8D04102 Экономика в Инновациялық Еуразия университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономика саласындағы ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесін бере отырып, практикалық және ғылыми қызметте оларды іске асырудың кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдылары бар бәсекеге қабілетті, құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Инновациялық Еуразия университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D070 Экономика
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экологиялық қауыпсыздық және экономикалық өсу
Қазақстан өндірісін экологияландыруды ескере отырып экономиканы жаңғыртудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Елдегі экономика мен экологияның қазіргі жағдайы. Табиғи ортаның "ассимиляциялық әлеуеті" және оның экономикалық бағалаулары. Экстернальды әсерлер. "Ассимиляциялық әлеуетке" экстерналдық шығындар және меншік. Табиғи ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Ғылыми стиль тілінің ерекшеліктері мен функциялары. Академиялық дискурстың жанрлары. Дәлелдеу және ғылыми ойлау логикасы. Ақпараттық мәдениет және аналитикалық дағдылар. Ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Ғылыми мәтіннің құрылымы мен композициясы. Терминологиямен және ғылыми лексикамен жұмыс істеу. Академиялық зерттеуді даярлау кезеңдері. Ғылыми коммуникацияның этикалық нормалары. Ғылыми нәтижелерді ұсынудың технологиялары. Заманауи сандық құралдар академиялық жазу үшін. Академиялық қарым-қатынас мәдениетаралық ерекшеліктері. Ғылыми сын және рецензиялау. Ғылыми деректер базалары мен кітапханаларды пайдалану. Ғылыми жарияланымның мәселелері мен перспективалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканы жаңғырту және кеңістіктік даму
Экономиканы жаңғырту және кеңістікті дамыту. Экономиканың кеңістіктік дамуындағы инновациялық аспект. Жедел экономикалық өсу және экономика құрылымын өзгерту үшін өңірлер ресурстарының тиімділігін арттыру бағыттары. Аймақтардың кеңістіктік дамуындағы табиғат пайдалану экономикасының орны. Ел экономикасының кеңістіктік дамуын мемлекеттік реттеу және оңтайландыру тетіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Статистикалық талдау және үлгілеу
Деректерді талдаудың статистикалық әдістері. Сапаны басқару және процесті статистикалық бақылау әдістері. Эконометрикалық модельдеудің негіздері. Регрессиялық талдау және уақыт қатарларын модельдеу. Панельдік деректер және оларды талдау. Экономикалық болжамдарды тексеру әдістері. Имитациялық модельдеу әдістері. Оқиғалы-дискреттік модельдеу. Монте-Карло әдістері және олардың қолданылуы. Күрделі жүйелерді агенттік модельдеу. Стохастикалық шекті талдау (SFA). Стохастикалық өндірістік функцияларды құрастыру және түсіндіру. SFA және DEA салыстыру. Статистикалық деректерді визуализациялау әдістері. Статистикалық талдаудың бағдарламалық құралдары (R, Python, Stata).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамдық сектордағы нәтижелер бойынша басқару және бюджеттендіру
Өнімге бағытталған басқарудан нәтижеге негізделген басқаруға көшу. Мемлекеттік сектордағы бюджетті жоспарлаудың заманауи тәсілдері. Қорытынды нәтижелер бойынша басқару. Бюджеттік қаражатты бөлудің жаңа нысандары. Нәтижелілік көрсеткіштер жүйесі. Қызмет нәтижелеріне қол жеткізу туралы есеп беру. Қаржылық және қаржылық емес есептілік. Бюджеттік қаражатты пайдалануды бақылау. Мемлекеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау. Бағдарламалық-мақсатты бюджеттеу. Бюджет процесіне қатысушылардың жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқарудағы математикалық модельдер
Экономикалық жүйелерді математикалық моделдеудің негізгі ұғымдары. Теңгерімдік модельдер: көп салалы экономика Леонтьев моделі; сауданың желілік моделі; Еңбек ресурстарын жоспарлау. Эконометриялық модельдеу. Қорларды басқару модельдері. Вильсон Моделі. Желілік жоспарлау және басқару модельдері. Жаппай қызмет көрсету жүйесінің математикалық модельдері. Имитациялық модельдеу. Басқарудың сызықтық оңтайландыру модельдері. Өндірушілердің мінез-құлқын модельдеу. Басқару шешімдерін қабылдау үшін ойын модельдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми әдістің негіздері және оның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Ғылыми зерттеу әдістерінің классификациясы: жалпы, жалпығылыми және арнайы әдістер. Ғылыми зерттеудің теориялық әдістері. Ғылыми зерттеудің эмпирикалық әдістері. Ғылыми зерттеулерде сапалық және сандық әдістер. Ғылыми тәжірибеде бақылау және эксперимент әдістері. Мәліметтерді статистикалық талдау әдістері. Ғылыми зерттеулерде модельдеу әдістері. Ғылыми жұмыста талдау және синтез әдістері. Салыстырмалы талдау және аналогия әдістері. Ғылыми деректерді түсіндіру және жалпы қорытындылау әдістері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін валидациялау және тексеру. Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдарда мәліметтерді жинау және өңдеу әдістері. Үлкен деректерді өңдеу және машинамен оқыту әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканың инновациялық дамуы
Инновациялық экономиканы қалыптастырудың теориялық негіздері. Инновациялық әлеуетті зерттеу мен қалыптастырудың әдіснамалық тәсілдері. Инновациялық әлеуетті пайдалануды талдау және бағалау әдістері. Инновациялық орта және оның экономикалық қатынастар жүйесіндегі орны. Инновациялық инфрақұрылымды құру және дамыту ерекшеліктері. Технологиялар нарығын қалыптастыру және дамыту. Қазақстан өнеркәсібін дамытудың инновациялық моделін қалыптастыру. Инновациялық әлеуетті дамытудың ұйымдық-экономикалық механизмі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі экономикадағы табыс және еңбек ақы саясаты
Азаматтардың табыстары мен жалақысы контекстіндегі әлеуметтік мемлекеттің тұжырымдамалық ережелері. Кірістер мен жалақыға реттеушілік ықпал ететін мемлекеттік әдістер, құралдар мен институттар жүйесі. Салық-бюджет, кредит-ақша салаларындағы, әлеуметтік сақтандыру және әлеуметтік көмек жүйелеріндегі, еңбек нарығы институттарындағы, білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет және спорт салаларындағы халықтың табысын реттеудің ақшалай (немесе квази-ақша) және заттай құралдары. Кірістерді реттеудің түрлі құралдарын қолданудағы синергия әсері. Экономикалық-статистикалық әдістер негізінде табыс пен жалақының сандық көрсеткіштерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолданудың теориялық және технологиялық негіздері
Жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту. Терең оқыту және нейрондық желілер. Табиғи тілді өңдеу (NLP). Деректерді талдаудағы AI. Және қолданбалы зерттеулерде. Жасанды интеллект этикасы және құқықтық реттеу. Ai болашағы және пәнаралық қиындықтар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы әдіснама мен құралдар негізінде ғылыми зерттеулерді жобалауға, ғылыми нәтижелерді жинақтауға және әлеуметтік-экономикалық жүйелерді түрлендіру саласында идеяларды негіздеуге қабілетті.
- Әлеуметтік-экономикалық жүйелердің динамикасын талдау және болжау саласында эконометрикалық модельдерді құрастыруға және ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен бағдарламаларын пайдалана отырып, олардың шешімін табуға қабілетті.
- Өзінің ғылыми идеяларын жинақтауға, оларды ғылыми қоғам алдында қорғауға, ғылыми танымның шекарасын кеңейтуге және өңірдің әлеуметтік, экономикалық және мәдени дамуына ықпал етуге қабілетті.
- Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен олардың синтезі негізінде экономиканың және оның өңірлерінің бәсекеге қабілеттілігінің өсу, инновациялық даму трендтерін жасауға қабілетті.
- Экономиканың қоғамдық секторындағы стратегиялық жоспарларды, бағдарламалар мен жобаларды талдау және бағалау үшін нәтижелер бойынша экономикалық ережелер жүйесі мен басқару әдіснамасын байланыстыруға қабілетті.
- Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы, оның ішінде экономикалық қауіпсіздік талаптарын сақтау негізінде кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті.
- Әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдауға және өңдеуге, алынған ақпарат негізінде гипотезалар әзірлеуге, аймақтың тұрақты дамуы жағдайында даму стратегияларын бағалауға және ғылыми негізделген шешімдер ұсынуға қабілетті.
- Экономикалық модельдерді әзірлеуге, нарық субъектілерінің экономикалық қызметінің тиімділігін арттыру бағыттарын ұсынуға қабілетті.
- Экономикалық пәндер, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, қазіргі заманғы ғылыми білім парадигмалары шеңберінде ЖОО-да оқыту, талдау және басқару әдістемесі саласындағы іргелі, жүйелі білімді көрсетуге қабілетті.
- Одан әрі кәсіби дамуды жоспарлауға және болжауға қабілетті.
- Өзінің бірегей зерттеулерінің білімі мен нәтижелеріне сүйене отырып, заманауи ғылыми әдістер негізінде ғылыми, эксперименттік және басқарушылық қызметті жүзеге асыра алады.