Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B08111 Сәндік көгалдандыру және ландшафтты дизайн в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Топырақтану

    Мақсаты: Топырақ түзуші тау жыныстарының пайда болуы, топырақтың құрамы мен қасиеттерін, топырақ жамылғысының құрылыс ерекшеліктерін, топырақтың географиялық және ауылшаруашылық пайдалану заңдылықтарын зерттеу туралы білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылсын, құрамын және қасиеттерін зерделейді, сондай-ақ топырақты қорғау мен тиімді пайдалану шараларын әзірлейді. Топырақ пен биотаның жер бөлігі арасындағы өзара қатынас ерекшеліктерін танып біледі. Флора мен фаунаның түрленуінде топырақтың рөлі. Топырақ процестері мен динамикасына қоршаған орта факторларының әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: Студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың неғұрлым кең таралған жанрларын зерделеу. Мазмұны: Мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері туралы түсініктер негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер жасау; академиялық ортада коммуникацияның базалық қағидаттарын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Тілдік құзыреттерді зерделейді, оны меңгеру зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік береді. Айдар ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау жөніндегі ұсынымдарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызмет етуі, динамикасы және эволюциясы туралы білімдерін қалыптастыру, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттармен танысу, ландшафттық жоспарлау мәселелерін қарастыру. Мазмұны: Ландшафттану мен экологияның дамуының негізгі кезеңдерін, орналасудың кеңістік-уақыттық заңдылықтарын, табиғи аумақтық кешендердің құрылымы мен дамуын, ғылымның әдіснамалық негіздерін, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың таксономиялық құрылымын, олардың экологиялық ерекшеліктерін - экологиялық мемлекеттік және экологиялық әлеует. Ландшафттардың дамуына антропогендік факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрометеорология

    Мақсаты: Табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызмет етуі, динамикасы және эволюциясы туралы білімдерін қалыптастыру, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттармен танысу, ландшафттық жоспарлау мәселелерін қарастыру. Мазмұны: Ландшафттану мен экологияның дамуының негізгі кезеңдерін, орналасудың кеңістік-уақыттық заңдылықтарын, табиғи аумақтық кешендердің құрылымы мен дамуын, ғылымның әдіснамалық негіздерін, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың таксономиялық құрылымын, олардың экологиялық ерекшеліктерін - экологиялық мемлекеттік және экологиялық әлеует. Ландшафттардың дамуына антропогендік факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық дизайн

    Мақсаты: Ландшафттық дизайн объектілерін жобалау үшін барлық қажетті білімдерді біріктіретін жүйе құраушы элементтер ретінде ландшафттық дизайн, дизайн принциптері саласындағы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Ландшафт өнерінің негізгі – отандық және шетелдік объектілерін анықтайды; табиғи ландшафттардың құрамдас бөліктерін: рельефті, су ресурстарын, өсімдік шикізатын, сондай-ақ инженерлік құрылыстарды - барлық байланысты элементтері бар жолдарды (баспалдақтар, пандустар, тіреу қабырғалары) және шағын сәулет нысандарының құрылымдарында пайдалануды зерттейді. Биология, морфология, сәндік сапалар мен сәндік өсімдіктерді өсіру технологиялары туралы білімдерін қалыптастырады, дизайнның негізгі принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер биологиясы

    Мақсаты: Өсімдік ағзаларының әртүрлі формаларын және олардың өмір сүру деңгейімен байланысын, өсімдіктердің адам өмірі мен биосферадағы рөлін, эволюциялық және онтогенездік даму кезеңдерімен, өсімдіктер тіршілігінде болатын процестермен байланысты зерттейді. Мазмұны: Өсімдіктердің цитология және гистология негіздерін, органографиясын, көбеюі мен систематикасын, олардың биосферадағы және адам өміріндегі рөлін зерттейді; өсімдіктер тіршілігінің физиологиялық процестерінің мәнін, олардың онтогенезін, өсу мен даму барысын бақылау мақсатында ұйымдастырылуын айқындайды. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысын, олардың әртүрлі деңгейдегі тіршілік әрекетін (жасушалық, организмдік және т.б.), эволюциясын, систематикасын, өсу жағдайларын, өсімдіктердің қоршаған ортаға тәуелділігін, адам өміріндегі рөлін және т.б. қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гүл өсіру

    Мақсаты: Гүлді дақылдарды өсіруде биология, морфология, ашық және қорғалған танапта өсіру технологиялары бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Негізгі сәндік дақылдарды, оларды өсіру ерекшеліктерін және өсімдіктің ең үлкен сәндік қасиеттерін көрсетуге қолайлы жағдайларды зерттейді. өсімдіктердің қоректік заттар мен микроэлементтерге деген қажеттілігін тану. Тыңайтқыштардың дозасын анықтап, уақытында қолдану, селекционерлер алған сәндік өсімдіктердің жаңа сорттарының ассортиментінде пайда болуы туралы ақпаратты жаңартып отыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлікқызметтіұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі,мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Мақсаты: Органикалық химияның теориялық негіздерін игеру және органикалық заттармен жұмыс істеу дағдыларын алу туралы білімді қалыптастырады. Мазмұны: Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрохимия

    Мақсаты: Тыңайтқыштар көмегімен өсімдіктердің қоректенуіне жақсы жағдайлар жасауға, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Егіншілікті химияландырудың теориялық негіздерін; өсімдіктердің қоректену мәселелерін, оны реттеу тәсілдерін; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін, Қазақстан топырақтарының негізгі түрлерінің агрохимиялық қасиеттерін зерделейді. Топырақ құнарлылығын, климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, минералды, органикалық, кешенді аралас тыңайтқыштарды және мелиоранттарды ұтымды қолдану кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарының минералды тамақтануын оңтайландыру бойынша дағдыларды үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Егіншілік

    Мақсаты: Егіншілік жүйесінің түрлерін(қарапайым, экстенсивті, интенсивті) түсіндіру. Егіншілік жүйесінің ғылыми негіздері және негізгі буындарын үйрету. Ауыспалы егістердің маңызын түсіндіру. Мазмұны: Қазіргі егіншіліктің ғылыми және технологиялық негіздерін ғылыми егіншілік пен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданудың сипаттамасы мен ерекшеліктері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Ауыл шаруашылық өнімдері – дәнді, тамыржемістерді, шөпті алу мақсатында, жыртылатын жерлерді пайдалану дағдылары; егіншілікте қарқынды химиялық-техногендік тәсілдерді қолдану нәтижесінде туындайтын экологиялық мәселелерді және суарылатын егіншілікті жүргізудің қазіргі тәсілдерінің ерекшеліктерін зерделеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ландшафттық архитектурадағы aқпараттық технологиялар

    Мақсаты: Компьютерлік бағдарламаның мүмкіндіктерін, кеңістіктік кескін объектілерін графикалық бейнелеу әдістерін зерттеу; Мазмұны: Композиция заңдылықтарын, кескінді графикалық тұрғызудың техникалық әдістерін, пішінді конструктивті реалистік талдаудың негіздерін, форма мен кеңістікті компьютерлік қабылдау әдістерін білуді қарастырады. Мамандық бейіні бойынша конструкторлық және технологиялық құжаттаманы оқу; қолмен және компьютерлік графикада геометриялық денелердің күрделі сызбалары және олардың бетінде жатқан нүктелердің проекциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық архитектурадағы компьютерлік жобалау

    Мақсаты: Қазіргі компьютерлік жүйелер, ақпараттық технологиялар, ландшафттық сәулет объектілерін жобалау технологиялары туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Компьютерлік технологияның дизайндағы рөлін зерттейді ландшафты дизайн; ландшафты дизайн үшін компьютерлік технологияны пайдалану. Ландшафт дизайнындағы компьютерлік графика негіздерін, графикалық редактор негізінде компьютерлік ландшафттық дизайнды зерттейді. Ландшафттық дизайн орталарында қолданылатын нысандарды модельдеуге және жобалауға арналған бағдарламаларды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық және аналитикалық химия

    Мақсаты: Экономикалық маңызды өнімдерді өнеркәсіптік алумен байланысты бейорганикалық және талдамалық химия бойынша теориялық білімді игеру. Мазмұны: Бейорганикалық және аналитикаық химияның негізгі заңдарын, теориялры мен қағидаларын зерделейді: бейорганикалық қосылыстардың сыныптары, аналитикалық сигналды өңдеу тәсілдері; анализдегі метрология, стандарттау және сертификаттау элементтері. Бейорганикалық заттар синтезінің әдістері мен тәсілдерін, периодтық заңнан және Периодтық элементтер жүйесінен келіп шығатын заттардың қасиеттерін; қазіргі химиялық, физикалық-химиялық анализ әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түстану

    Мақсаты: Оқушыларда тұрақты білім жүйесін қалыптастыру түстану және колористика, осы білім саласының табиғаты мен сипаттамаларын тұтас түсіну. Мазмұны: Түстану және колористика әдістерін зерттейді, процестерде бағдарлауға үйретеді түстердің қабылдауы мен айырмашылығы, дизайнердің кәсіби жұмысында түсті қолдана білу, объект пен кеңістікті ұйымдастыруда оның эмоционалдық және психологиялық әсерін саналы түрде пайдалана білу қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық архитектурадағы ГАЖ

    Мақсаты:Ландшафттық сәулетте географиялық ақпараттық технологияларды қолдану негіздерін оқу. Мазмұны: ГАЖ-ға қойылатын талаптар, олардың құрылымы мен қызметтері туралы, ландшафттық сәулет саласындағы есептерді шешу үшін ГАЖ пайдалана отырып карталар мен атластарды құру туралы білімдерін қалыптастырады. Кеңістіктің алуантүрлігін, ландшафттық жобалаудағы қажет ГАЖ құралдарын, Жер моделін, координаттарын, проекцияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көлемдік-кеңістіктік композиция

    Мақсаты: Білім мен дағдыны қалыптастыру, композициялық модельдеу әдістерін шығармашылық әрекет құралы ретінде қолдану, шығармашылық ойлауды дамыту. Мазмұны: Көркем бейнені білдірудің негізгі құралдарын зерттейді: пішін, түс, текстура; пішінді жазықтықта және кеңістікте композиция және қабылдау заңдылықтары: тепе-теңдік, бірлік және бағыну, композициялық орталық; сәулеттік идеяларды көрсетудің графикалық тәсілдері. Парақтың берілген жазықтығында суреттің әртүрлі түрлерінің композициялық орналасуын, композицияны үйлестіру құралдарын қарастырады: ырғақ, контраст, нюанс, сәйкестік, пропорция, масштаб; композиция түрлері: фронтальды, көлемдік, терең-кеңістіктік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафдты дизайндегі машиналар мен механизмдер

    Мақсаты: Студенттерді орман және бау-бақша шаруашылығында жұмыс істеуге арналған машиналарды, бау-бақша және құрылыстағы шағын механикаландыру құралдарын, машиналар мен механизмдерді пайдалана отырып учаскелерде жұмыстарды орындау технологиясын, машиналар мен механизмдерге қажеттілікті есептеуді конструктивтік және технологиялық реттеуге үйрету. Мазмұны: Ландшафттық дизайнда қолданылатын машиналардың мақсатын, құрылымын, жұмыс процестерін, реттеулерін зерттейді; ландшафты дизайнда машиналық технологиялар мен механикаландыру құралдарын қолданудың озық отандық және шетелдік тәжірибесі. Ландшафттық дизайнда қолданылатын жаңа машиналардың конструкциялары мен жұмыс процестерін өз бетінше меңгеру дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі технологиялық процестер мен жұмыс жағдайлары үшін машиналарды ұтымды таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Архитектуралық графика және композиция негіздері

    Мақсаты: Студенттердің бейнелеу өнері, сәулет графикасы және композиция негіздері бойынша білімдерін, кейіннен тәжірибеде дағдыларды қолдана отырып, сәулет нысандарын салудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруі. Мазмұны: Көлемдік-кеңістіктік формаларды құру заңдылықтарын қарастырады; жарықтың кеңістікте таралу заңдарын; архитектуралық бөлшектердің құрылымдық элементтері және олардың бейнелері. Архитектуралық бөлшектерді, фигураларды және сәулет объектілерін салу негіздерін зерттейді: экстерьер және интерьер; ішкі және сыртқы архитектуралық кеңістіктерді жобалау және эскиздерін жасау кезінде графикалық парақтарды салу принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәнді дендрология

    Мақсаты:Сәндік сүректі өсімдіктердің морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктері туралы, сүректі өсімдіктердің онтогенезі туралы білім алу, сүректі өсімдіктердің ценопопуляциялық құрылымына онтогенетикалық талдау жасау. Мазмұны: ағаш өсімдіктердің декоративтік қасиеттері, олардың өсу, даму және көбею феноспектрлері туралы білімдер алу; қала мен елді мекеннің жасыл архитектурасының құрылымындағы композициялық шешімдерді білу; көбею биологиясын және көшет шаруашылығын білу. Жаңа түрлерді алу және өңделетін түрлерді сәйкестендіру дағдыларын меңгеру; кесу және басқа агротехникалық тәсілдер арқылы декоративтік композицияларды қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Болашақ мамандарға мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби және мәдени ресми шетел тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәтіннен қажетті ақпараттарды алу дағдыларын қалыптастыру, оны кәсіби оқу барысында қолдану. Қарым-қатынас жасау қабілетін дамыта отырып, кәсіби деңгейге көтеру, әңгіменің мақсаты мен нақты сол уақыттағы жағдайға қарай сөйлесуді сауатты жүргізу. Кәсіби мақсатты шет тілде сөйлесу барысында шығармашылық, жаңашылдық қабілетті меңгеру, сөйлесу, қарым-қатынас жасау кезінде әріптестік атмосфера қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фитопатология

    Мақсаты: Белгілі бір дақылдардың ауруларын зерттеп, ауру қоздырғыштарының түрлік құрамын, ауру белгілерін, олардың әрқайсысынан қорғау әдістерін анықтау. Мазмұны: Инфекцияның заңдылықтарын, зиянкестер мен аурулардың пайда болуын қарастырады; зиянкестердің морфологиясы мен анатомиясы және олардан өсімдіктерді қорғау шаралары туралы; Өсімдіктердің зақымдану сипаты, даму түрі, тіршілік ету және таралу жолдары бойынша зиянкестердің түрлерін анықтау дағдыларын меңгереді; зиянды организмдердің алдын алу және жою шараларын жүзеге асырудың ғылыми негізделген жоспарын жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтың, өсімдіктер және тыңайтқыштардың химиялық анализі

    Мақсаты: Топырақты, өсімдіктерді және тыңайтқыштарды талдау әдістерін нормативтік талаптарға сәйкес элементтердің құрамын анықтау үшін зерттеу. Мазмұны: Топыраққа химиялық әсер ету шараларының жүйесін зерттейді, топырақ пен агрохимиялық талдаудың заманауи әдістерін және олардың нәтижелерін өндірістік қызметте пайдалануды игереді, топырақ түзілу процесінің әр түрлі ауылшаруашылық ландшафтарындағы тенденцияларын сауатты түрде анықтайды, топырақтың қасиеттерін жақсарту кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру. Құқықтық реттеуді жетілдіру, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің қоректенуін басқару, әр түрлі өндірістік жағдайларда тыңайтқыштарды енгізудің оңтайлы нормаларын, мерзімдері мен әдістерін анықтау бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік флористика және газон өсіру

    Мақсаты: Гүлдердің батыс және шығыс аранжировкасы бойынша теориялық білім алу, сонымен қатар гүл композицияларын жобалау және жасау және көгалдандыру бойынша практикалық дағдылар қалыптастыру. гүл композицияларын жобалау және жасау және көгал туралы ғылым. Мазмұны: Өсімдік шикізатын өсіру және алғашқы өңдеудің заманауи технологияларын, кесілген гүлдерден гүл композицияларын құрастыру ережелерін, гүл композицияларының түрлері мен стильдерін зерттейді; Көгал шөптерінің негізгі түрлерін, оларды өсіру ерекшеліктерін, нақты агротехникалық тәсілдерін, топырақты дайындаудың ерекшеліктерін, тұқымдарды таңдау, көгалдарды жасауды қарастырады. Көгалдарды құру, көгалдарға күтім жасау, көгалдарды жөндеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология

    Мақсаты: Өлшем бірлігін қамтамасыз ету және өзінің кәсіби қызметінде өнім, қызмет және жұмыс сапасын бақылау бойынша міндеттерді шешу үшін стандарттау, сертификаттау және метрология саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады Мазмұны: Стандарттау, сертификаттау және метрология объектілері. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің заңнамалық және нормативтік-техникалық базасы. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеу әдістері мен түрлері. Қателіктер мен өлшемдердің белгісіздігін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы халықаралық менеджмент жүйелерінің рөлі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топография негіздерімен топырақ картографиясы

    Мақсаты: Білімді және топырақ-ландшафтық зерттеулер жүргізу және топырақ картасын құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Негізгі картографиялық жұмыстарды, олардың қасиеттері мен ерекшеліктерін, негізгі картографиялық проекцияларды, карта тілін және карталардан ақпаратты алу тәсілдерін зерттейді. Картографиялық жұмыстарды оқу және талдау, объектілердің географиялық координаталарын анықтау, карталардың проекциясы мен масштабын анықтау, қарапайым картографиялық жұмыстарды құрастыру, карталардағы объектілердің қашықтығы мен аудандарын анықтау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан қорғау

    Мақсаты: Студенттерді сәндік дақылдардың зиянкестерінің түр құрамымен және олардың зияндылығын төмендетудің ғылыми негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық, химиялық, биологиялық және басқа да әдістерінің кешенін дұрыс және тиімді пайдалану, өсімдік шаруашылығы мәселелерін шешу кезінде қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, сәндік дақылдарды өсіру технологияларын қолдану; сәндік дақылдарды егу технологияларын және өсімдіктердің зиянкестермен зақымдануын есепке алады және бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік өсімдік шаруашылығы

    Мақсаты: Фенологиялық бақылаулар әдістемесін зерделеу, көгалдандыру үшін ассортимент таңдау, кесу жұмыстарын жүргізу, сәндік өсімдіктердің композициясын жасау. Мазмұны: Сәндік дақылдардың түрлері мен сорттық формаларын, биологиялық ерекшеліктерін, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптарды және сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерттейді. Жергілікті сәндік түрлердің ассортиментін еркін шарлауға үйретеді, селекционерлер алған ассортиментте сәндік өсімдіктердің жаңа сорттарының пайда болуы туралы ақпарат. Жоғары сапалы және аз шығынмен ауылшаруашылық өнімдерінің максималды өнімділігін техникалық жоғарылатып, ұқыпты өсіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ландшафттық жобалау

    Мақсаты: аумақты жобалаудың жоспарлау, стиль, аймақтарға бөлу және басқа да аспектілерінің іргелі принциптерін зерттеу; Мазмұны: Сәулет-ландшафтық дизайн теориясын, сәулеттік-ландшафттық композицияның көркемдік құралдарын, ландшафттық сәулет объектілерінің түрлерін және оларды жобалау принциптерін қарастырады. Әртүрлі объектілердің сәулеттік және ландшафтық композицияларын жасауда практикалық дағдыларды қалыптастырады. Ол шағын бақ композициясының принциптерін зерттейді, дамыған көркемдік талғамын, кеңістіктік қиялын, ғылыми ойлауын дамытады, жобаларды жасау кезінде жасанды ортаны модельдеу және үйлестіру әдістерін меңгереді, сонымен қатар шығармашылық топтың кәсіби біріккен тобында жұмыс істейді. .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғау

    Мақсаты: Химиялық және биологиялық препараттарды қолдана отырып, өсімдіктерді зиянкестерден, аурулар мен арамшөптерден қорғау бойынша шараларды уақтылы, тиімді және сауатты қолдануды, қоршаған ортаның ластануының алдын алуды және алдын алуды үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден және аурулардан қорғаудың химиялық және биологиялық құралдарын зерттейді. Зиянкестермен және аурулармен күресудің заманауи әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Өсімдіктерді зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық және биологиялық қорғау бойынша білімдер мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Cтуденттің оқу-зерттеу жұмысы

    Мақсаты: Курстық, дипломдық жобалауды ойдағыдай жүргізу үшін, студенттердің ғылыми жұмыстарына қатысу, университетте білім алу кезінде өздігінен жүргізген зерттеу нәтижелерінен ғылыми жарияланымдарды дайындауда алынған материалдарды пайдалану мақсатында ғылыми жұмыстарды жүргізудің әдістері мен тәсілдерін үйрету Мазмұны: Ғылымның заманауи инновациялық технологияларын, ерекшелігін, оның мақсаттарын, қарастырады; зерттеудің жалпы ғылыми және арнайы әдістерін; зерттеу үшін өзекті тақырыпты таңдаудың негізгі тәсілдері және оны жүргізу бағдарламасын жасау тәсілдері, сонымен қатар ақпарат көздеріндегі ғылыми дәлелдемелерге сүйенген мағлұматтарды іздестіру; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері

    Мақсаты: Студенттердің аграрлық экономика саласындағы бизнестің теория мен практика негіздерін игеруі. Мазмұны: Агроөнеркәсіптік кешенде кәсіпкерліктің мазмұнындық ерекшелігін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Жеке істі құру мен тіркеу, құрылтай құжаттарын, агробизнесті жүргізу стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты салада немесе экономик саласында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау мен талдау механизмдерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық архитектурадағы жеміс-жидек өсімдіктері

    Мақсаты: Жеміс-жидек және сәндік дақылдардың жіктелуі, көбеюінің түрлері мен әдістері, питомниктерге қойылатын талаптар, тамыр сабақтарының түрлері, жеміс-жидек өсімдіктерін ландшафттық сәулет өнерінде пайдалану туралы білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жеміс шаруашылығында өсімдіктердің жіктелуін қарастырады; жеміс ағашының негізгі бөліктері; оқытылатын тақырыптар бойынша өсімдіктердің анатомиялық құрылысын; әртүрлі вакцинация түрлерінің әдістерін; бүршіктеу техникасы; өсімдіктерді көбейту әдістері; қысқы вакцинациялау техникасы; тамырдың түрлері. егу аспаптарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; зерттелетін объектілердің сызбасын салу және талдау; тамыр жүйесінің түрлерін, бүршік және өркен түрлерін бұтақтану түрі бойынша анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Питомник шаруашылығы

    Мақсаты: Жеміс-жидек дақылдарын көбейту, отырғызылатын материал түрлері, егілген және тамырлы көшеттерді өсіру технологиялары, бау-бақша дақылдары үшін сау отырғызу материалдарын өндіру және әртүрлі жеміс-жидек өсіру аймақтарында жеміс питомнигін құру бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жеміс шаруашылығында өсімдіктердің жіктелуін зерттейді; жеміс ағашының негізгі бөліктері; оқытылатын тақырыптар бойынша өсімдіктердің анатомиялық құрылысын; әртүрлі вакцинация түрлерінің әдістерін; бүршіктеу техникасы; өсімдіктерді көбейту әдістері; қысқы вакцинациялау техникасы; түбіртектердің түрлері; питомниктің негізгі бөліктері, питомниктің агротехнологиясының негізі; Егу аспаптарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; зерттелетін объектілердің сызбасын салу және талдау; тамыр жүйесінің түрлерін, тармақталу түрі бойынша бүршік және өркен түрлерін анықтау; Тәжірибелік шаруашылық және питомник шаруашылығының негіздерін, өсімдіктерді көбейтудің негізгі әдістері мен әдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру

    Мақсаты: Студенттерді ауыл шаруашылығы эксперименттерін жоспарлауға, тәжірибедегі бақылаулар мен есепке алуға үйрету. Мазмұны: Өндірісті ұйымдастырудың заңдылықтарын, қағидаттарын, нысандарын, кәсіпкерлік қызмет нысандарын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті білу және түсіну. Еңбекті ұйымдастырудың және материалдық ынталандырудың прогрессивті нысандарын қолдану тиімділігін есептеу дағдылары; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарындағы салалардың үйлесімділігін негіздеу; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында қосалқы және қызмет көрсету өндірістерін ұйымдастыру негіздемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Мақсаты: Білім алушыларға ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми тәжірибелерді қою әдістерін үйрету. Мазмұны: Ғылымның ерекшелігін, оның мақсаттарын, функцияларын, ғылыми зерттеу түрлерін қарастырады. Жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістері, зерттеу үшін сәйкес тақырыпты таңдаудың негізгі әдістері және оны жүзеге асыру бағдарламаларын құру әдістері; ақпараттың құжаттық көздерінен ақпаратты алгоритмдік іздеу. Зерттеу бағдарламаларын құру, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық архитектура нысандарын салу және күтіп ұстау

    Мақсаты: Студенттерде ландшафтық сәулет объектілерін салу және күтіп ұстау, оларды қайта құру, қадағалау және бақылау, жағдайын бақылау, түгендеу, табиғи және қалалық ландшафттардағы екпелерді қорғау және қалпына келтіру туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Территорияларды дайындау және жер бедерін ұйымдастыру, ағаштар мен бұталарды отырғызу үшін топырақ дайындау дағдыларын қалыптастырады. көгалдар мен гүлзарлардың құрылысын, бау-бақша жолдары мен ойын алаңдарын салуды, ағаштар мен бұталарды отырғызу және күту процестерін зерттейді. Ландшафттық сәулет объектілерін салу кезеңдерін, ландшафты көгалдандыру құрылысындағы технологияның рөлін, құрылыс технологияларының негізгі түрлерін, жұмыс түрлерін: қолмен және механикаландырылған жұмыстарды, ландшафтық жұмыстардың әртүрлі түрлеріне арналған іс-әрекеттердің ретін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бау-бақша және жүзім шаруашылығы

    Мақсаты: Болашақ мамандарды бау-бақша және жүзім шаруашылығы өнімдерін алу технологиясымен, оның агротехникалық, биологиялық және басқа да мамандандырылған арнайы операцияларымен және технологиялық кезеңдерінің мәні мен маңызымен таныстыру, орындалу орны мен әдістерін зерттей отырып, өндіріс жағдайында өз бетінше жұмыс істеуге үйрету. Мазмұны: Бау-бақша дақылдары мен жүзімнің алуан түрлілігін, бақша және жүзім өнімдерін алудың әртүрлі әдістерін зерттейді; саланың қазіргі жағдайы және оның даму перспективалары; қазіргі бау-бақша және жүзім шаруашылығының сорттары мен будандарына қажетті отырғызу материалдары мен өнімдерді алудың қарқынды технологиялары. Бау-бақша дақылдары мен жүзім өсіруде интенсивті технологияларды қолдану әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гүлді өсімдіктерді өсірудің агротехникасы

    Мақсаты: Ашық және жабық танаптағы гүлді дақылдардың ассортиментін зерттеу, гүлді өсімдіктерді жасыл құрылыста және жабық топырақ жағдайында пайдалану дағдылары мен дағдыларын алу. Мазмұны: Ашық және жабық жерлерде әдемі гүлдейтін және сәндік жапырақты, өрмелейтін өсімдіктерді көбейту және өсіру әдістерін үйретеді. Гүлді дақылдардың экологиялық және биологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Климаттық жағдайларға төзімді сәндік ағаштарды, бұталарды және гүлді дақылдарды іріктеуді және оларды интродукциялауды үйретеді; өсімдіктерді интродукциялау әдістері, фенологиялық бақылаулар, материалды өңдеудің статикалық әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сурет және кескіндеме

    Мақсаты: Студенттерді кескіндеменің негізгі категорияларымен таныстыру; кескіндеме материалдарын, көрнекі бейнелеу әдістері мен құралдарын пайдалануда білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту, жазықтықта көлемді пішіндер мен кеңістікті жеңіл реңкпен модельдеу. Мазмұны: Үш өлшемді геометриялық фигуралар мен геометриялық үш өлшемді композицияларды сызып, үш өлшемді бейнелеуді дамытады. Сәулет бөлшектерін, фигуралар мен сәулет объектілерін салу негіздерін: экстерьерлері мен интерьерін, көркемдік құралдары мен сызба үлгілерін, композицияны зерттейді. Бейненің теориялық негіздері – табиғаттан, есте сақтаудан, қиялдан. Перспективаны құру заңдылықтарын, ұғымдарды қарастырады: контраст, силуэт, нюанс, заттың түсі мен текстурасының жарық пен көлеңке қатынасына әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер географиясы

    Мақсаты: Өсімдік бірлестігінің таралуының, ұйымдастырылуының және қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу. Өсімдіктерді тиімді пайдалану мен қорғаудың ғылыми негізі ретінде ботаникалық география туралы түсініктерін қалыптастырады. Мазмұны: Салыстырмалы флористиканың негізгі түсініктерін, флористикалық және географиялық-ботаникалық зерттеу әдістерін зерттейді, флораны классификациялау және флористикалық аудандастыру принциптерін қарастырады, сонымен қатар өсімдік түрлері мен өсімдік формацияларының географиялық таралуын, флористикалық аймақтардың бірегейлігін, жер шары және олардың қалыптасу тарихын зерттейді..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сәндік шабындық

    Мақсаты: Студенттерге табиғи мал азықтық алқаптардың өнімділігін арттыруға бағытталған ұйымдастыру шаралары мен техникалық әдістемелер жүйесін қамтитын шабындық егіншіліктің ауыл шаруашылығының бір саласы ретінде түсініктерін дамыту. Мазмұны: Шөп шаруашылығының ғылыми негіздері туралы білімнің негізгі тарихи кезеңдерін, шабындық шаруашылығы профильдерін жүйелі зерттеу әдістерін, шабындық шаруашылығының қазіргі мәселелерін және олардың шешімін табудың негізгі бағыттарын қарастырады; Сәндік шабындық шаруашылығындағы заманауи мәселелерді шешуді негіздеу, шабындық шаруашылығы салаларындағы мәселелерді шешуде заманауи әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады; Сәндік шалғынды өсімдіктердің түр құрамын, биологиялық ерекшеліктерін, өсіру технологиясын және егіншілік технологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Big data технологиясы

    Мақсаты: Big Data технологиялары және оларды тәжірибеде қолданудың ерекшеліктері мен перспективалары туралы терең түсінік беру. Мазмұны: үлкен деректерді дайындау, сақтау, өңдеу және талдау технологиялары қарастырылады; үлкен деректердің негізгі сипаттамалары. Big Data өңдеу үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолдану. Арнайы бағдарламалар бойынша іздеу және алу үшін деректер критерийлерін анықтаңыз. Алынған мәліметтерден тиісті ақпаратты жасаңыз. Map Reduce ақпаратты өңдеу моделін, Hadoop кластерлік экожүйесінің компоненттерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік ағаштарды және бұталарды өсіру технологиясы

    Мақсаты: Теориялық білім беру және сәндік өсімдіктерді өсіру саласында студенттерге іргелі негіз және олардың әртүрлі даму кезеңдеріндегі биологиялық ерекшеліктерін, оларды көгалдандыруда пайдалану мүмкіндіктерін білу. Мазмұны: Сәндік ағаштар мен бұталардың экологиялық және биологиялық ерекшеліктерін зерттейді; Өңір жағдайына төзімді сәндік ағаштар мен бұталарды таңдап, таныстыру дағдыларын қалыптастырады; Өсімдіктерді интродукциялау әдістерін, фенологиялық бақылау әдістерін, материалды өңдеудің статикалық әдістерін меңгеруді үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ландшафттық архитектура теориясы және жобалау әдістемесі

    Мақсаты: Ландшафттық сәулет өнерін тарихи және қазіргі аспектіде оқып-үйрену, қалалық ортаны эстетикалық тұрғыдан байыту және оның сапасын арттыру құралы ретінде ландшафттық сәулет өнерінің экологиялық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Ландшафттық модельдеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін, сәулеттік жобалау әдістемесінің кезеңдерін, кеңістіктік-уақыттық ортаны модельдеудің жалпы түсініктері мен заңдылықтарын, эмоционалды және тектоникалық мазмұн категорияларын, дизайнды модельдеудің іргелі принциптерін қарастырады. Сәулет-ландшафтық дизайн әдістерінің барлық кезеңдерінде шығармашылық идеяны дамытады, белгілер, белгілер, бейнелер арқылы өз ойларын білдіреді және олардың абстрактілі мағыналары мен архитектуралық формаларын аударады, сызықтар мен пішіндердің пластикасы арқылы эмоционалдық мазмұнын ашады, дизайндағы модельдеу принциптерін қолданады. конструкторлық шешімдерді жасау кезінде тәжірибе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жабық танапта көкөністер мен жидектер өндірісі

    Мақсаты: Жылыжай жағдайында жеміс-көкөніс өнімдерін өндірудің теориялық негіздерін және заманауи технологияларын зерттеу. Мазмұны: Көкөніс және жидек өсімдіктерін өсірудің биологиясы мен технологиясы бойынша білім, білік дағдыларын дамыту, көкөніс және жидек дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, оларды өсірудің технологиялық әдістерін зерттеу, тамшылатып суарудың жаңа технологияларын және тыңайтқыштарды қолдануды оқып үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік өсімдіктерді жерсіндіру

    Мақсаты: Студенттердің ағаш және бұталардың экологиялық ой-өрісін, экологиялық мәдениеті туралы негізгі түсініктерін, таныстыру аясында қоршаған ортаны ұтымды пайдалануды ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Негізгі экологиялық факторларды және олардың өсімдіктерді интродукциялаудағы рөлін зерттейді; өсімдіктерді интродукциялауда қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер; Аса перспективалы интродукциялық түрлерге интродукциялық іздестіру жүргізу, бастапқы материалды жұмылдыру (дайындау), енгізілген түрлердің бейімделу мүмкіндіктерін алдын ала анықтау дағдыларын қалыптастырады; Интродукцияланған түрлердің бастапқы және қайталама көбейту сынақтарын қарастырады; интродукцияланған өсімдіктердің донор аймақтарын анықтау дағдылары; интродукцияланған түрлерді одан әрі өсіру бойынша агротехникалық шараларды әзірлеу бойынша білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сәндік көкөніс шаруашылығы

    Мақсаты: Сәндік көкөніс дақылдарының негізгі топтары, сорттары, олардың өсу және даму биологиясы туралы білім алу; оларды өсіру мен өндірудің ғылыми негізделген технологиясы туралы. Мазмұны: Көкөніс дақылдары және оларды өсіру және өндіру әдістері туралы түсінік және білім, отырғызу материалдары мен көкөніс өнімдерін алудың интенсивті технологияларын жасау. Халықты көкөніс өнімдерімен жыл бойы және теңгерімді қамтамасыз ету үшін көкөніс өндірісі ашық жерде де, жабық жерде де жүргізіледі. Көкөніс дақылдарын өсіру мен өндіруде интенсивті технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.
  • Ақпаратты талдау және қабылдау, эксперименттердің статистикалық нәтижелерін жалпылау және қорытындыларды тұжырымдау арқылы зерттеу мақсаттарын өз бетінше анықтау және оған жету жолдарын таңдау қабілеті бар ақпараттық, есептеу және цифрлық сауаттылыққа ие болу.
  • Ландшафты дизайнда жасыл интерьер құру үшін гүлді, бұталы және ағаш тектес өсімдіктердің түрлерін морфологиялық ерекшеліктеріне, физиологиялық күйіне, өсуді жақсарту факторларын анықтауға, өсірілген өнімнің дамуы мен сапасына метеорологиялық жағдайлардың әсеріне байланысты таңдауды негізді түрде негіздейді.
  • Жасанды интеллект пен ауыл шаруашылығындағы озық тәжірибелерге сүйене отырып жеміс және көкөніс дақылдарын қарқынды (интенсивті) технологияда өсірудің жобаларын құрып, картасын жасайды.
  • Дизайн графикасында практикалық сурет салу, кескіндеме дағдыларын, архитектуралық композиция заңдарын және көркем-композициялық графика құралдарын, бау-бақша құрылысындағы түс шешімдерін, жылыжайлар мен ашық жерлерде гүл композицияларын, қысқы бақтарды жасау үшін гүлзарлар мен өсімдіктерді пайдалана отырып, сәулет дизайнында шығармашылықты көрсетеді.
  • Өсімдік шаруашылығының принциптері мен заңдарын жинақтай отырып, компоненттік және жүйелік талдау негізінде орман шаруашылығын, ботаникалық бақтарды, гүл өсіруді дамытуда олардың бағасын анықтау үшін салалық білімді және жер жамылғысын қалыптастыру заңдарын және ГАЖ технологияларын, пайдаланады.
  • Көгалдандыру материалын өсірудің тиімділігін арттыру бойынша іс-шаралар жүйесін, аурулардың болуын диагностика әдістерін, екпелерді қорғау бойынша кешенді күрес шараларын және бір жылдық және көпжылдық сәндік өсімдіктерді зиянкестерден проекциялауды, ағаш және қылқан жапырақты өсімдіктерді азықтандыру және көбейту әдістерін әзірлейді.
  • Ғылыми зерттеулердің химиялық, биологиялық және агротехникалық әдістерінің технологиялары бойынша отандық және шетелдік көздерден ақпарат жинау және олардың стандарттарға сәйкестігін талдау және тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеу негізінде ғылыми зерттеулер жүргізеді және қорытынды жасайды.
  • Ауыл шаруашылығын химияландыру арқылы топырақтың сапалық және сандық құрамын жақсартады, ауыл шаруашылығы техникасын және өсімдіктерді өсіру және жинау технологияларын тиімді пайдаланады.
  • Бекітілген стандарттарға сәйкес өсімдік шаруашылығы өнімдерінің нарықтары мен ландшафттық архитектураны жобалау әдістері бойынша маркетингтік және коммерциялық зерттеулер жүргізеді.
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істейді,өз білімін жетілдіруге беиімділігін және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсетеді.
Top