Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02230 Археология және этнология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Мақсаты: Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін Абайдын өмірбаяны мен шығармашылық мұрасын сипаттайды. Мазмұны: Абайдын кезіндегі қоғамның ерекшіліктері, адамның саяси, рухани, ұлттық қөзгарасы, казіргі әдеби мәтіндердін көркемдік ерекшілігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамды қалыптастыру. Тарих пен мәдениет контекстігінде және негізгі адіснамалық бағыттарды ескере отырып, әлемдік әдеби үдерісті талдау дағдыларын түпнұсқа мен аударманы салыстырмалы талдау дағдыларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Aрхеологияға кіріспе

    Мақсаты: Археология ғылымы саласындағы іргелі білімді қалыптастыру және оқу және зерттеу іс-әрекетіне мотивация. Мазмұны: Археологияның қалыптасуы мен дамуы, оның негізгі жетістіктері, ғылымның қазіргі даму тенденциялары. Археологияның тарихи білім жүйесіндегі орны және басқа ғылымдармен байланысы, оның тарих ғылымы ретіндегі маңызы. Археологиялық кезеңге бөлу және хронология. Археологиялық ескерткіштердің негізгі түрлері. Археологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктері. Қазақстан территориясындағы археологиялық мәдениеттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін AI игеру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    Мақсаты: Батыс және Шығыс елдерінің ортағасырлық қоғамы дамуының маңызды процестерін зерттеу, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Ортағасырлық ғылымның маңызды теориялық мәселелері. Батыс және Шығыс елдерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси, құқықтық, мәдени дамуының өзіндік ерекшеліктері. Батыс пен Шығыс елдерінде жүзеге асырылатын модернизация үлгілерінің құрылымдық ерекшеліктері мен идеялық-саяси негіздері. Шығыс пен Батыс елдерінің тарихи дамуын зерттеуде ғылыми танымның заманауи әдістерін қолданудың ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі Шығыс, Греция және Рим тарихы

    Ежелгі Шығыс тарихы, Ежелгі Грекия Мақсаты: Кәсіби құзіреттілікті арттыру үшін археологиялық және этнологиялық зерттеулер саласындағы теориялық білімді бекіту және практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Археологиялық қазбалар мен этнологиялық зерттеулердің әдістемесін меңгеру. Далада этнографиялық және археологиялық материалдарды өңдеуге қатысу. Ғылыми құжаттаманы дайындау әдістемесін меңгеру: қазба процесін графикалық бекіту, археологиялық нысандарды фотографиялық бекіту, дала күнделігін жүргізу ережелері. Зерттеушілік, жеке қарым-қатынас, ұйымдастырушылық және аналитикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихилыққа дейінгі адамзат эволюциясы

    Мақсаты: Адамзат қоғамының дамуының алғашқы кезеңдеріндегі даму заңдылықтары туралы объективті тарихи түсінік пен аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Адамзаттың алғашқы тарихының деректану және тарихнамасы. Антропогенез мәселелері. Антропогенез процесінің аяқталуы және адамның пайда болуы. Адамзат қоғамының пайда болуы. Адам қоғамының қалыптасуының теориялық мәселелері. Экономика. материалдық мәдениет. Отбасы және неке. Рухани мәдениет. Алғашқы қоғамның күйреуі. Таптардың қалыптасу дәуірі. Алғашқы қоғам және өркениет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты:М.Әуезовтын қмір жолы мен ғылыми үлесін қарастыру Мазмұны:М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, оның өмірбаяны абайтану ғылымының негізін қалаушы; "Манас"жырының зерттеушісі ретінде зерттеледі. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдылары дамуда. Отансүйгіштік және Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи антропология

    Мақсаты: Әлеуметтік және мәдени процестерді тану және түсіну құралы ретінде тарихи антропологияның әртүрлі концепцияларын зерттеу, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Қазіргі зерттеулердегі ең ықпалды бағыттардың бірі ретінде антропология ғылымының пайда болуы мен дамуы. Тарихи антропологияның зерттеу әдістері мен бағыты. Микротарих ұғымдары, күнделікті өмір тарихы, жаңа мәдени тарих және т.б. Тарихи антропологиядағы адамзаттың пайда болуы және оның даму кезеңдері мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнологияның теориялық негізі

    Мақсаты: Этнология ғылымы саласындағы базалық білімді және оқу мен ғылыми қызметке мотивацияны қалыптастыру. Мазмұны: Этнологияның этникалық жүйелердің пайда болу, қызмет ету және өзара әрекеттесу заңдылықтарын, дүние жүзі халықтарының материалдық және рухани мәдениеттерінің ерекшеліктерін, этникалық және этносаралық процестерді зерттейтін ғылым ретіндегі маңызы. Этнологияның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны. Этнологиялық зерттеудің көздері мен әдістері. Дүние жүзі халықтарын жіктеу принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның тас ғасырының тарихнамасы

    Мақсаты: Қола дәуіріндегі халықтың материалдық және рухани мәдениетінің дамуының жалпы заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін оқып үйрену, дерек көздерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дереккөздер мен зерттеу тарихнамасы. Елді мекендер, қорымдар, металлургиялық өндіріс іздері. Керамика тарихи дереккөз ретінде. Қола дәуірі археологиясының негізгі мәселелері және қола дәуірін зерттеудің қазіргі мектептері. Археологиялық мәдениеттер мен ескерткіштердің кезеңдік және хронология мәселелері. Қола дәуіріндегі халықтың діни сенімі, антропологиялық келбеті және тілі мәселелері. Қола дәуіріндегі тайпалардың шаруашылығы мен тұрмысы. Қола дәуіріндегі тау-кен және металлургия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнологияға кіріспе

    Мақсаты: Шетел археологиясының шығу және даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Адамзаттың өткені туралы теориялық және практикалық білімдердің жинақталу тарихының сұрақтары. Археология ғылымының негізгі ғылыми принциптері, әдістері мен бағыттарының даму тарихы. Шетелдік көрнекті ғалымдардың далалық археологиялық және теориялық-әдістемелік зерттеулерін талдау. Әлемдік археология дамуының қазіргі бағыттары мен тенденциялары: ландшафттық археология, этноархеология, пәнаралық зерттеулер және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзі тарихы

    Мақсаты: Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі дүниежүзілік тарихтың негізгі мәселелері мен мәселелерін оқып-үйрену, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Дүние жүзі тарихы ғылым ретінде. Адамзат тарихындағы негізгі кезеңдері, маңызды оқиғалары мен құбылыстары, қазіргі өркениеттің қалыптасу тетіктері. Адамзаттың алғашқы дәуірі. Ежелгі Шығыс мемлекеттері. ежелгі мемлекеттер. Ортағасырлық еуропалық өркениеттің қалыптасуы мен дамуы. Шығыстың мұсылмандық өркениеті. Қазіргі және қазіргі заман дәуірі. Қазіргі кезеңдегі әлемдік дамудың негізгі тенденциялары. Қазіргі жаһандық проблемалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның тас ғасыры

    Мақсаты: Қазақстанның тас дәуірі археологиясының тарихнамасы бойынша білімдерін және сын тұрғысынан ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан тас дәуірі археологиясының пайда болуы және дамуы. Қазақстан аумағындағы бірлескен шетелдік экспедициялардың қызметі. Тас дәуірін зерттеудегі мәселелер мен әдістемелік мәселелер. Археологиялық ескерткіштер мен мәдениеттердің типологиясының мәселелері. Қазақстанның мезолит және неолит дәуірінің зерттеулері. Қазақстанның тас дәуірі археологиясының мәселелеріне арналған көрнекті ғалымдардың іргелі еңбектері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан өнерінің қалыптасу және даму тарихы

    Мақсаты: Әлемдік мәдениет жағдайында Қазақстан өнерінің пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, заманауи технологияларды пайдалана отырып, зерттеу дағдыларын меңгерту. Мазмұны: Өнердің негізгі түрлері. Қазақтың халық қолданбалы өнерінің дәстүрлі түрлері: киіз басу, тоқу, кесте тігу, қоладан, күмістен, алтыннан зергерлік бұйымдар жасау, ағашты, металды, былғары мен сүйекті көркем өңдеудің пайда болуы мен дамуы. Қазақстанның ежелгі өнері. Сақ, сармат, кангюй, усун мәдениеттерінің бірегей өнер туындылары. Керамика өнерінің дамуы. Қазақ халқының музыка өнері мен ауыз әдебиеті саласындағы ең үлкен жетістіктері. ХХ ғасырдағы өнердің дамуы. Бейнелеу өнері, музыка, кино және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ежелгі және ортағасырлардағы Қазақстан

    Мақсаты: Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихын дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі ретінде зерттеу және қазақ халқының тарихи-мәдени мұрасының дүниежүзілік тарихтағы маңызын анықтау, тарихи дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан – Еуразия аумағындағы ежелгі адамдар қоныстанған аймақ. Қазақстанның ежелгі тұрғындарының тілдік, этникалық тиістілігі мәселесі. Ерте көшпелілер дәуірі: көшпеліліктің генезисі, Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттік құрылымдар, ірі көшпелі империялар. Еуразияның этносаяси және мәдени тарихындағы түркі кезеңі. Соңғы орта ғасырлардағы мемлекеттер. Ұлы даланың ежелгі тұрғындарынан бүгінгі күнге дейінгі этникалық мәдениеттегі сабақтастықты зерттеу мәселелеріжаңаруының және әлсіреуінің себептерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы

    Мақсаты: Қазақстан тарих ғылымы мен деректану ғылымының даму тарихын зерделеу, тарихи дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ұлттық тарихнаманың даму кезеңдері. Антикалық дәуір, орта ғасырлар және жаңа дәуірдегі тарихи білімнің қалыптасуы мен дамуы. Кеңестік тоталитарлық жүйе кезіндегі тарих ғылымының даму ерекшеліктері және қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы тарих ғылымының даму ерекшеліктері. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық кезеңінің қайнар көздері. Тарихи дереккөздерді жіктеу мәселесі. Жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихының дереккөздері (ХVІІІ ХХ ғасырдың басы) Жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихының дереккөздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Евразияның қола дәуірі

    Мақсаты: Қазақстанның ерте көшпенділерінің тарихы бойынша теориялық білім кешенін беру және әртүрлі дерек көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ерте көшпелілер туралы жазба деректерден алынған мәліметтер. Археологиялық, антропологиялық және басқа зерттеу көздері. Ерте темір дәуірін зерттеу мәселелері: ескерткіштерді кезеңге бөлу, тарихи этникалық топтарды анықтау және оларды локализациялау, ежелгі этникалық топтармен байланысты археологиялық мәдениеттердің этникалық атрибуты. Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен өркендеуі. Материалдық мәдениетте шабандоздық пен жаңашылдықтың пайда болуы, жоғарғы басшылық феноменінің қалыптасуы. Көшпелі тайпалардың әскери-саяси бірлестіктері. Сақ қоғамының саяси-идеологиялық орталығы. Ірі көшпелі империялар: Сюнну-Сиунну, Кангюй.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан этнографиясы

    Мақсаты: Студенттерге жаратылыстану ғылымының негізгі әдістері туралы негізгі білім беру және оларды қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Далалық археологиядағы геофизикалық әдістер. Заттардың құрылысы мен шығу тегі туралы сұрақтарды шешудегі жаратылыстану-ғылыми әдістердің рөлі. Археологиядағы металлография және петрография. «Адам палеоэкологиясы» және «биоархеология» ұғымдары. Археология, археология, палеоклиматология және физикалық антропология мәліметтерін талдау әдістері. Жаппай қорымдарды антропологиялық талдау әдістері. Антропологиялық деректер негізінде ежелгі қоғамдардағы әлеуметтік оқиғаларды қайта құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының этнографиясы

    Мақсаты: Қазақстан аумағындағы көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі этномәдени үдерістерді тереңдетіп оқыту, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақтардың этногенезі және этникалық тарихы. Қазақ халқының тарихи антропологиясы. Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы. Тұрмыс және дәстүрлі материалдық мәдениет. Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымы. Қазақтардың мифологиясы. Исламға дейінгі діндер мен сенімдер. Қазақ халқының өнері. Қазіргі этникалық процестер. Халықтың саны мен этникалық құрамы. Халықтардың мәдениетаралық қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан халқының этнографиясы

    Мақсаты: Далалық этнографиялық зерттеу әдістерін оқып үйрену және осы саладағы этнографиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Далалық этнографиялық зерттеудің негізгі әдістері: этнографиялық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру; далалық материалдарды бекіту және сақтау тәсілдері; этнографиялық ақпаратты талдау, бағалау және түсіндіру әдістерін; зерттеу нәтижелерін интерпретациялау. Әңгімелесу, күнделік жүргізу, жұмыс сызбаларын және фотосуреттерді жобалау әдістерін қолдану ережелері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қола дәуірі

    Мақсаты: Еуразияның қола дәуіріндегі дамуының жалпы заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін оқып үйрену, дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Еуразия даласының қола дәуірі ескерткіштерінің зерттелу тарихы. Археологиялық ескерткіштер мен мәдениеттер. Елді мекендер, қорымдар, ежелгі жұмыс орындары мен металлургиялық өндіріс орындары, жартастағы суреттер. Қола дәуірі ескерткіштерінің жергілікті және хронологиялық ерекшеліктері. Еуразияның қола дәуірінің археологиялық мәдениеттеріндегі жалпы және арнайы. Андронов мәдени қауымы және оның сипаттамасы. Андроновтықтардың шаруашылығы, тұрмысы және діні. Еуразия даласының территориясындағы протоқалалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы

    Мақсаты: Археологиялық зерттеу әдістерін тереңдетіп оқыту және археологиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Далалық археологиялық зерттеу әдістері. Археологиялық барлау. Археологиялық қазбалар. Кен орындарын қалпына келтіру және консервациялау. Зертханада керамика, сүйек, металл, шыны және басқа заттарды қалпына келтіру. Зертханалық талдау. Археологиялық материалды сипаттау және өңдеу. Типологиялық, техникалық-морфологиялық, тәжірибелік-трасологиялық және басқа зерттеу әдістері. Археологиялық деректерді түсіндіру және тарихи құбылыстар мен оқиғаларды қайта құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: білім беру бағдарламасының арнайы пәндерімен интеграцияда шет тілін үйрену. Кәсіби бағдарланған шет тілін үйренуге арналған оқу-әдістемелік жиынтықтар негізінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде коммуникативтік біліктілігі мен дағдылары жетілдіріледі. Мазмұны. Ғылыми және кәсіби сөйлеудің дамуын түсіну. Мамандықтың ғылыми тілін білу. Мәтіннің құрылымдық-семантикалық бөлінуін түсіну. Ғылыми мәтіннің тақырыбы. Тілді жетілдіруге арналған мәтіннің коммуникативті міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Визуальды антропология

    Мақсаты: Қазақтардың рухани мәдениетін жан-жақты зерттеу және археологиялық этнографиялық зерттеу көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақтардың рухани мәдениетін зерттеуге арналған дереккөздер. Қазақ халқының рухани мәдениеті тарихының фольклордағы көрінісі, философиясы, діні, өнері, т.б Мифология. Фольклор. Эпос халықтың поэтикалық тарихы ретінде. Дәстүрлі музыкалық мәдениет Сәндік қолданбалы өнер және бейнелеу өнері. Рухани мәдениет білім өндірісінің құралдарының жүйесі ретінде. Мәдениеттің этникалық параметрлерін сақтаудағы рухани мәдениеттің рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орта ғасырлар тарихы

    Мақсаты: Қазақстандағы қазіргі және соңғы кезеңдегі тарихи процестерді дүниежүзілік тарих контекстінде зерделеу, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жаңа және жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихының тарихнамасы мен зерттеу көздері және олардың ерекшеліктері. Қазақстан Ресей империясының құрамына кіреді. Қазақ билеушілерінің жоғарғы билік үшін күресінің шиеленісуі. XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті. 20 ғасырдың басындағы отаршыл Қазақстан. Қазақстандағы кеңестік жүйенің қалыптасу, қалыптасу және ыдырау процесі. Тәуелсіз Қазақстан Республикасы және оның әлемдік қауымдастықта алатын орны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мұражайтану

    Мақсаты: Әлемдік діндердің пайда болу, қызмет ету және даму процестері туралы теориялық білімдерін, зерттеу және талдау жұмыстарының практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Діннің пайда болуы мен дамуы, оның теориясы, қоғамның басқа салаларымен байланысы. Діни сананың алғашқы формалары және дін мәдениет феномені ретінде. Діндердің жіктелуі: негізгі топтары. Архаикалық, этникалық және ұлттық діндер. Зороастризм. буддизм. индуизм. Иудаизм ұлттық дін ретінде. Ертедегі христиандықтың қалыптасу тарихы. Христиан дініндегі негізгі бағыттар – католицизм, православие, протестантизм Исламның қалыптасу тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Евразияның темір дәуір археологиясы

    Мақсаты: Қазақстанның ортағасырлық археологиясын зерттеу және археологиялық дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ортағасырлық археология саласындағы қазақ ғылыми мектебінің пайда болуы мен дамуы. Қазақстанның урбанизациясын зерттеудің негізгі мәселелері. Қазақстан аумағында отырықшы, жартылай отырықшы және қалалық мәдениеттің таралу аймағы. Бекініс, үй құрылысы, керамика және қолданбалы өнердегі мәдени дәстүрлер. Қалалардың әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық-саяси дамуы. Малшы және ауыл шаруашылығы қоғамдарының өзара әрекеттесуі. Қазақ халқының этногенезіндегі және оның мемлекеттілігінің дамуындағы қала мәдениетінің рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы

    Мақсаты: Қазақ хандығының тарихын Қазақстан тарихының құрамдас бөлігі ретінде оқып-үйрену, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: 60-жылдардың ортасындағы Қазақ хандығының тарихи аренаға шығуы. XV ғ. 16-17 ғасырлардағы қазақтардың Шайбанидтермен саяси үстемдік үшін жүргізген соғыстары. Қазақ-жоңғар соғыстары. Ресей империясының қазақ даласына жүргізген басқыншылық саясаты. Қазақ билеушілері арасындағы алауыздық пен тақ үшін күрестің шиеленісуі. Хан билігінің әлсіреуі және дағдарысы. Әбілқайыр мен оның жақтастарының Ресей бодандығын қабылдауы. Абылай ханның Ресей мен Қытай арасындағы саясаты. Абылай ханның ішкі саясаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның ерте темір дәуірі

    Мақсаты: Еуразияның темір дәуірі археологиясы бойынша теориялық білім кешенін беру және археологиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Темір дәуірінің тарихи-мәдени мазмұны. Табиғи жағдайлар және экономикалық аймақтар. Шаруашылық және мәдени типтердің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның және оған жақын орналасқан мәдени-тарихи аймақтардың археологиялық ескерткіштері. Үйінділердің типологиясы. Жерлеу рәсімі. Мәдени сәулет. материалдық мәдениет. Керамикалық өндіріс. Қару мен ат әбзелдері. Скиф-сібір аң стилі. Сүйек, тастан және металдан жасалған бұйымдар. Киім және зергерлік бұйымдар үй шаруашылығы, қоғамдық ұйым. Діни нанымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи өлкетану

    Мақсаты: Орталық Азиядағы сопылық тарихы туралы ғылыми түсінік беріп, аналитикалық ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: Орталық Азияда сопылық ілімнің пайда болу шарттары. Орталық Азияда сопылық ілімнің пайда болуы және таралуы. Көптеген ырымдардың, діни ғұрыптық әрекеттердің сақталуына сопылықтың әсері. Сопылық ислам мәдениетінің басым факторлары – араб тілі мен дінінің әсерінен өзгертілген негізгі дәстүрлердің, құндылықтардың, дүниетанымдық нұсқаулардың аудармашысы ретінде. Сопылықтың миссионерлік және апологетикалық қызметтері. Сопылықтың этникалық жадының сақталуына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнологиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: этнологиялық зерттеу әдістерін терең зерттеу және этнологиялық көздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: заманауи цифрлық технологияларды тарта отырып, материалдарды іздеу және жинау, деректерді жүйелеу және талдау. Далалық зерттеу әдісі. Этнологиядағы жалпы ғылыми әдістер: Тарихи, әлеуметтанулық, салыстырмалы, антропологиялық, мәдениеттанулық және басқалар. Жазбаша дереккөздерді, археологиялық материалдарды, салыстырмалы тіл білімі әдісін зерттеу. Социологиялық зерттеу әдістері: сауалнамалар, сауалнамалар, сұхбаттар, бақылау, тестілеу, масштабтау, іріктеу және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі Қазақстан археологиясы

    Мақсаты: Қазақтардың дәстүрлі материалдық мәдениетінің негізгі ерекшеліктерін зерттеп, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әртүрлі тарихи кезеңдердегі елді мекендер мен тұрғын үйлердің, шаруашылық құрылыстарының дәстүрлі түрлерінің сипаттамасы. Ұлттық киім және зергерлік бұйымдар кешенінің ерекшеліктері. Дәстүрлі және заманауи тағам жүйесі мен ыдыстарды дамыту. Дәстүрлі материалдық мәдениеттің негізгі элементтері бар ең маңызды рәсімдер мен әдет-ғұрыптар. Дәстүрлі мәдени құндылықтар елдің прогресс жолындағы қозғалысының факторлары ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел этнологиясы

    Мақсаты: Археологиялық және этнографиялық коллекцияларды өңдеу әдістемесі туралы теориялық білімді, оларды ғылыми зерттеулерде қолданудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мұражайлардағы археологиялық және этнографиялық коллекциялардың қалыптасу негіздері. Коллекцияларды есепке алу мен сақтауға қойылатын талаптар. Археологиялық жәдігерлерді өңдеу әдістері: материалдарды жіктеу және жүйелеу, сипаттау, фотографиялық бекіту. Археологиялық және этнографиялық нысандарды консервациялау мен қалпына келтірудің негізгі ережелері мен жалпы тәсілдері. Этнографиялық жинақтарды өңдеу әдістері, олардың жіктелуі және жүйеленуі. Аудио және бейнематериалдарды ресімдеуге және сақтауға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік тарихи кеңістігіндегі Дала өркениеті

    Мақсаты: Мәдениет пен діннің өзара байланысы туралы біртұтас идеяларды, ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру мазмұнындағы діни мәдениеттің орны мен рөлі. Діни мәдениет құндылықтарын жастардың оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану және жүзеге асыру жолдары. Мәдениет пен діннің арақатынасы, оның морфологиясы мен қызметтері, әлеуметтік-мәдени үдерістердің тарихи динамикасының механизмдері, діни ерекшелік аясындағы ұлттық өзіндік сана мен мәдени болмыстың қалыптасу ерекшеліктері. Мәдениетаралық және конфессияаралық диалогтың принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан археологиясының тарихнамасы

    Мақсаты: Қазақстан археологиясының тарихнамасын тереңдетіп оқыту және аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан археология ғылымының қалыптасуы және оның даму кезеңдері. Қазақ археологиялық экспедицияларын ұйымдастыру. Қазақ археологиялық мектебінің қалыптасуы. Тәуелсіздік дәуіріндегі археологияның дамуы. Әлемдік және отандық археологияның негізгі даму тенденциялары. Қазақстанның қазіргі археологиясының іргелі мәселелері. Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның палеоэкономикасы бойынша зерттеулер. Дала өркениетін зерттеу мәселелері. Урбанизация проблемалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көші-қон этногенездің факторы ретінде

    Мақсаты: Дүние жүзіндегі негізгі этностар мен халықтар туралы теориялық білім, аналитикалық ойлаудың практикалық дағдыларын беру. Мазмұны: Этностың тарихы мен теориясы, этногенездің теориялық аспектілері және этникалық тарих, мәдениет, этносаралық коммуникация концепциялары. Салыстырмалы тарихи әдіс, этносоциологиялық және этнопсихологиялық зерттеулер. Дүние жүзі халықтарын жіктеу принциптері. Дүние жүзі халықтарының этногенезі және этникалық тарихы. Австралия мен Океания халықтары. Шетелдік Азия халықтары. Африка халықтары. Еуропа халықтары. Кавказ халықтары. Орта Азия мен Сібір халықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық Қазақстан археологиясы

    Мақсаты: Ежелгі Қазақстан археологиясы бойынша терең теориялық білімдерін қалыптастыру және зерттеу жұмыстарын жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Қазақстанның ежелгі археологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері және өткенді тарихи қайта жаңғыртудағы археологиялық зерттеулердің маңызы. Қола дәуірінің іргелі мәселелері. Мәдени сәйкестікті хронология мен анықтаудағы жаңа тәсілдер. Халықтың кеңістік пен уақыттың интеллектуалдық дамуының мәселелері. Материалдық және рухани мәдениеттің дамуының өзара байланысының мәселелері. Жерлеу ескерткіштері деректері бойынша діни наным-сенімдері мен дүниетанымын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орталық Азиядағы сфуизм тарихы

    Мақсаты: Әлемдік мәдениет тарихын зерделеу және археологиялық этнографиялық зерттеу көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әр дәуірдегі әртүрлі елдердегі мәдени процестің кезеңдері мен ерекшеліктері. Әр дәуір мен халықтарға тән мәдениеттің негізгі жетістіктері. Қазіргі адамның рухани дамуы үшін классиктердің рөлі. Қазақ халқының мәдениетінің, өнерінің, руханиятының ең ежелгі тамыры. Қазақстан мәдениетінің әлемдік өркениеттегі орны мен рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Археологиядағы консервациялау және реставрациялау негіздері

    Мақсаты: Мұражай заттарын консервациялау және қалпына келтірудің негізгі әдістерін оқып үйрену, археологиялық және этнологиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Консервация және реставрация әдістерінің қалыптасу тарихы. Реставрациялық қызметтің ерекшеліктері, оның теориясы мен тәжірибесінің дамуы, мұражай заттарын реставрациялау және консервациялау әдістемесі мен әдістері. Заңнама және реставрациялық этика мәселелері, мәдени мұра объектілерін қалпына келтіру және консервациялау әдістері. Мұражай коллекцияларын профилактикалық консервациялау. Мұражай заттарының физикалық қауіпсіздігінің мәселелері. Органикалық материалдардан объектілерді сақтау. Мұражай микроклиматын оңтайландыру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнографиялық далалық зерттеу әдістері

    Мақсаты: Көрнекі антропология туралы теориялық түсініктерді және зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Көрнекі антропологияны зерттеудің көздері мен әдістері. Р.Флахерти, К.Хайдер, Дж.Руш, Дж.Маршалл, Р.Герднер. Қазіргі визуалды антропологиядағы бағыттар: бейнелерді антропологиялық зерттеу, этнографиялық фотосурет, этнографиялық кино. Мәдениеттің рухани, тұрмыстық, табиғи, тарихи және басқа аспектілерін зерттеу үшін бейнелеу антропология әдістерінің құндылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мұражай заттарын реставрациялау және сақтау

    Мақсаты: мұражай заттарын консервациялау мен қалпына келтірудің негізгі әдістерін зерттеу, археологиялық және этнологиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: консервациялау және қалпына келтіру әдістерінің қалыптасу тарихы. Қалпына келтіру қызметінің ерекшеліктері, оның теориясы мен практикасын, мұражай заттарын қалпына келтіру және консервациялау әдістемесі мен әдістемесін дамыту. Заңнама және реставрациялық Этика, Мәдени мұра объектілерін реставрациялау және консервациялау әдістемесі мәселелері. Мұражай коллекцияларын алдын-ала сақтау. Мұражай заттарының физикалық сақталу мәселелері. Органикалық материалдардан жасалған заттарды сақтау. Мұражай микроклиматын оңтайландыру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Археологиялық және этнологиялық жинақтарды өңдеу әдістемесі

    Мақсаты: Археология мен этнографияның тоғысында пәнаралық зерттеу әдістерін қолдана отырып, этноархеологияны жаңа ғылыми бағыт ретінде зерттеу, археологиялық және этнографиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Кешенді археологиялық-этнографиялық зерттеулердің негізгі бағыттары. Этноархеологиялық зерттеу әдістері. Адамзат қоғамы дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі этникалық және мәдени тарихты зерттеумен байланысты мәселелер шеңбері. Қатысушыларды бақылаудың мәдени-антропологиялық әдістері, этнотарихи-этнографиялық жазбалардан, сондай-ақ ауызша тарихтан мінез-құлық деректерін іздеу. Археология мен этнологиядағы этногенетикалық реконструкциялар. Этнологиядағы синхрондық және диахрондық әдістер. Этногенез мәселелерінде антропологиялық материалдарды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғау

    Мақсаты: Мұражайтану және ғылыми-зерттеу саласындағы базалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Музейтану мұражайдың генезисі мен қызмет ету заңдылықтарын, оның мұрамен және қоғаммен байланысын зерттейтін ғылым ретінде. Музейлер жұмысының негізгі бағыттары. Мұражай мекемелерінің типологиясы. Қазіргі мәдениеттегі мұражайдың рөлі. Кәсіби этика нормалары. Нормативтік-құқықтық құжаттарды өз қызметінде пайдалана білу, қажетті ақпаратты электронды каталогтар мен интернет-ресурстардан іздеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этноархеология

    Мақсаты: Қазақстанның этникалық суретінің ерекшеліктерін оқып-үйрену және аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы көпұлтты қоғамның қалыптасуының негізгі кезеңдері. 19 ғасырдың соңы – 20 ғасырдың басында этно-жергілікті, этно-конфессиялық топтар мен этнотерриториялық бірлестіктердің қалыптасуы. Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы халықтарды депортациялау және оның Қазақстандағы этникалық топтардың саны мен таралуына әсері. КСРО-ның Еуропалық бөлігінің халқын Қазақстанға эвакуациялау. Қазіргі кезеңде Қазақстандағы этностардың саны мен аумақтық орналасуына әсер ететін негізгі факторлар. Қазіргі көші-қон жағдайы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлем діндер тарихы

    Мақсаты: Әлемдік өркениеттік процестің негізгі заңдылықтары және жеке өркениеттердің даму ерекшеліктері туралы түсінік беру, талдау және жалпылаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: «Өркениет» ұғымы. О.Шпенглердің, А.Тойнбидің және басқалардың өркениет теориясы.Алғашқы өркениеттердің пайда болуының экономикалық алғы шарттары. Ежелгі Шығыс өркениеті. Еуразияның көшпелі халықтары жетістіктерінің сол кездегі әлемнің әлеуметтік, экономикалық және мәдени даму барысына әсері. Ежелгі өркениет. Ортағасырлық Батыс Еуропа өркениеті. Ортағасырлық Шығыс өркениеттері. Жаңа заман өркениеттері және қазіргі өркениеттер тарихы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Халықтар мәдениетіндегі дін

    Мақсаты: Түрлі ғылыми мектептердің теориялық-әдістемелік тұжырымдарын терең талдау негізінде шетел этнологиясына тұтас көзқарасты қалыптастыру, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Шетелде этнология ғылымының қалыптасуы мен дамуы. Этнологиялық мектептердің негізгі бағыттары. Орыс этнологиялық мектебі Этнос теориясының социобиологиялық және эволюциялық-тарихи бағыттары. Этникалық мәдениет теориясы. Этномәдени өзара әрекеттесу теориялары Дәстүрлі мәдениет және қазіргі заман. Этносаралық коммуникациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы

    Мақсаты: Дала өркениетінің тарихы туралы ғылыми түсінік беріп, аналитикалық ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: «Дала өркениеті» туралы түсінік. Отырықшылық пен көшпеліліктің жанасу аймақтарында Қазақстанның протоқалалық өркениетінің пайда болуы. Көшпелілер мәдениетінің қалыптасуы мен дамуы. Археологиялық деректер, жазба және нумизматикалық деректер негізінде ежелгі және орта ғасырлардағы отырықшы өркениеттер мен көшпелі мәдениеттердің өзара байланысы. Еуразиядағы автохтонды тайпалар мен халықтардың дүние жүзіндегі материалдық және рухани өркениет эволюциясына қосқан үлесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдағы шетел археологиясының тарихнамасы

    Мақсаты: Ортағасырлық қоғам мен ортағасырлық өркениет дамуының маңызды процестері мен заңдылықтарын зерттеу, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Еуропадағы орта ғасырлардың кезеңділігі. Батыс Еуропа феодализмінің тарихи орны және өлкенің өркениеттік ерекшеліктері. Орта ғасырлардағы Азия-Африка аймағының тарихи дамуының негізгі кезеңдері. Шығыс елдеріне қатысты «феодализм» және «орта ғасыр» ұғымы. әлеуметтік институттар. Қауымдастық және мұра. Мемлекет, заң және шіркеу. Батыс Еуропа елдерінде капиталистік қатынастардың пайда болуы. Соңғы орта ғасырлардағы Азия және Африка елдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының дәстүрлі материалдық мәдениеті

    Мақсаты: Мұражайтану және ғылыми-зерттеу саласындағы базалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Музейтану мұражайдың генезисі мен қызмет ету заңдылықтарын, оның мұрамен және қоғаммен байланысын зерттейтін ғылым ретінде. Музейлер жұмысының негізгі бағыттары. Мұражай мекемелерінің типологиясы. Қазіргі мәдениеттегі мұражайдың рөлі. Кәсіби этика нормалары. Нормативтік-құқықтық құжаттарды өз қызметінде пайдалана білу, қажетті ақпаратты электронды каталогтар мен интернет-ресурстардан іздеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ хандығы тарихы

    Мақсаты: Қазақ хандығының тарихын Қазақстан тарихының құрамдас бөлігі ретінде зерттеу, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: XV ғасырдың 60-жылдарының ортасында Қазақ хандығының тарихи аренасында пайда болуы. XVI-XVII ғасырлардағы саяси үстемдігі үшін қазақтардың шайбанидтермен соғыстары. Ресей империясының қазақ даласына қатысты агрессивті саясаты. Қазақ билеушілерінің тақ үшін араздығы мен күресінің шиеленісуі. Хан билігінің әлсіреуі және дағдарысы. Әбілқайыр мен оның жақтастарының Ресей азаматтығын қабылдауы. Абылай ханның Ресей мен Қытай арасындағы саясаты. Абылай ханның ішкі саясаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заманғы тарихы

    Мақсаты: Дүниежүзілік тарих контекстінде Қазақстанның жаңа және қазіргі кезеңінің тарихи процестерін зерделеу, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тарихнама және жаңа және қазіргі заманның Қазақстан тарихын зерттеу көздері және олардың ерекшеліктері. Қазақстан Ресей империясының құрамында. Қазақ билеушілерінің жоғарғы билік үшін күресінің шиеленісуі. XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті. Қазақстандағы кеңестік жүйенің қалыптасу, қалыптасу және ыдырау процесі. Тәуелсіз Қазақстан Республикасы және оның әлемдік қоғамдастықтағы орны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел археологиясы

    Мақсаты: Шығыс, Грекия, Римнің ежелгі мемлекеттерінің даму заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін оқып-үйрену, тарихи дерек көздерінен алынған мәліметтерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі Шығыс, Грекия және Римдегі құл иеленуші мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы адамзат қоғамының эволюциясын және тарихи процестің дамуын түсіну. Ежелгі өркениеттердің (экономика, саясат, қоғам және мәдениет) дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары және олардың өзара байланыстары. Ежелгі Месопотамия. Ежелгі Үндістан. Қытай өркениеті. Грекия мен Рим.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта Азиямен Қазақстанның ежелгі өндірістері тарихы

    Мақсаты: Орталық Азия мен Қазақстандағы ежелгі өнеркәсіптердің тарихын зерттеу, археологиялық және этнографиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Керамикалық материалдар мен бұйымдардың негізгі түрлері. Керамикалық ыдыстарды өндіру технологиясы. Тас дәуіріндегі керамиканың техникалық-морфологиялық ерекшеліктері. Қола дәуіріндегі керамикалық бұйымдарды пішіндеу және әшекейлеу техникасы. Орта ғасырлардағы керамикалық өндіріс. ежелгі металлургия. Металдарды алудың ең көне технологияларын қайта құру. Ежелгі балқыту пештері. Металл балқытуға арналған қалыптар. Ежелгі және ортағасырлық металл құралдарды, зергерлік бұйымдарды және басқа заттарды жасау технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археологиядағы жаратылыстану- ғылыми әдістер

    Мақсаты: Этнологиялық зерттеу әдістерін тереңдетіп оқыту және этнологиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып материалдарды іздеу және жинау, мәліметтерді жүйелеу және талдау. Далалық зерттеу әдісі. Этнологиядағы жалпы ғылыми әдістер: тарихи, социологиялық, салыстырмалы, антропологиялық, мәдени және т.б. Жазба дереккөздер, археологиялық материалдар, салыстырмалы тіл білімінің әдістемесі. Әлеуметтанулық зерттеу әдістері: сауалнама, сауалнама, сұхбат, бақылау, тестілеу, масштабтау, іріктеу және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Археологиядағы жана әдістері

    Мақсаты: Әлемдік археологияның қазіргі даму тенденциялары туралы білімдерін және аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Археология ғылымының пайда болуы мен дамуы: мәні, әдістемесі, ұйымдастыру формалары. Археологиялық қызметтің әртүрлі аспектілерін талдау: ең маңызды далалық ашулар мен қазбалар тарихы, археологиялық ой қозғалысының тарихы, археология ғылымының дамуында маңызды рөл атқарған мекемелер мен ұйымдардың тарихы, көрнекті тұлғалар туралы өмірбаяндық мәліметтер. өткен ғалымдар. Археологияның қазіргі бағыттары: әлеуметтік археология, этноархеология, әлеуметтік топтар мен тайпалардың молекулалық генетикасын зерттеу, ежелгі технологияларды зерттеу, экологиялық археология, археология және қоғам және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік өркениет тарихы

    Мақсаты: Тарихи-мәдени мұраны қорғау саласындағы теориялық білімді және ұйымдастырушылық жұмыс пен басқарудың қолданбалы дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану жөніндегі негізгі құқықтық құжаттар. Мәдени саясат пен дәстүрдің бағыттарына, әлеуметтік-экономикалық жағдайларға және ұлттық мәдениеттің даму тенденцияларына сәйкес мәдени мұраны сақтау мен жеткізудің басымдықтары. Ескерткіштерді қорғау шараларының түрлері. Тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғаудың ұлттық және әлемдік ауқымдағы рөлі мен маңызы. Тарихи-мәдени мұраны қорғау мен пайдаланудың негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археологиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: Кәсіби құзыреттіліктерін арттыру үшін зерттеушілік, жеке қарым-қатынас, ұйымдастырушылық және аналитикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Далалық археологиялық және этнологиялық экспедициялардың жұмысына қатысу. Археология мен этнологияның дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Археологиялық қазбаларды жүргізу, далалық зерттеулерден алынған мәліметтерді тіркеу, далада материалдарды өңдеу, этнографиялық материалдарды жинау, қалпына келтіру және консервациялау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дала археологиясындағы құжаттандырудың жана әдістері

    Мақсаты: Далалық зерттеулерде қолданылатын құжаттаманың жаңа әдістері туралы негізгі білімді қалыптастыру, дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Далалық археологиялық зерттеулердегі жаңа әдістер. Археологиялық барлау әдістері. Археологиялық нысандарды далада бекітудің жаңа тәсілдері. Археологиялық ескерткіштерді анықтаудың соңғы әдістері: дендрохронологиялық әдіс, радиометриялық әдістер (радиокөміртекті, калий-аргон, аргон-аргон, уран сериясы әдісі және т.б.). Археология ғылымындағы ақпараттық технологиялар мен компьютерлік бағдарламалар, білім берудегі инновациялық технологиялардың теориялық және әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы әлемдік археологияның бағыттары

    Мақсаты: Әртүрлі ғылыми мектептердің теориялық-әдістемелік тұжырымдамаларын терең талдау негізінде шетел археологиясына тұтас көзқарасты қалыптастыру, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Шетелде археология ғылымының қалыптасуы мен дамуы. Ескі дүние археологиясы. Американдық археология. Археологиялық зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері. Шетел археологиясының қазіргі заманғы тенденциялары мен даму тенденциялары. Жаңа археология. Процесс археологиясы. процедурадан кейінгі археология. Еуропаның археологиялық ескерткіштері мен мәдениеттері. Шетелдік Азия, Африка және Америка археологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем мәдениеттер тарихы

    Мақсаты: Көші-қон және онымен байланысты халықтардың этногенездің маңызды және тұрақты факторы ретіндегі өзара әрекеті туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Көші-қон процестерін зерттеудің әдістемелік мәселелері. Антикалық және орта ғасырлардағы көші-қон процестері. Жаңа заман дәуіріндегі көші-қон. ХХ ғасырдағы көші-қон процестері. - ХХІ ғасырдың басы. Көші-қонның этникалық және этноәлеуметтік процестерге әсері. Әлемнің қазіргі этникалық бейнесінің жағдайы және оның дамуының анықтаушы факторлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тілдердің үштұғырлығын кәсіби ортада және қоғамда академиялық жазу және адалдық принциптерін қолдана отырып қолдану.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.
  • Патриотизм және азаматтық көзқарасты қалыптастыру үшін тарихи дамудың заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін талдай білу.
  • Тарихи- мәдени атрибутика, музей-экспозициялық және зерттеу қызметі саласында жеке дара зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы музей жұмысының кәсіби міндеттерін сауатты шешу.
  • Тарихи-мәдени мұра саласындағы нақты нәтижелерге және сараптамалық-талдамалық қызметке қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді меңгеру.
  • Археология және этнология коллекциялары және мәдени мұра обьектілері сақталуын қамтамассыз етуге байланысты технологиялық процестерді басқару.
  • Археология және этнология экскурсиясын даярлау, археология және этнология үлгілерін, әртүрлі музейлер қорлары құрамын анықтауда қажетті ақпараттарды алу және іздестіре білуді кәсіби деңгейде игеру.
  • Оқылатын саладағы жаңа технологияларға бейімделуге мүмкіндік беретін өмір бойы оқыту дағдыларын меңгеру, салауатты өмір салтын ұстай білу.
  • археология саласындағы іргелі және арнайы дайындыққа сәйкес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру және этнографиялық және археологиялық материалдарды пайдалану тиімділігін арттыратын жобаларды құруға қатысу.
  • Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз пікіріңді дұрыс қорғай алу, өз әрекеттеріңді түзету, түрлі әдістерін қолдану.
Top