Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08103 Агрономия в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Өсімдіктер биологиясы

    Өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын, өсімдіктердің көбеюі мен жүйеленуін, өсімдіктердің геоботаника элементтерін білу және түсіну. Өсімдіктердің құрылымын өсімдік ағзаларының ұйымдастырылу деңгейлерін түсіну. Морфологиялық белгілері бойынша өңірлерде кең таралған жабайы өсімдіктер мен ауыл шаруашылығы дақылдарын тану; өзгеретін агроклиматтық жағдайларға бейімделу барысында олардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуының эволюциясы ; ауыл шаруашылығында пайдалану мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін өсімдіктер экологиясы туралы білім негіздерін қалау. Биологиялық объектілермен жұмыс істеудің зертханалық әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Агрометеорология

    Негізгі метеофакторлармен танысу, ауа райын бақылау қорытындысы бойынша оны болжау, олардың жер, өсімдіктер, жануарлар биосферасының дамуына әсерін зерттеу, атмосфераның құрамы мен құрылысы, ауа массасының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер туралы білім алу; ауылшаруашылығы саласы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары, топырақтың ауа, жылу және су режимдерін өлшеу әдістері, климат және олардың өзгеру болжамы туралы білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық өсімдіктердің физиологиясы және биохимиясы

    Фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу және даму, өсімдіктердің қозғалысы сияқты өсімдіктерде болатын негізгі өмірлік процестерді білу және түсіну. Өсімдіктерде болатын физиологиялық процестердің қолайсыз экологиялық факторларға, мысалы, құрғақшылыққа, тұзға, қыстың төзімділігіне төзімділігін арттырудағы рөлі туралы нақты түсінік қалыптастыру. Мәдениеттің физиологиялық жағдайын бағалау кезінде, әсіресе қолайсыз вегетациялық кезеңде алған білімдерін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық энтомологиясы және фитопатология

    Морфологияны, анатомия физиологиясын, аурулар мен зиянкестердің систематикасын, ауылшаруашылық өсімдіктерінің қоздырғыштары мен зиянкестерінің белгілері мен түрлерін білу. Өсімдіктердің негізгі зиянкестері мен ауруларының таралуын, саны мен экономикалық қауіптілік деңгейін диагностикалау, бағалау, сандық есепке алу әдістері, сондай-ақ зиянды организмдердің зақымдануы мен зақымдану сипаты бойынша, жәндіктердің дамуының фенологиялық күнтізбелерін құра білу. өсімдіктерді қорғау құралдары мен әдістерін іс жүзінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақтану

    Топырақтың шығу тегін, құрамын, қасиеттерін және режимдерін, жіктелуін және номенклатурасын, топырақ типтерінің диагностикалық қасиеттерін білу және түсіну. Топырақ құнарлылығы мен оның компоненттерінің деңгейі, топырақты ұтымды пайдалану туралы білімді практикада қолдану. Топырақты оқыту, егістік топырақтардағы топырақ түзудің мәдени процесінің даму заңдылықтары туралы пікірлер шығару мүмкіндігі. Топырақ карталары мен картограммаларды дұрыс қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау және сертификаттау

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау мен сертификаттаудың мемлекеттік жүйесі пайдаланатын заңнамалық және нормативтік база, әлемдік нарыққа шығуға кедергі келтіретін техникалық кедергілерді еңсеру үшін ТМД елдерінің Стандарттау және сертификаттау жүйесінің нормативтік-техникалық құжаттарын қолдану.Стандарттарға сәйкес сапа көрсеткіштерін анықтау және сертификаттау туралы Заңға сәйкес растау әдістемесі. Өсімдік шаруашылығы өніміне нормативтік-техникалық құжаттаманы талдау қабілеті. Мемлекеттік қадағалау жəне бақылау, ведомствоаралық жəне стандарттар астам ведомстволық бақылау жүйесін техникалық регламенттер; ұйымдастыру жəне технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің биотехнологиясы

    Өсімдіктердің клональды микро көбеюі арқылы селекциялық процесті жеделдету әдістерін қолдану, жоғары сапалы тұқымдары мен отырғызу материалдарын алу үшін мәдени өсімдіктердің сорттары мен будандарын өсіру әдістерін қолдану; жасанды қоректік ортада өсімдік жасушаларының, тіндері мен мүшелерінің мәдениеті арқылы өсімдіктердің тұрақты формаларын қолдану, өсімдіктердің онтогенез процестеріне эксперимент жүргізу in vitro. Селекция процесінде өсімдіктердің бірегей генотиптерін сақтау және жедел көбейту, отырғызу материалын жақсарту. Тәжірибеде табиғи емес қоректік орталарда өсімдік жасушалары, ұлпалары және мүшелері арқылы өсімдіктердің төзімді, жаңа, жоғары өнімділікті формаларын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауыл шаруашылық микробиология

    Микробиологияның негізгі ұғымдарын тұжырымдау, микробиологиялық эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру. Микроорганизмдерді бөлу және культивациялау бойынша практикалық дағдыларды игеру. Өз жұмысында микробиологиялық және биохимиялық жабдықтарды қолдану; жасушалық ұйымның ерекшелігін және микроорганизмдердің қоректену типтерін, прокариоттық және эукариоттық микроорганизмдердің метаболизмін, микроорганизмдердің генетикалық ерекшеліктерін білу; Микроағзаларды зерттеу ауыл шаруашылығы, медицина, тағам өнеркәсібі, қоршаған ортадағы заттар айналымындағы микроағзалардың тигізетін пайдасы мен зиянын анықтауға мүмкіндік береді. Жалпы микробиологияның негіздерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылық техникасын пайдаланудагы IT

    Ауыл шаруашылығы техникасын пайдалану бойынша білім кешенін қалыптастыру. Машина-трактор агрегатын жинақтаудың теориялық негіздерін практикада қолдану, машина-трактор агрегаттарының жұмысына учаскелерді дайындауды, агрегаттарды жұмысқа дайындауды, учаскеде агрегаттардың ұтымды жұмысын ұйымдастыруды білу. Агрегат жұмысының сапасын бақылауды ұйымдастыру, тыңайтқыштарды енгізу және өсімдіктерді қорғау кезінде механикаландырылған жұмыстардың IT технологиясымен танысу. Машина-трактор паркінің құрамын жоспарлауды және оны пайдалану тиімділігінің көрсеткіштерін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жерге орналастырудың теориялық негіздері

    Жерге орналастырудың теориялық негіздері мен жер кадастрі түсінігі мен мазмұны. Жерге орналастыру және жер кадастрының қазіргі тұжырымдамалары. Жердің өндірістік әлеуеті және оны экономикалық бағалау. Жерге орналастырудың түсінігі мен мазмұны. Жерге орналастыру жүйелері. Түсірілім үшін аспаптарды пайдалану кезінде практикалық дағдыларды игеру, шартты белгілер, масштабтар, жердегі және жоспарлардағы алаңдарды есептеу және бөлу бойынша білімді практикада пайдалану. Жергілікті түсіру үшін құралдарды қолдану кезінде тәжірибелік әдеттену, шартты белгілерді, масштабтарды қолдана отырып, түсіру нәтижелерін оқи білу, жерде және жоспарда алаңдарды бөлу, есептеп шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық мелиорациясы

    Мелиорация тәсілдері, мелиорациялық жерлерді игеру және рекультивациялау жөніндегі іс-шаралар, суару машиналарының түрлері, суару жүйелері. Ауыспалы егістегі егістіктер мен суармалы учаскелердің мөлшері мен нысанын, судың есептік шығындарын анықтау және өткізгіш желі элементтерінің қимасын таңдау, құрғату желісін орналастыру, баурайларды террасалау, су ұстайтын біліктерді орналастыру схемаларын жасау қабілеті. Құрғату және суландыру жүйелерін жобалау негіздері, суландыру, құрғату мелиорациясы техникасы. Жел және су эрозиясы, олармен күреу жолдары, а/ш дақылдарының суару және суармалау мөлшерлері, мелиорация түрлерін қолдана білу, тиімді түрін пайдалану, сор және сортаң топырақтардың мелиорациясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығын механикаландыру

    Ауыл шаруашылық машиналардың технологиялық жұмыс процестерінің құрылымын ,құрылысын, теорисын белгілі бір жұмыс жағдайларына негіздеу және конфигурациялау туралы тұрақты білім қалыптастыру. Өсімдіктен кейінгі дақылдарды қайта өңдеу технологиялары мен техникалық құралдарын әзірлеу және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету Технологиялық және энергетикалық параметрлерді, сондай-ақ ауылшаруашылық машиналарының, қондырғыларының жұмыс режимдерін негіздеу және есептеу әдістері. Өндірістік жағдайлар мен экологиялық талаптарды ескере отырып қолданылатын машиналық жүйелерді негіздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Агрохимия

    Пәннің мақсаты-агрономиялық химиядан теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студент ауылшаруашылық дақылдарының тамақтану ерекшеліктері туралы түсінікке ие болуы керек; топырақтағы тыңайтқыштардың конверсиясы мен ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі процестерінің өзара байланысын, топырақ құнарлылығын реттеу әдістерін, тыңайтқыштар мен мелиоранттардың мөлшерін анықтау әдістерін, қарапайым және күрделі тыңайтқыштардың түрлерін, химиялық құрамы мен қасиеттерін білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және генетикасы

    Селекциялық әдістерді, бастапқы материалдың маңыздылығын, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік құбылыстарын, гибридті ұрпақта таңдау туралы білімді тәжірибеде қолдануды игеру. Зертханада және далалық стационарда жұмыс істеу дағдылары бар селекцияда генетикалық заңдылықтарды қолдану. Молекулалық, жасушалық, деңгейлердегі күрделі биологиялық процестер мен жүйелерді зерттеу. Генетикалық түрлендірілген өсімдіктерді алу әдістері. Сорттарды бағалау әдістері және биологиялық ерекшеліктері, сынау және өндіріске енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Егіншілік

    Егін шаруашылығын дамытудың жай-күйі мен перспективалары. Өсімдіктер тіршілігінің жер және ғарыштық факторлары-егіншіліктің материалдық негізі және олардың өсімдіктерге тұрақты түрде келу қажеттілігі. Егіншіліктің заңдары мен экологиялық принциптері – жоғары өнімді қалыптастыру, топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру және егіншілікке жүйелі көзқарас үшін Өсімдіктердің өмір сүру факторларын оңтайландырудың жалпы заңдылықтары туралы теориялық негіз. Арамшөп өсімдіктері және олармен күресу шаралары. Ауыспалы егістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерін қорғау

    Ауыл шаруашылығы дақылдары ауруларының негізгі жәндіктер-зиянкестері мен қоздырғыштарының биологиялық және экологиялық даму ерекшеліктері және диагностикасы; өсімдіктерді қорғаудың профилактикалық, химиялық және биологиялық құралдарын пайдалану. Пестицидтерді қолдану қажеттілігін негіздеу кезінде зияндылықтың оңтайлы түрлері, нормалары мен мерзімдері, экономикалық шегі. Өсімдіктерді биологиялық қорғау шеңберіндегі энтомофагтар мен акарифагтар. Фитосанитариялық қауіпсіздік саласындағы заңнамаға сәйкес карантиндік фитосанитариялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі шаралар. Қазіргі заманғы қорғаныс шараларын қолдана отырып, қысқа мерзімді болжамдар. ЖҚЗ, спутниктік суреттерді пайдалану, индекстер және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы

    жемістер мен көкөністерді өндірудің теориялық негіздері мен заманауи технологияларын зерттейді. Пәннің мақсаты-жеміс-көкөніс дақылдарының түрлері мен сұрыптық құрамын анықтау, жеміс-көкөніс дақылдарының жоғары өнімділігін алуға мүмкіндік беретін агротехникалық әдістерді қолдану, жеміс-көкөніс өсімдіктерінің көшеттері мен көшеттерін өсіру үшін технологиялық карталар жасау, оңтайлы шешімдер табу және қалыптасқан жағдайларға байланысты жоспарланған технологияға қажетті түзетулер енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығының негіздері

    Нормаланған азықтандыруды, рациондар құруды қамтамасыз ету. Ауыл шаруашылығы жануарларының негізгі түрлерінің анатомиясы мен физиологиясының негіздерін тану; жемшөп құралдарын азықтандыру нормалары. мал азығының түрлері және олардың тағамдық құндылығы; мал шаруашылығы өнімдерінің негізгі түрлерін күтіп-бағу және өсіру жүйелерімен өзара байланыста өндірудің қазіргі заманғы технологиялары. Жем дақылдарын таңдау және рацион жасау әдістерін қолданыңыз. Ауыл шаруашылығы жануарларын тамақтандыруды және ұстауды ұйымдастыру ; жеке салаларды жүргізудің ерекшелігі: мал шаруашылығы, шошқа , қой, құс, жылқы шаруашылығы және т. б

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы 1

    Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығы өндірісінің саласы ретіндегі маңызы. Зерттеу нысаны мен әдістері. Өсімдік шаруашылығының ғылым ретіндегі мақсаты мен міндеттері. Күздік, дәнді және бұршақ дақылдарының жалпы сипаттамасы, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері. Дәнді дақылдардың вегетациялық кезеңін және органогенез кезеңдерін зерттеу. Дәнді дақылдардың таксономиясын оқып, оларды тани білу. Солтүстік Қазақстанда өсіруге рұқсат етілген сорттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау және болжау

    Пәннің мақсаты: кәсіпорын дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау және болжау процестерінің мәнімен, нарықтық қатынастар жүйесімен және нарықтық қатынастарды дамытудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларымен; экономиканы болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру саласындағы негізгі тәсілдермен; мақсат қою қағидаттарымен, болжау мен жоспарлаудың түрлерімен, әдістерімен, принциптерімен, құралдарымен; әртүрлі кезеңдердегі болжау мен жоспарлаудың қазіргі даму тенденцияларымен танысу басқару шешімдерін қабылдау деңгейлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мал азығын өндіру

    Шабындықтар мен жайылымдар өсімдіктерінің биологиялық және экологиялық ерекшеліктері, өсімдіктердің жемдік сипаттамалары; шабындықтар мен жайылымдардың жіктелуі мен сипаттамасы; жем-шөп алқаптарын жақсарту жүйесі және оларды құрайтын іс-шаралар; ұтымды пайдалануды ұйымдастыру және тәсілдері, жасыл конвейерді ұйымдастыру; шөп, пішендеме сүрлемін өндіру технологиясы, аймақтық жем-шөп ауыспалы егістері; жем-шөп дақылдарын өсірудің агротехникасы; көпжылдық шөптер мен далалық жем-шөп дақылдарының тұқым өсіру ерекшеліктері; жемшөп дақылдарын өсіру, шалғынның және жайылым өсімдіктерінің биологиялық және экологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қорғаулы жердегі көкөніс шаруашылығы

    Жабық грунттағы көкөніс шаруашылығы. Жеміс шаруашылығының биологиялық негіздері. Екпе ағаштарды отырғызу және жемістер өндірудің технологиясы. Жеке өңірлердегі жеміс шаруашылығының ерекшеліктері.Тұқым шаруашылығының теориялық негіздері. Тұқымның өсуіндегі биологиялық ерекшеліктері. Жинау, пісіп жетілу. Тұқымшаларды және тұқымдарды кептіру. Тұқымдардың сорттық және егістік сапалары. Тұқымдық бақылау, құжаттар. Тұқымдарды сақтау. Көкөніс дақылдарының тұқым шаруашылығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы

    Стандарттау нормаларына сәйкес өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен орналастырудың технологиялық операцияларын ұйымдастыру қабілеті, ауыл шаруашылығы дақылдарын жинау тәсілін, өсімдік шаруашылығы өнімдерін бастапқы өңдеуді және оны сақтауға салуды негіздей білу; Астықты, картопты және көкөністер мен жемістерді сақтаудың және өңдеу технологиясының теориялық негіздерін меңгеру; өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сандық және сапалық ысыраптарын қысқарту жолдарын зерделеу.; сапаға қойылатын талаптар; аспаптармен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды игеру өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын бағалау әдістері; ауыл шаруашылығында қолданылатын өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау режимдері мен тәсілдері; өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Дәл және органикалық егіншілік негіздері

    Позициялау жүйесін тәжірибеде қолдану, өнімділікті индекс аркылы бақылау, арнайы аспаптар, жабдықтар. ГАЖ технологияларымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; GPS жүйелері, егін шаруашылығының нақты технологияларын енгізуді, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің биологиялық технологияларын енгізуді қамтамасыз ететін басқа да заманауи жабдықтар. Органикалық егіншілік жүйесіндегі топырақты өңдеу принциптерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Егістік дақылдарын өсіруде цифрлық технологияларды қолдану

    Іс жүзінде цифрлық технологияларды, өнімділік болжамын қолдану. Өндірісті басқару үшін дәл егіншілік, заттар интернеті (интернет вещей), электрондық өріс карталары," Ақылды технологиялар", мобильді қосымшалар, спутниктік суреттер, өрісті сараланған өңдеу алгоритмдері, жоғары технологиялық сенсорлар, және GPS жүйелерін қолдану. Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ГАЖ негізінде зияткерлік технологияларды қолдану. Сандық платформалар, бағдарламалық жасақтама кешендері роботты жүйелер, өрістерді басқару және бақылау үшін ұшқышсыз ұшу аппараттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрономиядағы эксперименттік зерттеу әдістері

    Далалық тәжірибелерді, бақылаулар мен есептерді жүргізу, жер учаскелерін таңдау және дайындау, тәжірибе салу және жүргізу әдістері, деректерді статистикалық өңдеу. және т.б. далалық және ұсақ модельдік тәжірибелерді бөлу техникасы бойынша практикалық дағдыларды игеру, бір факторлы және көп факторлы далалық және вегетациялық тәжірибелерді бақылау деректерін математикалық өңдеу. Құжаттаманы жүргізуге қойылатын әдістемелік талаптар, ғылыми есептілік нысандары, зерттеу нәтижелерін жариялау және сынақтан өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұқымтану

     Агроэкологиялық қауіпсіздікті, сұрыптық бақылауды қамтамасыз етудің технологиялық операцияларын ұйымдастыру қабілеті: ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісінің тиімділігін арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүргізу.Сорттық және тұқымдық бақылау, апробация жүргізудің теориялық және практикалық принциптері.Сорттық егістердің тұқымдық мақсаттарға жарамдылығын анықтау және сорттық тұқымдарды көбейту жөніндегі іс-шаралар жүйесін әзірлеу.Тұқымтану негіздерін түсіну өсімдікте тұқымның пайда болуы, оның құрылымы мен дамуы. Ауыл шаруашылығы дақылдарының егістіктерін байқаудан өткізе білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы 2

    Техникалық дақылдардың халық шаруашылық маңызын зерттеу. Тамыржемісті, түйнек және бақша дақылдарын өсіру ерекшеліктері. Майлы және эфир майлы дақылдардың мағыналары. Түрлерді, түршелерді, өсу және даму фазаларын, өсіру технологияларын, жинау ерекшеліктерін зерттеу. Морфологиялық белгілері бойынша тұқымдарды, өркендерді, жапырақтарды, жемістерді тани білу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының теориялық негізгі бағдарламалауын оқып үйрену. Өсімдіктің ылғалмен қамтамасыз етілуіне қарай ФБР есептей отырып, НМӨ-ның келуіне қарай шығымдылық деңгейін анықтау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Еңбекті қорғау

    Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелері, еңбекті қорғау, өнеркәсіптік экология және тіршілік қауіпсіздігі, сондай-ақ радиациялық, химиялық, биологиялық, өрт қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер; еңбекті қорғауды қамтамасыз ету үшін жүргізілетін іс-шаралардың техникалық-экономикалық тиімділігін бағалау әдістері берілсін. Еңбекті қорғау сонымен қатар қызметкерлерге белгілі бір өтемақы беру мәселелерін қарастырады. Интерактивті дәрістерді, компьютерлік презентацияларды пайдалану, белсенді практикалық сабақтарды өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Егістік дақылдарды өсірудің бейімделу технологиялары

    Егіс дақылдарын өңдеу технологиясын әзірлеуді салыстырудың практикалық дағдыларын меңгеру; өсімдіктер мен егістіктерді диагностикалау; өсімдік шаруашылығындағы жұмыстардың сапасын бағалау; технологиялардың тиімділігі бойынша. Берілген өнімділікке, өнімнің түрі мен сапасына дала дақылдарының сорттарын өсірудің тиімді бейімделу, энергия және ресурс үнемдеу әдістері мен технологияларын әзірлеу қабілеті. Өндірістің әртүрлі жағдайлары үшін технологияларды құру әдістемесі. Дақылдар мен дақылдардың өнімділігін бағдарламалау және модельдеу мүмкіндігі. Жерді ұтымды жəне тиімді пайдалану тəсілдеріне, топырақтың құнарлылығын жоғарылату жəне дақылдардың өнімділігін көтеруге үйрету. Танаптық дақылдардың ресурссақтау өсіру технологиясынан орнықты білім беру, нақты жағдайларда жоғары және сапалы, тұрақты өнім алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштар мен өсімдіктерді қорғау құралдарын қолдану

    Тыңайтқыштар жүйесін әзірлеу, органикалық және минералды тыңайтқыштарды пайдалану жоспарын құру, тыңайтқыштардың физикалық салмағы бойынша нормаларын есептеу. Өсімдіктердің қоректенуі тыңайтқыштарды пайдалану жүйесін дұрыс құрастыру. Мәдениетті қорғау шараларының кешенін әзірлеу үшін инсектицидтер мен фунгицидтерді таңдау. Таңдалған пестицидтердің ауқымы мен әсер ету механизмі, зиянкестердің ағзаға түсу сипаты, препараттардың токсикологиялық-гигиеналық сипаттамалары, препараттың қорғаныс әсерінің ұзақтығы. Қазіргі заманғы химиялық және биологиялық құралдарды, ең ұтымды және қауіпсіз пайдалану әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы экономикасы және ауыл шаруашылығының әлемдік даму тенденциялары

    Технологиялық процестерді басқару, талдау, жоспарлау, а/ш өнімдерін шығаруды маркетинг және бизнес-жоспарлау. Ауыл шаруашылығы өнімдеріндегі нарықтық қатынастардың, сұраныстың, ұсыныстың, бәсекелестіктің, бағаның, сапаның және қауіпсіздіктің ерекшелігі. Экономикалық тиімділікті, еңбек және жер ресурстарын пайдаланудың рентабельділігін, негізгі құралдарды, айналым қаражаттары мен күрделі салымдарды, жерді экономикалық бағалауды анықтау. Инвестициялар күрделі салымдар, лизинг, астық қолхаттары, банкроттық рәсімі. Қазіргі заманғы агробизнесті жоспарлау әдістері мен процестері, нарықтың өзгеретін жағдайларында. Экономикалық тиімділікті арттыру жолдары және ауыл шаруашылығы өндірісін дамытудың әлемдік үрдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ҚР аймақтарында таралған өсімдіктер мен ауыл шаруашылық дақылдарының физиологиялық, микробиологиялық жай-күйін бағалай отырып , морфологиялық белгілері бойынша жіктеу және аумақта биоклиматтық, топырақтық зерттеу бойынша жұмыстарды орындауға қабілетті болу.
  • Агрономияда ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын көрсету, биологиялық ғылымның негізгі бағыттарын саралауға қабілетті.
  • Әртүрлі топырақ-климаттық жағдайларда ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің инновациялық, бейімделгіш агротехникалық тәсілдерін ұйымдастыруға және өндіріске енгізуге, жасанды интеллектті пайдалана отырып, топырақ үлгілерін іріктеп алуға және талдау жүргізу.
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын жасау негізінде топырақты өңдеу және дақылдарды аурулар мен зиянкестерден қорғау технологияларын, дақылдарды күтіп-баптауды, жинауды және басқаларды пайдалану. Сорттар мен тұқым материалдарын таңдау, жылыжайда көкөніс және жидек дақылдарын өсіруді ұйымдастыру, табиғи және табиғи жем-шөп алқаптарын жақсарту және жем дайындау технологиялары.
  • Егін жинауды болжау және жоспарлау, отырғызу материалына, тұқымдарға, ауылшаруашылық машиналарына, еңбек ресурстарына, тыңайтқыштарға, пестицидтерге, суармалы суға деген қажеттілікті есептеу, дақылдарды өсіру технологияларын және агрохимия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін түсіну.
  • Өрістердің оңтайлы фитосанитариялық жай-күйін құру үшін карантиндік тексеру, өсімдік шаруашылығы өніміне сараптама жүргізу және өсімдіктерді зиянды организмдерден және қолайсыз ауа райы құбылыстарынан қорғау, тәжірибелердің нәтижелерін статистикалық өңдеуде экономикалық білім негіздерін және кәсібилікті пайдалану қабілеті бойынша білімдерін көрсету.
  • Топырақ карталарын, агрохимиялық картограммаларды, дәл егіншілікті, ГАЖ деректерін және қашықтықтан зондтауды қолдана отырып, егістіктердің электрондық дерекқорын енгізуді жобалау, автоматтандырылған ауыл шаруашылығы кешендерін немесе роботтарды пайдалана отырып, дәнді дақылдар алқаптарын егуді, арамшөптерден тазартуды жүргізу, дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ауыспалы егісте тыңайтқыштарды бөлу, топырақ құнарлылығын қалпына келтіру және молайту жоспарын жасау.
  • Стандарттау , агроэкологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, сорттық бақылау нормаларына сәйкес Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және орналастырудың технологиялық операцияларын ұйымдастыру.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияны білу және түсіну.
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімдерін көрсету.
Top