8D01102 Педагогика. Білім берудегі менеджмент в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымдастырушылық-басқарушылық жетілдіру мен көшбасшылық мәселелеріне қатысы бар білім беру саласындағы соңғы әзірлемелерге тиісті зерттеу әдіснамаларын қолдануға және бағалауға қабілетті PhD философия докторларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Академиялық жазу
Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, педагогика және психология саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән педагогикалық, психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Көшбасшының денсаулығы, тәлімгерлік және сәйкестік
Курс докторанттарды тиімді көшбасшылық пен ықпалға, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға, кәсіби-басқарушылық өзара іс-қимыл тәсілдерін талдауға дайындайды. Докторанттар жеке көшбасшылық туралы жүйелі түсінік алады, тәлімгерлік үлгілері және олардың қатысушылардың көшбасшылық сәйкестігін дамытуға әсері зерделенеді, жобалау және басқару топтарының табысты даму факторлары жинақталады, серпінді инновацияларға ықпал ететін тәлімгерлік және қызметкерлердің көшбасшылығын дамыту бағдарламаларын әзірлейтін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі өзгерістер үшін менеджмент пен көшбасшылық
Курстың мақсаты – докторанттарда өзгерістерді басқару контекстіндегі көшбасшылық феноменін, оның ішінде білім беруді инновациялық дамыту үшін тұтас түсінуді дамыту. Курс барысында докторанттар білім беру ұйымын жүйелі диагностикалау әдістерімен және тірі жүйелердің қасиеті ретіндегі өзгерістердің мәнімен танысады, өзгерістерді басқару мен көшбасшылықтың әртүрлі үлгілерін ажыратуды, білім берудегі көшбасшылықтың дамуын талдауды және болжауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану. Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді (SPSS пайдалануды қоса), зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты: докторанттардың зерттеу мәдениетін және докторлық диссертацияны орындауда әдіснамалық әлеуетті іске асыру дағдыларын дамыту. Білім беру саласындағы философиялық мектептермен және тұжырымдамалармен танысу, педагогикадағы этика мен мораль негіздерін, педагогикалық зерттеу логикасын, зерттелетін феномен немесе құбылысты эмпирикалық сипаттау мен теориялық негіздерін құру, ғылыми зерттеу аппаратын қалыптастыру, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдегі жоғары білім және басқару үлгілері
Бұл пән жоғары білім беру жүйесін басқарудың заманауи үлгілерін салыстырмалы талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс барысында докторанттар қазіргі әлемдегі ұлттық білім беру жүйелеріне ашылатын негізгі бағыттарды («мүмкіндіктер терезелері») анықтайды, сипаттайды және ұлттық реформаларды басқарудың нақты жағдайларын пайдалана отырып, оларды суреттейді. Сондай-ақ ЖОО алдында тұрған жаһандық үрдістер мен міндеттер, білім беруді ұйымдастырудың баламалы үлгілері (NPM, good governance, нарықтық үлгі) қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқудағы көшбасшылық
Курс докторанттардың білім берудегі ең жақсы сапаға қол жеткізу арқылы тиімді көшбасшылық құралдарын пайдалана отырып, оқушылардың/студенттердің оқу жағдайларын жақсартуды жобалау дағдыларына қол жеткізуге бағытталған. Докторанттар мыналарды қарастырады: тіл, сауаттылық және оқудағы әлеуметтік ізденіс; математикалық және жаратылыстану білімінің ерекшеліктері; STEM/STEAM білім беруді дамыту; қалалық және ауылдық білім беруді ұйымдастыру; оқу бағдарламаларын жобалауға, бағалауға және инновацияларды енгізуге байланысты мәселелер; мұғалімдерді оқыту және мұғалімдерді даярлау бағдарламалары; оқыту сапасын бағалау үлгілері; оқыту технологиясындағы көшбасшылық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мансап пен талантты басқару
Курс жоғары оқу орындарында дарынды тұлғалар мен көшбасшыларды дамыту және білім беру жүйесінде қызметкерлерді ұстап қалу ерекшеліктерімен таныстырады. Курсты оқу барысында докторанттар таланттарды басқару тұжырымдамаларын жүйелеуді үйренеді, жаңа кәсіптер атласымен, HR аналитика және HR метрика негіздерімен танысады, мансаптық өсу бағдарламаларын жобалайды, қызметкерлердің дағдыларындағы олқылықтарды бағалайды, кәсіптік даярлық бағдарламаларын зерттейді, білім беру ұйымдарының мансаптық менеджмент тұжырымдамаларын әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық адалдық пен ғылыми этика қағидаттарына негізделген білім берудегі көшбасшылық саласында өзіндік зерттеулер жүргізеді;
- білім беру проблемалары мен зерттеу тақырыптарын анықтауға сәйкес білім беруде сандық және сапалық зерттеу құралдары мен дәлелді әдістерді қолданады;
- білім берудегі сапа мен әділеттілікке жәрдемдесу үшін басқару тәжірибесін талдау негізінде білім беру жүйесінің жай-күйі туралы білімді кәсіби және сарапшылар қауымдастығына жеткізеді;
- ғылыми және білім беру іс-әрекеті мен басқарушылық көшбасшылық арқылы білім беру жүйесіндегі өзгерістерді жобалайды;
- көшбасшылыққа қол жеткізу және әділ, қауіпсіз білім беру ортасын құру үшін сапалы және ұйымдастырушылық өзгерістер бойынша ұсыныстар жасайды;
- академиялық ортада және одан тыс жерлерде мансаптық өсуді жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды дамытады;
- психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктері мен жоғары/жоғарыдан кейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың басымдықтарын ескере отырып, оқу сабақтарын және әлеуметтендіру іс-шараларын ұйымдастырады.