7M03104 Психология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология саласында жүйелі білім мен практикалық дағдыларға ие, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын, сыни ойлауы дамыған, қоғамның ғылыми, әлеуметтік және мәдени прогрессивті дамуына үлес қоса алатын жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқытудың әдіснамалық мәселелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Гуманитарлық парадигма және оны психологияны оқытуда жүзеге асыру мәселелері; кәсіби психологиялық білім берудің бағдары ретінде психологтың қызметі; сыни ойлауды қалыптастыру факторы ретінде психологиялық заңдылықтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы психологиялық ғылымның өзекті мәселелері (ағылшын тілінде)
Қазақстанда психологиялық ғылымның дамуы мен қалыптасуының философиялық және ғылыми алғышарттарын, оның теориялық-әдіснамалық негіздерін білуді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Қазіргі психологиялық зерттеулердің теориялық және практикалық бағыттылығы, Қазақстандағы психологиялық ғылымның даму тенденциялары мен өзекті мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрландыру және жасанды интеллектті дамыту жағдайында адамның әлеуметтік-психологиялық әл-ауқаты (ағылшын тілінде)
Пән цифрлық технологиялар мен жасанды интеллекттің әлеуметтік-психологиялық әл-ауқатқа әсерін, цифрлық ортаның қауіптері мен мүмкіндіктерін талдауды, сондай-ақ жаңа әлеуметтік жағдайларға бейімделу стратегияларын бағалау мен қалыптастыру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи психологияның инновациялық тенденциялары
Психологиялық кеңес беру процесіне инновациялар мен инновациялық қызметті енгізу арқылы субъектінің әлеуетті мүмкіндіктерін дамыту туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жаңа ойын, Проблемалық және топтық әдістерді қолдану арқылы үнемі өзгеріп отыратын қоғам жағдайында клиенттің бейімделу мүмкіндіктерін арттыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушы тұлғасының психологиялық негіздері
Студенттік жастың психологиялық ерекшеліктері, студенттік тұлғаның даму ерекшеліктері, жеке тұлғаның дамуындағы топтардың рөлі, студенттік жастағы тәрбиенің психологиялық ерекшеліктері, тұлғаны әлеуметтендіру, студенттік жастағы іс-әрекеттің дамуы, шығармашылық ойлау ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту психологиясы (ағылшын тілінде)
Жоғары мектепте оқыту мақсаттарын, мазмұнын, әдістерін қайта құрудағы негізгі тенденциялар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; оқыту мен тәрбиелеу жүйесін дамытудың қазіргі кезеңіндегі психологияның рөлі мен орны. Психология курсының мазмұны, білім беру мекемелерінде дидактикалық принциптерді жүзеге асыру әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу үшін офистік пакетінің стандартты бағдарламаларын пайдалану
Зерттеу нәтижелерімен, мәліметтер массивтерімен және олардың офистік пакеті бағдарламаларындағы көріністерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, сипаттамалық статистиканы, критериалды әдістерді, корреляция коэффициенттерін, олардың көрнекі көріністерін (суреттер, кестелер) білумен байланысты түрлендіру үшін қайта өңдеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қақтығысты реттеу бойынша кәсіби медиация
Медиацияның мәні мен түрлері, медиатордың функциялары, келіссөздер процесінде медиацияның психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс медиатордың келіссөздерге қатысушылармен өзара әрекеттесуінің психологиялық технологиясын, қарама-қайшы тараптардың өзара сенімін орнату кезеңдері мен әдістерін игеруге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп психологиясы
Жоғары білім берудің негізгі даму тенденциялары, қызмет психологиясы, жоғары білім беру жүйесіндегі оқу қызметінің психологиялық компоненттері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Оқытушы мен студенттің қызметі, студенттік жастың жеке сипаттамалары, студенттерді тәрбиелеудің психологиялық ерекшелігі және студенттік топтардың рөлі туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы мәліметтерді компьютерлік өңдеу әдістері
Жеке деректерді өңдеудің заманауи компьютерлік әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Психологиялық зерттеуді компьютерлік қамтамасыз ету, компьютерлік технологияны қолданудың негізгі аспектілері қарастырылады. Курс компьютерлік сынақ батареяларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, алынған психодиагностикалық зерттеу нәтижелерін құжаттауға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы (ағылшын тілінде)
Сенім құбылысының әлеуметтік-психологиялық табиғаты, діни тұлғаның қалыптасуының факторлары мен заңдылықтары, кейбір діни культтердің ерекшеліктері, кейбір эмоционалды процестердің мәні, діни сананың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Сенімнің өзін-өзі танудың мінез-құлық, танымдық және эмоционалды деңгейіне әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолингвистика
Білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі объектінің, пәннің, негізгі бөлімдердің, басқа ғылымдар жүйесіндегі психолингвистиканың орны, психолингвистиканың пайда болуы мен даму тарихы. Қазіргі жағдай, тенденциялар, психолингвистиканың лингвистикалық психологиялық бірліктері, білім беру процесі субъектілерінің тілі мен сөйлеу әрекетінің байланысы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы статистиканың қазіргі заманғы әдістері
Психологиядағы статистикалық әдістер туралы білімді қалыптастыру, SPSS бағдарламасында деректерді дайындау, жиілікті талдау ерекшеліктері мақсатында зерттеледі. SPSS-те деректерді таңдау және өзгерту ерекшеліктері, параметрлік және параметрлік емес деректерді өңдеу критерийлері, регрессия, дисперсия және факторлық талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы қолданбалы зерттеулер
Қолданбалы зерттеулер туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Психологиядағы валидті қолданбалы зерттеуді ұйымдастырудың негізгі мәселелері, зерттеуді жоспарлау аспектілері, субъектілерді таңдау стратегиялары, зерттеу нәтижелерін адам қызметінің әртүрлі салаларына енгізу, психологиялық ғылымдағы қолданбалы зерттеулердің даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология ғылымындағы кәсіби шетел терминологиясы
Білімді қалыптастыру және психологиялық ғылымның кәсіби және арнайы лексикасын қолдану мақсатында зерттеледі. Терминнің тіл құрамындағы орны, оның маңызды белгілері, қазіргі ағылшын тілі жүйесіндегі психологиялық терминология, магистранттардың шет тілді терминологиясын оқыту әдістемесі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кросс-мәдениеттік психология
Саяси пәнаралық салаларда жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету үшін, әртүрлі мәдениетаралық өзара ықпалдастық пен әрекеттестік жағдайында дамитын адам психологиясы туралы біртұтас білімдерді жасау үшін, әртүрлі психологиялық теориялар мен практикалық әдістерді қолдана білу үшін оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
Қолданбалы зерттеулер туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Психологиядағы валидті қолданбалы зерттеуді ұйымдастырудың негізгі мәселелері, зерттеуді жоспарлау аспектілері, субъектілерді таңдау стратегиялары, зерттеу нәтижелерін адам қызметінің әртүрлі салаларына енгізу, психологиялық ғылымдағы қолданбалы зерттеулердің даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиядағы заманауи білім беру технологиялары (ағылшын тілінде)
Пәннің оқыту мақсаты білім алушыларда жоғары білім беру практикасында инновациялық технологияларды қолдану туралы тұтас және жүйелі түсінікті қалыптастыру үшін оқытылады, сонымен қатар субъектіні психологиялық зерттеу мен тануда, сондай-ақ тұлғааралық қатынастар саласында заманауи білім беру платформаларын қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеу дизайны
Пәннің оқыту мақсаты психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы іргелі білімді қалыптастыруға, соның ішінде субъект пен экспериментатор арасындағы өзара әрекеттесудің әлеуметтік-психологиялық аспектілерін талдауға бағытталған. Бұл сонымен қатар эксперименттік психология принциптерін тереңдетуді және ғылыми зерттеу әдісінің стандарттарын игеруді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық іс-әрекет аясында және ә өзара әрекеттесу психологиясындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.
- Халықаралық зерттеулер мен жарияланымдарды, классикалық және заманауи теориялық әдіснамалық бағыттарды талдау үшін, кәсіби ортада шет тілінде қарым-қатынасты жүзеге асыру, әлемнің психологиялық бейнесі туралы шет тілінде өз ойларын білдіру және еркін қарым-қатынасты көрсету.
- Ғылыми-педагогикалық, эксперименттік және зерттеу қызметінің кешенді құралдарын қолданады, психология бойынша ғылыми-эксперименттік зерттеулер жүргізуде және оларды практикалық қызметте, сондай-ақ кеңес беру саласында жүзеге асыруда әдістер мен тәсілдерді тиімді пайдалана алады.
- Эмоционалды және әлеуметтік интеллект туралы заманауи білімді талдайды және біріктіреді, педагогикалық процессті басқару технологияларын қолданады
- Қазіргі әлемдік білім беру кеңістігінде психологиялық ғылымның қазіргі заманғы мәселелері мен даму стратегияларын талдайды, кәсіби қызметте заманауи психологиялық білімді қолданады.
- Ғылыми ақпаратты іздеу, сыни талдау және ғылыми ақпаратты жалпылау, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау қабілетіне ие.
- Заманауи ғылыми технологияларды меңгерген, ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізеді, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше біледі.
- Психологиялық ғылым мен практиканың проблемалары мен даму тенденцияларын талдайды және бағалайды, тұлға мен әлеуметтік топтардың өзекті психологиялық мәселелерін салыстырады және негіздейді.
- Жоғары білім беру жүйесінде психологиялық қызметті қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың заманауи теориялық-әдіснамалық, қолданбалы тәсілдерін тұжырымдамалық білім мен түсініктерді пайдаланады.
- Психикалық, физикалық денсаулық нормаларын және жеке тұлғаны дамытудың этномәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және практикалық қызметтің жаңа әдістері мен әдістемелерін өзгертеді, бейімдейді және түрлендіреді.
- Әлемдегі және Қазақстандағы психологияның қазіргі даму тенденцияларын түсінеді, психологиялық саладағы ең пайдалы бағыттарды ашады, психология саласындағы негізгі проблемаларды бағалайды, психологиялық саладағы неғұрлым практикалық-бағдарланған бағыттарды таңдайды.