Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01535 Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс магистранттардың өзіндік ғылыми ізденіс дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми проблеманы сараптау мен талдауға, оны шешу жолдарын анықтауға бағытталған. Пәнді зерделеу барысында теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы қаралатын болады, инновациялық қызмет проблемаларына, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізуге және тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылатын болады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін, қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беруді цифрландыру және цифрлық дидактика негіздері

    Курстың мақсаты: цифрлық білім беру кеңістігінде тиімді оқыту үшін магистранттардың цифрлық дидактика саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл курс білім беруді цифрландыру үдерістері мен цифрлық оқытудың мазмұны мен құрылымын, педагогикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ заманауи білім беру жүйесінде цифрлық дидактиканың қолданылу мүмкіндіктерін қарастырады. Курс магистранттарға жоғары білім берудің цифрлық педагогикасы мен қазіргі ғылым-білім мәселелері бойынша қажетті теориялық және әдістемелік білімді меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері

    Курс жоғары білім беру контекстінде білім алушылардың кәсіби педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында білім алушылар заманауи педагогикалық технологиялар, белсенді оқыту әдістемелері, цифрлық құралдар мен жобалық-бағдарланған тәсілдер бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді. Курс білім беру үдерістерінің жекеленуін, интерактивтілігін және икемділігін ескереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мобильді оқыту және виртуалды шындық

    Курстың мақсаты магистранттарда виртуалды (VR) және толықтырылған (Ar) шындық жүйелері саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Зерттеуге әр түрлі қосымшаларға арналған интерактивті 3D графикасына негізделген VR/AR жүйелерінің мүмкіндіктері, негізгі ұғымдар, принциптер, қосымшаларды құруға арналған платформалар, бағдарламалық жасақтаманы іске асырудың ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби менеджмент

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Параллель есептеулер кластері

    Осы пәнді оқу барысында магистранттар параллельді бағдарламалау саласында білім алады; параллельді есептеулер кластерінің параметрлерін, параллельді есептеуіш жүйелерді құру принциптерін, параллельді есептеулердің тиімділігін талдау үшін параллельді алгоритмдер мен бағдарламалардың математикалық модельдерін қарастырады; заманауи операциялық жүйелердің төмен деңгейлі мүмкіндіктері және олардың негізінде құрылған параллелизмді қамтамасыз ететін жоғары деңгейлі құралдар, параллель бағдарламалау модельдері мен тілдері, параллель бағдарламаларды әзірлеу тәсілдері (MPI, HPF, OpenMP, OpenMP+MPI және DVM); параллель есептеулердің тиімділігін бағалауды анықтау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім онлайн-платформалары

    Аталған пәнді оқу барысында магистранттар Қашықтықтан оқытуға арналған цифрлық білім беру платформаларының міндеттерін, құрылымын, негізгі элементтерін, мүмкіндіктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады. Олар жұмыс дағдыларын игеріп, білім беру процесінде танымал білім беру платформаларын қолдануды үйренеді: Bilimland, MOODLE, Google, Canvas, Classroom, Coursera, Twig-bilim.kz, Univer, Platonus және т.б. Мұғалімнің немесе студенттің жеке кабинетін, білім қорын, мониторинг пен аттестацияға арналған әртүрлі модульдерді, интерактивті өзара әрекеттесуді, жоспарлау мен ескертуді, статистиканы жинауды және басқару жүйелерін құруды және пайдалануды үйренуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми қызметтің мазмұны, ғылыми танымның әдістері мен формалары, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, танымның қазіргі теориясындағы проблемалар,әлеуметтік, психологиялық және педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктері туралы түсінік алады. Курс барысында магистранттарда ғылыми ойлау дағдылары; ғылыми таным әдіснамасы саласындағы дағдылар мен біліктер; кәсіби қызмет саласында өзіндік ғылыми зерттеулерді және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды шындық жүйелері

    Курсты өту барысында магистранттар ғылыми саладағы VR / AR мүмкіндіктері мен технологияларымен танысады, белгілі бір пәндік сала бойынша VR/AR жобаларын әзірлейді, шешімді әзірлеу үшін арнайы құралдар мен орталарды пайдаланады. Пән виртуалды шындықты құру және VR/AR жабдықтарымен жұмыс істеу принциптері, сондай-ақ білім беру процесінде виртуалды шындықты қолдану саласындағы білімді, дағдыларды және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инновациялық менеджмент

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 3D модельдеу және толықтырылған шындық

    Курстың мақсаты-3D модельдеу негіздері, объектілер мен оқиғаларды модельдеу, интеграцияланған даму ортасында қолданбалы есептердің шешімдерін модельдеу туралы білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны толықтырылған және виртуалды шындықпен танысуды, виртуалды шындық құрылғыларының жұмыс принциптерін анықтауды, VR құрылғылары туралы ақпаратты талдауды және құрылымдауды қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Граф теориясында оқыту мазмұнын құру әдістемелік негіздері

    Пәнді оқу барысында оқытудағы модельдеудің теориялық негіздері, модель және модельдеу ұғымы, модельдеу модельдері мен түрлерін жіктеу, графтар көмегімен модельдеуді іске асырудың технологиялық тәсілдері, оқытуда графтар теориясы әдістерін қолдану ерекшеліктері, информатика курсында графтар негізінде модельдеудің әдістемелік жүйесінің мазмұны мен құрылымы қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар математикалық әрекеттерді модельдеу арқылы информатиканы оқыту процесін ұйымдастыру дағдыларын, оқыту мазмұнын құруда графтар теориясының әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдыларын, информатиканы оқытуда графтардың көмегімен модельдеудің әдістемелік жүйесін құру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өндірістік менеджмент

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және командалық өзара әрекеттесу психологиясы

    Білім алушылар көшбасшылықтың психологиялық негіздері, басқару стильдері, топтық динамика және топтық ортадағы тиімді өзара әрекеттесу туралы теориялық білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар көшбасшылық мінез-құлықтың негізгі психологиялық аспектілерін, көшбасшылардың типологиясын, топтық динамиканың ерекшеліктерін және жоғары тиімді командаларды құру әдістерін үйренеді. Топтарда жұмыс істей отырып, басқарушылық міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын игереді, тиімді командалық өзара әрекеттесуді құру, даулы жағдайларды шешу және мотивацияны басқару әдістері мен тәсілдерін жасақтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау

    Курсты оқу барысында магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысы, ғылыми ізденістің ерекшеліктері, зерттеулер жүргізу, ғылыми болжамдарды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылама тұжырымдар мен негіздемелер туралы түсінік алады, өзіндік зерттеулер жүргізуді және нәтиже алу үшін ғылыми тәсілдерді қолдануды үйренеді, ғылыми жұмысты жоспарлаудың және алынған нәтижелерді талдаудың практикалық дағдыларын алады; ғылыми болжау дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мультимедиялық орталарда бағдарламалау

    Курсты оқу барысында магистранттар мультимедиялық орталардың негіздері мен негізгі анықтамалары; JUCE мультимедиялық ортасы; JUCE туралы негізгі және жалпы ақпаратты, кітапхананы алу және орнату жолын қамту; JUCE бағдарламасын іске қосу және қосымшаларды жасау; JUCE кітапханасы, JUCE құрамдас моделін пайдаланатын бағдарлама құрылымы, сонымен қатар компоненттердің жалпы қасиеттері; өзіндік құрамдастарды дамыту; компоненттердің визуалды дизайны; мәтіндік, цифрлық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, мультимедиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпдеңгейлі клиент-сервер технологиялары

    Курсты зерделеу барысында көп деңгейлі клиент-сервер архитектурасында қосымшаларды әзірлеу технологиялары, әдістері, принциптері, міндеттері мен әдістері, RAD жүйелерін және қазіргі заманғы ДҚБЖ негізінде клиент-сервер қосымшаларын жобалау және құрудың реті мен кезеңдері. таратылған қосымшаларды құрудың соңғы технологиялары мен интернет-қосымшаларды құру технологиялары қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар көп деңгейлі клиент-сервер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің жаңа ақпараттық технологияларының негіздері, көп деңгейлі клиент-сервер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, ұйымдастыру, тарату және монетизациялау ерекшеліктері туралы білім алады, IDE жазу коды, жобаларды басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде IT жобаларды басқару

    Курс магистранттарға жұмысты оңтайландырудың негізгі тәсілдері, білім берудегі IT жобаларды басқару ерекшеліктері; IT жобаларды басқару әдістерін оқу; қазіргі заманғы жобаларды басқару әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері, осы құралдар жинағын нақты білім беру ІТ жобасының мазмұны мен ортасының қажеттіліктеріне бейімдеу әдістерімен танысуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар MS Project бағдарламасын қолдану дағдылары; технологиялық процеске сәйкес жобаны жоспарлау және басқару дағдылары; жобаны кезең-кезеңімен әзірлеу және егжей-тегжейлі көрсету, уақыт пен еңбек шығындарын есептеу, жоспарды оңтайландыру дағдылары; Microsoft Office Project көмегімен жобаның ағымдағы жағдайын және барысын талдау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалау

    Курс қазіргі заманғы технологиялар мен бағдарламалау әдістерінің теориялық негіздерін, бағдарламаларды құрудың практикалық мәселелерін, сонымен қатар негізгі алгоритмдік конструкцияларды және оларды жоғары деңгейлі тілде жүзеге асыруды қарастырады. Курс жоғары деңгейдегі тілдің мүмкіндіктері туралы толық түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда пәндік саладағы мәліметтерді өңдеу есептерін шешу және бағдарламалау алгоритмдерін құру дағдылары қалыптасады; бағдарламаны сынақтан өткізу жобаларын әзірлеу; тестілеу және жөндеу бағдарламаларын орындау; бағдарламалық құжаттаманы құрастыру және т.б. үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді оқыту технологиясы

    Курсты оқу барысында магистранттар мобильді оқыту туралы, оны оқу үдерісін ұйымдастыру, оқу мақсаттарына жету, мектеп жүйелерін тиімді басқару, оқытушы мен студенттер арасындағы өзара әрекеттесуді жақсарту үшін пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік алады. Магистранттар білім беру ресурстарына қол жеткізуді, басқа пайдаланушылармен байланысуды, сыныпта және одан тыс мазмұнды құруды үйренеді. Курсты оқу барысында мобильді жүйелерді дамыту үшін Android және IOS платформаларының мүмкіндіктері де қарастырылады, пайдаланушы интерфейстерін құру, оларды оқу процесін ұйымдастыруда қолдану практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру аналитикасы және үлкен деректер

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы шешімдер қабылдауды қолдау үшін үлкен деректерді талдау мен интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән білім беру жүйесінде үлкен деректерді жинау, өңдеу және талдау арқылы тиімді шешімдер қабылдауды үйретеді. Магистранттар білім беру аналитикасының негізгі қағидаларын, көрсеткіштер мен метрикаларды, визуализация құралдарын, сондай-ақ машиналық оқыту элементтерін меңгереді. Практикалық бөлімде нақты білім беру деректерін қолдана отырып, аналитикалық есептер мен дашбордтар құрастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатика саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері

    Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттарда ғылыми педагогикалық зерттеу әдіснамасы саласында ұғымдық аппарат және жүйеленген ұсыныс қалыптастырылатын болады. Курс барысында қазіргі заманғы ғылыми білімді құрудың негізгі тәсілдері, қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің проблематикасы, информатикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің әдістері, әдістемелері, ерекшеліктері мен типологиясы қаралатын болады. Магистранттар информатика саласындағы педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін сараптау және ұсыну кезінде ғылыми аппаратты пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі Smart технологиялар

    Курс барысында магистранттар мыналарды қарастырады: білім беру парадигмасы ретінде Smart-оқыту түсінігі, мәні және принциптері; Smart-білім берудің мақсаттары, негізгі принциптері мен үлгілері; Smart білім беру және Smart технологиялардың заманауи моделінің ерекшеліктері; оқу үдерісін жүзеге асыру үшін ақпараттық Smart-технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен жолдары. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар Smart технологияларды пайдалана отырып, информатика бойынша оқу үдерісін құру дағдыларын қалыптастырады; кәсіби қызметте және өзін-өзі тәрбиелеуде Smart-технологияларды қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнында информатиканы оқытудың инновациялық әдістері

    Мақсаты; магистранттарға жоғары білім беру жүйесінде информатика пәнін оқытудың заманауи және инновациялық әдістерін тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән жоғары оқу орнында информатика пәнін оқытуда қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялар мен инновациялық әдістерге арналады. Студенттер сандық педагогика, геймификация, аралас және қашықтан оқыту, адаптивті оқыту жүйелері, микролекциялар, интерактивті құралдар және жасанды интеллект элементтерімен оқытуды ұйымдастыру сияқты тақырыптармен танысады. Курс барысында магистранттар білім беру үрдісіне инновациялық шешімдерді енгізу бойынша өз жобаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді талдау

    "Үлкен деректерді талдау" пәнінің мақсаты: магистранттарды үлкен көлемдегі деректермен (Big Data) жұмыс істеу проблемалары мен технологияларымен таныстыру, ірі деректерді өңдеудің, талдаудың негізгі әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың міндеті: корпоративтік қаржы, әлемдік нарықтар, модельдер құру және болжау саласындағы үлкен деректерді сақтау мен талдаудың негізгі әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильдік қосымшаларды программалау

    Курс Android немесе IOS платформаларында мобильді қосымшаларды пайдалануды, қосымшаларды дайындау әдістері мен тәсілдерін оқытуға, мәліметтер базасының сілтемелері бар мобильді қосымшаларды бағдарламалауға бағытталған. Магистранттар мобильді құрылғылар түсінігі, iOS және Android операциялық жүйелерінің мүмкіндіктері мен функционалдығы туралы түсінік алады. Үлгіні қарау контроллері; пайдаланушы интерфейсі және оның мобильді құрылғылардағы үлгілері; Windows Phone операциялық жүйесі, қызметтері, мазмұн провайдерлері, әртүрлі құрылғыларда сенсорлықпен жұмыс істеу мүмкіндіктері; кескінді, дыбысты және бейнені өңдеудің жолдары, технологиялары мен әдістері, мобильді қосымшаларды оңтайландыру; қолданбаларды жариялау және мобильді құрылғылардың болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялар негіздері

    Курс бұлтты есептеулер архитектурасының мәселелерін, білім беру жүйесіне арналған «бұлттық» қызметтерді жобалау тәсілдерін, деректерді сақтау процесін (реляциялық және реляциялық емес деректер қоймалары), желіні құруды, бұлтты қызметтерді стандарттау және сертификаттауды, процесті зерттеуге бағытталған. e-learning жүйесінде «бұлттық» платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу, сонымен қатар бұлтты сақтау пайдаланушысын басқару, бұлттық есептеулер ортасын дамыту.Магистранттар Microsoft, Amazon, Google жетекші бұлттық платформалары; бұлтты есептеу модельдерінің және қолданыстағы бұлттық платформалардың негізгі артықшылықтары, артықшылықтары мен кемшіліктері туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы цифрлық этика және ақпараттық қауіпсіздік

    Мақсаты: магистранттарда білім беру ортасындағы цифрлық этика және ақпараттық қауіпсіздік негіздері мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән дербес деректерді қорғаудың, академиялық адалдықтың, авторлық құқықтың, цифрлық іздің, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлердің негізгі аспектілерін қамтиды. Киберқауіптерге қарсы тұру, деректерді шифрлау және қауіпсіздік саясатын қалыптастыру әдістеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Креативті индустриялар және алгоритмдік ойлау

    Пәннің мақсаты – креативті индустрияларда қолданылатын цифрлық технологияларды меңгеру арқылы алгоритмдік ойлау дағдыларын дамыту. Бұл пән креативті индустриялардағы (медиа, дизайн, ойындар, музыка, жарнама) цифрлық шешімдерді әзірлеу барысында алгоритмдік ойлау принциптерін қолдануға бағытталған. Магистранттар креативті өнімдер жасау кезінде деректер құрылымдары, логикалық ойлау, автоматтандыру және бағдарламалау негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудің интернет-ресурстарын әзірлеу

    Мақсаты: магистранттарды заманауи веб-технологиялар мен білім беру мақсаттарына бағытталған интернет-ресурстарды жобалау және әзірлеу дағдыларына үйрету. Бұл пән білім беру порталдарын, онлайн курстарды, интерактивті оқу материалдарын және цифрлық оқыту платформаларын әзірлеу процесін қамтиды. Магистранттар веб-дизайнды, пайдаланушы интерфейсін жобалауды, CMS-пен жұмыс істеуді және білім беру ортасындағы қолжетімділік пен UX дизайн принциптерін терең зерттейді.Студенттер веб-дизайн негіздерін, пайдаланушы интерфейсін жобалауды, контент-менеджмент жүйелерімен (CMS) жұмыс істеуді және қолжетімділік пен UX қағидаларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микророботтарды бағдарламау

    Бұл курс барысында магистранттар микророботтардың негізгі ұғымдарымен, оларды жобалау және бағдарламалау принциптерімен танысады; микророботтарды басқару алгоритмдерін енгізу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді оқиды; олар микророботтарды жобалау және бағдарламалау дағдыларын меңгереді, сондай-ақ роботтарды құру және бағдарламалау принциптері туралы теориялық білімді тиімді қолдану жолдарын үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда заманауи микророботтардың білім, білік, бағдарламалау дағдылары; роботты бағдарламалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу процесінде сандық білім беру ресурстарын жобалау

    Курс барысында білім беру қызметінде цифрлық медиа-контентті жобалау, әзірлеу және пайдалану қағидаттары, құралдары, тәсілдері; білім беруді ақпараттандыру әдіснамасы, білім беру мекемесін ақпараттандыру процесі; білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, пәндік білім беру ортасын және білім беру процесін жобалаудың теориялық-әдіснамалық негіздері қаралатын болады; білім беру процесін қолдаудың заманауи электронды құралдары және оларды дәстүрлі оқу-әдістемелік материалдармен біріктіру әдістері. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар инновациялық әдістердің, технологиялардың (оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық) әдістемесі мен кешенін меңгереді, білім беру процесін іске асырудың нысандары мен құралдары туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Генеративті жасанды интеллект және креативті технологиялар

    Мақсаты: магистранттарды генеративті жасанды интеллект (ЖИ) модельдерінің теориялық негіздерімен және олардың өнер, музыка, мәтін, бейне, 3D модельдер сияқты креативті саладағы қолданылуымен таныстыру. Пәнде генеративті моделдердің түрлері – GAN, VAE, диффузиялық модельдер, трансформерлер және мультимодальды жүйелер қарастырылады. Сонымен қатар, ЖИ көмегімен жасалған контенттің этикалық және құқықтық аспектілері, зияткерлік меншік мәселелері, deepfake және авторлық құқық тақырыптары да талқыланады. Магистранттар практикалық тапсырмалар арқылы генеративті ЖИ құралдарын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық жобалардағы микроробототехникалық шешімдер

    Мақсаты: білім беру ортасында микроробототехникалық жүйелерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ заманауи цифрлық және аппараттық құралдарды пайдалана отырып, педагогикалық шешімдерді әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Курс Arduino, micro:bit және Raspberry Pi негізіндегі микроробототехника негіздерін, аппараттық және бағдарламалық жасақтама компоненттерін қарастырады. Магистранттар қарапайым роботтар мен датчиктерді пайдалана отырып, білім беру міндеттерін жобалауды және іске асыруды, білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу материалдарын әзірлеуді, сондай-ақ робототехниканы STEM-жобаларға біріктіруді үйренеді. Практикалық дағдыларға және жеке педагогикалық шешімдерді әзірлеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онлайн білім берудегі машиналық оқыту

    Курс барысында магистранттар машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Магистранттар Машиналық оқыту теориясы мен түйсігі бойынша жан-жақты нұсқаулық жасайды. Олар Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің практикалық презентациясы түрінде бөліседі және түсіндіреді, сонымен қатар оларды нақты есептерде қолдану тәсілдерін көрсетеді. Магистранттар пән бойынша білімдерінің сандық ізін қалдырады және басқаларды өз салаларында машиналық оқытуды үйренуге және қолдануға шабыттандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен практикасы

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін роботтарды құрастыру, модельдеу және бағдарламалау арқылы робототехника саласындағы білім, дағдыларды қалыптастыру және инженерлік жүйелерді жобалау негізінде оқытудың теориясы мен тәжірибесін қарастырады. Пәнді оқу процесінде магистранттар робототехниканы дамытудың негізгі кезеңдері; жылжымалы роботтардың конструкцияларының ерекшеліктері мен механикалық құрамдас бөлігі; орталық басқару блогы мен электромеханикалық жетектердің мақсаты мен жұмыс істеу принциптері; жылжымалы роботтардың сенсорларының мақсаты мен жұмыс істеу принциптері; мобильді роботтарды бағдарламалаудың негізгі принциптері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасындағы визуализация технологиясы

    Пәнді оқу процесінде магистранттар білім беру ортасын визуализациялау технологиясының негізгі компоненттерін қарастырады: оқу білімдерінің кешендері; оларды көрсетудің көрнекі тәсілдері; ақпаратты берудің көрнекі және техникалық құралдары; оқу процесінде көрнекі ойлауды қолдану мен дамытудың психологиялық әдістерінің жиынтығы. Курс виртуалды, толықтырылған және аралас шындық туралы негізгі ақпарат, негізгі түсініктер, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы туралы түсінік береді; арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-платформада электрондық оқыту

    Бұл курста білім беру ортасының тұжырымдамасы қарастырылады; ақпараттық-білім беру ортасының мәнін, міндеттерін, сипаттамаларын, принциптері мен үлгілерін; білім беруде телекоммуникациялық желілерді пайдалану ерекшеліктері; білім беру мен оқытуда қазіргі заманғы интернет-платформаларды пайдаланудың функциялары мен әдістерін;сабақтарды, тапсырмаларды, оқу материалдарын әзірлеу ерекшеліктері және электронды оқытуды бағалау критерийлері; информатиканы оқытуда электрондық Web-платформаларды құру және пайдалану әдістері мен құралдары, веб-платформаларды пайдалану кезінде оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Пәнді оқу барысында магистранттар заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын; қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және аралас оқыту

    Курс барысында магистранттар виртуалды және аралас оқыту технологиялары бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және оларды қолдану негізінде оқыту әдістерін өзгертеді. Олар виртуалды және аралас оқыту туралы түсініктерін академиялық білім алу үшін ғана емес, сонымен қатар ХХІ ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту үшін жұмыс істейтін прогрессивті білім беру технологиясы ретінде қалыптастырады. Бұл курстың мақсаты - "виртуалды және аралас оқыту" технологиясын игеру және оны қолдану негізінде Мұғалімнің тәжірибесін өзгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары

    Курс магистранттарда білім беру сапасын басқару элементі ретінде оқыту нәтижелерін бағалау туралы ұғымды қалыптастыруға; оқу пәнін оқытудың нәтижелілігін бағалаудың қазіргі заманғы әдістемесінің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыруға; білім беру мекемелерінде оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйі; одан әрі оқыту туралы шешім қабылдау үшін критериалды бағалау қаралатын болады; оқыту нәтижелерін бағалауды ұйымдастыруға арналған заманауи АКТ құралдары. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құзыреттілік деңгейін электронды бағалау жүйесі

    Мақсаты: Магистранттарға электронды құралдар мен платформалар арқылы білім алушылардың құзыреттіліктерін бағалау әдістерін меңгерту. Пән электронды бағалау жүйелерінің түрлерін, олардың архитектурасын, функционалдық мүмкіндіктерін және білім беру процесіне интеграциялау тәсілдерін қарастырады. Магистранттар автоматтандырылған тестілеу, электронды портфолио, цифрлық рубрика, peer-assessment құралдарын қолдануды үйренеді. Сонымен қатар, деректерді сараптау және бағалау нәтижелерін интерпретациялау дағдылары дамытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі цифрлық технологиялар

    Бұл курс барысында магистранттар ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік алады; кешенді оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; оқу процесінде цифрлық және телекоммуникациялық жүйелерді, аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістері; инклюзивті білім беру жағдайында цифрлық технологияларды қолданудың міндеттері, әдістері мен технологиялары; оқу процесінде әртүрлі интерактивті жұмыс кітаптарын, бағдарламалық қосымшалар мен платформаларды (SkySmart, LearningApps, Kahoot, Quizizz, Castle Quiz және т.б.) пайдалану мүмкіндігі. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында ең жаңа отандық және шетелдік тәжірибе негізінде орта, техникалық және жоғары білім беру жүйесінде ең озық білімдер қолданады
  • Педагогикалық тәжірибені жүзеге асырады: оның жекелеген кезеңдерін жоспарлау, әзірлеу және өткізу; нәтижелерді өңдеу және критикалық бағалау; оқу үдерісіне енгізу
  • Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді; ғылыми жарияланымдарды, есептерді, патенттер мен баяндамаларды ресімдейді, сыни ойлау, академиялық жазу дағдыларын пайдалана отырып семинарлар, конференциялар және зерттеулер өткізеді;
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми және оқу ақпаратын талдайды; оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауды жүзеге асырады;
  • Педагогика, психология және пәнаралық көзқарас негізінде информатика және АКТ бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін модельдейді; информатика және АКТ оқытудың инновациялық әдістемелік тәсілдерін, әдістері мен технологияларын әзірлейді; оқыту үдерісінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады;
  • Кәсіби салада басқару шешімдерін қабылдайды, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдайдай отырып ұжымды басқаруды жүзеге асыра алады,
  • Шет тілін пәндік сабақтардың барлық түрлерін өткізуге, ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде ауызша және жазбаша түрде қолданады, шет тілін коммуникацияның әртүрлі салаларында: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана алады;
  • Информатика және АКТ саласындағы міндеттерді тұжырымдайды, әртүрлі бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, нақты есептерді шешу алгоритмдерін әзірлейді, қауіпсіздікке төнетін қатерлердің көздері мен түрлерін талдайды; деректер қорлары мен ақпараттық жүйелерді жобалайды және әзірлейді;
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық қызметті жүзеге асырады;
  • Жалпы білім беру ұйымдарында, орта кәсіптік және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін жобалау және іске асыру бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады;
  • Өзінің интеллектуалдық, кәсіби және мәдени деңгейін бағалайды, жетілдіреді және дамытады, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болады.
Top