Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01420 Музыкалық білім в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи педагогика білімдері мен дағдыларын меңгерген музыкалық білім саласының сұранысқа ие педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыкалық орындаушылық негіздері 1 (Негізгі музыкалық аспап 1, Хорды дирижерлау 1)
Дауысты қоюмен жұмыс
Музыка теориясы және сольфеджио
Дауыс қалыптастыру
Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 1
Академиялық жазу негіздері
Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 2
Музыкалық орындаушылық негіздері 2 (Негізгі музыкалық аспап 2, Хорды дирижерлау 2)
Жасанды интеллект негіздері
Мұхтартану
Заманауи педагогика
Абайтану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
2 Оқу жылы
Хор жүргізу 1
Оқушылардың даму физиологиясы
Экожүйе және құқық
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 1
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 1
Хор класы 1
Музыкалық аспап 1
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Арнайы музыкалық аспап 1
Вокал
Хор класы 2
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Арнайы музыкалық аспап 2
Вокал класы
Музыкалық аспап 2
Хор жүргізу 2
-
3 Оқу жылы
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Арнайы музыкалық аспап 3
Ансамбльмен жұмыс істеу практикумы
Әлем музыкасының тарихы
Музыкалық аспап 3
Инклюзивтік білім беру
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 2
Зерттеу жұмысының негіздері
Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 2
Қазақ және шетел музыкасының тарихы
Вокалдық ансамбль
Музыкалық аспап 4
Арнайы музыкалық аспап 4
Музыкалық шығармаларды талдау
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 3
Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі
Музыкалық формаларды талдау
Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту әдістемесі және бағалау
-
4 Оқу жылы
Фортепианода ойнаудың техникасы
Бірлескен хор
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Lesson Study
Action Research
Педагогикалық зерттеулер
Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 1
Халық аспаптарының ансамблі
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
Партитураны оқу
Музыка оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар
Ансамбльмен жұмыс істеудің технологиясы
Хор
Арнайы пәндер практикумы
Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау, академиялық жазу негіздерін қолдану.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістерін, басқару және қаржыны сауатты бөлуді көрсету.
- Музыкалық сауаттылыққа, музыкалық шығармаларды жалпылау, талдау жәна қабылдау біліктеріне ие болу, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау.
- Бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу және қазіргі қоғамда инклюзивті тәсілмен құқықтық мәдениетті қалыптастыру.
- Музыкалық аспаптарда ойнаудың жоғары орындаушылық шеберлігін, хормен, халық аспаптар ансамблімен жұмыс істеу әдістемесін, вокальдық орындау өнерін меңгеру.
- Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.
- Оқытудың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді әдістері мен құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары және белгісіздік жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіптік үздіксіз білім беруді жоспарлау арқылы жалпы зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту.
- Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру және оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндігін кеңейту үшін жасанды интеллект негізін пайдалана отырып, оқу процесінде ақпараттық–коммуникациялық технологияларды қолдану.
- Тәрбие жұмысының әдістемесіне, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сүйене отырып, білім алушылардың оқу - танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару.