Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01102 Білім беру психологиясы в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру барысында диссертациялық зерттеуге қойылатын міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін, диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу міндеттерін шешу үшін академиялық этиканы сақтай отырып, ЖИ қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық әдістер

    Пәннің мақсаты – инновациялық білім беру іс-әрекетінде докторанттардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Пән инновация және инновация ұғымдарымен және білім берудегі заманауи инновациялық процестермен; отандық және халықаралық тәжірибені ескере отырып, инновациялық сипаттағы білім беру ортасын жобалау және педагогикалық инновацияларды енгізу негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасының психологиясы

    Білім беру ортасы туралы түсінік. Білім беру ортасының негізгі модельдері. Білім беру ортасының типологиясы. Білім беру ортасын психологиялық-педагогикалық жобалау. Білім беру ортасын қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері. Білім беру ортасын кеңістіктік-пәндік ұйымдастырудың психологиялық негіздері. Оқыту мен дамытудың негізгі психологиялық тәсілдері: дидактикалық, дидактикалық-психологиялық, психологиялық-дидактикалық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру психологиясының өзекті мәселелері: отандық және шетелдік зерттеулердің салыстырмалы талдауы

    Отандық және шетелдік контекстте білім беру психологиясының өзекті мәселелері қарастырылады. Пән қазақстандық және шетелдік әдебиеттерде көрініс тапқан мақсаттар мен міндеттерді, психологиялық-педагогикалық теориялық және практикалық зерттеулердің пәнін, білім беру психологиясының даму тенденцияларын түсінудің әртүрлі тәсілдерін салыстыру және сыни талдау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі тұлғаны әлеуметтендірудің психологиялық мәселелері

    Пән білім беру кеңістігі жағдайында студент тұлғасының әлеуметтену процесін қарастырады,әлеуметтенудің мәні, принциптері, жас кезеңдері, факторлары, механизмдері мен институттары қарастырылады, тәрбие процесі әлеуметтену факторы ретінде талданады, оқыту оқу үрдісі субъектілерінің тұлғасының әлеуметтік дамуын ұйымдастыру және басқару әдістері мен тәсілдерінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық әсер ету психологиясы

    Пән педагогикалық әсер етудің мәнін, оның түрлерімен, механизмдерімен және заңдылықтарымен таныстырады. Әсер ету стратегиялары, оның шарттары, сипаттамалары, құралдары мен үлгілері бөлектеледі. Педагогикалық әсер ету жағдайларын, олардың құрылымдық құрамдастарын құру мәселелері ашылған. Оқушыға педагогикалық әсер етуді жүзеге асырудағы психологиялық қауіпсіздік мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеу процесін жоспарлайды және жүзеге асырады, зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізу жолдарын ұсынады
  • Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану біліміне көзқарастарды түсіндіреді, ғылыми-техникалық процеске ықпал ететін жүйелі пәнаралық сипаттағы идеяларды синтездейді
  • Қолдағы ақпаратты талдайды, ғылыми жарияланымдарды таңдайды, талдамалық шолулар, ғылыми жарияланымдар ұсынады, оларға рецензия жасайды
  • Білім беру психологиясының өзекті мәселелерін зерттеуде пәнаралық тәсілді қолданады, оқу, диагностикалау және түзету бағдарламаларын құруда сабақтас пәндердің құралдарын қолданады
  • Оқу саласындағы және оған байланысты салалардағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдайды және салыстырады, зерттеу пәні мен объектісін тұжырымдайды
  • Жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін біріктіреді, диссертациялық жұмыс шеңберінде эксперимент жасайды, зерттеу нәтижелерін сабақтас салаларға енгізу жолдарын ұсынады
  • Жоғары оқу орындарында оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданады, оқу үдерісі субъектілерінің қажеттіліктерін бағалайды, жоғары мектептің оқу курстары үшін оқу-әдістемелік материалдар мен практикалық ұсыныстарды құрастырады, білім беру қызметін қолдау бағдарламаларын әзірлейді, жоғары оқу орнында білім беру ортасын жобалау схемаларын ұсынады
  • Статистикалық мәліметтерді талдайды және ақпаратты графикалық түрде көрсетеді, зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу әдістерін еркін қолданады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады
  • Пәнаралық сипаттағы мақалаларды, оның ішінде ағылшын тілінде, жазу үшін академиялық сауаттылық пен академиялық жазу принциптерін қолданады
  • Қажетті зерттеу әдістерін қолданады, зерттеу әдістерін түрлендіреді, бейімдейді және нақты зерттеудің мақсаттарына негізделген жаңа әдістерді әзірлейді
Top