7M03104 Психология в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу және практикалық іс-әрекетті ұйымдастыруда психологтың кәсіби құзыреттілігін дамыту
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогикалық ғылымның әдістемесі, оның деңгейлері. Педагогиканың тарихи сипаты, негізгі кезеңдері. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде, жоғары мектептегі педагогикалық жүйе элементтерінің сипаттамасы. Білім мазмұны элементтерінің негізгі теориялары мен сипаттамасы. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да Оқытудың дәстүрлі және инновациялық түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Жоғары мектептегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеке тұлға психологияның әдістемелік және теориялық мәселелері
Тұлға психологиясының негізгі ұғымдары мен мәселелерінің мәнін түсіндіру. Өмір жолында тұлғаның даму заңдылықтарын ашу. Ғылыми білімнің әдіснамалық, теориялық және эмпирикалық деңгейлері арасындағы байланысты ашыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау және бағалау жүйесі
Білім беру процесінің сапасын бағалау және диагностикалау әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру; білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін жобалау және бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін, оның ішінде ақпараттық технологиялар мен шетелдік тәжірибе негізінде әзірлеу білігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық пәндерді оқыту әдістемелеріндегі заманауи технологиялар
Психологияның жалпы курсы мен арнайы пәндерін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Оқу ақпаратын ұсыну формасы білімді меңгеру процесін басқару тәсілі ретінде. Оқу-жаттығуды топтық ұйымдастыру ерекшеліктері, проблемалық-жанжалды оқыту тәсілдері, оқыту ойындары. Әлеуметтік оқытудың белсенді топтық әдістері: пікірталас әдістері, ойын әдістері, шеберлік тренингі, сенситивтік тренинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі білім алушылардың жетістіктерін бағалау технологиясы
Туралы білімді қалыптастыру бағалау мен біліктің технологиялық негіздерін оқытудың психологиялық-педагогикалық практикасында алған білімдері мен білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі білім алушылар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистикалық деректерді талдау жүйесі (SPSS)
Зерттеу практикасында жиі қолданылатын статистикалық деректерді талдаудың негізгі заманауи әдістерімен танысу. Қалыптастыру практикалық бағдарлама арқылы статистикалық деректерді талдау әдістерін қолдану дағдылары SPSS.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ бойынша практикум
Зерттеудің қажетті әдістерін таңдау, қажетті ақпаратты іздеу, тәуелсіз зерттеулер, соның ішінде далалық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Қажетті деректерді іздеу, өңдеу және талдаудың заманауи ақпараттық технологияларын қолдану дағдыларын жетілдіру. Алынған нәтижелерді түсіндіру және оларды аяқталған ғылыми-зерттеу әзірлемелері (баяндама тезистері, ғылыми мақала, ғылыми-зерттеу жұмысының қорытындылары бойынша Есеп және т.б.) түрінде ұсыну білігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұлға психодиагностикасы
Психодиагностикадағы тәсілдер туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Психодиагностикалық құралдарды және психодиагностикалық тұжырымдарды құру дағдыларын, психодиагностикалық құралдарды кәсіби пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби қызмет психологиясы бойынша практикумы
Кәсіби қызмет туралы негізгі психологиялық идеяларды дамыту. Өзін-өзі талдау дағдыларын қалыптастыру және бағытталған рефлексия сапалық сипаттамалардың өзгеруі және кәсіби даму қарқыны туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Конфликтология бойынша практикум
Психологиялық талдау және қақтығыстарды басқару дағдыларын қалыптастыру. Жанжалдарды анықтау, алдын алу және реттеудің практикалық дағдыларын дамыту. Жанжалды кеңес беруді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Персоналды дамыту
Пәнді игеру мақсаты: ұйымдағы персоналдың кәсіби өсу үдерістерін басқару дағдыларын қалыптастыру, персоналды дамытудың мәнін, факторларын, әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Эмоциялық интеллектіні дамыту практикумы
Эмоционалды зияткерлікті дамыту тренингі саналы түрде әсер ету, олардың эмоцияларына әсер ету қабілетін дамытуға бағытталған; өз сезімдерін "шетінен асып кетпеу" үшін басқара білу; өз эмоцияларын Өз және басқалардың игілігі үшін пайдалану; басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, олармен ортақ байланыс нүктелерін табу; басқалардың сезімдерін тану және мойындау, басқа адамның орнында өзін көрсету, оған жанашырлық таныту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға теориясындағы диспозиционалды және когнитивті бағыты
Әр түрлі мектептер шеңберіндегі теория мен практиканы интегративті зерттеу қазіргі практикалық жұмыста қажет тұлға туралы Жеке жалпыланған идеяны қалыптастыруға бағытталған. Диспозициялық және танымдық бағыттағы контексте жеке құбылыс туралы ғылыми идеялардың табиғи және жүйелік сипатын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Жеке тұлғаның когнитивті және тілдік дамуы
Тұлғаның танымдық және тілдік дамуының заңдылықтары мен механизмдері, оның дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі тұлғаның танымдық іс-әрекетінің психологиялық механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Мансапты дамыту
Пәнді игеру мақсаты: жеке тұлғаның мансаптық әлеуетін, мансапты өздігінен басқару қабілеттерін анықтауға, мансапты дамытуға мотивацияны қалыптастыруға және қазіргі заманғы еңбек нарығының даму тенденциялары мен перспективаларына бағдарлауға бағытталған мансапты дамыту саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жеке өсу коучингі
Пәнді игеру мақсаты: тұлғаның бейімделуге және бәсекеге қабілетті болуға көмектесетін күшті жақтарын дамытуға көмектесу үшін жеке өсу жаттықтырушысының тәжірибелік дағдыларын игеру, өзін-өзі тану арқылы жеке тұлғаның ерекшеліктерін зерттеу, жеке өсуді жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясының практикумы
Тұлғааралық қатынастарды зерттеу, талдау, түзету және оңтайландыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пікірталастарда, рөлдік ойындар мен психо-гимнастикалық жаттығулар арқылы өзара әрекеттесудің жаңа тәсілдерімен тәжірибе жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Стресті басқару бойынша практикум
Қалыптастыру жүйелі кәсіби стресс, оның себептері, көріністері мен салдары туралы идеялар; стресс пен өнімділіктің төмендеу жағдайларын ғылыми негізделген диагностикалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Эго-психология және сәйкестік психологиясы
Эго мен жеке басын зерттеудің проблемалық өрісінің құрамдас бөліктері туралы түсінік қалыптастыру, тиісті тұжырымдамаларды, сондай-ақ жеке басын құру тәжірибесін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мотивация психологиясы бойынша практикумы
Психологиялық диагностиканың практикалық дағдыларын қалыптастыру және тұлғаның мотивациялық саласын зерттеу принциптері, тұлғаны ынталандыру бойынша практикалық ұсыныстарды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгеру
- Кәсіби қызметтің мақсатын анықтау, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдау, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыру, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдау
- Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын жаңғыртуды ескере отырып, азаматтық және патриоттық идеялар негізінде іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру үшін көшбасшылық қасиеттерге ие болу
- Мемлекеттік, орыс және шет тілінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеруді көрсетеді
- Жеке ғылыми зерттеулер негізінде стартап-жобаларды әзірлей және жүзеге асыра алады
- Білім беру мекемелерінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады
- Жеке тұлғаның психологиялық жағдайына, мінез-құлық ерекшеліктеріне психологиялық-әлеуметтік сараптама жүргізу, дағдарыс психологиясы саласында қызмет көрсету.
- Психологиядағы талдаудың әртүрлі әдістемелерін, модельдерін және әдістерін қолдана отырып, практикалық, теориялық және этикалық мәселелерді шешуді қарастырады
- Өзіндік зерттеу, практикалық және теориялық қызметті (ішкі кәсіби мотивация, психологиялық ойлау, кәсіби іс-әрекеттер мен операцияларды) ұйымдастыруға қабілетті болу