Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02211 Тарих в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих ғылымы мен білім беру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, тарихи оқиғалар, тарихи көздер мен процестерді талдау дағдыларын меңгерген бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазақстанның ежелгі тарихы
Алғашқы қоғам тарихы
Ежелгі дүние тарихы
Ортағасырдағы қалалар мен ғұламалар тарихы
Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
Археология
-
2 Оқу жылы
Тарихи өлкетану
Орта ғасырлар тарихы
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Әлем халықтарының рухани мәдениеті
Қосалқы тарихи пәндер
Мұрағат ісі және құжаттама
Теориялық деректану
Қазақстан Республикасы дүниежүзілік қауымдастықта
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Отан тарихындағы хан билігі: дереккөздер, тарихнама және зерттеу әдістемесі
Түркі мемлекеттерінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Этнология
Азия және Африка мемлекеттерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Ресейдің жаңа және қазіргі заман тарихы
Әлемдік өркениеттер тарихы
Қазақ зиялыларының азаттық күрес тарихы
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Мұражай ісі және ескерткіштерді қорғау
Қазақстандағы этностар мен этникалық топтар тарихы
"Толық адам" ілімі
Әлемдік этникалық топтар мен этностардың тарихы
Тарихи демография
Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
-
4 Оқу жылы
Кәсіби білім берудегі инновациялық технологиялар
Евразия халықтарының этнографиясы
Шығыс славян елдерінде ертефеодалдық мемлекеттерінің құрылуы
Тарихты оқыту әдістемесі
Тәуелсіз Қазақстан тарихы
Инклюзивті ортада тарихты оқытудың инновациялық әдістері
Қайта өрлеу дәуірі тарихы
Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін тарихы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Кеңестік әлеуметтік-саяси жүйесі дағдарысының өршуі кезеңіндегі Қазақстан(1964-1985гг)
Қазақтардың этнографиясы
Тарих пәнін оқытудағы жаңа технологиялар
XX ғасырдағы дүниежүзілік саяси қайраткерлер тарихы
Қазақ саяси қайраткерлерінің тарихы
Шетелдер тарихының деректері мен тарихнамасы
Қазақстан тарихының деректері мен тарихнамасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
- Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлық тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, хронологиясын сипаттай отырып, әлемдік және отандық тарихтардағы оқиғалар фактілері мен саяси қайраткерлердің өмірін, қызметтерін талдау.
- Ғылыми-зерттеу қызметі бойынша әлем этностары тіршілігінің әртүрлі салаларын, олардың мәдени-тұрмыстық ерекшеліктерін зерделеуде археологиялық зерттеу әдістері мен мұрағаттардағы түпнұсқа тарихи түпдеректермен, құжаттарды саралай отырып талдау және айқындау.
- Отан тарихын зерттеудің өзекті мәселелерімен талдап, тарихи оқиғалардың себеп-салдарын бағалай отырып, Азия мен Африка, Еуропа және Америка елдерінің қазіргі және соңғы кезеңдегі тарихи даму ерекшеліктерін анықтау.
- Түркі мемлекеттерінің, дүние жүзіндегі этностардың тарихын зерттеудегі негізгі тәсілдер мен әдістерді пайдалана отырып, Отан тарихын жүйелі зерттеу негізінде Қазақстанның халықаралық қауымдастықтағы әлеуметтік-экономикалық және саяси орнын талдау.
- Инклюзивті ортада тарихты оқытудың инновациялық әдістерін, дүниежүзілік тарих пен қазақтың дәстүрлі мәдениетінің мәні мен өзіндік ерекшеліктері арқылы анықтай отырып, олардың мәселелерін, бағыттары мен теориялары бағалау.
- Ақпаратты кәсіби қызметте пайдалану мақсатында іздеу, талдаудың негізгі әдістерін қолдана отырып, тарихи дереккөздерді зерттеу әдістемесін түсіндіру.