анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі замандағы мәдениеттің өзекті мәселелері
Пән бойынша мәдениеттің қазіргі жағдайының тарихи алғышарттары, қазіргі замандағы әлеуметтік мәдени құбылыстар, тарихи мәдени мұраларды жандандыру, әлемдік мәдениеттің өзекті мәселелері, қазіргі заманның негізгі мәдени трендтері қарастырылады. Мәдениеттің дамуы; қазіргі замандағы шығармашылық пен өнердің дамуы және мәдениеттің негізгі бағыттары мен даму тенденцияларымен, қазіргі мәдени проблемалары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем тарихының өзекті мәселелері
«Әлем тарихының өзекті мәселелері» пәні дүниежүзі тарихының алдында тұрған міндеттері мен әлем тарихындағы өзекті мәселелер жайлы қарастырылады. Әлем тарихын оқудың теориялық, нақты тарихи, деректік және тарихнамалық аспектілері, әлем елдерінің өзекті мәселелері мен саясаты, әлем елдерінің қазіргі таңдағы өзекті мәселелері мен оны шешу жолындағы іс әрекеттерін қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты даму мен тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдап, түсіндіре алады, нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды кәсіби және әлеуметтік қызметінде қолданады, қабылданған шешімдердің салдарын талдап, сын тұрғысынан бағалайды, сондай-ақ тәуекелдерді азайтуға, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық нормаларды сақтауға бағытталған кешенді мінез-құлық стратегияларын әзірлейді.
- Тарих саласында білім мен тарихи түсінігін көрсету, тарихи білімнің ұғымдық аппаратын қолдану, тарихи дамудың жалпы үрдістері контексінде қоғамдық-саяси жүйелерді, мемлекеттік-құқықтық институттарды, экономикалық, әлеуметтік, мәдени процестерді салыстыру.
- Дүниежүзі және отан тарихының дамуының тарихи серпіні мен кезеңділігін сипаттайтын негізгі фактілерді түсіндіру, тұжырымдамалық-теориялық проблемалар түсінігін әзірлеу, тарихи процестегі жалпы және ерекше мәселелерді айқындау, тарихи заңдылықтарды, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, оларды өз бетінше тұжырымдау.
- Өркениет пен мемлекеттердің тарихи үлгілерін, мемлекеттік-құқықтық, демографиялық институттардың, мәдениет ошақтарының қалыптасу және даму кезеңдерін, көшпенділіктің тарихи түрлерін, еуразиялық дала өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін білу және түсіну.
- Тарихи және қазіргі заманғы дереккөздердің ақпаратын жүйелеу және бағалау, тарих ғылымының тарихын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру, деректанудың негізгі мәселелерін талдау, тарихи ғылыми деректі іздеу және өңдеу, рәсімдеу, отан және дүниежүзі тарихының негізгі тарихнамалық мәселелерін зерттеу.
- Тарихи зерттеу принциптерін білу, жалпы ғылыми, арнайы тарихи әдістерді қолдану, ғылыми талдау технологияларын, зерттеу міндеттерін шешу әдістемесін меңгеру; кешенді ғылыми әдістер негізінде ақпаратты талдау, синтездеу және сыни тұрғыдан түсіну; эмпирикалық материалды жалпылау, жүйелеу; өзіндік зерттеу жұмысының тарихи гипотезасын логикалық растау немесе теріске шығару, ғылыми пікірталас жүргізу, оның ішінде орыс (қазақ), шет тілдерінде меңгеру.
- Тарихи оқиғаларды, фактілерді, тарихтағы тұлғаларды, әлеуметтік, мәдени дүниетанымдық негіздерін бағалау, отан және әлемдік мәдениеттің құндылықтар жүйесін қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи жағдайларын анықтау, мәдени-тарихи дамудың ерекшеліктерін талдау, олардың өзара байланысы мен тарихи сабақтастығын көру, әлеуметтік-саяси дәуірлерді түсіндіру және қоғамдағы рухани мәдениеттің әлеуметтік мақсатын бағалау, кәсіби қызметтің ерекшеліктеріне қатысты менеджмент технологиясының практикалық дағдыларын қалыптастыру.
- Музей қызметі мен архив ісі жөніндегі нормативтік-құқықтық заңнамалық актілерді білу, музей мен архивтің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау; анықтамалық-ақпараттық аппаратпен жұмыс істеу; архив қорлары бойынша құжаттарды анықтау және іріктеу әдістемесін меңгеру және тәжірибеде қолдану, олардың ғылыми құндылығы мен өзектілігін анықтау; архивтар мен музейлердің қызметінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, архив және музей ісін ақпараттандыру және цифрландыру дағдыларын меңгеру; деректерді ғылыми және техникалық сараптау.
- Кәсіби қызметте, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда тарих теориясы, әдістемесі мен әдіснамасы туралы инновациялық білімді білу және қолдану; білім беруде жасанды интеллектті қолданудың жалпы ережелері мен терминологиясын білу, тарихи білім беруде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың теориялық негіздерін білу, жасанды интеллектті пайдалану бойынша құзыреттілікке ие болудың маңыздылығын түсіну.
- Өз бетінше ақпараттық-танымдық іс-әрекетке қабілеттілігін, оның ішінде тарихи ақпараттың әртүрлі көздерінде бағдарлай білу, оны сыни тұрғыдан бағалау және түсіндіру қабілетін көрсету; ақпаратты өңдеу дағдыларына ие болу (талдау, синтездеу, түсіндіру, бағалау, дәлелдеу); сыни және шығармашылық ойлау; мақсат қою дағдыларын меңгеру, іс-әрекет тәсілін жоспарлау, таңдау, өз қызметін бақылау, талдау және түзету; логикалық пайымдауды құру, қорытындылар мен тұжырымдар жасау, оның ішінде орыс (қазақ), шет тілдерінде жасау.
- Тарих курсын оқытуда педагогикалық іс-әрекет негіздерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру, тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын, сондай-ақ тарихи пәндерді оқыту шеңберінде адами фактор мен өркениеттік құрамдастың рөлін салыстыру, талдау және түсіндіру.
- Негізгі тұжырымдамалық тәсілдерге, отандық және дүниежүзілік тарихтың өзекті мәселелерін тарихнамалық түсіндіруге сүйене отырып, тарихтың даулы және пікірталас мәселелері туралы өз көзқарасын, пікірін дәлелдеу; тарихи ақпаратты талдау, қорыту;
- Отан және дүниежүзі тарихының, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи шарттылығында түсіну; тарих ғылымы дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану; мәдени әралуандық пен рухани мұраны белгілеу.
- Кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу мен түсінуді қолдану; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және қолдану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.