6B07107 Робототехника және мехатроника в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи цифрландыру жағдайында мехатрондық және робототехникалық жүйелерді жобалау, зерттеу, өндіру және пайдалану үшін қажетті қолданбалы білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B063 Электр техникасы және автоматтандыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Математикалық талдау 1
Оқу пәнін оқыту математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде, шектер теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерімен, бір және бірнеше нақты айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеумен әрі қарай пайдалану үшін заманауи талдау аппаратын игеруді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және аналитикалық геометрия
Курстың мақсаты алгебра және геометрияның негізгі ұғымдарын білу, сызықтық алгебра мен векторлық геометрияның әдістерімен математикалық есептерді шығару дағдысын қалыптастыру, негізгі геометриялық элементтер мен фигураларды зерттеуде заманауи аналитикалық әдісті қолдану қабілетін дамыту, инженерлік есептерді шығаруда алгебра мен геометрия бойынша математикалық құралдарды қолданудың кәсіби мәдениетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
Бұл пәннің мақсаты, математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде одан әрі пайдалану үшін бір және бірнеше нақты айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу теориялары және қатар теориялары сияқты заманауи талдау аппараттарын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физика
Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді; есептерді шешуде оларды қолдану дағдыларын; эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Курстың мақсаты - студенттердің ағылшын тіліндегі жалпы және ғылыми-техникалық мазмұндағы мәтіндердің мазмұнын түсіну дағдыларын қалыптастыру. Пән ең маңызды ұғымдарды, категорияларды, терминдерді қамтиды, мысалы, жиындар теориясы, математика, геометрия, математикалық логика, информатика және бағдарламалау негіздері компьютерде кәсіби және тілдік оқыту үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Автоматтық реттеу жүйелері
Пән автоматты басқару теориясының негіздерін терең меңгерген және қазіргі заманғы есептеуіш техниканы кеңінен қолдану арқылы автоматты жүйелерді құру және енгізу бойынша есептеу жұмыстарын орындауға қабілетті жоғары білікті маманды дайындауға бағытталған. Реттеудің және басқарудың сызықтық жүйелері. Автоматты басқару жүйелерінің элементтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инженерлік механика
Инженерлік механика робототехникалық және мехатрондық жүйелерді талдау мен жобалауға қажетті механикалық қозғалыс пен денелердің тепе-теңдігі негіздерін қамтиды. Курста күштер, моменттер, тепе-теңдік заңдары, қозғалыс түрлері, траекториялар, жылдамдықтар мен үдеулер қарастырылады. Бұл принциптерді роботтар мен механизмдердің звеноларының қозғалысын модельдеуде қолдануға ерекше назар аударылады. Курс робототехника мен мехатроника салаларында динамика мен басқару жүйелерін меңгеруге қажетті іргелі білімдерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәнін меңгерудің міндеттері: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістері, оның математика ғылымдары жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білім қалыптастыру; абстрактілі ойлауды, кеңістікті бейнелеуді, есептеу, алгоритмдік және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары деңгейдегі тілдерде программалау
Пәнді оқу мақсаты – жоғары деңгейлі тілдердің операторларын, атап айтқанда Паскаль, С++ программалау тілдерінің негізгі түсініктерін, айнымалыларды сипаттауды, меншіктеу операторын, шартты операторды, нұсқаларды таңдау операторын, циклдық операторларды , End Sub, DO LOOP, құрылымдық және модульдік программалаудың программалау концепцияларын, объектіге бағытталған және декларативті тілдерді білу және түсіну, сонымен қатар оларды инженерлік-техникалық есептерді шешуде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Ақпараттық жүйелерде компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу, беру, сақтау процесінде ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру; қорғалған ақпараттық жүйелерді құру үшін ақпаратты қорғау құралдары мен құралдарын пайдалану дағдылары мақсатында зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Схемотехника
Курс радио сигналдарды түрлендіруге, сақтауға, қабылдауға және беруге арналған электрондық құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жұмыс істеу принциптерімен және олардың жұмыс процесінде болатын физикалық құбылыстармен және жоғары жиілікті сигналдар тізбектерінде болатын процестермен танысу мақсатында зерттеледі. Сигналдарды модуляциялау , кері байланыс ұғымы, операциялық күшейткіштер, генераторлар, радио таратқыштар, радиоқабылдағыштар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инженерлік динамика
Инженерлік динамика күштердің әсерінен денелердің қозғалыс заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, бұл робототехникалық және мехатрондық жүйелерді жобалау мен басқару үшін аса маңызды. Курста негізгі ұғымдар: масса, импульс, энергия, қозғалыс теңдеулері, ілгерілемелі және айналмалы қозғалыс динамикасы қарастырылады. Механизмдер мен робот звеноларының динамикасына ерекше назар аударылады. Алынған білімдер қозғалыстарды модельдеу, талдау және оңтайландыру, сондай-ақ заманауи техникалық құрылғыларда басқару жүйелерін әзірлеу барысында қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
MathCAD бағдарламасы
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттің файлдық деректерді жазу және оқу, басқа бағдарламалармен – қосымшалармен ақпарат алмасу, MathCAD пакетіндегі модульсіз бағдарламалау, ішкі бағдарлама-функциялар: сипаттама және шақыру, алгоритмдерді кіші бағдарламада бағдарламалау–MathCAD функцияларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге робототехника негіздерінің іргелі қағидалары мен негізгі ұғымдарын беру болып табылады. Тура және кері кинематика, жұмыс аймағы, сингулярлық конфигурациялар, жылдамдықтық талдау, сериялық және параллель роботтардың үдеулерін талдау қарастырылады. Роботтар динамикасының тура және кері есептері шешіліді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Python тілінде программалау
Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушының Python тілін меңгеруі, IDLE даму ортасы, тіл синтаксисі, шартты операторлар, циклдар, кілт сөздер, кіріктірілген функциялар, массивтер, индекстер мен бөлімдер, ерекшеліктер және оларды өңдеу, контекст менеджерлері, кодты құжаттау, модульдерді құру және қосуды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
MatLab қолданбалы бағдарламалар пакеті
Курстың мақсаты – интеграцияланған MATLAB жүйесі, оның есептеу және графикалық функциялары, графикалық интерфейсті жобалау мүмкіндіктері туралы негізгі білім алу. Бұл білім болашақ мамандарға тиімді есептеулер жүргізіп, роботтар мен робототехникалық жүйелердің математикалық модельдерін жасау үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электроника
Жұмыс істеу теориясы мен принциптері, электрондық құрылғылардың негізгі түйіндерін есептеу саласындағы білімді игеру және жүйелеу, білім алушыларда электрондық құрылғыларды құрудың негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Аналогтық және дискретті құрылғыларды құру принциптері қарастырылады. Курс осы білімді электронды Жабдықтың жұмысында, оның дұрыс жұмыс істеуінде болатын процестерді түсіну үшін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолданбалы механика
Пәннің мақсаты студенттерге құрылымдық элементтерді, машина бөлшектерін және механизмдерді есептеу және жобалау әдістері, сонымен қатар олардың беріктігі мен қауіпсіз жұмыс істеуі, сондай-ақ созылу кезінде беріктік пен деформацияны, бұралу және иілу кезіндегі қысылу, беріктік және деформацияны есептеу әдістері туралы қажетті білім беру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық механика
Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің инженерлік есептерді шешу және алынған нәтижелерді кәсіби қызметінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Еркін және еріксіз материалдық жүйелер. Байланыстар және олардың классификациясы. Виртуалды жылдамдықтар мен орын ауыстырулар, жұмыс. Жалпыланған координаттар мен күштер. Лагранж теңдеулері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мехатроника
Пәннің негізгі мақсаты ғылыми-техникалық пән ретінде жылжымалы интеллектуалды машиналар мен жүйелер үшін негіз ретінде қолданылатын мотор функцияларын жүзеге асыратын принципті жаңа функционалдық бірліктерді, блоктарды және модульдерді әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақырлы элементтер әдісі
Пәннің мақсаты - келесі ұғымдарды зерттеу: ақырлы, өзектік, арқалықтық, сызықтық серпімді элементтер, тербелмелі өзек, мембрана; ақырлы элементтің торларын құру; пішін функциясын, ақырлы және арқалықтық элементтердің қатаңдық матрицасын табу қабілетін дамыту, олардың үлестірімді жүктемесін есепке алу; мембрананың, пластинаның иілуінің математикалық моделін құра білу; тікбұрышты пішінді ақырлы элементтің иілу функцияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр тізбектері
Пәнді оқудың мақсаты – электр тізбектерін есептеу мен талдаудың теориялық негіздерін оқып білу. Электр тізбектерінің негізгі ұғымдары мен заңдары. Электр тізбегінің элементтері: идеализацияланған пассивті, идеализацияланған белсенді, нақты. Ауыстыру схемалары. Элементтерді қосу. Электр тізбегінің топологиялық элементтері. Кирхгоф заңдары. Тізбектің электрлік тепе-теңдік теңдеулер жүйесі. Электр тізбектерінің жіктелуі. Қабаттасу принципі. Гармоникалық әсері бар сызықтық электр тізбектері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сигналдар мен жүйелер
Пәнді оқудың мақсаты сигналдар мен жүйелер теориясының негізгі принциптері мен әдістерін, сигналдарды цифрлық бейнелеудің ерекшеліктері мен артықшылықтарын, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникацияда цифрлық өңдеуді жүзеге асыру, ақпараттық-өлшеу. және радиофизикалық жүйелер және оның ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Роботтар механикасы
Пәннің мақсаты - кәсіби қызметте есептеужобалау, өндірістік-техникалық, ұйымдастыру жұмыстарын орындауға қабілетті, робототехника және мехатроника саласындағы жоғары білікті, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие роботты және мехатронды жүйелерді жобалау және құрастыру саласында мамандарды даярлау, әр түрлі роботтар мен манипуляторларды жобалаудың теориялық негіздерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық механика
Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің есептерді шығару және алынған нәтижелерді кәсіби іс-әрекетінде пайдалану дағдыларын дамыту. Статистикалық механиканың негізгі міндеті жеке микроскопиялық бөлшектердің қозғалысын басқаратын заңдарды біле отырып, статистикалық деп аталатын заттардың макроскопиялық массаларының әрекет заңдылықтарын белгілеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Роботтар жетектері
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың робот құрылғыларын, роботтардың құрамдарын, параметрлері мен жіктемелерін, манипуляциялық жүйелерді, манипуляторлардың жұмыс органдарын, қозғалыс жүйесін, сенсорлық жүйелерді, роботтарды басқару құрылғысын, робототехниканың басқа құралдары құрылғысының ерекшеліктерін, робот жетектерін, жетектердің жіктелуін игеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Робототехникадағы жасанды интеллект (ЖИ) робототехникалық жүйелерді басқаруға қолданылатын ЖИ әдістері мен алгоритмдерін зерттейді. Курста машиналық оқыту, деректерді өңдеу, нысандарды тану және шешім қабылдау технологиялары қарастырылады. Студенттер өзгермелі жағдайларға бейімделе алатын және күрделі тапсырмаларды автономды түрде орындай алатын интеллектуалды роботтарды әзірлеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мехатрондық жүйелерді жобалау
Пәнді оқудың мақсаты роботтарды және олардың элементтерін, сондай-ақ өнеркәсіптік роботтарды қолдану арқылы роботты технологиялық кешендер мен икемді өндіріс жүйелерін жобалаудың әдістері мен принциптерін зерттеу болып табылады. Мехатрондық жүйелерді басқару жүйелерін жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық бағдарламалау
Математикалық бағдарламалау – зияткерлік техникалық жүйелердегі оңтайландыру, модельдеу және басқару әдістерін зерттейтін пән. Курс роботтар мен мехатроникалық құрылғыларды жобалауда қолданылатын сызықтық, сызықтық емес және динамикалық бағдарламалау есептерін қамтиды. Ерекше назарды инженерлік есептерді автоматтандырылған басқару жүйелерінде шешуге арналған сандық алгоритмдерге, машиналық оқытуға және заманауи бағдарламалық кешендерді пайдалануға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Роботтардың жіктелуі
Пәннің басты мақсаты "робот" ұғымын, олардың құрылымын зерттеу және уақыт өте келе робототехниканың дамуын қадағалау болады. Роботтардың құрылымы мен мақсатына байланысты осы автоматты құрылғылардың жіктелуі зерттеледі. Жұмыстар келесі негіздер бойынша бөлінеді: қозғалу тәсілі, басқару түрі, сыртқы түрі және функционалдық мақсаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік модельдеу
Курс механикалық жүйелердің математикалық модельдерін құру және бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу әдістерін зерделеуді қамтиды. Әдістердің егжей-тегжейлігін, олардың шектеулерін және мүмкін болатын қателерді түсіну үшін жалпы инженерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану арқылы кейбір мысалдар орындалады. Заманауи мамандандырылған бағдарламалық пакеттерде сәйкес әдістерді енгізу де қарастырылады. Сондай-ақ, компьютерлік модельдеу принциптері, сандық интегралдау және дифференциалдау әдістері, бір еркіндік дәрежесі бар жүйелерді модельдеу, материалдық нүктенің екі өлшемді қозғалысының моделі, материалдық нүктелер жүйесінің қозғалыс моделі, қосылған осцилляторлардың тербелістерін модельдеу, бір өлшемді толқынның таралуын модельдеу, тасымалдау құбылыстарын модельдеу, автотолқындық процестерді модельдеу зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік көру
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің образдарды тану, бейне және кескіндерді өңдеу, 3D реконструкциялау және цифрлық фотосуреттер саласындағы білімдерін тереңдету болып табылады. Компьютерлік көру және адамның көру жүйесінің құрылымы. Бейнелерді өңдеу. Бейнені талдаудың қарапайым әдістері. Бейнелерді ұсыну. Жергілікті ерекшеліктер. Модель параметрлерін бағалау. Машиналық оқыту және бейнелерді жіктеу. Нысандарды іздеу және локализациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Latex-те программалау
Пәнді оқудың мақсаты – LaTeX жүйесінде құжаттар мен презентацияларды құрудың негізгі принциптері мен негізгі құралдарын меңгеру, ғылыми мақалаларды баспаға дайындау үшін LaTeX жүйесін пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу, LaTeX жүйесінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, өз ғылыми мәтіндерін құрастыру, LaTeX баспа жүйелерін пайдалана отырып, жоғары сапалы презентациялар жасау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мехатрондық жүйелерді құрастыру
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың мехатрондық модульдер мен мехатрондық жүйелерді құру әдістерін, МЖ негізгі конструкцияларын, аралық түрлендіргіштерді, интерфейстерді, мехатрондық модуль элементтерінің бірлестіктерін жою әдістерін және функционалдық жүктемені интелектуалды құрылғыларға ауыстыруды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Автоматтық басқару
Пәнді оқу мақсаты - өнеркәсіптік кәсіпорындарды басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құру және пайдалану, автоматты жүйелер элементтерінің теориясын, құрылымын және жұмыс принциптерін, әдістерін зерттеудің негіздерін қалыптастыру. Математикалық автоматты басқару әдістері мен сызықтық автоматты басқару жүйелерінің типтік динамикалық байланыстарының сипаттамалары үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнеркәсіптік роботтар
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің өндірістік роботтарды игеруі: мақсаты мен қолдану саласын, жіктелуін, принципті құрылымын, негізгі түсініктері мен анықтамаларын, манипуляторлардың құрылымын, геометриялық-кинематикалық сипаттамаларын, манипуляторлар механикасының міндеттерін, Кинематиканың бірінші және негізгі міндетін, Денавит және Хартенберг әдісін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мобильді роботтар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушының мобильді робототехниканың негізгі ұғымдарын игеруі, мобильді роботтарға арналған әртүрлі координаттар жүйесінің маршрутты жоспарлау міндеттерін қоюды, тікелей кинематиканың міндеттерін, мобильді робототехникаға арналған симуляторларды, оларды құру және қолдану принциптері, мобильді роботтарды картаға түсіру және локализациялауды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Робототехникалық жүйелерді автоматтық жобалау
Робототехникалық жүйелер саласында терең жүйелі білімі мен құзыреттілігі бар, робототехникалық жүйелерді жобалаудың, басқарудың өзекті ғылыми мәселелерін, сондай-ақ биомеханикалық жүйелердің міндеттерін өз бетінше анықтауға және шешуге қабілетті, әртүрлі автоматтандырылған, роботтандырылған өндірістерде, халықаралық ғылыми орталықтарда робототехника саласындағы ғылыми зерттеулермен айналысатын жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интеллектуалды роботтар
Мақсаты-жасанды интеллекттің қолданбалы ғылым ретіндегі жалпы ұғымдары мен терминологиясын, қазіргі заманғы өндірістегі жүйелерінің архитектурасын, мехатрондық және робототехникалық жүйелердегі қағидаттарын іске асырудың аспаптық құралдарын зерделеу, сондай-ақ бүгінгі күнге дейін адамның құзыреті болып саналатын күрделі ресімделетін міндеттерді шешуді автоматтандыру саласында қарапайым дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Материалдар механикасы
Пәннің мақсаты – студенттерге статикалық және динамикалық жүктемелердің әсерін ескере отырып құрылымдық элементтердің беріктігін, қатаңдығын, орнықтылығын және инженерлік ойлауды дамытуға есептер шығару үшін инженерлік білімнің іргетасын қалыптастыру, элементтердің пішіндері мен өлшемдерін дұрыс таңдауға үйрету, студенттердің алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте пайдалануға дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Роботтар мен робототехникалық жүйелерді басқару
Пәннің басты мақсаты - роботтарды және басқа робототехника құралдарын автоматты, автоматтандырылған және қолмен басқару жүйелерін, сондай-ақ осы құралдарды қамтитын техникалық жүйелер мен кешендерді зерттеуге арналған. Компьютерлік модельдеу және әртүрлі мақсаттағы нақты роботтардың типтік басқару жүйелерін зертханалық зерттеу арқылы үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық жобалау
Пәнді игерудің басты мақсаты цифрлық жүйенің құрылымы мен ұйымдастырылуын түсіну. Цифрлық модельдеудің негізгі әдістемелерін зерделеуге, оларды жобалау мен іске асырудың принциптері, сондай-ақ жасалған цифрлық объектілерді жобалау, өндіру, сынау әдістері мен құралдарын игеру және алынған білімді іс жүзінде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық роботтар
Медициналық робототехниканың дамуы тіпті ең ауыр ауруларды емдеуде революциялық серпіліс жасай алады деп күтілуде. Біздің мақсатымыз-қазіргі заманғы медицинада робототехниканың қолданылуын зерттеу.Міндеттері: медицинаның қай салаларында және жұмыстың қандай мақсаттарда қолданылатынын білу; роботтардың кейбір модельдерін қарастыру; медицинадағы робототехниканың маңыздылығын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық модельдеу
Сандық модельдеу – механикалық жүйелердің қозғалысы мен күйін сипаттайтын математикалық модельдерді компьютерлік әдістер арқылы шешіп, олардың қатаңдығын, беріктігін, орнықтылығын зерттеу үдерісі. Сонымен қатар, сандық модельдеудің көмегімен математикалық модельдің аналитикалық шешімі болмаған жағдайда жиі қолданады. Яғни, берілген теңдеудің шешімін табу үшін итерационалды әдістер пайдаланылады. Студенттер механика курстарын оқу барысында сандық модельдеуді келесі мақсаттарда пайдаланады: теорияны тәжірибе жүзінде бекіту; есептеуді жеңілдету үшін; лабораториялық жұмыстарда. Сондай-ақ, студенттер сандық модельдеуді ғылыми-зерттеу зертханалары мен оқу орталықтарында ғана емес, сонымен қатар өнеркәсіпте де кеңінен қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді модельдеу есептерін сауатты тұжырымдай алады, жүйеге қойылатын талаптарды дамыта алады, модельдеу әдістерін таңдай алады, жүйелерді құрудың мехатрондық принциптері негізінде оларды автоматтандыру мақсатында технологиялық процесстердің негізгі ерекшеліктерін анықтай алады. Зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.
- Кәсіби ойлау ерекшеліктері негізінде нақты кәсіби, іскерлік, академиялық салаларда және жағдайларда шет тілдес қарым-қатынас жасау қабілеттерін меңгерген. Ақпараттық жүйелерде ақпаратты бағдарламалық қорғау дағдылары бар. Жасанды интеллектті дамытудың технологиялық принциптерін сипаттай алады. Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады.
- Жоғары тиімді кешендерді құру үшін қажетті жобаланатын робототехникалық және мехатрондық жүйелерге, технологиялық процесті автоматты басқаруға және автоматты реттеуге, роботтар мен робототехникалық жүйелерді басқаруға қойылатын талаптарды жасау дағдыларын меңгерген. Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, аргументтер қалыптастырады және зерттелетін саладағы мәселелерді шешеді.
- Есептеу тәжірбиесіндегі заманауи өлшеу әдістерін, материалдар кедергісінің теориялық негіздерін, бағдарламамен қарастырылған, механиканың әртүрлі есептерін математикалық модельдеу әдістерінің негіздерін, басқа бағдарлама-қосымшалармен ақпарат алмасуды игерген.
- Қазіргі құқықтың негізгі салалары, кәсіпкерлік саласындағы білім мен дағдыларды қолдану. Қоршаған ортаны қорғау және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерін шешуге жүйелі көзқарасты игереді.
- Мехатрондық және робототехникалық жүйелердің математикалық модельдерін зерттеу мақсатында стандартты бағдарламалық пакеттерді қолдана отырып, есептеу тәжірибелерін жүргізеді. Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.
- Ғылыми-инженерлік есептерді шығаруды, қазіргі заманғы жаратылыстанудың әртүрлі салаларындағы мехатроника және робототехника есептерін шешуді біледі, сол немесе басқа да есептерді шығару үшін механика әдістерін таңдауды негіздей алады, зерттеу нәтижелерін математикалық тұрғыда өңдей алады және оларды тәжірибеде қолдануды біледі.
- Робототехника және мехатрониканы сипаттау үшін қажет физикалық-математикалық аппаратты меңгерген. Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді модельдеу есептерін, сонымен қатар жүйелік теорияның математикалық негіздерін шеше біледі. Зерттелетін саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген білім мен түсініктерді көрсетеді.
- Мехатрондық және робототехникалық жүйелердің, олардың ішкі жүйелерінің және жекелеген элементтері мен модульдерінің, соның ішінде ақпараттық, электромеханикалық, электрондық құрылғылар мен есептеу техникасының жабдықтарының математикалық модельдерін құрастыруға қабілетті.
- Кірістер мен шығыстарды талдау негізінде қажеттіліктер мен мүмкіндіктерге сәйкес жеке бюджетті қалыптастырады. Қаржылық тәуекелдерді, алаяқтықты және басқа да қолайсыз факторларды түсінеді және бағалайды. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, инклюзия принциптері мен құндылықтары туралы білімді қолдану.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияның ерекшеліктерін, әртүрлі қызметтер түрінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын меңгерген, қолданбалы математика есептерін шешу үшін алынған қолданбалы программалардың мамандандырылған математикалық пакеттерін қолдану нәтижелерін талдай алады, құрастыру процессінің итерациялық схемасын құруды біледі.
- Теориялық механиканың пәндік саласында қолдану үшін қажетті негізгі заңдар мен теоремаларды еркін меңгереді. Қатты дене қозғалысының негізгі заңдарын меңгереді. Роботтарды мақсатына қарай жіктей алады, фактілер, құбылыстар, теориялар және күрделі қатынастар туралы білімі мен түсінігін зерттеу саласында пайдаланады.