Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08610 Су ресурстары және суды пайдалану в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Физика

    Мақсаты: физикалық заңдар туралы білімді және олардың қоршаған әлемде көрінуі туралы идеяларды игеру, физикалық есептерді жоғары математика әдістерімен шешу дағдыларын игеру. Жалпы физика курсын күрделі математикалық дайындығы бар студенттер оқиды. Мазмұны: тербелістер мен толқындарды ескере отырып, классикалық механиканы терең және берік игеру, үздіксіз орта механикасы; МКТ, Термодинамика және тасымалдау құбылыстарының негіздері; электродинамика негіздері, Максвелл теориясы; толқындық және геометриялық оптика; кванттық физика негіздері;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: таным техникасы мен оның жекелеген әдістеріне негізделген жалпы ережелер мен әдістерді, кәсіби оқу, академиялық жазу және ауызша баяндау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Су шаруашылығы саласындағы мамандарды даярлаудың теориялық және ғылыми-зерттеу негіздері. Қолданбалы сипаттағы ғылыми мәтіндерді құрастыру (курстық және дипломдық жұмыс, ғылыми жоба және т.б.). Академиялық оқу және жазу дағдыларын дамыту (ғылыми-кәсіби мәтіндердің құрылымын зерделеу, рефераттар, Пікірлер, тезистер жазу, ғылыми нәтижелерді талдау); ғылыми-кәсіби пікірталастарға қатысу дағдыларын дамыту және кәсіби бағдарланған жобаларды таныстыру; өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инженерлік геодезия

    Мақсаты: түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу үшін тірек геодезиялық негізді құруға байланысты геодезиялық міндеттерді шешу; инженерлік құрылыстарды жобалау үшін ауқымды жоспарлар мен профильдер жасау болып табылады. Мазмұны: геодезия, картография және топография бойынша жалпы мәліметтер, сондай-ақ жер бетінің жекелеген нүктелерінің геодезиялық координаттарын анықтау әдістері қарастырылады. Топографиялық түсірілімдерді орындау, гидротехникалық құрылыстардың осьтерін нивелирлеу және бөлу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Мақсаты: Математикалық талдаудың негізгі әдістерін, Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебра элементтерін меңгеру. Логикалық ойлауды дамыту және жоғары математиканың абстрактілі ұғымдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін, математикалық талдау және ықтималдықтар теориясын білу; практикалық сабақтарда теориялық материалды (формулалар, анықтамалар, теоремалар) қолдана білу; қолданбалы есептерді модельдеу; типтік математикалық есептерді шешу; қойылған есепті шешу әдісін таңдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: халық пен халық шаруашылығының суға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында су пайдалану және су ресурстарын басқару саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету; су ресурстарын ұтымды пайдалану және оларды ластанудан, сарқылудан қорғауды басқару бойынша қажетті білім беру. Мазмұны: әлемдік су балансы ұғымын қарастыру; аумақтардың сумен қамтамасыз етілуін талдау, Қазақстан Республикасы мен әлемнің статистикалық, жаңартылатын және қолда бар су ресурстары; жерасты және жер үсті су ресурстарын тиімді пайдалануды, қорғауды білу. Су ресурстарын пайдалану мен қорғауды жоспарлау; табиғи судың сапасын сарқылудан, ластанудан қорғау және жақсарту әдістерін игеру. Су ресурстарын кешенді пайдаланудың қолданыстағы жобаларымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау. Мазмұны: Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстінің негізгі үдерістерін зерделеу; Абай шығармаларын қазақ және орыс тілдерінде зерделеу, қазіргі заманның әдеби мәтіндерінің көркемдік ерекшелігін зерделеу арқылы эстетикалық талғамға тәрбиелеу, заманауи Отандық жазушылар мен ақындардың көркем шығармаларының патриоттық сезімі мен бірегейлігіне тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геология негіздері және гидрогеология

    Мақсаты: білім алушылардың теориялық білімін және геология, гидрогеология және инженерлік геология саласындағы практикалық дағдыларды кейінгі кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: геологиялық-гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, жер қыртысының заттық құрамы - минералдар мен тау жыныстары және олардың пайда болуы туралы алғашқы мәліметтерді, жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамасын, олардың құрылымы мен эволюциясын, құрамы мен құрылымының пайда болуы мен факторларын, жер асты гидросферасының құрылымын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан моральдық бас тарту,сыбайлас жемқорлыққа қасы мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Мазмұны: М. Әуезов шығармашылығын зерттеу; қазіргі жастарға арналған жазушы шығармаларының үлгісі; қазақ халқының дәстүрлерін, рухани байлығын, Мұхтар шығармаларындағы бай сөздік қорын сипаттау, кешегі кеңестік идеологияның әдеби сыны. Ел тәуелсіздігінің берік қалыптасуына М. Әуезов мұрасының қажеттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Теориялық және қолданбалы механика

    Мақсаты: студенттердің денелер қозғалысының геометриялық қасиеттері туралы, олардың инерттілігі мен оларға әсер ететін күштерін, күштердің әсерінен инерттілікті ескере отырып, материалдық денелердің қозғалыс заңдылықтарын ескермей теориялық білім алуы. Мазмұны: типтік механизмдердің жұмыс принциптері туралы, электр энергетикасына қатысты материалдар механикасының, механизмдер мен машиналар механикасының негіздері туралы білу және түсіну; конструкциялар элементтерінің, машиналар мен аспаптар бөлшектерінің беріктігі мен қаттылығын есептеу әдістерін білу; Механика саласындағы міндеттерді қою және шешу, жобалау-конструкторлық жұмыстарды орындау тәжірибесін жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафтық-экологиялық мелиорация

    Мақсаты: табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызметі, динамикасы мен эволюциясы туралы білімді қалыптастыру, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттармен танысу, аумақтарды ландшафттық аудандастыру мәселелерін қарастыру. Мазмұны: табиғи ландшафттарды экономикалық пайдалану ұғымын қарастыру. Ландшафттық жерлердің жіктелуі. Қоғам мен табиғат қатынастарын зерттеудегі геоэкологияның теориялық негіздемесі; зерттеу объектісі мен тақырыбын нақтылау; негізгі геологиялық ұғымдар мен терминдерді қалыптастыру және біріздендіру. Өнеркәсіптік және ауылшаруашылық өндірістерінің сараланған геожүйелер құрылымына әсер ету ауқымы мен қарқындылығын зерттеу; антропогендік әсер ету кезінде қоршаған ортаның өзгеруінің функционалдық тәуелділігін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты:Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидравлика

    Мақсаты: гидравлика заңдарын - гидростатикалық тепе-теңдік заңдарын, сұйықтықтың жылдамдығы мен қысымының параметрлері үшін гидродинамикадағы энергияны сақтау және түрлендіру заңдарын қолдануға үйрету. Мазмұны: гидравликалық жабдықтың жұмысын талдауға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету, қажет болған жағдайда оны жетілдіру бойынша шешімдерді әзірлеу және негіздеу, сұйық орталардың тепе-теңдігінің негізгі заңдылықтарын білу және түсіну, қатты ортаның қозғалыс заңдары, сұйықтықтардың қозғалыс режимдері және осы орталар ағындарының құрылымдық ерекшеліктері. Сұйықтықтардың тепе-теңдігін, құбырлар мен арналардағы қозғалысты, саңылаулар мен саптамалар арқылы ағып кетуді есептеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы аумағының су ресурстары және сумен қамтамасыз етілуі

    Мақсаты: шаруашылық қызметтің әртүрлі салаларында жер үсті және жер асты су ағындарын пайдалану, сондай-ақ республиканың әртүрлі өңірлеріндегі экологиялық жағдайды жақсарту жөніндегі міндеттерді сауатты және тиімді шешуге мүмкіндік беретін су ресурстары жөніндегі мамандардың негізгі практикалық және ғылыми қызметі болып табылатын Қазақстан аумағының су ресурстары мен сумен қамтамасыз етілуі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасы аумағының су ресурстары мен сумен қамтамасыз етілуі туралы жүйелі білімді қалыптастыруды зерделеу. Әр түрлі өңірлердегі экологиялық жағдайды жақсарту, шаруашылық қызметтің әртүрлі салаларында жер үсті және жер асты суларын пайдалану мәселелерін шешу. Аумақтағы су ресурстарымен, олардың қалыптасуымен, таралуымен, су ресурстары саласындағы экологиялық аспектілерімен және оларды шешу жолдарымен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Судың химиясы және экологиясы

    Мақсаты. Су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану тұрғысынан экологиялық дүниетанымды, кәсіби қызмет дағдыларын қалыптастыру, табиғи және сарқынды сулардың химиялық құрамы мен қасиеттерін зерттеу. Кейбір негізгі гидрохимиялық көрсеткіштерді анықтау бойынша зертханалық және далалық жағдайларда табиғи судың сандық талдауларын жүргізудің принциптік схемаларын зерттеу. Білім алушыларды өнеркәсіптік және шаруашылық-тұрмыстық мақсатта пайдаланылатын судың сапасын бағалау үшін табиғи және сарқынды суларды талдау қағидаттарымен таныстыру. Бір салада сот-сараптамалық зерттеулер өндірісінің сапасын бақылауды ұйымдастыру. Мазмұны: Табиғи судың химиялық құрамы. Табиғаттағы су айналымы. Су объектілерінің жіктелуі (табиғи және жасанды сулар). Су ресурстарының ластану көздері. Судың физикалық және химиялық қасиеттері. Су ортасындағы химиялық процестер. Судың еріткіш ретіндегі негізгі қасиеттері. Табиғи суларды санитарлық-химиялық талдау. Судың негізгі физика-химиялық сипаттамалары. Жер үсті суларын ағынды сулардың ластануынан қорғау ережелері. Су қоймасын өзін-өзі тазартудың биологиялық факторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының жер үсті және жер асты су ресурстары

    Мақсаты: білім алушыларды заманауи су үнемдеу технологиялары негізінде оқыту, суды үнемдеуді ескере отырып, экономика салаларында су тұтынуды бағалау және мемлекетаралық су қатынастарын жақсарту жолдарын зерделеу, жер асты суларын, базааралық және трансшекаралық өзен ағындарын бөлу қатынастарын дамыту. Мазмұны: Қазақстан Республикасының жер асты және жер үсті суларының көздерін анықтау. Жер үсті және жерасты суларының ара қатынасын құру мүмкіндігін меңгеру; Жерүсті суларының әлеуетін бағалау, Қазақстанның су шаруашылығы бассейндерін зерттеу. Аумақтағы су ресурстарымен, олардың қалыптасуымен, таралуымен, өндірістің әр түрлі салаларымен және су ресурстары саласындағы экологиялық аспектілермен және оларды шешу жолдарымен танысу. Жер асты суларының қорын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Мақсаты: AutoCAD пайдаланып, инженерлік-конструкторлық құжаттарды дайындауға қажетті білім, біліктілік, дағдылық қалыптастыру. Мазмұны: Проекциялау. Нүкте мен түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру жайлы негізгі мәліметтер. Көріністер, тіліктер мен қималар. Бөлшектерді біріктіру әдістері. Бұрандалық бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін дайындау. Құрастыру мен жалпы күйдегі сызбаларды орындау, оқу және бөлшектеу. Алғашқы тағайндаулар. Жұмысты аяқтау және кескіндерді сақтау. Жазық фигураның сызбасын тұрғызу. Бөлшектер сызбаларын сызу. Кескіндерді өңдеу. Нысанның үшөлшемді моделін тұрғызу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: болашақ бакалаврдың кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін прагма-кәсіби бағыт түрінде жоғары деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту. Кез-келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуді көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гидрология және ағынды реттеу

    Мақсаты: өзен ағынының факторы және қалыптасу заңдылықтары; өзен және көл режимдері; науалар мен сулардың, су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын анықтау және өлшеудің әдістері мен техникалық құралдары туралы қажетті білім беру. Мазмұны: бастапқы деректерді географиялық, топографиялық, климаттық, геологиялық талдау әдістерін үйрену. Өзендердің, көлдердің, батпақтардың және жер асты суларының гидрологиясын зерттеу. Өзендердің пайда болуын, арналық процестерді және өзен ағынына әсер ететін факторларды анықтау. Ағынды реттеудің түрлерін қарастыру. Су шаруашылығын есептеу әдістерін зерттеу. Өзен ағынының қалыптасу факторлары мен заңдылықтарын, өзендер мен көлдер режимдерін, суландырғыштар мен су қоймаларының гидрологиялық сипаттамаларын анықтау әдістері мен құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электроника негіздері

    Мақсаты: Электр энергиясын өндіру мен берудің тұтас түсінігін қалыптастыру, электротехникалық және электрондық құрылғылардағы электромагниттік үдерістердің мәнін түсінуде тиімді білімдерді меңгеру және пайдалану саласында құзыреттіліктер кешенін қалыптастыру. Мазмұны: Электр энергиясы, оның ерекшеліктері мен қолдану салалары. Тұрақты ток электр тізбектері. Айнымалы ток. Синусоидалық э.қ.к. алу принципі. Үш фазалы тізбектер. Симметриялық үш фазалы э.қ.к. жүйесін алу. Сызықты емес электрлік және магниттік тізбектер. Трансформаторлар. Тұрақты және айнымалы ток машиналары. Электр тізбектеріндегі өтпелі үдерістер. Электрөлшеу аспаптарының жіктелуі. Электрониканың негіздері. Электрондық аспаптар. Импульстік және цифрлық құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жер асты суларын іздеу және барлау

    Мақсаты: жер асты суларының табиғи ресурстары және оларды анықтау әдістері; жер асты суларының қосымша қорлары; жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау. Мазмұны: жер асты сулары кен орындарының құрылымы мен таралу ерекшеліктерін, қорларды іздеу, барлау және бағалау әдістерін, жер асты сулары қорлары жөніндегі мемлекеттік комиссияның талаптарын ескере отырып, су кен орындарын игеруді зерделеу. Жер асты суларын болжауды, іздестіруді, барлауды, игеруді және экологиялық бағалауды, сондай-ақ құрылыс саласындағы олармен байланысты ғылыми-техникалық жобаларды жүзеге асыру. Гидрогеологиялық зерттеулердің түрлері мен әдістерін зерттеуді үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану

    Мақсаты: өнеркәсіптегі, ауыл шаруашылығындағы су ресурстарын басқару проблемаларын шешу, табиғи су қорларын кешенді бағалаудың және олардың жай-күйін болжаудың практикалық міндеттерін шешу үшін кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру, судың өнімсіз ысыраптарын азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және су көздерін сарқылудан, ластанудан және бітелуден қорғау үшін құрылыстарды жобалау. Мазмұны: білім алушыларға су ресурстарын ұтымды пайдаланатын су шаруашылығы кешендерін есептеудің негізгі тәсілдері мен жобалау әдістерін үйрету, судың өнімсіз шығынын қысқарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу, сондай-ақ су объектілерін қорғауға бағытталған су қорғау іс-шараларын практикада дұрыс көрсету, аумақты сумен қамтамасыз ету, су шаруашылығы кешендерін әзірлеу кезінде су ресурстарының режимі бойынша анықтамалық материалды өз бетінше іріктеу және қорытындылау дағдыларына ие болу іс-шаралары және олардың табиғи жағдайлардың өзгеруіне әсерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру

    Мақсаты: сумен жабдықтау схемасы мен жүйесін, көзден су алу және оны тазарту шарттарын анықтай отырып, ауыл шаруашылығы елді мекенінің сумен жабдықтау жүйесін жобалау бойынша білімді қалыптастыру. Аумақты суландыру жүйесін жобалау кезіндегі негізгі ережелерді, суландыру нысандарын, жайылымдарды суландыру техникасын зерделеу. Мазмұны: сумен жабдықтау жүйелерін, схемалары мен элементтерін, су құбыры құрылыстарының құрамын білу. Гидроциклон мен гидроциклонды сорғы қондырғыларын қолдана отырып, ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау және жайылымдарды суландыру жүйелерінің сенімділігіне талдау және бағалау жүргізу. Ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау жүйелерінің ерекшеліктері мен түрлері, елді мекенді сумен жабдықтау схемалары, су құбыры желілерін трассалау. Ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау және суландыру объектілерінде құрылыс жұмыстарын жүргізу технологиясын ұйымдастыруды жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Елді-мекенді сапалы ауыз сумен қамтамасыз ету

    Мақсаты: білім алушыларды халықты сумен жабдықтаудың негізгі әдістерімен; заманауи материалдар мен конструкцияларды пайдалану перспективаларымен, сумен жабдықтау жүйелерін жобалау әдістерімен, халықты таза сумен қамтамасыз етудің негізгі жүйелерімен таныстыру. Мазмұны: су сапасының көрсеткіштерін талдай білу. Суды дайындаудың технологиялық схемасын таңдау бойынша пікірталас. Суды ағартуды, түссіздендіруді қарастыру; жұмыс принципі, су дайындау жабдығының жобасы; коагулянттарды, флокулянттарды, фторды сақтау, дайындау, мөлшерлеу. Фторлау туралы пікірталас. Су дайындау станциясының құрылыстарының есептеулерін, жарықтандырудың технологиялық параметрлерін, түссізденуді, реагенттердің дозаларын қарастыру. Суды дезинфекциялау әдісін, дезинфекциялаушы реагенттерді дайындау технологиясын таңдау, оларды мөлшерлеу бойынша пікірталас. Суды озондау, ультракүлгін сәулелермен, ультрадыбыспен дезинфекциялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік гидрометрия

    Мақсаты: су ағындарының деңгейі мен тереңдігін, ағынның жылдамдығы мен бағытын, су мен шөгінділердің шығынын, гидравликалық еңісті және олардың су объектілеріндегі режимін сипаттайтын басқа элементтерді өлшеу және анықтау әдістері, техникалық құралдар туралы қажетті білім беру. Мазмұны: өзендер мен су бассейндерінің гидрологиялық сипаттамаларын құру және түсіну, су көзінің сипаттамаларын гидрологиялық бақылау және өлшеу, өзендердің су-мұз режимін анықтау, өзендердің, әсіресе су тасқынының негізгі сипаттамаларын гидрологиялық есептеу. Судың деңгейін, тереңдігін, жылдамдығын, ағынды өлшеу және есептеу әдістерін зерттеу. Су деңгейі мен ағын арасындағы байланысты анықтау. Шөгінділер мен шөгінділердің ағынын өлшеу және есептеу. Су айдындарында, көлдерде бақылаулар мен зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық құрылымдар

    Мақсаты: білім алушыларда су шаруашылығы саласындағы гидротехникалық құрылыстың рөлі мен орны туралы нақты түсінік қалыптастыру, оларды осы құрылыстардың жұмыс принциптерімен, олардың конструкцияларының ерекшеліктерімен және жергілікті табиғи-климаттық жағдайларға (топографиялық, инженерлік-геологиялық, климаттық, жергілікті құрылыс материалдарының болуы және т.б.) байланысты қолдану шарттарымен таныстыру. Мазмұны: гидротехникалық құрылыстардың негізгі параметрлері мен түрлерін білу; су ресурстарын көп мақсатты пайдалану жағдайында гидротехникалық құрылыстардың дамуы мен жұмыс істеуін басқару әдістерін білу; су объектілерін қалпына келтіру бойынша гидротехникалық құрылыстардың жобалық параметрлерін анықтау; гидротехникалық құрылымдардың құрылысын жобалау, әртүрлі жағдайларда гидротехникалық құрылыстардың конструкциясы мен пайдалану ерекшеліктерін зерттеу, гидротехникалық құрылыстарды жобалау теориясы мен практикасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Суару мелиорациясы

    Мақсаты: суармалы мелиорация, мелиорациялық жүйелерді пайдалану, су эрозиясы бойынша білімді қалыптастыру және оларды суармалы жерлерді түбегейлі жақсартуға, ауыл шаруашылығы өндірісін дамытудың орнықтылығы мен серпінділігін қамтамасыз етуге, оның ауа райы жағдайларының әсеріне тәуелділігін төмендетуге бағытталған ұйымдастырушылық-шаруашылық, техникалық, агротехникалық іс-шараларды жүргізу үшін кәсіби қызметте пайдалану. Мазмұны: Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану принциптерін, табиғи климаттық аймақтарға сәйкес мелиорацияны жүргізу қажеттілігін, мелиорациялық шаралардың іргелес аумақтарға әсерін білу, агромелиорациялық ландшафттардың сипаттамаларын сипаттай білу, мелиорацияланған жерлердің өнімділігіне құрғату мен суарудың әсерін анықтау, дақылдарды өсіру кезінде топырақ - өсімдік – атмосфера жүйесінде оңтайлы жағдай жасау және сақтау арқылы жерді пайдаланудың экологиялық тұрақтылығын арттыру әдістерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету жүйелерін пайдалану

    Мақсаты: желілер мен құрылыстардың үздіксіз, сенімді және үнемді жұмысын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің элементтерін бақылау, іске қосу, баптау және пайдалану ережелері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: су құбыры -дренаж шаруашылығы кәсіпорындарының озық тәжірибесін және сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін тиімді пайдаланудың заманауи әдістерін білу; су құбыры –дренаж шаруашылығы кәсіпорындарының пайдалану қызметінің көрсеткіштерін талдай білу, оларды жақсарту жөніндегі іс – шараларды жоспарлай білу, су құбыры -дренаж шаруашылығы кәсіпорындарының қызметін талдау әдістерін меңгеру, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің жай-күйін бақылау және бағалау қағидаттарын меңгеру. Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің техникалық құрылғыларына қойылатын пайдалану талаптары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Су шаруашылық құрылымдары мен жүйелерін пайдалану

    Мақсаты: су шаруашылығы жүйелері мен табиғат қорғау құрылыстарының техникалық пайдалану жүйелері және пайдалану сенімділігін қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын пайдалану дағдыларына ие болу; су айдындары мен су жинау жүйелері бойынша тасымалдау және тарату. Су тасымалдаудың дренаждық жүйесінің параметрлерін есептей білу; су пайдалану түрлері бойынша су тұтынудың есептік режимін анықтау, нормативтік тұтынуды талдау; су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын пайдалану процесінің техникалық және технологиялық жарақтану деңгейін айқындау, инновациялық технологияларды қолдану арқылы өндірістік шығындарды азайту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Су шаруашылығы бойынша студенттің ғылыми зерттеу жұмысы

    Мақсаты: су шаруашылығы саласында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысы, қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін шешу үшін шығармашылық және зияткерлік әлеуетті пайдалану. Мазмұны: салалық және аймақтық тұрғыдан жеткілікті талдау, басқару тәжірибесінің салыстырмалы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтау, одан әрі алып тастау жолдары мен әдістерінің ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушылық-құқықтық негіздемесі. Ол өз ойын логикалық тұрғыдан анық білдіруді, жалпы теориялық ережелерді қазіргі шындықпен байланыстыруды, оны болашақ мамандығының ерекшелігімен байланыстыруды үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылық жүйелерін жобалау

    Мақсаты: білім алушыларда су шаруашылығы жүйелерін, құрылыстары мен қондырғыларын жобалау, салу және пайдаланудың негізгі теориялық және практикалық мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: қолда бар су ресурстарын тұтынушылар арасында ұтымды бөлу негізінде су шаруашылығы кешенін сумен қамтамасыз ету нұсқаларын әзірлеу және салыстыру, су ресурстарын кешенді пайдалану, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау қағидаттарын білу, су объектілеріне пайдаланғаннан кейін ағызылатын немесе тұйық айналым жүйелеріне түсетін судың сапасына қойылатын талаптарды білу, өзара байланысты су объектілері мен гидротехникалық кешендерді әзірлеу дағдыларын меңгеру құрылыстар, суды ұтымды пайдалануды және қорғауды қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Суды тазалаудың инновациялық технологиялары

    Мақсаты: су шаруашылығы саласында алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын тәжірибеде қолдана білу дағдыларын дамыту. Қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін шешу үшін ғылыми-зерттеу жұмыстары, шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетті пайдалану. Мазмұны: Суды тазартудың мембраналық әдістерін зерттеу. Кері осмос әдісімен суды тұзсыздандыру және минералсыздандыру технологиясы. Табиғи су объектілерінің антропогендік ластануы. Технологиялық суды дайындау әдістері. Ағынды сулардың көлемі мен түрлері. Ағынды сулардың мөлшерін азайту жолдары. Ағынды суларды суспензиялы бөлшектерден, еритін минералды және органикалық қоспалардан тазарту әдістерінің классификациясы. Ағынды суларды тазартудың физика-химиялық әдістері. Қазіргі инновациялық әдістердің сипаттамасы. Ағынды суларды сүзу процесінің көлемі мен тиімділігі. Наноэлементтер арқылы сүзу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Судың сапасын жақсарту

    Мақсаты: су сапасын тұтынушылар пайдаланатын нормалармен белгіленген көрсеткіштер деңгейіне жеткізе отырып, технологиялық процестер мен су тазарту қондырғыларының кешенін құру саласында терең білімге ие болуға ықпал ету. Мазмұны: Иістерді, дәмді, улы микроқоспаларды, пестицидтерді жою. Суды фторлау, фторсыздандыру; классификациясы, технологиясы. Осы тұрғыда дискуссия. Жер асты, жер үсті суларын темірден тазарту әдістері. Марганецті судан шығару. Судың тұрақтылығы; осы тұрғыда дискуссия. Судан еріген газдарды шығару. Суды газсыздандыру әдістері. Қақтардың пайда болуымен күресу үшін суды тазарту, құбырлардың биологиялық ластанып бітелуімен коррозиясын болдырмау. Айналмалы су жүйелері суларын салқындату, судың айналу мөлшері туралы дискуссия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету инженерлік жүйелері

    Мақсаты: студенттердің инженерлік жылыту, желдету, сумен жабдықтау және дренаж жүйелерін, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау жүйелерін салу, жобалау және пайдалану негіздері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: қалалар мен елді мекендердің сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің өндірістік қуатын айқындау үшін негізгі нормативтік ережелермен танысу; жүйеде қондырғының құрамын, реттілігін, қолданылуын айқындай білу; Жабдықтың қуатын, жүйе элементтерінің конструкциясын, таңдалған элементтің қызмет ету мерзімін айқындау; жобада қабылданған шешімде экономикалық тұтастық пен өзін-өзі ақтауды айқындау; инженерлік желілерді айқындау, құрылыстарды пайдалану және жөндеу жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су кадастры және мониторинг

    Мақсаты: білім алушыларда су ортасының жай-күйін бақылау, бағалау және болжау жүйесі туралы базалық білімді қалыптастыру; су объектілерін мониторингілеудің қазіргі заманғы әдістері мен тәсілдерін пайдалану дағдыларын алу; табиғи ауытқулар аясында су ортасы сипаттамаларының антропогендік өзгерістерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: су көздерін мониторингтеудің негізгі әдістері мен қағидаттарын; су ресурстарын мониторингтеуді ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, анықталған параметрлерді, алынған деректерді өңдеу әдістерін; су ресурстарын мониторингтеу саласындағы нормативтік базаны қарау. Мониторинг пункттері мен анықталатын параметрлердің алдын ала негіздемесін жүргізу; орындалған мониторинг жұмыстары бойынша есептерді қалыптастыру процесін сипаттау, алынған нәтижелерді талдау, су көздерінің су сапасын болжау. Су көздеріндегі су сапасының көрсеткіштерін есептеу, әдістерін меңгеру. Су сапасын бақылауды басқарудың әртүрлі аспектілерінде жасанды интеллектті қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су энергиясын пайдалану

    Мақсаты: гидроэнергетиканың қазіргі жағдайдағы және болашақтағы экономика саласы ретіндегі ерекшеліктерін зерделеу, ГЭС-те су энергиясын алу әдіснамасын игеру, ГЭС параметрлері мен энергия кешендері, гидроэлектростанциялар құрылыстарының құрамы туралы білім алу. Мазмұны: Гидроэлектр станциясының негізгі параметрлері мен түрлерін білу; турбиналардың құрылымы мен жұмыс процесін білу; электр техникалық жабдығын есептеудің әр түрлі әдістерін меңгеру. Гидроэлектр станцияларының негізгі схемаларын қолдану; су шаруашылығы жүйелерінде гидроэлектр станцияларын орналастыру; гидротурбиналар мен сорғылардың негізгі параметрлерін анықтау. Гидроэлектр станциялары құрылыстарының негізгі параметрлерін есептеу; су ағынының су-энергетикалық балансын болжау және есептеу, гидроэлектр станциясының белгіленген электр қуатын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су пайдаланудағы геоақпараттық жүйелер

    Мақсаты: су шаруашылығы саласындағы геоақпараттық жүйелерді зерттеу, заманауи ГАЖ құралдары мен кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Қазақстанның жаңа мамандықтары мен құзыреттері атласында "Су ресурстарын басқару жөніндегі IT-инженер" мамандығының құзыреттеріне бейімдеу; студент су тұтыну көлемін бақылауға, өзендердегі су деңгейін ескеруге және болжауға, су ресурстарының жаңа көздерін табуға мүмкіндік беретін мониторинг жүйесін әзірлейді. ArcGIS Desktop және Arcgis, ArcGIS Server бағдарламаларын су ресурстарының жай-күйін бағалау және су ресурстарын басқару бойынша жедел және стратегиялық шешімдерді қабылдауды қолдау үшін пайдалану. Су ресурстарын басқаруда жасанды интеллектті пайдалану технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелері

    Мақсаты: студенттердің инженерлік жылыту, желдету, сумен жабдықтау және дренаж жүйелерін, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау жүйелерін салу, жобалау және пайдалану негіздері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: қалалар мен елді мекендердің сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің өндірістік қуатын айқындау үшін негізгі нормативтік ережелермен танысу; жүйеде қондырғының құрамын, реттілігін, қолданылуын айқындай білу; Жабдықтың қуатын, жүйе элементтерінің конструкциясын, таңдалған элементтің қызмет ету мерзімін айқындау; жобада қабылданған шешімде экономикалық тұтастық пен өзін-өзі ақтауды айқындау; инженерлік желілерді айқындау, құрылыстарды пайдалану және жөндеу жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтаудың инновациялық ресурс үнемдеуші жүйелері

    Мақсаты: қалаларды, кәсіпорындар мен елді мекендерді сумен жабдықтау жүйелерінде ресурс үнемдеуші инновациялық қызмет арқылы өңірдің орнықты дамуын қамтамасыз етуді ұйымдастыруға қабілетті білім алушыларды даярлау. Мазмұны: Ресурстарды үнемдейтін сумен жабдықтау жүйелерін қалыптастыру принциптерін түсіну. Инновациялық технологиялар түрлерін үйрену. Инновациялық ресурстық сумен жабдықтау және су бұру жүйелері анықтау. Су құбыры тораптарын трассалау және салу әдістері. Арматуралардың жұмыс істеу негіздері және қолдану аймағын машықтану. Арматуралардың гидравликалық көрсеткіштерін есептеу. Ғимараттардың жылу ылғалды және ауалы режимдерін түсіну. Жылу алмасу теориясының негіздерін қарастырады. Қоршаған конструкциялар арқылы берілетін жылу шығынын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су шаруашылығы нысандары құрылымдарында қолданылатын құрылыс материалдары

    Мақсаты: құрылымдық және құрылыс материалдарының құрамы, құрылымы мен қасиеттерінің өзара байланысы, осы процестердің жоғары сапасын және халықаралық нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкестігін қамтамасыз ете отырып, су пайдалану объектілерін пайдалану туралы түсініктерді игеру. Мазмұны: сыртқы белгілері мен таңбалануы бойынша ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау және суландыру объектілерінің құрылысында пайдаланылатын құрылыс материалдары мен бұйымдарының түрі мен сапасын айқындау, қолданыстағы жүктемелердің сипатын және сыртқы орта жағдайларын ескере отырып қолдану. Су көзінің түріне, рельефке және басқа жағдайларға байланысты су қабылдайтын, реттейтін және қосалқы құрылыстардың конструкциясы. Сыртқы су құбырларын төсеу кезіндегі құрылыс процестері мен операциялары, құбырларды жуу, дезинфекциялау және пайдалануға беру тәртібі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сорғыштар, сорғыш станциялары және су көтеретін құрылымдар

    Мақсаты: білім алушыда машиналық су көтергіштің гидротехникалық торабы және оның құрамына кіретін элементтер туралы негізгі мәліметтер мен базалық ұғымдар кешенін қалыптастыру. Сорғы станциялары ғимараттарының, су қабылдау және су шығару құрылыстарының әртүрлі типтерінің конструкцияларын зерттеуге баса назар аудара отырып, әртүрлі қоршаулары бар суару, құрғату жүйелеріндегі сорғы станцияларының су тораптарының схемалары бойынша білім беру. Мазмұны: қажетті техникалық шарттарға сәйкес сорғы станцияларының орналасу схемасын таңдай білу; Жұмыс және резервтік сорғылардың есептік параметрлері мен санын анықтау, оларға электр қозғалтқыштарын таңдау, сорғы станциясы ғимараттарының түрін, су алу және су шығару құрылыстарының түрін таңдау. Су тораптарының әртүрлі схемалары үшін қолданылатын су алу, су шығару құрылыстарына, қысымды құбырларға қойылатын талаптар. Жерүсті, камералық және блоктық типтегі сорғы станциялары ғимараттарының конструкциялары. Жер үсті және жер асты көздеріне арналған су жинау құрылыстары. Әр түрлі ашық және жабық көздерден 1-ші көтергіш су сорғы станциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығы құрылымдарының инженерлік жүйелері

    Мақсаты: білім кешенін қалыптастыру және су шаруашылығы және су жинау құрылыстары саласында болашақ маманды даярлау. Мазмұны: тазарту құрылыстарын салу кезінде ұңғыманың негізгі параметрлерін білу, су құбыры желілері мен құрылыстарын есептеу әдістерін білу. Ішкі су жүйелерінің жіктелуі және оның негізгі элементтерін игеру. Ішкі су құбырының жүйелері мен схемаларын анықтау. Су жинау жүйелерінің құрылымын анықтау, су құбыры құрылыстарының станциясын жобалау, елді мекендерді сумен жабдықтау схемасын әзірлеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су шаруашылық нысандарын автоматтандыру

    Мақсаты: суды өңдеудің жекелеген құрылыстары мен процестерінің жұмысын автоматтандыру және сумен жабдықтау, суды тазарту жүйелерінің технологиялық және өндірістік процестерін басқару саласындағы біліммен қамтамасыз ету. Мазмұны: Мелиорация мен су шаруашылығында қолданылатын автоматиканың неғұрлым кең таралған жүйелерінің құрылысы мен жұмысы туралы түсіну; Су шаруашылығы жүйелерін автоматтандырудың негізгі тәсілдері мен принциптерін, автоматика элементтері мен аспаптары жүйелеріндегі құрылғыны, өлшеудің, өндірістік параметрлерді бақылаудың автоматты жүйелерін жасау тәсілдерін білу. Технологиялық процестердің ерекшелігін ескере отырып, автоматты басқару жүйелеріне талдау жасау. Мамандандырылған тораптардың, блоктардың, құрылғылардың және автоматты басқару жүйелерінің схемаларын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Су күшінің қондырғылары

    Мақсаты: сұйық заттардың әртүрлі қондырғылар арқылы қозғалу заңдылықтары мен принциптерін білу, инженерлік есептеу жұмыстарында қолдану, су күші қондырғыларының құрылғылары мен элементтерінің конструкцияларын зерттеу. Мазмұны: сорғылар мен гидротурбиналардың әртүрлі түрлерінің жұмыс істеу принциптері мен конструкцияларын зерттеу және білу; электр энергиясын өндіру үшін су күшінің қондырғыларын жобалау және салу туралы негізгі ұғымдарды игеру; электр энергиясын пайдаланудың әртүрлі әдістері мен түрлерін меңгеру; гидромашиналардың түрі мен маркасын болжау, есептеу және су ресурстарын ұтымды пайдалану мақсатында оңтайлы режимді тағайындау; негізгі конструктивтік схемалар мен су күшінің қондырғыларының құрылыстары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын басқару

    Мақсаты: су ресурстарын басқару негіздерін терең білетін су шаруашылығы саласындағы мамандарды даярлау. Мазмұны: Су ресурстарын қорғау және тиімді пайдалануда мемлекетаралық келісімдер үйрену. Халықаралық өзендер мен трансшекаралық су көздерін пайдалану және қорғау туралы Конвенция Ақпарат алмасу процесін дамыту. Халықаралық өзендер мен трансшекаралық су көздерін пайдалану және қорғау туралы Конвенция, су және денсаулық мәселелері жөніндегі хаттама және халықаралық өзендерді пайдалану қағидалары. ҚР Су ресурстарын басқару жүйесін дамыту тұжырымдамасын зерделеу. Су ресурстарын интеграцияланған басқару саласындағы халықаралық ұсыныстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Су шаруашылық нысандарын басқару

    Мақсаты: Болашақ мамандар су шаруашылық нысандарын басқару саласында теориялық және практикалық білім алу және ғылыми-техникалық проблемалар мен болашақта даму мүмкіндіктерін оқып-үйрену. Мазмұны: Су шаруашылық жүйелерімен, нысандарымен танысу, су бассейндерінің су шаруашылық балансын есептеу мен тәсілдерін үйрену және дағдылану, нақты мәселелерді шешу үшін жаңа ақпараттарды іздену және пайдалану, су қорын пайдалану мен қорғау, сумен қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттiк басқарудың негіздерін ұғыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидравликалық машиналар

    Мақсаты: су шаруашылығы салаларында қолданылатын гидравликалық машиналар мен жетектердің гидравликалық элементтерінің құрылғылары мен конструкцияларын зерттеу. Технологиялық процесс теориясы олардың жұмыс принциптерін түсіну және гидравликалық машиналар мен конструкциялардың негізгі есептік параметрлерін негіздеу үшін қажет. Мазмұны: гидравликалық машиналар мен компрессорлардың конструкцияларын, жұмыс принципін, қолдану салаларын түсіну және білу; гидромелиорациялық жұмыстарды салу, мұнай мен газ өндіру, ұңғыма өнімдерін жинау және дайындау, көмірсутек шикізатын тасымалдау және сақтау кезінде қолданылатын гидравликалық машиналарды зерттеу. Гидравликалық машиналардың дизайнын зерттеу мақсатында жабдықтар туралы негізгі ұғымдар. Гидравликалық машиналар мен компрессорлардың пайдалану сипаттамаларын жөндеу, бақылау және реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығындағы цифрлық технологиялар

    Мақсаты: су шаруашылығында қолданылатын заманауи цифрлық технологиялар туралы білімді қалыптастыру. Су ресурстарын тиімді басқару, су объектілерін мониторингілеу және су шаруашылығы қызметінің тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық технологиялар мен цифрлық шешімдерді қолдануға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Мазмұны: Су шаруашылығын цифрландыруға кіріспе. Цифрлық трансформацияның мақсаттары мен міндеттері. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Су объектілерінің карталарын құру және талдау. Су объектілерінің жағдайын бағалау үшін спутниктік деректерді пайдалану. ЖҚЗ деректерін түсіндіру әдістері. Су шаруашылығы кешендерінде АБЖ құру принциптері. Гидрологиялық және гидравликалық модельдеу. Су тасқыны, құрғақшылық қаупін бағалау үшін сандық модельдерді қолдану. Су объектілерінің жай-күйін болжау. Сандық платформалар арқылы сумен жабдықтау және дренажды оңтайландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Суды дайындау

    Мақсаты: болашақ бакалаврларды сумен жабдықтау көздерін таңдауға, оларды ұтымды пайдалануға және ластанудан қорғауға, шаруашылық-ауыз су және халық өмірінің басқа да мақсаттары үшін суды алу, тазарту жүйелерін негіздеуге және жобалауға үйрету. Мазмұны: болашақ мамандар суды мөлдірлету және түссіздендіру, ауыз су мен тазартылған ағынды суларды зарарсыздандыру әдістерін анықтайды, тазартылған ағынды сулар мен жауын-шашынды дезинфекциялау, сыйымдылық құрылыстары мен құбырларды жуу және дезинфекциялау. Коагуляция, суды сілтілеу, ион алмасу, термиялық тұзсыздандыру, мембраналық әдістер (кері осмос, ультрафильтрация, нанофильтрация, электродиализ) және суды физика-химиялық өңдеуде қолданылатын технологиялық схемалар негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтау жүйелерін автоматтандырылған жобалау жүйелері

    Мақсаты: заманауи техникалық автоматика құралдары мен микропроцессорлық техниканы пайдалана отырып, технологиялық процестерді автоматты басқару жүйелерін әзірлеу, есептеу және пайдалану бойынша білім алушыларда білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сумен жабдықтауда қолданылатын автоматика жүйелерінің құрылысы мен жұмысы туралы түсінікке ие болу; Су шаруашылығы жүйелерін Автоматтандырудың негізгі тәсілдері мен принциптері, автоматика құрылғылары мен аспаптары, олардан маңызды өндірістік параметрлерді өлшеу, бақылау, қорғау және реттеудің автоматты жүйелерін жасау тәсілдері; конструкторлық, технологиялық және техникалық құжаттаманы рәсімдеу. Ақпараттық-компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, графикалық, есептеу және жобалау жұмыстарын әзірлеуді және рәсімдеуді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сумен қамтамасыз ету жүйелері

    Мақсаты: білім алушылардың ғимараттарды, объектілерді және елді мекендерді сумен жабдықтау жөніндегі құрылыстар мен қондырғылардың негізгі теориялық және практикалық мәселелері бойынша білімдерін қалыптастыру, сумен жабдықтау жүйелерінің негізгі гидравликалық есептеулерін зерделеу. Мазмұны: Жеке құрылыста су тұтынуға әсер ететін факторлар мен қалыптасу ерекшеліктерін білу, жергілікті сумен жабдықтау және дренаж жүйелерінде жұмыс істеу және ҚР су тұтыну мен су бұрудың қазіргі және перспективалық мәселелерін шешу үшін курс білімін пайдалана білу, ҚР экономикасы салаларында суды пайдалану және қорғау динамикасы мен құрылымының көрсеткіштерін талдау, жергілікті сумен жабдықтау және дренаж жүйелеріне қазіргі заманғы деңгейде баға бере білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммерциализация және бизнес жоспарлау

    Мақсаты: студенттердің бизнес-жоспарлау туралы теориялық білімдерін, сондай-ақ бизнес-жоспарды әзірлеудің арнайы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Фирманың нақты бағыттарын, мақсатты нарықтарын және фирманың осы нарықтардағы орнын анықтау; фирманың ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттарын, оларға қол жеткізу стратегиясы мен тактикасын тұжырымдау. Мазмұны: бизнес-идеяның тиімділігін бағалау, ҒЗТКЖ нәтижелері мен әзірлемелерді коммерциялық пайдалану дағдыларын дамытады, жаңа өнімді өндірудің негізгі кезеңдерін жоспарлауға ықпал етеді. Зияткерлік меншік түрлерін, Технологияларды коммерцияландыру стратегияларын зерттейді, қаржыландыру көздерін таңдауда жаңа өнімді әзірлеу және жылжыту процесін басқару тәжірибесін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты, академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
  • Академиялық бағдарламаларды, ArcGIS Pro, QGIS, гидрологиялық модельдеуді (HBV, SWIM, Mike -11 ) меңгеру негізінде ақпараттық және есептеу сауаттылығын, әлеуметтік маңызы бар дағдылар мен құзыреттерді меңгеру, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау.
  • Гидрогеологиялық, судың химиялық анализін жүргізу, су айдындарының экожүйесін зерттеу, биоәртүрлілік пен экологиялық өзгерістерге төзімділікті бағалау, жасанды интеллектті қолдана отырып, гидрометриялық, геодезиялық ізденістер мен су сапасының мониторингін жүргізу
  • Нормативтік-құқықтық құжаттамаларды ескере отырып, су шаруашылығы және гидроэнергетикалық объектілерді, кешенді су тораптарын пайдалану және ұстау.
  • Суландырылған жайылымдарда ағынды сулар мен бұрғылау ұңғымаларын тазалау бойынша ғимараттар мен құрылыстардың, технологиялық және қосалқы жабдықтардың техникалық жай-күйін диагностикалау.
  • Сумен жабдықтау, су бұру және суды тазарту жүйелерінің құрылыстары бойынша жобалар әзірлеу.
  • Су шаруашылығы объектілерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және су пайдалану жұмыстарының нәтижелерін талдау.
  • Су ресурстарын интегралдық басқару қағидаттарын пайдалана отырып, су ресурстары мен объектілерінің (трансшекаралық объектілерді қоса алғанда) жай-күйін бағалауға қатысу.
  • Жобалау, зерттеу және конструкторлық жұмыстарды жүргізу; гидротехникалық құрылыстар мен су шаруашылығы объектілерін салу және реконструкциялау жөніндегі ұзақ мерзімді инвестициялық бағдарламаларды жоспарлау.
  • Жердің топырақтық-гидрологиялық жағдайларына қарай суару технологиясы мен оларға сәйкес машиналар мен жабдықтарды іріктеу, су шаруашылығын бағалау кезінде бизнес жоспарлар мен экономикалық есептеулер жүргізу дағдыларының болуы.
  • Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өзін-өзі тәрбиелеу және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету.
Top